CLOSCHKUTZA: '18 Honda Civic Sport Plus 1.5 I-VTEC Turbo M/T, Orchid White

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by closchkutza View Post
    Ungerea garniturii nu are legatura cu motivul pentru care se toarna ulei in filtru
    Asta stiam, eram doar curios daca trebuie umplut neaparat filtrul cu ulei inainte de montare, pentru ca in service-uri am vazut ca unii pun, altii nu...
    Merci pentru raspuns!
    ’13 Civic 5D 1.8 White Orchid Pearl

    Comment


    • #62
      Originally posted by closchkutza View Post
      Cand am plecat de la service aveam 340 zile pana la urmatoarea revizie […....] Suspectez ca cele 20 de zile au fost pierdute din cauza pornirilor repetate, vreo 8-9 pana am plecat din service de cand s-a pus uleiul.
      Se pare ca m-am inselat, masina a stat parcata de vineri pana in seara asta si ce sa vezi, acum arata 360 zile. Voodoo .

      Originally posted by closchkutza View Post
      - suspectez ca am mai ceva mai mult ulei in motor decat trebuie, trebuie sa-i fac nivelul.
      Am verificat in seara asta nivelul la rece (3 zile nepornita), este fix la maxim.

      Dar tot m-au enervat restul de chestii .

      Comment


      • #63
        mi se pare cea mai mare prostie asta cu indicatorul, pai daca ati ajuns sa numarati pornirile ca sa nu se uzeze uleiul atunci mai bine le schimbati pe niste biciclete ... o aberatie de idee/practica in special pentru ca la masinile vechi aveai numar de km sau perioada si totul era ok nu tot felul de senzori retardati care fac uleiul sa para de cea mai proasta calitate ... sau poate chiar e uleiul prost :P
        R 42659 - Milano Red Ep3

        Comment


        • #64
          Originally posted by kinky_boy View Post
          mi se pare cea mai mare prostie asta cu indicatorul, pai daca ati ajuns sa numarati pornirile ca sa nu se uzeze uleiul atunci mai bine le schimbati pe niste biciclete ...
          Daca mai folosesti si functia start/stop in oras...
          ’13 Civic 5D 1.8 White Orchid Pearl

          Comment


          • #65
            Nu stiu daca 1.5 are start-stop, dar teoretic ar fi mai bine sa il ai activat, daca vrei revizii mai rare. Calculatorul pare ca se ia mult dupa orele de functionare al motorului.

            Comment


            • #66
              Originally posted by kinky_boy View Post
              mi se pare cea mai mare prostie asta cu indicatorul, pai daca ati ajuns sa numarati pornirile ca sa nu se uzeze uleiul atunci mai bine le schimbati pe niste biciclete ... o aberatie de idee/practica in special pentru ca la masinile vechi aveai numar de km sau perioada si totul era ok nu tot felul de senzori retardati care fac uleiul sa para de cea mai proasta calitate ... sau poate chiar e uleiul prost :P
              Ca o paranteza, ca raspuns la prima fraza, cea cu pornirile, indiferent de masina intotdeauna am mers pe principiul "pornesti motorul daca ai undeva de mers cu masina respectiva". Ce am scris pe pagina din spate nu avea legatura neaparat cu scaderea zilelor ci cu faptul ca mie nu-mi place chestia cu asta cu pornit un motor (rece) de 10 ori in 10 minute, fix degeaba. Ai treaba cu el sa fie pornit, porneste-l si lasa-l sa mearga pana termini treaba. Nu ai treaba cu el pornit, nu-l porni. Nu mi se pare best practice sa freci complet aiurea un motor cu porniri de 5 secunde la fiecare cateva minute decat daca nu stii ce faci acolo.
              Legat de senzori vs "cum se facea la masinile vechi", personal prefer sistemul actual pentru ca 10.000km de mers la drum intins nu sunt tot una cu 10.000 de km de mers in Bucuresti. Prefer sa stea masina sa faca calcule si sa-mi zica cand trebuie sa schimb uleiul decat sa fac eu.
              Nu am un scop in viata in a minimiza numarul de schimburi de ulei, pana acum tot pe la 10.000km le-am facut (pe baza unor calcule empirice facute) si am avut ani in care aveam si cate 4 revizii pe an fara sa consider asta o problema. Prefer sa arunc afara din motor un ulei inca bun decat sa tin in motor un ulei care ar fi trebui evacuat deja.

              Originally posted by TheTracker View Post
              Nu stiu daca 1.5 are start-stop, dar teoretic ar fi mai bine sa il ai activat, daca vrei revizii mai rare. Calculatorul pare ca se ia mult dupa orele de functionare al motorului.
              Are start-stop si-l dezactivez la fiecare pornire a motorului. La scenariul meu de utilizare, mai ales la drumurile de dimineata catre servici cred ca as avea bine peste 1000 de porniri pe luna (peste 50 pe zi), fapt cu care piticii mei nu se pot impaca. Prefer sa-l las sa rontaie la ralanti decat sa porneasca si sa se opreasca la fiecare 20 secunde.

              Din nou, nu am o problema cu rulajul facut pe un schimb de ulei (desi se pare ca multi se impiedica de aspectul asta), 10.000km mi se pare suficient.

              Comment


              • #67
                tu poti sa faci ce vrei, poti sa schimbi uleiul si la 500 de km, dar atunci nu te mai plange pe aici ca ti-a pornit motorul si ti-au scazut zilele de functionare ... aparent n-ai scopul sa-ti minimizezi schimburile de ulei dar totusi te deranjeaza ca vine mai repede.

                si eu am grija de masina mea, dar sa ajung sa numar pornirile motorului la niste spete rarisime ca sa nu-mi vina revizia mai repede sau ca am nush ce uzura mi se pare un mod de folosire pe care oamenii sigur nu si-l doresc. De cand a aparut generatia x mai mult despre asta discutati, nu cred ca e vreunul care sa nu fi fost deranjat de asta intr-un fel sau altul. Pai cu start-stop pornit dupa regula ta la 5k km il schimbi si mai bine iti faci abonament la revizie ca sa fii sigur ca e totul safe si mai salvezi un ban, oricum e fun sa stai la service

                Una peste alta, ce spui tu este ca pana acum ai mers total la ghici cu masinile vechi, cu un ulei posibil uzat si probabil de asta ai refacut motoarele la toate masinile avute ... sau nu, pentru ca de fapt ideea in sine este mai mult o exagerare decat ceva real ... sau poate totusi este uleiul apa recomandat de honda pe care il folositi voi
                R 42659 - Milano Red Ep3

                Comment


                • #68
                  Asa e, cum zici tu!

                  Comment


                  • #69
                    O scurta observatie, daca mi se permite.
                    In putinul timp de cand fac parte din comunitatea hondafan am observat ca unii membrii sunt mai intepati decat cei din comunitatea toyota, de unde am facut si inca mai fac parte. Sa se transmita oare din pedigree ul masiniilor si posesorilor?
                    Probabil o sa ma trimita unii la “origini”(toyota) dar imi asum observatia si consecintele ce deriva din aceasta.

                    Scuze de offtopic!

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by Legionaru' View Post
                      O scurta observatie, daca mi se permite.
                      In putinul timp de cand fac parte din comunitatea hondafan am observat ca unii membrii sunt mai intepati decat cei din comunitatea toyota, de unde am facut si inca mai fac parte. Sa se transmita oare din pedigree ul masiniilor si posesorilor?
                      Probabil o sa ma trimita unii la “origini”(toyota) dar imi asum observatia si consecintele ce deriva din aceasta.

                      Scuze de offtopic!
                      Membri "ințepați" vei găsi pe orice forum

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by Legionaru' View Post
                        O scurta observatie, daca mi se permite.
                        In putinul timp de cand fac parte din comunitatea hondafan am observat ca unii membrii sunt mai intepati decat cei din comunitatea toyota, de unde am facut si inca mai fac parte. Sa se transmita oare din pedigree ul masiniilor si posesorilor?
                        Probabil o sa ma trimita unii la “origini”(toyota) dar imi asum observatia si consecintele ce deriva din aceasta.

                        Scuze de offtopic!
                        Sunt o gramada de fitosi aicea care cred ca incepe sau se termina ceva cu ei. Si da, de astia gasesti pe orice forum, doar ca aici sunt mai multi care cred ca daca au o masina speciala deodata au devenit si ei speciali.
                        Si da, si eu imi asum ce am scris mai sus.

                        Comment


                        • #72
                          eu cred ca per ansamblu climatul pe acest forum este unul civilizat - mai civilizat decat pe altele
                          sigur ca exista oameni care comunica si scriu mai abrupt fie pentru ca asa e stilul lor sau pentru ca au ei o zi mai aiurea
                          dar cred ca o conduita inteleapta ar fi ignorarea acestor oameni - si mai putin etichetele puse la gramada
                          "Ethics. That's always so inconvenient."
                          Cal Lightman

                          Comment


                          • #73
                            multumesc pentru toate apelativele de mai sus, e semn de civilizatie si educatie. Aparent e greu sa accepti o parere despre faptul ca se plange din plin la senzorul de ulei si alte banalitati, dar mai bine sa cataloghezi, ignori si sa faci offtopic aiurea.
                            Scuzati deranjul, la cat mai multe revizii sa aveti!
                            R 42659 - Milano Red Ep3

                            Comment


                            • #74
                              kinky_boy
                              Senior Member
                              kinky_boy : am scris si mai sus, dar poate nu s-a inteles: unde m-ai vazut pe mine plangandu-ma de frecventa reviziilor? Te rog citeaza postul in care eu faceam asta.

                              Altfel ai venit si mi-ai aruncat in fata niste chestii care nu au nici cea mai mica legatura cu mine sau cu ce afirmasem eu, fara sa intelegi ca atat timp cat eu platesc niste servicii, am niste asteptari si am dreptul sa fiu nemultumit daca acele servicii nu se ridica la standardul asteptat. Asta este singurul lucru de care m-am plans, nu de senzori sau "alte banalitati". Daca vei cauta post-urile mele vei vedea ca eu sunt printe putinii care nu s-au plans pana acum de mai nimic (pentru ca nu am motive), asa ca pentru ca vad ca ai tendinta de a continua in a-mi atribui afirmatii care nu imi apartin.

                              Comment


                              • #75
                                closchkutza
                                Senior Member
                                closchkutza - nu ti-am atribuit nimic altceva, ci doar faptul ca ti-au scazut 20 de zile din viata uleiului ca ti-au pronit masina la revizie de x ori. Pentru mine asta suna a plangere, iar a porni o masina pentru niste proceduri la revizie ( o data sau de doua ori pe an) e o banalitate vizavi de uzura, calitate ulei si ce mai vrei tu. Iar eu m-am referit la TOATA lumea cu civicuri X (nu doar la tine) vizavi de ulei, pentru ca doar ce discutaserati pe threadul tau ca sa nu mai zic de altele in care tot incerci sa-i convingi pe altii ca e ok indiferent de ce iti arata.

                                Dupa cum ti-am raspuns, e treaba ta de cate ori iti faci revizia si nici nu am zis nimic de bani sau servicii, dar asa e cand nu citesti tot.

                                In fine,n-am nici o placere de procese a la kafka pe aici asa ca, considera subiectul incheiat, nu ma gandeam ca o sa va dea orgoliile peste cap ideea ca senzorul ala de ulei nu e sfant!


                                R 42659 - Milano Red Ep3

                                Comment

                                Working...
                                X