Daca tot te apuci de ceruit (de altfel o idee foarte buna) sa cumperi un nozzle din ala sa iti permita sa dai si prin cavitati (precum praguri) si neaparat sa desfaci si sa dai si in firewall (peretele dintre motor si habitaclu) - pe acolo le ia de regula rugina din cauza frunzelor, prafului si ce se mai strange.
Ce ar mai fi FOARTE marfa si eu am facut la CL7, acum cat suspensia e noua, sa desfaci toate suruburile si sa le ungi cu ceva pasta speciala. Altfel in maxim 3-4 ani daca nu o tii in garaj si circuli iarna cu ea, nu mai desfaci nimic, tai daca e nevoie de desfaci un brat. La mine la CL7 s-au desfacut toate dupa 11 ani, dar masina statea numai in subteran, nu circula iarna si avea 75k km. Super idee, iti zic.
Ce ar mai fi FOARTE marfa si eu am facut la CL7, acum cat suspensia e noua, sa desfaci toate suruburile si sa le ungi cu ceva pasta speciala. Altfel in maxim 3-4 ani daca nu o tii in garaj si circuli iarna cu ea, nu mai desfaci nimic, tai daca e nevoie de desfaci un brat. La mine la CL7 s-au desfacut toate dupa 11 ani, dar masina statea numai in subteran, nu circula iarna si avea 75k km. Super idee, iti zic.
Comment