CLOSCHKUTZA: '18 Honda Civic Sport Plus 1.5 I-VTEC Turbo M/T, Orchid White

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da, m-a depasit un Civic alb si ma gandeam ca singurul Civic alb de pe forum e al tau. Iar dupa ce am vazut ca ai si drum pe acolo...
    "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
    "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

    Comment


    • In general nu mi-e chiar in drum, doar cand vreau sa-i mai desfund narile sau sa aleg drumul mai lung spre casa .

      Comment


      • Sa mai stergem praful de pe aici...

        Odo: ~17.500km.

        Probleme: in continuare, nici una, nu am ce sa-i reprosez masinii, nu m-a surprins neplacut in nici un fel.
        Acum 2 saptamani am dus-o la detailing-ul anual, ca sa fie pregatita pentru sezonul cald care urmeaza. La fel ca in anii trecuti, acesta s-a executat la Ovidiu. In afara de 2 zone, restranse (o zona pe aripa dreapta fata atinsa de ceva, probabil piatra si eleronul negru de pe spate, pe care erau niste urme superficiale lasate de o pisica) nu a fost nevoie de corectie, lacul prezentandu-se in forma excelenta, semn ca spalatul manual in completarea celui executat la spalatorie ajuta foarte mult si modul in care procedez este sigur pentru vopsea.

        Mi-au ajuns si 2 chinezarii pe care le-am comandat acum cateva luni, un set de "covorase" pentru diverse spatii de stocare / orificii de prin masina (cotiera centrala, usi fata spate / spatiile de sub consola centrala, etc), vreo 24 de bucati in total si un set de huse pentru cele 2 chei ale masinii. Covorasele le-am folosit pe majoritatea, dedicate spatiilor unde nu exista un covoras de cauciuc din fabrica (ex: spatiile de sub consola centrala au deja din fabrica si nu le-am folosit pe cele livrate de chinezi). Cam asa arata chinezariile:

        https://imgur.com/a/7vbMMJO
        https://imgur.com/a/hBkDDIY
        https://imgur.com/a/cNu0rl5
        https://imgur.com/a/qxY4Es9

        Am 7500 de km de la revizie si momentan masina imi spune ca mai am 130 zile pana cand si-ar dori o revizie, deci asta ar insemna inca vreo 4200km ramasi. Cu toate astea, saptamana viitoare va primii ulei si filtre noi pentru ca peste 2 saptamani plecam la o plimbare pana in Austria (zona Salzburg) si vreau sa ma bucur de drum, nu sa stau cu grija uleiului din motor. Si avand in vedere zona in care merg, in mod sigur o sa ma bucur atat de drumuri cat si de masina ​ .

        Tot la capitolul "despre service", sotia a reusit sa zgarie marginea consolei de pe partea ei (se vede in poza de mai jos). Suspectez ca a raschetat-o cu fermoarul de la una dintre haine, fermoar metalic dar nu sunt sigur cum a reusit. Momentan, folosind o bricheta am reusit s-o fac mai putin vizibila si astept cotatie de la Honda Nord pentru reperul respectiv.

        https://imgur.com/a/7oLdE6C

        De asemenea, sunt in cautari (nu foarte active, cei drept) pentru nuca de schimbator de Type R + mansonul aferent + sistemul de prindere al nucii de manson, daca pica ceva la un pret decent cred ca o sa fac pasul si le cumpar.


        Avand in vedere ca imediat se implineste un an de cand am masina, daca ar fi sa ma intorc in timp si sa reiau cautarea pentru o masina in mod clar as face aceeasi alegere din nou.
        Dupa ce se duce garantia (mai am ceva de asteptat) primul lucru pe care o sa-l fac este sa umblu putin la partea de putere, sa facem cifra mai rotunda pe la 220-230cp si ~300Nm, sa calc pe urmele colegului.
        Poze n-am prea mai facut, vremea a fost nasoala iar masina e cam nespalata de vreo 2 saptamani. Am una in care se prezinta mai decent, cel putin de la departare .

        https://imgur.com/a/HXcnJc2

        Comment


        • foarte furioasa furia alba

          Comment


          • Ieri dimineata am fost si am despaducheat pokemonul. Dupa 2h de munca arata corespunzator, adica asa cum se vede in pozele de mai jos.

            Bineinteles ca acum ploua...sper macar sa nu dea grindina, macar atat.

            https://imgur.com/a/5IiNtFw

            Comment


            • Miercurea viitoare am programare la revizie, in pregatirea plimbarii de la sfarsitul saptamanii viitoare (abia astept, primul drum lung cu adevarat facut cu masina asta). Momentan am aproape 8000 km si inca 120 zile ramase afisate de masina (deci 1/3 din oil life), asta insemnand ~12.000 km pe un schimb de ulei in regim mixt de utilizare (nu e rau deloc).

              Daca intereseaza pe cineva, m-am uitat ieri pe aplicatia de update a softului de navigatie (Garmin Expres) si exista update de harti pe 2019.
              closchkutza
              Senior Member
              Last edited by closchkutza; 09-05-19, 09:01.

              Comment


              • multumim pentru vesti in legatura cu garmin pe 2019 !

                Comment


                • Salut. Sunt și eu pe ultima suta de metri în a mă decide legat de achiziția de Civic, iar factorul hotărâtor tine de garda la sol/unghi de atac etc. Fiind în București, as vrea sa știu cum e cu bordurile... Unde stau, accesul în parcare presupune sa urc o bordura și tare îmi e că nu voi putea cu Civicul...

                  Mulțumesc anticipat

                  Comment


                  • Depinde la cere generatie te gandesti...
                    Garda la sol e destul de mica la toate, dar unghiurile de atac/degajare difera.
                    O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                    Comment


                    • Originally posted by traian79 View Post
                      Salut. Sunt și eu pe ultima suta de metri în a mă decide legat de achiziția de Civic, iar factorul hotărâtor tine de garda la sol/unghi de atac etc. Fiind în București, as vrea sa știu cum e cu bordurile... Unde stau, accesul în parcare presupune sa urc o bordura și tare îmi e că nu voi putea cu Civicul...

                      Mulțumesc anticipat
                      Si eu am renuntat la civic din cauza asta!!!!
                      Are garda joasa, eu am modelul din 2011 si am avut o multime de probleme, inclusiv rupere de carenaj si ornament exterior aripa, etc

                      Comment


                      • Originally posted by ro861 View Post
                        Depinde la cere generatie te gandesti...
                        Garda la sol e destul de mica la toate, dar unghiurile de atac/degajare difera.
                        Pai civic 5d hatchback, gen. 10 (din cate am inteles). Pe site-ul Honda se mentioneaza o garda la sol de 129 mm, ceea ce pare ok comparat cu al meu Opel Astra G hatchback (130 mm), dar am vazut ca sunt destul de multe variabile: garda la sol se calculeaza in functie de cel mai jos punct, care poate diferi de la masina la masina, iar “ochiometric”, Civicul pare mult mai jos. La fel de important e unghiul de atac... etc. Daca as putea trece cu botul masinii de o bordura normala din Bucuresti, nici nu as sta sa ma gandesc, dar la test drive mi s-a spus ca nu e cazul... asa ca astept info de la proprietarii din Bucuresti
                        traian79
                        Junior Member
                        Last edited by traian79; 12-05-19, 17:24.

                        Comment


                        • Eu nu am reusit sa incalec pana acum o bordura “normala” de Bucuresti, daca parchez in spic cu botul la bordura ma opresc pana in bordura. Daca gasesti o bordura de 10cm, da, o vei putea incaleca, altfel, la ce borduri se practica pe la noi, nici o sansa. Daca ai de urcat borduri de 15cm trebuie sa te gandesti la variante creative (gen sa urcat in unghi, cu roata virata, astfel incat roata sa atinga bordura inaintea barii sau urcat cu spatele, tot in unghi).
                          Astra G are bara mai sus in fata si are unghi de atac mai bun (mai putina masina in fata rotilor din fata).

                          Comment


                          • Si eu am avut o retinere legata de garda la sol, dar in practica nu am avut probleme. Garda la sol anuntata de honda este pentru cel mai jos punct (care, nu este spoilerul fata). Este undeva sub masina. Nu am avut pana acum probleme cu borduri/gropi etc; doar iarna cu strazile neasfaltate.

                            Comment


                            • Odo: 21700 km. Probleme: nici una.

                              Asa cum am mentionat intr-un post anterior, acum o saptamana jumate am facut revizia (la 18.600), schimbat ulei si filtre. Nimic notabil de data asta, totul a fost ok, cost ~720 Lei.
                              Duminica trecuta am plecat la drum, Bucuresti - Salzburg, de unde m-am intors vineri noapte. Am avut 1340 km la dus si 1385 km la intors (GPS-ul a ales alta ruta pentru retur). Ambele drumuri le-am facut dintr-o bucata, cu opriri doar de tigara / mancat ceva si este prima ocazie de drum cu adevarat lung (pentru mine) de pana acum.
                              Impresiile dupa acest drum sunt foarte bune, in primul post din jurnal ziceam ca unul dintre motivele principale pentru care voiam sa schimb Avensisul era ca imi doream o masina cu picioare mai lungi la drum intins iar Civic-ul exact asta este, inghite km relaxat la 150-160, fara sa-ti dea senzatia ca tragi de masina si cu rezerve de putere in orice moment.
                              Inclusiv consumul raportat de masina indica faptul ca motorul este relaxat, consumurile per plin au variat intre 5.3 si 5.7, functie de viteza si aglomeratia de pe fiecare segment de drum (la 130-140 consumul mediu sta pe la 5.3, daca mergeam a la long cu ~150 urca la 5.7). La dus, pentru ca am ajuns in zona Salzburg noaptea, am prins ceva drumuri de munte complet goale astfel ca m-am putut distra cateva zeci de km pe drumuri virajate, radeam singur de nebun. Cred in continuare ca pe drumuri publice nu poti duce masina spre limita decat daca esti inconstient.
                              Partile mai putin bune:
                              - scaunele sunt un pic cam tari (sezutul), n-am rezistat mai mult de 4h fara sa ma dau jos din masina;
                              - se pare ca si austriecii au pietre pe drum, am luat 2 pe drum, una fara urmari in sticla dintre parbriz si trapa (la iesirea dintr-o localitate, de la o masina de pe contrasens) si una in parbriz, intr-o zona cu lucrari si restrictie la 80, de la masina din fata (desi eram la vreo 30 metri de ea). Urmarea, o crapatura de ~1.5 cm, in mijlocul parbrizului, la o palma de baza lui. Trebuie sa ma duc sa o rezolv saptamana viitoare, nu vreau sa schimb parbrizul pentru asta. Am primit recomandari bune despre Turbocon, o sa sun maine sa fac programare.
                              Ca si impresii generale legate de drum, la unguri s-a mers extrem de prost si la dus si la intors, schimbau banda fara sa tina cont ca vine cineva mai tare decat merg ei, nu accelerau deloc in depasiri, la noi mi s-a parut ca s-a mers mai bine pe autostrada fata de unguri. La austrieci mult mai ok, mai ordonat si mai fluid, atat ca si la ei dupa ce te depaseau se bagau la o lungime de masina in fata ta, desi era loc garla in fata.
                              Intr-o nota amuzanta, in Austria m-am intalnit cu inca un Civic (un sport plus rosu cu numere de Cehia), m-a prins din urma, a zabovit 5 secunde langa mine timp in care ne-am salutat si apoi s-a dus inainte cu viteza ceva mai mare decat mine.

                              Comment


                              • Foarte bune consumuri. Eu pe Sedan am asa: 5.8L la 130km ora, 6.4L la 140km/ora si 7.2L la 150 km/ora. Consumuri verificate dupa 100km autostrada.

                                Comment

                                Working...
                                X