Bine v-am gasit!
"Aventura" Honda a inceput prin luna Aprilie a acestui an. Desi modelul de generatia a-10-a a Civicului mi-a placut din momentul in care a aparut, pana atunci am fost reticent in a merge la un test-drive, considerand ca masina nu se pliaza 100% pe ceea ce ce-mi trebuie mie in fapt. Reticenta venea din faptul ca obisnuiesc sa fac drumuri lungi si implicit aveam nevoie de o masina cu un nivel de zgomot interior scazut.
In acelasi timp, la momentul respectiv cautam deja de mai mult de jumatate de an o masina care sa inlocuiasca vechea masina, un Avensis 1.8vvt-i din 2008, masina care desi ajunsese aproape de 200.000 km se incapatana sa nu cauzeze nici o problema (nah, comportament de janponeza) ma facea sa-mi doresc ceva cu picioare mai lungi, mai nervoas si un pic mai sportiv. Greu de gasit in ograda japoneza, Toyota parca si-a jurat sa faca doar masini de pensionari / ecologisti, Lexus forta putin bugetul si trebuia sa ma duc in Germania sa-l iau nou de acolo (tot acolo trebuia sa ma duc si pentru test-drive, IS200t nefiind disponibil in RO), Nissan - canci, Mitsu a ramas acorat in trecut. Mai ramaneau Mazda 6 care imi placea insa nu eram intru totul convis si asteptam poate-poate aduc motorul ala de 2.5 Turbo si in EU si Honda, cu Civic, care ma atragea mai tare decat Mazda 6.
De germane nu prea vreau sa aud, Ford am deja unul in batatura (masina sotiei) si nu-mi mai trebuie al doilea..deci asta imi limita destul de tare optiunile posibile si trebuie mentionat ca in principiu voiam sa raman in clasa (medie) insa la un pret care sa nu depaseasca 35.000 EUR, pe cat posibil. Eh, Civicul nu era el in clasa medie insa e intre clase din punctul meu de vedere si cel putin pe hartie diferentele nu pareau atat de mari.
Asadar, prin Aprilie, manat de curiozitate (alimentata de review-urile pozitive de prin presa de specialitate) intr-o frumoasa dimineata de Sambata ma prezint frumusel la Honda Nord sa testez un Civic hatch, cutie manuala (Hatch-ul imi place mai mult dpdv design decat Sedanul). Odata ajuns acolo ma intampina dealerul cu un Sedan Automat..zic hai ca a inceput bine toata treaba. Ca sa nu mai intru in detalii, e suficient sa spun ca dupa un test drive de 45 minute (fara reprezentant Honda in masina, lucru pe care l-am apreciat), la 2 zile distanta, Luni, am fost si am dat avansul pentru "Pokemon", titularul acestui topic.
Cu vreo 2-3 saptamani mai devreme decat termenul dat de reprezentanta, pe 8 Mai a fost ziua cea mare in care am ridicat Civicul de la Honda Nord. Jos palaria pentru dealer pe partea de servicii comerciale, nu am nimic sa le reprosez, s-au miscat repede si bine.
Cu o zi inainte de livrare, aflasem ca masina a ajunsese in weekend la Pitesti si ca urma sa plece Luni / Marti spre Bucuresti. Neputand sa rezist tentatiei, Luni seara in drum spre casa am trecut pe la dealer si am vazut-o in curte, ajunsese la inchiderea programului . Paznicul a fost dragut si m-a lasat sa petrec vreo 5 minute pe langa ea si sa-i fac o poza, prima poza pe care o veti vedea mai jos.
A doua zi la ora 9 ii "fugaream" pe cei de la Honda sa-mi faca factura ca s-o pot achita pana in pranz, sa le intre banii in cont in aceeasi zi si s-o pot lua acasa.
La acest moment masina se apropie de 7000km rulati si pot spune ca este absolut delicioasa. Nu numai ca nu regret pasul facut insa ma felicit de fiecare data ca am mers pe varianta asta in detrimentul altora mai scumpe / complicat de pus in practica. Nu numai ca dpdv buget a fost o alegere excelenta, raportat la suma maxima pe care eram dispus sa o pun la bataie insa este o placere sa o conduc si sunt inca in faza aia in care abia astept un motiv de drum. Practic bifeaza toata casutele pe care le aveam eu pe lista + inca cateva la care nu ma gandisem .
Singurul regret pe care il am referitor la ea este ca nu sunt disponibile in EU scaunele care vin in US pe varianta SI. Dpdv condus sportiv este singura veriga slaba in opinia mea, masina sta pe drum ca pe sine insa e putin ciudat sa te tot misti in scaun pentru a te re-aseza dupa un viraj. Da, sunt confortabile (pentru constitutia mea, 1.78, 64kg) insa suportu lateral este destul de micut pentru o masina care are o asemenea tinuta de drum.
Altfel, nu am avut inca nici o problema de vreun fel (electronica / greieri sau alte asemenea), isi vede de treaba ei tacticoasa, ca o japoneza ce este .
Ca si accesorizari, n-am facut mare lucru pana acum, doar cumparat un set de protectii de praguri de pe amazon (le voiam initial pe cele OEM luminate insa cand am vazut cat e de desfacut la interior pentru montat am zis ca mai bine pas) si o tavita de portbagaj de la Rimi.
Urmeaza lunile viitoare un al doilea set de jante (pentru a avea un set de vara si unul de iarna) si aici m-am oprit la Enkei TD5 (pe specificatiile celor OEM, tot Enkei) care vor trebui aduse in US pentru ca aici nu se comercializeaza. Momentan nu sunt hotarat care vor fi de iarna si care de vara, sa ajunga si cel de-al doilea set si ma mai gandesc eu .
Cateva poze facute de-a lungul timpului petrecut impreuna cu pokemonul:
Protectiile de praguri luate de pe Amazon:
Cateva poze cu interiorul:
Cateva mai..tehnice ( ):
"Aventura" Honda a inceput prin luna Aprilie a acestui an. Desi modelul de generatia a-10-a a Civicului mi-a placut din momentul in care a aparut, pana atunci am fost reticent in a merge la un test-drive, considerand ca masina nu se pliaza 100% pe ceea ce ce-mi trebuie mie in fapt. Reticenta venea din faptul ca obisnuiesc sa fac drumuri lungi si implicit aveam nevoie de o masina cu un nivel de zgomot interior scazut.
In acelasi timp, la momentul respectiv cautam deja de mai mult de jumatate de an o masina care sa inlocuiasca vechea masina, un Avensis 1.8vvt-i din 2008, masina care desi ajunsese aproape de 200.000 km se incapatana sa nu cauzeze nici o problema (nah, comportament de janponeza) ma facea sa-mi doresc ceva cu picioare mai lungi, mai nervoas si un pic mai sportiv. Greu de gasit in ograda japoneza, Toyota parca si-a jurat sa faca doar masini de pensionari / ecologisti, Lexus forta putin bugetul si trebuia sa ma duc in Germania sa-l iau nou de acolo (tot acolo trebuia sa ma duc si pentru test-drive, IS200t nefiind disponibil in RO), Nissan - canci, Mitsu a ramas acorat in trecut. Mai ramaneau Mazda 6 care imi placea insa nu eram intru totul convis si asteptam poate-poate aduc motorul ala de 2.5 Turbo si in EU si Honda, cu Civic, care ma atragea mai tare decat Mazda 6.
De germane nu prea vreau sa aud, Ford am deja unul in batatura (masina sotiei) si nu-mi mai trebuie al doilea..deci asta imi limita destul de tare optiunile posibile si trebuie mentionat ca in principiu voiam sa raman in clasa (medie) insa la un pret care sa nu depaseasca 35.000 EUR, pe cat posibil. Eh, Civicul nu era el in clasa medie insa e intre clase din punctul meu de vedere si cel putin pe hartie diferentele nu pareau atat de mari.
Asadar, prin Aprilie, manat de curiozitate (alimentata de review-urile pozitive de prin presa de specialitate) intr-o frumoasa dimineata de Sambata ma prezint frumusel la Honda Nord sa testez un Civic hatch, cutie manuala (Hatch-ul imi place mai mult dpdv design decat Sedanul). Odata ajuns acolo ma intampina dealerul cu un Sedan Automat..zic hai ca a inceput bine toata treaba. Ca sa nu mai intru in detalii, e suficient sa spun ca dupa un test drive de 45 minute (fara reprezentant Honda in masina, lucru pe care l-am apreciat), la 2 zile distanta, Luni, am fost si am dat avansul pentru "Pokemon", titularul acestui topic.
Cu vreo 2-3 saptamani mai devreme decat termenul dat de reprezentanta, pe 8 Mai a fost ziua cea mare in care am ridicat Civicul de la Honda Nord. Jos palaria pentru dealer pe partea de servicii comerciale, nu am nimic sa le reprosez, s-au miscat repede si bine.
Cu o zi inainte de livrare, aflasem ca masina a ajunsese in weekend la Pitesti si ca urma sa plece Luni / Marti spre Bucuresti. Neputand sa rezist tentatiei, Luni seara in drum spre casa am trecut pe la dealer si am vazut-o in curte, ajunsese la inchiderea programului . Paznicul a fost dragut si m-a lasat sa petrec vreo 5 minute pe langa ea si sa-i fac o poza, prima poza pe care o veti vedea mai jos.
A doua zi la ora 9 ii "fugaream" pe cei de la Honda sa-mi faca factura ca s-o pot achita pana in pranz, sa le intre banii in cont in aceeasi zi si s-o pot lua acasa.
La acest moment masina se apropie de 7000km rulati si pot spune ca este absolut delicioasa. Nu numai ca nu regret pasul facut insa ma felicit de fiecare data ca am mers pe varianta asta in detrimentul altora mai scumpe / complicat de pus in practica. Nu numai ca dpdv buget a fost o alegere excelenta, raportat la suma maxima pe care eram dispus sa o pun la bataie insa este o placere sa o conduc si sunt inca in faza aia in care abia astept un motiv de drum. Practic bifeaza toata casutele pe care le aveam eu pe lista + inca cateva la care nu ma gandisem .
Singurul regret pe care il am referitor la ea este ca nu sunt disponibile in EU scaunele care vin in US pe varianta SI. Dpdv condus sportiv este singura veriga slaba in opinia mea, masina sta pe drum ca pe sine insa e putin ciudat sa te tot misti in scaun pentru a te re-aseza dupa un viraj. Da, sunt confortabile (pentru constitutia mea, 1.78, 64kg) insa suportu lateral este destul de micut pentru o masina care are o asemenea tinuta de drum.
Altfel, nu am avut inca nici o problema de vreun fel (electronica / greieri sau alte asemenea), isi vede de treaba ei tacticoasa, ca o japoneza ce este .
Ca si accesorizari, n-am facut mare lucru pana acum, doar cumparat un set de protectii de praguri de pe amazon (le voiam initial pe cele OEM luminate insa cand am vazut cat e de desfacut la interior pentru montat am zis ca mai bine pas) si o tavita de portbagaj de la Rimi.
Urmeaza lunile viitoare un al doilea set de jante (pentru a avea un set de vara si unul de iarna) si aici m-am oprit la Enkei TD5 (pe specificatiile celor OEM, tot Enkei) care vor trebui aduse in US pentru ca aici nu se comercializeaza. Momentan nu sunt hotarat care vor fi de iarna si care de vara, sa ajunga si cel de-al doilea set si ma mai gandesc eu .
Cateva poze facute de-a lungul timpului petrecut impreuna cu pokemonul:
Protectiile de praguri luate de pe Amazon:
Cateva poze cu interiorul:
Cateva mai..tehnice ( ):
Comment