CLOSCHKUTZA: '18 Honda Civic Sport Plus 1.5 I-VTEC Turbo M/T, Orchid White

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am reparat lunea trecuta ciobitura mentionata mai sus insa saracia se extinde in fiecare zi cate putin. Initial am zis ca sunt eu paranoic insa astazi m-am convins ca din pacate nu e asa, cu masina parcata s-a extins cam 5-7mm in fiecare capat. Suspectez ca de la soare, se incalzeste / dilata geamul si asta o face sa inainteze cate un pic in fiecare zi.
    A se vedea mai jos cum arata acum Click image for larger version  Name:	600F2390-8BFD-46E8-92D6-D3BEA21801CD.jpeg Views:	1 Size:	79.4 KB ID:	858921
    Am incercuit capetele unde a crescut, ce e intre e avaria initiala, reparata luni. Cam ce e de facut, altul?

    Comment


    • Cam ce e de facut ? CASCO (parerea mea ).

      Comment


      • Daca ai fransiza (de obicei pe elemente vitrate este), ai putea sa mergi pe variante aftermarket gen NordGlass (in jur de 300 lei cu manopera). Din pacate nici varianta OEM nu e mult mai rezistenta si pe drumurile noastre riscul este crescut sa se repete incidentul...

        Comment


        • Am casco cu 0 fransiza. Motivul pentru care voiam sa-l repar este tocmai ca nu pare cine stie ce rezistent si nu-mi surade sa le schimb anual .
          Cat despre drumuri..se pare ca nu doar la noi e asa.. a se vedea mai sus unde s-a intamplat.

          Comment


          • Odo: 29.300km. A trecut ceva vreme de cand nu am mai postat pe aici. Similar cu anul trecut (cand masina a cerut revizie tot cam in perioada asta), pe 16.10 sunt programat la Honda Nord. Duminca masina a decis ca vrea ulei proaspat, dupa aproape 11.000km de la schimbul anterior, fara vreo cateva sute de km pe care ii voi face cand ajung la service. Momentan am 27 zile ramase din cele 360. Imi place ca cere revizie toamna, intru cu ulei proaspat in iarna. Cu ocazia asta o sa vorbesc sa dea comanda si de parbriz pentru a-l schimba, ciobitura cea "mica" din luna mai-iunie este ditamai dihania ramificata acum si tot inainteaza cate putin in fiecare zi.
            Altfel, toate bune, masina nu mi-a facut nici o supriza neplacuta si in continuare nu am greieri. Daca la altii suspecteaza aparitia benzinei in ulei si cresterea nivelului acestuia, la mine nivelul uleiului a scazut putin de la maxim, am completat cam 150-200ml pe la 9500-10.000km pentru a-l aduce din nou la max. De bun simt as zice pentru un motor turbo. Ca sa zic si ceva de rau intamplat in ultima vreme...singura chestie la care ma pot gandi este ca dupa update-ul la IOS 13 nu am mai avut access la agenda din telefon pe HU-ul masinii (desi era setat sa fie shared). Nu stiu daca era de la telefon sau masina insa s-a rezolvat cu un re-pair. Ce sa zic, probleme de genul sa tot am .

            Comment


            • Sa ai parte doar de probleme de genul. M-am intors si eu in tara si merg zilnic cu masina si este o incantare. Doar consumul urban ma intristeaza putin dar e normal si asumat. Eu n-am reusit nici in ziua de azi sa citesc joja la masina asta. Nici nu s-a innegrit uleiul inca ca sa vad ceva.

              Comment


              • Updates legate de masina:
                - facut miercuri revizia (ulei + filtre ulei, aer, polen) - 760 lei la Honda Nord. La urmatoarea revizie (~40.000km) probabil o sa schimb si placute fata + spate.
                - pe martea viitoare am programare la schimbat parbrizul, tot la Honda Nord. Le-am zis ca vreau sa asist la operatiune, initial nu au comentat, astazi cand am vorbit la telefon sa convenim data/ora la care sa aduc masina au inceput sa-o dea la intors si sa-mi zica faptul ca nu prea e posibil, ca ma duc ei din cand in cand sa-mi arate una-alta, ca pot sa analizez lucrarea dupa ce e finalizata (de parca mai pot sa vad ce e dedesupt), ca la mecanica se poate asista la reparatii insa la tinichigerie nu, etc.. Pana la urma sper ca l-am lamurit ca nu se poate cum zice el, mai ales ca am un amic care in primavara a asistat la o schimbare de parbriz la ei si atunci nu a fost nici o problema. Va intrebati daca sunt stresat? Ei bine, da, abia astept sa se faca marti sa termin si cu asta odata. Nu ma incanta nici ca trebuie sa ramana masina la ei pana a doua zi insa asta e alta problema (nu e o chestie personala, in general nu-mi place sa las masina la service-uri).

                Comment


                • Dar care ar fi problema la faza cu parbrizul? De ce vrei sa asisti la schimbarea lui?

                  Comment


                  • Pentru a evita probleme, timp si nervi ulterior.

                    Comment


                    • Ce presupune schimbarea parbrizului?
                      Adica ce trebuie demontat, cum se face operatiunea in sine?

                      Intreb pentru ca si eu o sa trebuiasca sa il schimb candva si am si eu o retinere fata de operatiunea aceasta...

                      Gesendet von meinem SM-G960F mit Tapatalk

                      Comment


                      • Se demonteaza oglinda si blocul de senzori si apoi cu o sarma se taie adezivul din jurul parbrizului. Se curata adezivul vechi, se pune unul nou, se pune parbrizul nou la loc, se monteaza senzorii si se lasa masina nemiscata cateva ore. Apoi masina poate fi folosita dar nu spalata vreo 24 de ore. Am schimbat un parbriz la masina veche, ce e drept nu avea niciun senzor nimic, si a durat 15 min toata operatiunea. Singura potentiala problema este sa zdrangane plasticele de la blocul de senzori, altceva nu vad ce s-ar putea intampla.

                        Comment


                        • Foarte important sa se curete bine adezivul vechi. Daca se atinge vopseaua cu snurul metalic sa se dea cu un inhibitor de rugina.
                          Poate parea banala operatiunea dar e destul de migaloasa. Daca nu e facuta cum trebuie neplacerile ulterioare sunt destul de suparatoare( apa in habitaclu, rugina aparuta sub chedere).closchkutza , nu te lasa!

                          Comment


                          • Originally posted by BBR91 View Post
                            Se demonteaza oglinda si blocul de senzori si apoi cu o sarma se taie adezivul din jurul parbrizului. Se curata adezivul vechi, se pune unul nou, se pune parbrizul nou la loc, se monteaza senzorii si se lasa masina nemiscata cateva ore. Apoi masina poate fi folosita dar nu spalata vreo 24 de ore. Am schimbat un parbriz la masina veche, ce e drept nu avea niciun senzor nimic, si a durat 15 min toata operatiunea. Singura potentiala problema este sa zdrangane plasticele de la blocul de senzori, altceva nu vad ce s-ar putea intampla.
                            este posibil sa trebuiasca si o calibrare a senzorilor de lumina.

                            am schimbat parbrizul la CRV (nu e OEM dar este acelasi producator) si High Beam Assistant este cam pe camp de atunci. functioneaza, dar nu in parametri (probabil sticla are alte proprietati). vreau sa ajung sa-i fac calibrarea dar am tot lalait-o.

                            chiar sunt curios daca va fi cazul la tine.

                            13 CRV EX 2.2 M/T

                            Comment


                            • Odo: ~30.700 km. In continuare, zero probleme.

                              Ramasesem dator cu un mic update.
                              Conform cu cele prezentate anterior, la jumatatea lui Octombrie am avut programare pentru schimbarea parbrizului la Honda Nord.
                              M-am prezentat frumusel cu masina la prima ora si am asistat la toata operatiunea care a durat ~2.5h.
                              Partile bune:
                              - persoana care s-a ocupat de lucrare mi s-a parut foarte profi si a lucrat cu atentie. Nu au fost afectate in nici un fel zonele din jurul parbrizului, mai mult, chiar si zona de sub parbriz a ramas cu vopseaua intacta dupa curatarea masticului ramas pe caroserie (rama pe care sta parbrizul este vopsita in aceeasi culoare cu masina peste care vine un chenar vopsit in negru pe zona unde vine masticul).
                              - dupa curatarea si degresarea ramei parbrizului si a parbrizului (evident, cel vechi fusese deja scos de pe masina) a fost aplicat pe ambele suprafete o solutie pe baza de cauciuc natural (care inlesneste aderenta adezivului la cele 2 suprafete) si cat s-a asteptat uscarea acestuia s-au montat pe parbrizul nou senzorii, camera si ce mai e in cutia cu maimute din partea superioara a parbrizului (suportul acestora vine odata cu parbrizul nou, lipita deja de geam, doar se aseaza fiecare subansamblu in locul lui si se fixeaza acolo). Oglinga retrovizoare nu este lipita de parbriz ci vine tot prinsa de suportul mai sus mentionat).
                              - parbrizul nou a fost asezat aproape perfect din prima incercare (cu ~4mm mai jos decat cel vechi) insa repozitionat imediat dupa la cererea mea, astfel incat acum este 99% perfect (tot e cu 1mm mai jos insa e ok). Persoana care s-a ocupat de lucrare m-a invitat in repetate randuri sa spun daca ceva nu mi se pare ok pentru a remedia pe loc.
                              - nu am greieri in masina dupa operatiune, singura "dauna" fiind zona piano black de pe volan care (desi protejata de husa aplicata peste volan) prezinta zgarieturi (probabil s-a frecat cu pieptul de ea cel care era in interior la operatia de taiere a masticului ce tinea parbrizul vechi (care necesita ceva forta). O sa incerc sa ii fac polish, daca nu merge..va trebui s-o schimb.
                              - masina a ramas la ei pana a doua zi dimineata, cazata la interior intr-un colt de atelier, pentru a se intari adezivul.
                              - persoana care a realizat operatia a purtat tot timpul manusi din latex.
                              - per total, nota 9.5 celui care a realizat operatia. Sa zicem ca de 10 este robotul din fabrica.

                              Partile mai putin bune :
                              - dupa terminarea operatiunii si mutarea masinii in locul unde urma sa ramana pana a doua zi am plecat spre casa. 30 minute mai tarziu am revenit (impreuna cu persoana de la receptie) pentru ca uitasem ceva in masina. Nu mica mi-a fost mirarea cand odata intrat in atelier l-am gasit pe unul din angajati stand atarnat ca la bar de eleronul spate, inclusiv cu doza de suc pe eleron (exact ca la bar, era pauza de masa si omu' vorbea la telefon). A trebui sa-l trag efectiv de haina ca sa-l ridic de pe masina, omu' era filipinez sau ceva, vorbea la telefon si nici ca-i pasa de prezenta mea acolo. Evident, am plecat plin de spume si toata multumirea mea ca operatiunea mersese bine s-a dus naibii.
                              - a doua zi dimineata ma prezint la prima ora sa iau "odorul" acasa. Il gasesc in curte, cu geamul partial deschis (cum statuse si service, ca sa nu se faca presiune cand e inchisa usa) si cheia inauntru. Oricine se putea urca in masina si sa plece direct, doar apasa un buton si dus era.
                              - inspectez rapid masina si ajung in spatele ei. Evident ca nu putea fi de bine...desi spusesem in repetate randuri atat celui de la receptie cat si sefului de la tinichigerie ca nu vreau sa fie spalata, stearsa sau chiar atinsa masina dupa finalizarea operatiunii pentru care era la ei, eleronul spate fusese sters de praf temeinic (se vedea praful adunat pe muchia lui si nici o urma pe partea superioara). Evident, este zgariat de la un cap la altul, pentru cine nu stie, eleronul este gloss-black si se zgarie si daca te uiti mai atent la el, d-apoi daca stergi praful de el cu carpa, maneca sau ce or fi folosit ei. I-am explicat omuletului de la receptie si acesta neintelegand de faptul substratul problemei s-a oferit rapid sa faca ei polish.
                              A trebuit sa-i explic din nou ca problema nu e vorba de cine face polish (nu ca s-ar face polish asa, pe genunchi unei suprafete delicate, dar trecem peste amanunte) ci faptul ca nu pot sa am incredere ca vin la ei cu o problema si nu plec cu alta sau ca daca nu-i pazesc n-am facut nimic si pot sa ma astept la orice, chiar daca ii rog in repetate randuri sa nu faca ceva.

                              In concluzie, nota 9.5 pentru executia operatiei in sine, nota 3 pentru cum au reusit sa predea inapoi o masina pe care doar trebuiau sa o gazduiasca intr-un colt de hala. Media, 6 si'un pic, se incadreaza perfect in mediocritatea care ne defineste ca natie.

                              Pentru cine intereseaza, factura totala a fost de 3000 Ron (geam + manopera).
                              Last edited by closchkutza; 10-11-19, 09:10.

                              Comment


                              • Trist ca se petrec astfel de lucruri in reprezentantele in care ei au pretentia de la noi sa avem incredere ca sunt profesionisti. Daca te consoleaza cu ceva, asa este peste tot, in multe reprezentante de la toate marcile in Romania.

                                Comment

                                Working...
                                X