Da, m-a depasit un Civic alb si ma gandeam ca singurul Civic alb de pe forum e al tau. Iar dupa ce am vazut ca ai si drum pe acolo...

Odo: 21700 km. Probleme: nici una. Asa cum am mentionat intr-un post anterior, acum o saptamana jumate am facut revizia (la 18.600), schimbat ulei si filtre. Nimic notabil de data asta, totul a fost ok, cost ~720 Lei. Duminica trecuta am plecat la drum, Bucuresti - Salzburg, de unde m-am intors vineri noapte. Am avut 1340 km la dus si 1385 km la intors (GPS-ul a ales alta ruta pentru retur). Ambele drumuri le-am facut dintr-o bucata, cu opriri doar de tigara / mancat ceva si este prima ocazie de drum cu adevarat lung (pentru mine) de pana acum. Impresiile dupa acest drum sunt foarte bune, in primul post din jurnal ziceam ca unul dintre motivele principale pentru care voiam sa schimb Avensisul era ca imi doream o masina cu picioare mai lungi la drum intins iar Civic-ul exact asta este, inghite km relaxat la 150-160, fara sa-ti dea senzatia ca tragi de masina si cu rezerve de putere in orice moment. Inclusiv consumul raportat de masina indica faptul ca motorul este relaxat, consumurile per plin au variat intre 5.3 si 5.7, functie de viteza si aglomeratia de pe fiecare segment de drum (la 130-140 consumul mediu sta pe la 5.3, daca mergeam a la long cu ~150 urca la 5.7). La dus, pentru ca am ajuns in zona Salzburg noaptea, am prins ceva drumuri de munte complet goale astfel ca m-am putut distra cateva zeci de km pe drumuri virajate, radeam singur de nebun. Cred in continuare ca pe drumuri publice nu poti duce masina spre limita decat daca esti inconstient. Partile mai putin bune: - scaunele sunt un pic cam tari (sezutul), n-am rezistat mai mult de 4h fara sa ma dau jos din masina; - se pare ca si austriecii au pietre pe drum, am luat 2 pe drum, una fara urmari in sticla dintre parbriz si trapa (la iesirea dintr-o localitate, de la o masina de pe contrasens) si una in parbriz, intr-o zona cu lucrari si restrictie la 80, de la masina din fata (desi eram la vreo 30 metri de ea). Urmarea, o crapatura de ~1.5 cm, in mijlocul parbrizului, la o palma de baza lui. Trebuie sa ma duc sa o rezolv saptamana viitoare, nu vreau sa schimb parbrizul pentru asta. Am primit recomandari bune despre Turbocon, o sa sun maine sa fac programare. Ca si impresii generale legate de drum, la unguri s-a mers extrem de prost si la dus si la intors, schimbau banda fara sa tina cont ca vine cineva mai tare decat merg ei, nu accelerau deloc in depasiri, la noi mi s-a parut ca s-a mers mai bine pe autostrada fata de unguri. La austrieci mult mai ok, mai ordonat si mai fluid, atat ca si la ei dupa ce te depaseau se bagau la o lungime de masina in fata ta, desi era loc garla in fata. Intr-o nota amuzanta, in Austria m-am intalnit cu inca un Civic (un sport plus rosu cu numere de Cehia), m-a prins din urma, a zabovit 5 secunde langa mine timp in care ne-am salutat si apoi s-a dus inainte cu viteza ceva mai mare decat mine. |
Comment