yobit yobit.net hitbtc digifinex fal baktır
CLOSCHKUTZA: '18 Honda Civic Sport Plus 1.5 I-VTEC Turbo M/T, Orchid White - Hondafan

CLOSCHKUTZA: '18 Honda Civic Sport Plus 1.5 I-VTEC Turbo M/T, Orchid White

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by closchkutza View Post
    DarthMaul40 : Sport, Sport Plus si Type R au podeaua portbagajului mai sus ca sa faca loc tobelor montate central, motiv pentru care spatiul ramas e prea mic pentru rezerva
    Ești sigur? Tipul ăsta și-a pus pe Type-R: https://www.civicx.com/threads/what-...13242/page-127

    Comment


    • #47
      DarthMaul40 Yep, foarte Daca te uiti mai jos pagina zice ca podeaua portbagajului sta mai sus cu vreo 3 inch dupa ce a bagat roata acolo.

      Comment


      • #48
        Originally posted by closchkutza View Post
        DarthMaul40 Yep, foarte Daca te uiti mai jos pagina zice ca podeaua portbagajului sta mai sus cu vreo 3 inch dupa ce a bagat roata acolo.
        Așa e... Kitul vine cu tot cu niște distanțiere pentru podeaua portbagajului. Dacă te poți lipsi de 3 inch, pui rezerva

        Comment


        • #49
          DarthMaul40 : din ce am vazut pe forumul din US la cei care si-au luat kitul acela, podeaua flexeaza apoi datorita distantierelor, nu are sprijin pe toata suprafata cum e stock. Plus de asta, la fosta masina, dupa 9.5 ani roata de rezerva era inca nefolosita.. asa ca ce rost are? Si daca e sa intep o roata..e kitul de pana.
          Oricum, stiam de asta dinainte sa iau masina, e o alegere pe care am facut-o constient alegand Sport Plus-ul in detrimentul altei echipari care venea cu roata de rezerva.

          Comment


          • #50
            Kawa : dacă vei continua cu chestii d-astea de 2 lei ca "Am zis ca gibonul va cauta link pana o sa afle ca temerile sunt confirmate ? " adică data viitoare, ne lași de tot. Ori ești civilizat, ori ne lași. Sunt deja plictisit de ifosele și aerele tale. Aportul tău pe forum este zero, scrii doar prostii și jignești. Am așa un feeling că ne vei părăsi foarte repede ( asta depinde de tine).

            L.E. De fapt văd că tu doar asta faci, flame și jigniri. Așa că, fără părere de rău, ne părăsești. Du-te să te dai rotund și deștept unde vrei dar nu aici.
            Last edited by KMR; 13-09-18, 09:55.
            I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
            My cars:

            '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
            '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
            '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
            '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
            EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
            EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
            EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
            EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
            EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
            EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

            Comment


            • #51
              Bravo, asta am vrut sa fac si eu mai de dimineata, dar m-am luat cu una, cu alta...
              "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
              "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

              Comment


              • #52
                Multumesc domnilor moderatori .
                Last edited by closchkutza; 13-09-18, 13:51.

                Comment


                • #53
                  So, revin cu intrebarea: stie cineva ce ET au jantele OEM de pe masina mea? S-a uitat cineva la ele cand / daca le-a dat jos? Am gasit pe net atat variante cu ET45 cat si ET50 si ma intereseaza care e varianta corecta .

                  Comment


                  • #54
                    17x7"
                    +45mm offset
                    47.2 lbs (with tires)

                    offset 50 este pentru 18"

                    edit: Pentru EU avem:

                    2017-2018 Civic Hatchback EU
                    Wheels : 17x8 ET50
                    Tyres : Michelin Primacy 3 - 235/45/17
                    Total weight : 47.4lbs (21.5kg)
                    Last edited by pretorian; 13-09-18, 16:45.
                    EX. Accord '05 CL9 Satin Silver
                    Del Sol '94 ESI
                    CIVIC X 1.5 Sport Plus CVT
                    BMW Z4 '03 Titan Silver

                    Comment


                    • #55
                      Hai ca am editat postul, avand in vedere editul tau .
                      Deci se pare ca e cum ma asteptam, ET50. Sweet, merci .
                      Last edited by closchkutza; 13-09-18, 16:59.

                      Comment


                      • #56
                        Pokemonul a primit zilele trecute un set de jante de EP3 TypeR, mai precis setul pe care il vindea colegul dragostan. Acestea vor fi folosite pe post de jante de iarna, urmand a fi incaltate cu un set de anvelope 215/50R17 (Dunlop Winter Sport 5 sau Nokian WR A4, inca ma gandesc).
                        Inainte de a ajunge pe masina insa vor trece printr-o reconditionare si o schimbare de aspect, la sfarsit urmand a arata ca mai jos, pentru a fi in ton ce e pe masina acum. Ce pot spune este ca sunt foarte usoare jantele, cred ca cele mai usoare pe care le-am avut pana acum pe o masina si cred ca vor arata bine pe Civic. Asta ca sa nu mai zic de cei minim 25cp in plus pe care ii va castiga masina, avand in vedere ca-s de Type R .
                        Multumiri inca o data colegului pentru sfaturi si descrierea detaliata a istoricului lor.

                        Comment


                        • #57
                          Asa, sa mai bagam un mic update..ca se asterne praful.
                          ODO: 9990 km. Masina merge de rupe, pana acum nici o problema, cat de mica.
                          Acum 1 saptamana si un pic durata pana la revizie ajunsese la 30 zile asa ca mi-am facut programare la Honda Nord pentru prima revizie (ulei + filtre aer) pentru ieri, vineri. La momentul reviziei mai aveam 23 zile si 9982 km rulati. Experienta a fost dulce-amara, ca sa zic asa, ori aveam eu asteptari prea mari.
                          Ca parti bune, pretul foarte competitiv, sa zic asa, 710 lei si faptul ca mecanicul care a efectuat revizia a umplut filtrul de ulei inainte sa-l monteze pe masina.
                          Ca parti mai putin bune:
                          - mecanicul si-a prins urechile grav de tot in resetatul intervalului de mentenanta. Cred ca 15 minute s-a muncit pe acolo, resetase el ceva pe acolo si intervalul era la 170 zile. Eu ii spuneam ca trebuie sa reseteze si filtrele de aer, el imi spunea ca nu e asta ci faptul ca e semnalul slab acolo(?!?!). In proces a inceput sa dea reset si la operatii care nu se facusera (gen verificare supape), sunt curios daca va mai avertiza cand trebuie de acum in colo. Partea cea mai deranjanta este ca mi-a pornit motorul de vreo 6-7 ori total aiurea, cate 5 secunde, motorul fiind rece. Basca o data i-a dat si vreo 2 talpi scurte, n-am inteles de ce. Cand am plecat de la service aveam 340 zile pana la urmatoarea revizie si deja nu stiu ce operatii s-au resetat si daca o sa mai alerteze sistemul cand le-ar veni randul. Suspectez ca cele 20 de zile au fost pierdute din cauza pornirilor repetate, vreo 8-9 pana am plecat din service de cand s-a pus uleiul. Total ne-necesar.
                          - S-a verificat presiunea in roti. Foarte laudabil. Mai putin dragut a fost faptul ca mi-a dezumflat rotile, desi i-am zis ca eu le-am umflat asa si sa nu scada presiunea.
                          - L-am rugat pe tipul de la receptie sa incerce sa nu se puna mana pe ornamentele lucioase de la usi, ca se zgarie doar daca te uiti la ele. Mi-a zis ca asa e, stie cum e. La plecare erau pline amprente.
                          - Protectie ioc pe scaunul pasagerului ( desi mecanicul s-a urcat in el ca sa schimbe filtrul de polen) si pe volan.
                          - Masina a fost folosita pe post de demo, ca sa arate mecanicul cum statea un alt client cu mana agatata de marginea tapiseriei de sub trapa (?!?!?).
                          - Scaunul soferui dereglat complet, nu stiu de ce e nevoie sa se re-ajusteze scaunul ca sa misti o masina 15 metri. Acum o sa stau o luna sa-mi gasesc din nou pozitia.
                          - suspectez ca am mai ceva mai mult ulei in motor decat trebuie, trebuie sa-i fac nivelul.
                          Cum am zis, poate sunt eu prea cusurgiu insa nu stiu ce sa fac la urmatoarea revizie, mi s-a parut usor stresanta experienta.

                          Altfel, masina este o sursa zilnica de zambete si bucurie, mi-e dor de ea daca trece o zi si nu o conduc.
                          Last edited by closchkutza; 14-10-18, 01:20.

                          Comment


                          • #58
                            Nu esti cusurgiu, asa sunt si eu. Sau ma rog, eram. Acuma nu mai am nici timp si nici rabdare sa stau langa ei cand lucreaza la masina. Pe vremea cand aveam VW eram tot langa mecanici si pe forumuri, sa nu cumva sa faca ceva aiurea, sau sa incerce sa ma imbrobodeasca sa schimb ceva ce nu trebuie. Cred ca am imbatranit, ca acum nu mai am rabdare sa fac asta. Las masina si astept sa ma sune cand sa merg dupa ea. Daca pica ceva e vina lor, plus ca 5 ani am garantie. Mai devreme citeam pe forumul Toyota cum la un tip i-au bagat uleiul nou peste cel vechi. In reprezentanta la Braila. Deci se poate intampla orice..

                            Legat de ceea ce simti cand o conduci (si cand nu o conduci), sunt perfect de acord cu tine. Am fost o saptamana in concediu la cineva unde nu aveam nevoie de masina si o muream de dorul ei. Noroc ca la plecare aveam de condus 600Km inapoi spre casa si am recuperat. Pe serpentine e cel mai tare. Daca se fac 2 benzi pe urcare pleaca ca sageata, iar in curbe este o placere. Mai rau e cand ai pasageri in spate, acolo cred ca se simte altfel ca la mine se cam plang

                            Sa o conduci cu placere si fara evenimente.

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by closchkutza View Post
                              Ca parti bune, pretul foarte competitiv, sa zic asa, 710 lei si faptul ca mecanicul care a efectuat revizia a umplut filtrul de ulei inainte sa-l monteze pe masina
                              Trebuie neaparat ca filtrul sa fie umplut cu ulei inainte de montare sau e suficient sa se unga doar garnitura acestuia?
                              13 Civic 5D 1.8 White Orchid Pearl

                              Comment


                              • #60
                                Nu e neaparat insa este o practica buna, daca acest lucru este posibil (daca pozitionarea filtrului permite, adica sa fie vertical). Ungerea garniturii nu are legatura cu motivul pentru care se toarna ulei in filtru si oricum, multe filtre vin pre-unse (nu am fost atent la Honda insa cele de la Toyota erau asa si aveau o folie peste gura filtrului).

                                Comment

                                Working...
                                X