CLOSCHKUTZA: '18 Honda Civic Sport Plus 1.5 I-VTEC Turbo M/T, Orchid White

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by closchkutza View Post
    ...Ideea este ca motorul sa ajunga cat mai repede la temperatura de regim dupa care se incalzeste in cateva minute si in masina.
    Nu cumva motorul ajunge mai repede la temperatira de regim cu clima pornita?
    Accord CL9 Type S CB 600 FA Hornet

    Comment


    • Pai care ar fi logica?. Practic avem apa care circula printr-un sistem cu 2 radiatoare: unul in fata si unul unul in habitaclu. Cand e frig afara, termostatul nu permite antigelului sa ajunga in radiator pana cand nu ajunge la o anumita temperatura. Din pacate, la civic-ul asta (asa am aflat dea reprezentanta), fie vara fie iarna apa circula prin radiatorul de habitaclu. Cand alegi sa nu pornesti clima, practic minimizezi schimbul de temperatura care s-ar desfasura prin a avea ventilatorul pornit catre rradiatorul din habitaclu.

      Comment


      • Originally posted by closchkutza View Post
        Am un obicei mai vechi pe care il aplic la toate masinile pe care le-am avut: daca sunt mai putin de 10 grade afara si nu am nimic de dezghetat, las motorul sa se incalzeasca si apoi pornesc clima. Pana atunci folosesc incalzirea din scaune (daca exista), daca mi-e frig mie sau sotiei. Ideea este ca motorul sa ajunga cat mai repede la temperatura de regim dupa care se incalzeste in cateva minute si in masina.
        Ai putea sa rezolvi problema caldurii la tine si la sotie daca ti-ai pune pe masina o instalatie Webasto sau Eberspacher, crede-ma, face toti banii din lume, iti incalzeste habitaclul si motorul inainte sa iesi din casa, nu mai racai (pana-ti ingheata mainile) cu racleta gheata si zapada de pe parbriz iarna, nu ti se mai lipeste volanul de maini pana iti incalzeste interiorul motorul, nu- ti mai ingheata picioarele pana incepe sa dea caldura, intri intr-un habitaclu cald imediat ce iesi afara din casa.
        Iar nevasta sigur te va premia cand va auzi ca va gasi cald in masina, daca dai drumul din casa la instalatia de incalzire stationara, din telecomanda, fara sa pornesti motorul, care, chiar daca crezi ca e pe benzina si-ar dezaburi un pic geamurile in interior, tot nu face ce face Webasto.


        Separat de acest subiect, am si eu o intrebare de nestiutor, Honda Civic, este fabricata sau asamblata in Turcia ?

        Comment


        • Sedanul este din Turcia.

          Comment


          • Sau putem cauta varianta sa activam din soft pornirea din telecomanda, cum e in sua..

            Comment


            • Originally posted by Destinatar View Post

              Ai putea sa rezolvi problema caldurii la tine si la sotie daca ti-ai pune pe masina o instalatie Webasto sau Eberspacher, crede-ma, face toti banii din lume, iti incalzeste habitaclul si motorul inainte sa iesi din casa, nu mai racai (pana-ti ingheata mainile) cu racleta gheata si zapada de pe parbriz iarna, nu ti se mai lipeste volanul de maini pana iti incalzeste interiorul motorul, nu- ti mai ingheata picioarele pana incepe sa dea caldura, intri intr-un habitaclu cald imediat ce iesi afara din casa.
              Iar nevasta sigur te va premia cand va auzi ca va gasi cald in masina, daca dai drumul din casa la instalatia de incalzire stationara, din telecomanda, fara sa pornesti motorul, care, chiar daca crezi ca e pe benzina si-ar dezaburi un pic geamurile in interior, tot nu face ce face Webasto.


              Separat de acest subiect, am si eu o intrebare de nestiutor, Honda Civic, este fabricata sau asamblata in Turcia ?
              Legat de caldura, nu este neaparat o problema cat o alegere. Asa cum scrie in postul citat, aleg sa nu dau drumul la clima pentru a favoriza incalzirea cat mai rapida a motorului. Probat acum cateva zile, dupa 2-3 minute de stat la ralanti incepea sa bage aer caldut, deci masina baga caldura decent de repede, eu aleg sa nu folosesc incalzirea o perioada.
              Nu ma intelege gresit, daca Honda ar fi oferit extraoptiune de incalzire stationara (cum e la VAG, de ex.) as fi platit mia de euro bucuros pe asa ceva. Mai mult de atat, prin 2012 imi venise idea sa pun pe Avensis un sistem Webasto. Am luat legatura cu o reprezentanta Webasto din Bucuresti, mi-au dat estimat de cost (~2200 Eur la vremea aia) si am studiat documentatia tehnica de instalare. Rezultatul a fost ca am renuntat, pe langa costurile mari ale instalarii, aceasta presupune modificari la nivelul instalatiilor electrice, de racire, de alimentare cu benzina, practic toate sistemele importante ale masinii. Toate astea facute de romani..nope, n-am vrut sa risc. Aceeasi parere o am si acum, daca venea din fabrica o luam cu cel mai mare drag, altfel nu ma risc.
              Oricum, dracul nu e atat de negru, stau la casa, masina e parcata la 2m de usa casei, daca nu vreau sa stau afara doar o pornesc si intru in casa iar pentru topit gheata de pe parbriz folosesc de multi ani o solutie care merge in 90% cazuri fara sa fie nevoie sa folosesc climatizarea masinii: lichid de parbriz de iarna, pus intr-un pulverizator, tinut 20-30 min pe calorifer si dat apoi pe geamurile care se cer dezghetate. Racleta nu mai folosesc de cand nu mai conduc Dacie . Oricum, dracul nu e atat de negru, fata de fosta masina la asta e mai placut datorita scaunelor incalzite si a faptului ca in mers se incalzeste mai repede.

              Hatch-ul se face doar in UK. Sa vedem dupa Brexit ce va fi.

              Originally posted by alexme24 View Post
              Sau putem cauta varianta sa activam din soft pornirea din telecomanda, cum e in sua..
              La automata poate sa mearga insa la manuala e greu spre imposibil. Oricum nu m-ar ajuta cu nimic, cum am zis, masina este la 2 metri de usa, nu ma tine nimic langa ea, civicul se incalzeste foarte greu la ralanti si incerc sa nu sar de 5 minute stat la ralanti, il las cat sa scada spre 1200 rpm si sa se dezmeticeasca si el putin.
              closchkutza
              Senior Member
              Last edited by closchkutza; 05-01-19, 02:58.

              Comment


              • Eu am discutat la Asko, mi-au confirmat ca ei pot comanda si pot instala( cand o sa vina ) pe CRV-ul meu, o instalatie Webasto, am inteles ceva la 1500- 1600 euro. Alta varianta e sa-l cumpar eu ,,de la Germania" ( 850- 1200 euro in functie de optiuni) de la un dealer de-acolo si sa-l pun la un dealer Webasto de la noi, asa am procedat in urma cu 7 ani cu un Golf. Initial n-au vrut cei de la Webasto Romania, spunandu-mi ca doar daca e cumparat prin dealerii lor din Romania pot face montajul, dar dupa ce le-am precizat ca voi scrie la Webasto Germania, mi-au indicat doi dealeri din Bucuresti unde o pot monta, instalatia fiind noua, ca sa-mi dea garantia de 2 ani. De-atunci merge, functioneaza instalatia execelent, fara nici o revizie pe Golful meu.
                Eu cred ca, chestia asta cu incalzire stationara, pentru cine vrea sa si-o puna si are incredere in ce fac mecanicii nostri de la Romania, ca nu toti fac treba buna, e ceva nemaipomenit, protejeaza si motorul de uzura la pornirea la rece, da un confort incontestabil mai ales daca ai de mers in oras unde pornesti, opresti, etc. si unde n-ai posibilitatea sa o incalzesti imediat. Oricum, acele 3-5 minute in care stai intr-un relativ inconfort pana incepe sa sufle un aer cumva dezmortit sau caldut, nu cald, sunt destul de neplacute, chiar daca sunt si scaunele incalzite , dar, asta e o problema subiectiva, cum suporta unul sau altul dintre noi frigul frigul intr-un habitaclu neincalzit.
                Destinatar
                Senior Member
                Last edited by Destinatar; 06-01-19, 17:42. Reason: Imi cer scuze pentru inadvertentele gramaticale, se datoreaza laptopului care a preluat textul automat si a facut corectura pentru limba engleza, deh, google face si ce nu-i cerem.

                Comment


                • Salut,

                  Am vazut in alta parte ca ai intervalul dintre revizii setat in zile, nu km. Cum ai facut modificarea asta?

                  Comment


                  • Am intrebat eu la Asko si mi-au spus ca este o setare din soft-ul masinii care se poate face la reprezentanta. Poti opta pentru una sau alta, dar nu pentru amandoua si deasemenea o data modificata fata de setarea de fabrica nu ai putea sa revii la cealalta varianta (pe asta nu prea am inteles-o dar in fine; ei lucreaza cu sistemele lor si le cunosc mai bine).

                    Comment


                    • Merci de lamurire.

                      Comment


                      • Originally posted by aco View Post
                        Salut,

                        Am vazut in alta parte ca ai intervalul dintre revizii setat in zile, nu km. Cum ai facut modificarea asta?
                        Asa mi-a fost livrata masina, nu m-a intrebat nimeni nimic. Cand am intrebat de ce e diferit fata de sistemul in km pe care il are majoritatea mi s-a spus ca asa trebuie, ca au primit nu stiu ce “circulara” de la Honda ca trebuie sa faca update la sistemul in zile, ca celalat nu ar functiona la fel de corect.
                        Nu stiu ce sa cred..

                        Comment


                        • De curiozitate:
                          1. La ce reprezentanta ti-au spus asta?
                          2. La cati km faci schimbul de ulei?

                          Comment


                          • 1. Honda Nord, de unde am luat masina.
                            2. Prima revizie am facut-o la 10000km (998x km) cu 23 zile ramase (de la 29 a scazut 1 zi pe zi reala). Acum ma apropii de 13.000 cu 280 zile ramase.

                            Ca o completare, am un vecin care are un Sport luat in 2017, avand sistemul in km. Si pe el tot pe la 9-10.000km il trimite, depinde cum merge, deci aparent n-ar fi cine stie ce diferente la un regim similar de exploatare.

                            In manual sunt descrise amandoua. Dupa ce reguli decid sa le seteze, ma depaseste.
                            closchkutza
                            Senior Member
                            Last edited by closchkutza; 07-01-19, 22:41.

                            Comment


                            • Ma gandesc ca e un bug la sistemul ce afiseaza km. Mie mi s-a aprins martorul pe la vreo 9k km (Type-R) si-mi arata ca mai pot face 1500 km. Mi s-a aprins in Bucuresti. Am ajuns in C-ta cu aceeasi distanta ramasa in bord. Apoi scadea, dar nu direct proportional cu mersul. Am inteles ca este si in functie de mod, stil de condus etc., dar nu m-am prins cum functioneaza. Am facut schimbul de ulei, am resetat "senzorul de service" si acum imi arata liniute, nu arata un nr. de km. Nu mai tin minte daca initial arata un numar de km sau a inceput sa-l arate abia cand s-a aprins. Din ce am inteles de la baiatul din service, ar fi o problema ca nu arata "km" dupa resetare, ci liniute si poate de-aia le schimba din soft in zile, care, la fel, scad si cresc in functie de stilul de condus; ceva asemanator cu autonomia aratata in bord.
                              '18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
                              '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
                              Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red

                              "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

                              Comment


                              • Arata liniute pana se mai dezmeticeste el cateva sute de km. Apoi arata din nou range in km, daca asa era inainte si nu au umblat sa il schimbe in zile. Cel putin la mine asa a fost.

                                Comment

                                Working...
                                X