CLOSCHKUTZA: '18 Honda Civic Sport Plus 1.5 I-VTEC Turbo M/T, Orchid White

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mda, nici eu nu m-am prins prima data ce si cum a aparut..astazi mi-a picat fisa. Cum ziceam, ma enerveaza ca mereu plec cu un "cadou" de acolo..

    Altfel, nu pot sa ma plang de probleme, greieri in continuare nu am, revizia cica peste 150 zile (am ~7000km de la ultimul schimb iar in ultimele 2 luni a scazut in timp real, ca sa zic asa, cam 10 zile la fiecare ~2 saptamani).
    Doar ca nu prea am incredere in verdictul asta, pus doar pe baza vizuala. M-am uitat si eu la radiatorul respectiv (care este vizibil doar prin cele 2 fante ale grilei superioare si prin decupajul plasticelor din zona levierului de deblocare a capotei) si nu pot sa zic ca am vazut ceva in afara de cateva muste moarte. E curat, nelovit, nu sunt pete, etc. Nu e ca m-ar interesa sa scutesc Honda de costul unui radiator insa parca nu-mi pica bine desfacutul botului masinii fara sa stiu ca e chiar necesar..si sa ma trezesc peste 2 ani ca tot scapa pe undeva si e de fapt un o-ring.

    La ce ma asteptam era sa incarce instalatia + substanta de contrast si sa verifice apoi, peste 1 luna, daca se vad urme pe unde scapa. Ma cam tenteaza o a doua parere (Asko) insa mi-e sa nu mi-i pun in cap pe cei de la Nord..

    Comment


    • Naspa ca HN a avut aceasta atitudine. Tb sa ti bage substanta de contrast si se vedea unde e buba. Probabil ca le tb un radiator si nu stiu cum sa l scoata

      Comment


      • Originally posted by aurelian.paratu View Post
        haaaa. Si eu am o zgarietura pe volan si ma gandeam de unde o am , pentru ca acum o luna nu o aveam.....dar intre timp masina a fost in service......deci......
        Nu stiu ce sa zic aici, plasticul ala negru este extrem de moale, probabil un 3 Mohs, deci se zgarie de la aproape orice. Sunt mai mari sansele sa se zgarie la o spalare cand cineva sterge praful de pe el, sau cand te misti prin masina si ai un fermoar mai aventuros... Din pacate au ales materialul prost pentru o suprafata de care te atingi des...

        Comment


        • Te asigur ca ambele dati cand am observat ca a suferit avarii au fost imediat dupa plecarea de la HN. In masina numai eu fac curat iar suprafetele piano black sunt curatate doar cu pensule extrem de moi. Nu conduc cu geaca pe mine, indiferent de anotimp si nici degetele nu le pun acolo.

          Acuuum, astazi am fost la Asko.

          Primul suspect: simering ax compresor AC - s-au gasit urme de ulei aruncat de fulia compresorului.
          S-a incarcat sistemul + substanta de contrast pentru a se confirma diagnosticul si a se vedea daca mai scapa si prin alt loc. Aparatul a mai recuperat 35g de freon in sistem.

          S-a confirmat faptul ca problema vine de la simering-ul axului compresorului, care nu mai etanseaza cum trebuie si pe unde se pierde atat freon cat si ulei. Pierderea nu este majora insa este vibila. Se comanda compresor nou + teava responsabila de rezonanta (pentru care exista nota de schimbare voluntara).
          De asemenea au spus ca atunci cand voi merge la ei pentru schimbarea compresorului, vor verifica inca o data radiatorul, pe suprafata caruia nu au gasit nici inainte de incarcare si nici semne de probleme. Dar ca sa fie siguri. Sa incerc sa folosesc AC-ul cat mai mult in perioada urmatoare.

          Alte mentiuni:
          - se pare ca exista o informare de service cum ca un lot de radiatoare cu probleme (pori) a ajuns pe unele masini intr-o perioada data. Nu se stie pe care dintre masinile fabricate in perioada aceea au ajuns DAR problema pare sa fie mai prezenta pe Sedan vs Hatch. Producatorul a extins si perioada de garantie a radiatorului peste cei 5 ani. Asta nu inseamna ca toate masinile au radiatoare cu pori insa este posibil ca unele sa aiba aceasta problema. In orice caz, pentru diagnosticarea corecta, trebuiau urmati pasii standard si nu sarit direct pe schimbat radiatorul, acesta poate fi bun iar problema poate fi in alta parte. Sau pot sa fie mai multe probleme.
          - mi-au aratat un mic "munte" de cutii de compresoare de Civic -> se pare ca defectul survenit la mine nu este tocmai o exceptie;
          - in cazul in care ar fi necesara schimbarea radiatorului de AC, pentru schimbarea lui ei nu demonteaza botul masinii ci extrag radiatorul prin partea superioara. Se demonteaza doar plastice din compartimentul motor (de deasupra radiatoarelor), tragger, ventilatorul de racire al radiatoarelor si se decupleaza tevile. Au tinut sa precizeze asta pentru ca persoana care a preluat masina (Alex) a inteles din discutia initiala cu mine ca prefer abordarile minim-invazive .

          Una peste alta, experienta a fost foarte agreabila, s-au purtat profesionist, au ascultat si respectat ce le-am zis (ex: ca nu-mi place sa fie atinsa masina daca nu e nevoie, cu atat mai mult cu cat era si plina de praf), am putut discuta cu ei pe lucruri concrete => m-au castigat de client de acum incolo.

          Comment


          • Facut weekend-ul trecut si detailing-ul anual, pana Luni a aratat masina impecabil, cum se vede in pozele de mai jos, apoi a venit ceva ploaie cu nisip si acum este galben-roscata .

            Altfel, daca totul merge bine pe plan personal, am in plan sa mai tin masina pana la anul in primavara si apoi sa fac un "mic" upgrade .

            Click image for larger version  Name:	E6B97E80-597F-49E8-B2D8-99631602886C.jpeg Views:	0 Size:	73.7 KB ID:	870365
            Click image for larger version  Name:	04BADC31-5532-458A-8367-3FFBB364993C.jpeg Views:	0 Size:	83.3 KB ID:	870366
            Click image for larger version  Name:	E214229E-9CF9-4FA2-9B7A-D1D73571C282.jpeg Views:	0 Size:	71.6 KB ID:	870367
            Click image for larger version  Name:	F725BDC5-D490-452F-9781-638945BF6443.jpeg Views:	0 Size:	70.3 KB ID:	870368

            Comment


            • Originally posted by closchkutza View Post
              Facut weekend-ul trecut si detailing-ul anual, pana Luni a aratat masina impecabil, cum se vede in pozele de mai jos, apoi a venit ceva ploaie cu nisip si acum este galben-roscata .

              Altfel, daca totul merge bine pe plan personal, am in plan sa mai tin masina pana la anul in primavara si apoi sa fac un "mic" upgrade .

              Click image for larger version Name:	E6B97E80-597F-49E8-B2D8-99631602886C.jpeg Views:	0 Size:	73.7 KB ID:	870365
              Click image for larger version Name:	04BADC31-5532-458A-8367-3FFBB364993C.jpeg Views:	0 Size:	83.3 KB ID:	870366
              Click image for larger version Name:	E214229E-9CF9-4FA2-9B7A-D1D73571C282.jpeg Views:	0 Size:	71.6 KB ID:	870367
              Click image for larger version Name:	F725BDC5-D490-452F-9781-638945BF6443.jpeg Views:	0 Size:	70.3 KB ID:	870368
              Superba masina! De curiozitate vis a vis de upgrade, la ce te gandesti? Iti doresc numai succes ca sa ti se indeplineasca dorintele!

              Comment


              • Fratele mai mare si mai agresiv

                Merci fain de urari , la fel pentru toata lumea!
                Last edited by closchkutza; 20-05-20, 17:34.

                Comment


                • Mult succes! Asteptam jurnalul cu Type-R peste un an atunci.

                  Comment


                  • La cum te-ai ocupat de masina, cred ca doritorii pot sa stea de pe acuma la coada succes in continuare!

                    Comment


                    • closchkutza nu ma igasesc pe topicul tau, dar parca tu ai schimbat deja un set de placute pe fata? am fost azi la revizie, 24800 km si mi-au zis ca placutele sunt deja pe 70% uzate . Am zis hai sa ma programez totusi in iulie sa le schimb, dar mi se pare fff prematur sincer. Imi adusesem aminte ca cineva de pe forum, sau tu parca ati schimbat placutele, sau mi-aduc eu aminte prost? nu vin cu niciun senzor placutele astea? adica momentan nu scartaie nu nimic. Pretul nu e mare, vreo 600 de lei cu totul, dar parca nu prea le-as schimba degeaba:-?

                      Comment


                      • Originally posted by alexme24 View Post
                        closchkutza nu ma igasesc pe topicul tau, dar parca tu ai schimbat deja un set de placute pe fata? am fost azi la revizie, 24800 km si mi-au zis ca placutele sunt deja pe 70% uzate . Am zis hai sa ma programez totusi in iulie sa le schimb, dar mi se pare fff prematur sincer. Imi adusesem aminte ca cineva de pe forum, sau tu parca ati schimbat placutele, sau mi-aduc eu aminte prost? nu vin cu niciun senzor placutele astea? adica momentan nu scartaie nu nimic. Pretul nu e mare, vreo 600 de lei cu totul, dar parca nu prea le-as schimba degeaba:-?
                        Eu am parcurs 48800 km, f mult Ón oras.
                        urmeaza sa le schimb. Uzura aprox 85-90%.

                        Comment


                        • Eu ma apropii de 50000 si inca mai am cam 50%

                          Comment


                          • Originally posted by alexme24 View Post
                            closchkutza nu ma igasesc pe topicul tau, dar parca tu ai schimbat deja un set de placute pe fata? am fost azi la revizie, 24800 km si mi-au zis ca placutele sunt deja pe 70% uzate . Am zis hai sa ma programez totusi in iulie sa le schimb, dar mi se pare fff prematur sincer. Imi adusesem aminte ca cineva de pe forum, sau tu parca ati schimbat placutele, sau mi-aduc eu aminte prost? nu vin cu niciun senzor placutele astea? adica momentan nu scartaie nu nimic. Pretul nu e mare, vreo 600 de lei cu totul, dar parca nu prea le-as schimba degeaba:-?
                            N-am mai dat de o vreme pe aici, acum am vazut mesajul. Nu, nu am schimbat placutele inca, nici fata nici spate, is cele cu care a plecat din fabrica.
                            Mai am cam 5-6mm de placuta, atat pe fata cat si pe spate. Posibil la urmatoarea revizie sa le schimb pe ambele punti.

                            Km la bord: ~38.200

                            Si cate ceva despre masina..
                            Joi am fost la Asko si am schimbat compresorul de AC (garantie) si teava de inalta presiune (buletin de service pentru zumzaitul care aparea in functionare). Piesele venisera de ceva vreme insa am cam amanat schimbul pe motiv de lipsa de timp.
                            Ambele s-au scos prin partea superioara, dupa ce s-au demontat traversa superioara, plasticul care o acopera si ventilatorul de racire motor.
                            Inainte de inceperea demontarii s-a goliti sistemul de AC (reincarcat la jumatatea lui Mai), mai avea ~50% din cantitatea introdusa (dar inca racea acceptabil, se simtea insa ca se chinuie sa faca rece cand era cald + soare puternic).
                            Odata cu inlocuirea tevii "zumzaitul" a disparut complet (la mine oricum se auzea destul de infundat).

                            Nota 10 pentru Asko, au lucrat ingrijit si fara sa lase urme, de nici un fel. Urmatoarea vizita la ei, prin Septembrie / Octombrie pentru revizie. La Honda Nord, dupa cum au tratat prima problema aparuta, nu mai calc. Nu pot justifica fata de mine de ce sa bag bani in cont unui furnizor de servicii care se comporta astfel.

                            Altfel, toate bune, nu am de ce sa ma plang, atelajul merge si arata cat se poate de bine.

                            Click image for larger version  Name:	9F184088-FAD8-476F-9468-58549C0BCC43.jpeg Views:	0 Size:	45.3 KB ID:	871612
                            Click image for larger version  Name:	946612A0-E1AF-4816-B6F8-523F8BD8B596.jpeg Views:	0 Size:	40.9 KB ID:	871613
                            Last edited by closchkutza; 02-08-20, 02:12.

                            Comment


                            • Problema cu simeringul de la compresorul AC se manifesta si la motorizarile diesel? Intreb ca sa stiu ce ma asteapta...Momentam am doar 16500km cu masina.

                              Comment


                              • Originally posted by SebaV View Post

                                Eu am parcurs 48800 km, f mult Ón oras.
                                urmeaza sa le schimb. Uzura aprox 85-90%.
                                Le-am schimbat alaltaieri la nord, iar pretul a fost mai mult decat acceptabil, pentru placute originale plus manopera. Din 4 placute, 1 era deja pe fier, iar alta era ca si cum nu fusese uzata decat max 80%, ceea ce mi s-a parut putin suspect. Totusi, cu noile placute, am scapat de huruitu ala infundat care se auzea cu cele din fabrica si la fel am scapat si de lagu ala in franare. Inainte cand ciupeam frana un pic, nu frana, avea un ,,gol", acum franeza la cea mai mica atingere.

                                Ma bucur ca ai scapat de problema cu AC-ul closchkutza . Durmuri bune.

                                Comment

                                Working...
                                X