yobit net
CLOSCHKUTZA: '18 Honda Civic Sport Plus 1.5 I-VTEC Turbo M/T, Orchid White - Hondafan

CLOSCHKUTZA: '18 Honda Civic Sport Plus 1.5 I-VTEC Turbo M/T, Orchid White

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am reparat lunea trecuta ciobitura mentionata mai sus insa saracia se extinde in fiecare zi cate putin. Initial am zis ca sunt eu paranoic insa astazi m-am convins ca din pacate nu e asa, cu masina parcata s-a extins cam 5-7mm in fiecare capat. Suspectez ca de la soare, se incalzeste / dilata geamul si asta o face sa inainteze cate un pic in fiecare zi.
    A se vedea mai jos cum arata acum Click image for larger version  Name:	600F2390-8BFD-46E8-92D6-D3BEA21801CD.jpeg Views:	1 Size:	79.4 KB ID:	858921
    Am incercuit capetele unde a crescut, ce e intre e avaria initiala, reparata luni. Cam ce e de facut, altul?

    Comment


    • Cam ce e de facut ? CASCO (parerea mea ).

      Comment


      • Daca ai fransiza (de obicei pe elemente vitrate este), ai putea sa mergi pe variante aftermarket gen NordGlass (in jur de 300 lei cu manopera). Din pacate nici varianta OEM nu e mult mai rezistenta si pe drumurile noastre riscul este crescut sa se repete incidentul...

        Comment


        • Am casco cu 0 fransiza. Motivul pentru care voiam sa-l repar este tocmai ca nu pare cine stie ce rezistent si nu-mi surade sa le schimb anual .
          Cat despre drumuri..se pare ca nu doar la noi e asa.. a se vedea mai sus unde s-a intamplat.

          Comment


          • Odo: 29.300km. A trecut ceva vreme de cand nu am mai postat pe aici. Similar cu anul trecut (cand masina a cerut revizie tot cam in perioada asta), pe 16.10 sunt programat la Honda Nord. Duminca masina a decis ca vrea ulei proaspat, dupa aproape 11.000km de la schimbul anterior, fara vreo cateva sute de km pe care ii voi face cand ajung la service. Momentan am 27 zile ramase din cele 360. Imi place ca cere revizie toamna, intru cu ulei proaspat in iarna. Cu ocazia asta o sa vorbesc sa dea comanda si de parbriz pentru a-l schimba, ciobitura cea "mica" din luna mai-iunie este ditamai dihania ramificata acum si tot inainteaza cate putin in fiecare zi.
            Altfel, toate bune, masina nu mi-a facut nici o supriza neplacuta si in continuare nu am greieri. Daca la altii suspecteaza aparitia benzinei in ulei si cresterea nivelului acestuia, la mine nivelul uleiului a scazut putin de la maxim, am completat cam 150-200ml pe la 9500-10.000km pentru a-l aduce din nou la max. De bun simt as zice pentru un motor turbo. Ca sa zic si ceva de rau intamplat in ultima vreme...singura chestie la care ma pot gandi este ca dupa update-ul la IOS 13 nu am mai avut access la agenda din telefon pe HU-ul masinii (desi era setat sa fie shared). Nu stiu daca era de la telefon sau masina insa s-a rezolvat cu un re-pair. Ce sa zic, probleme de genul sa tot am .

            Comment


            • Sa ai parte doar de probleme de genul. M-am intors si eu in tara si merg zilnic cu masina si este o incantare. Doar consumul urban ma intristeaza putin dar e normal si asumat. Eu n-am reusit nici in ziua de azi sa citesc joja la masina asta. Nici nu s-a innegrit uleiul inca ca sa vad ceva.

              Comment

              Working...
              X