Eu am simțit diferența la direcție între hatch si sedan la civic x. Sincer mi-a plăcut mai mult la Sedan, la hatch se simțea o idee mai asistata, mai ușoară, iar efectul de multiplicare era mai pronunțat de la un punct, poate 20-30%, la Sedan feeling fiind mai liniar. Diferențele sunt mici , dar eu le-am.simtit, conducând cele 2 masini una după alta.
Am auzit că mazdele au o direcție f buna, dar sunt mulțumit de direcția de la civic Sedan.
Banuiesc că la Mazda ta rafinamentul overall este net superior (antifonare, suspensie, interior). invidiez răspunsul la pedala de la aspirat mare și manual(eu având civic cvt, da confort in detrimentul feeling ului, omorând chiar și din fun și potențialul motorului). Mi se pare excelent feelul la pedala și de la i30 manual 1.4 100 cai ce îl avem în familie, instant. Îmi face plăcere să îl conduc din când în când, dar chiar daca răspunsul e acolo, e ok pe oras, afara la depășiri nu face treabă . Cam trebuie calculate bine depășirile.
Am condus recent o Toyota Corolla hatch, 2020 de 2.0 hybrid 184 cai, cu pachet Gr și jante pe 18, cam 150 km pe DN.
Se simțea o generație în fata la civic, avea și confort de la cvt, dar fiind e cvt pe planetare nu avea efectul de elastic al cvt de la honda, care mai e și coroborat cu turbo lag.
La viteze mici era f silențioasă, până la 60km/h, electricul merge până la 120-130, taie motorul de nu știu câte ori pe minut. După 60 km/h nu pot sa zic că mi s-a părut mai bine antifonata decât civic, Toyota având gume falken, 225 45 18. Suspensia cam la fel de tare, dar poate o idee mai rafinată la denivelari, în sensul că părea mai robusta, la civic mai aud cate un zgomot ce nu mă aștept.
La toyota pe lângă că ai și aspirat de 2.0, mai ai și motor de electric de 110-120 cai și cuplu electric înstant, fac că răspunsul sa fie foarte bun și f fun. Am condus mașina doar pe sport, cu depășiri și m-am simțit bine, consumul a fost de 5.2, cu multe kickdown.
Nu mi-au plăcut scaunele, chiar daca au fost cele sport, scoica, cu suport lateral bun, șezutul a fost chiar mai scurt decât la civic x, iar suportul lombar nu m-au mulțumit. Padelele erau degeaba, chiar nu aveau nici o treabă , mașină făcea tot ce știa ea, chiar și pe sport.
La civic pe sport se comporta ca o secvențiala, raspunsul 3-4-5 chiar e misto.
Totuși civic în sport, și mai ales pe kickdown are explozie mai mare, se simte că decolează, și trage tot mai bine. Toyota trage bine de tot imediat, apoi liniar, și apoi parca se plafonează. Îți faci treaba f ok cu Toyota, e genul de mașina pe care o conduci like you stole it, consuma 5.5-6 max, și da senzația de robustețe, că și cum îți spune -doar asta poti. Nu aceiași părere o am și despre cvt Hondei, care nu prea îmi inspiră încredere la un condus similar.
Chiar așa este destul de ok matchuit cvt ul cu motorul asta, fiind gandite împreună, cutia făcută de honda. Sper sa și țină ok după 100k km .
Așteptăm impresii pe măsură ce te împrietenești cu Mazda.
Sănătate !
Am auzit că mazdele au o direcție f buna, dar sunt mulțumit de direcția de la civic Sedan.
Banuiesc că la Mazda ta rafinamentul overall este net superior (antifonare, suspensie, interior). invidiez răspunsul la pedala de la aspirat mare și manual(eu având civic cvt, da confort in detrimentul feeling ului, omorând chiar și din fun și potențialul motorului). Mi se pare excelent feelul la pedala și de la i30 manual 1.4 100 cai ce îl avem în familie, instant. Îmi face plăcere să îl conduc din când în când, dar chiar daca răspunsul e acolo, e ok pe oras, afara la depășiri nu face treabă . Cam trebuie calculate bine depășirile.
Am condus recent o Toyota Corolla hatch, 2020 de 2.0 hybrid 184 cai, cu pachet Gr și jante pe 18, cam 150 km pe DN.
Se simțea o generație în fata la civic, avea și confort de la cvt, dar fiind e cvt pe planetare nu avea efectul de elastic al cvt de la honda, care mai e și coroborat cu turbo lag.
La viteze mici era f silențioasă, până la 60km/h, electricul merge până la 120-130, taie motorul de nu știu câte ori pe minut. După 60 km/h nu pot sa zic că mi s-a părut mai bine antifonata decât civic, Toyota având gume falken, 225 45 18. Suspensia cam la fel de tare, dar poate o idee mai rafinată la denivelari, în sensul că părea mai robusta, la civic mai aud cate un zgomot ce nu mă aștept.
La toyota pe lângă că ai și aspirat de 2.0, mai ai și motor de electric de 110-120 cai și cuplu electric înstant, fac că răspunsul sa fie foarte bun și f fun. Am condus mașina doar pe sport, cu depășiri și m-am simțit bine, consumul a fost de 5.2, cu multe kickdown.
Nu mi-au plăcut scaunele, chiar daca au fost cele sport, scoica, cu suport lateral bun, șezutul a fost chiar mai scurt decât la civic x, iar suportul lombar nu m-au mulțumit. Padelele erau degeaba, chiar nu aveau nici o treabă , mașină făcea tot ce știa ea, chiar și pe sport.
La civic pe sport se comporta ca o secvențiala, raspunsul 3-4-5 chiar e misto.
Totuși civic în sport, și mai ales pe kickdown are explozie mai mare, se simte că decolează, și trage tot mai bine. Toyota trage bine de tot imediat, apoi liniar, și apoi parca se plafonează. Îți faci treaba f ok cu Toyota, e genul de mașina pe care o conduci like you stole it, consuma 5.5-6 max, și da senzația de robustețe, că și cum îți spune -doar asta poti. Nu aceiași părere o am și despre cvt Hondei, care nu prea îmi inspiră încredere la un condus similar.
Chiar așa este destul de ok matchuit cvt ul cu motorul asta, fiind gandite împreună, cutia făcută de honda. Sper sa și țină ok după 100k km .
Așteptăm impresii pe măsură ce te împrietenești cu Mazda.
Sănătate !
Comment