CLOSCHKUTZA: '18 Honda Civic Sport Plus 1.5 I-VTEC Turbo M/T, Orchid White

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • CLOSCHKUTZA: '18 Honda Civic Sport Plus 1.5 I-VTEC Turbo M/T, Orchid White

    Bine v-am gasit!

    "Aventura" Honda a inceput prin luna Aprilie a acestui an. Desi modelul de generatia a-10-a a Civicului mi-a placut din momentul in care a aparut, pana atunci am fost reticent in a merge la un test-drive, considerand ca masina nu se pliaza 100% pe ceea ce ce-mi trebuie mie in fapt. Reticenta venea din faptul ca obisnuiesc sa fac drumuri lungi si implicit aveam nevoie de o masina cu un nivel de zgomot interior scazut.
    In acelasi timp, la momentul respectiv cautam deja de mai mult de jumatate de an o masina care sa inlocuiasca vechea masina, un Avensis 1.8vvt-i din 2008, masina care desi ajunsese aproape de 200.000 km se incapatana sa nu cauzeze nici o problema (nah, comportament de janponeza) ma facea sa-mi doresc ceva cu picioare mai lungi, mai nervoas si un pic mai sportiv. Greu de gasit in ograda japoneza, Toyota parca si-a jurat sa faca doar masini de pensionari / ecologisti, Lexus forta putin bugetul si trebuia sa ma duc in Germania sa-l iau nou de acolo (tot acolo trebuia sa ma duc si pentru test-drive, IS200t nefiind disponibil in RO), Nissan - canci, Mitsu a ramas acorat in trecut. Mai ramaneau Mazda 6 care imi placea insa nu eram intru totul convis si asteptam poate-poate aduc motorul ala de 2.5 Turbo si in EU si Honda, cu Civic, care ma atragea mai tare decat Mazda 6.
    De germane nu prea vreau sa aud, Ford am deja unul in batatura (masina sotiei) si nu-mi mai trebuie al doilea..deci asta imi limita destul de tare optiunile posibile si trebuie mentionat ca in principiu voiam sa raman in clasa (medie) insa la un pret care sa nu depaseasca 35.000 EUR, pe cat posibil. Eh, Civicul nu era el in clasa medie insa e intre clase din punctul meu de vedere si cel putin pe hartie diferentele nu pareau atat de mari.

    Asadar, prin Aprilie, manat de curiozitate (alimentata de review-urile pozitive de prin presa de specialitate) intr-o frumoasa dimineata de Sambata ma prezint frumusel la Honda Nord sa testez un Civic hatch, cutie manuala (Hatch-ul imi place mai mult dpdv design decat Sedanul). Odata ajuns acolo ma intampina dealerul cu un Sedan Automat..zic hai ca a inceput bine toata treaba. Ca sa nu mai intru in detalii, e suficient sa spun ca dupa un test drive de 45 minute (fara reprezentant Honda in masina, lucru pe care l-am apreciat), la 2 zile distanta, Luni, am fost si am dat avansul pentru "Pokemon", titularul acestui topic.

    Cu vreo 2-3 saptamani mai devreme decat termenul dat de reprezentanta, pe 8 Mai a fost ziua cea mare in care am ridicat Civicul de la
    Honda Nord. Jos palaria pentru dealer pe partea de servicii comerciale, nu am nimic sa le reprosez, s-au miscat repede si bine.

    Cu o zi inainte de livrare, aflasem ca masina a ajunsese in weekend la Pitesti si ca urma sa plece Luni / Marti spre Bucuresti. Neputand sa rezist tentatiei, Luni seara in drum spre casa am trecut pe la dealer si am vazut-o in curte, ajunsese la inchiderea programului . Paznicul a fost dragut si m-a lasat sa petrec vreo 5 minute pe langa ea si sa-i fac o poza, prima poza pe care o veti vedea mai jos.
    A doua zi la ora 9 ii "fugaream" pe cei de la Honda sa-mi faca factura ca s-o pot achita pana in pranz, sa le intre banii in cont in aceeasi zi si s-o pot lua acasa.


    La acest moment masina se apropie de 7000km rulati si pot spune ca este absolut delicioasa. Nu numai ca nu regret pasul facut insa ma felicit de fiecare data ca am mers pe varianta asta in detrimentul altora mai scumpe / complicat de pus in practica. Nu numai ca dpdv buget a fost o alegere excelenta, raportat la suma maxima pe care eram dispus sa o pun la bataie insa este o placere sa o conduc si sunt inca in faza aia in care abia astept un motiv de drum. Practic bifeaza toata casutele pe care le aveam eu pe lista + inca cateva la care nu ma gandisem .

    Singurul regret pe care il am referitor la ea este ca nu sunt disponibile in EU scaunele care vin in US pe varianta SI. Dpdv condus sportiv este singura veriga slaba in opinia mea, masina sta pe drum ca pe sine insa e putin ciudat sa te tot misti in scaun pentru a te re-aseza dupa un viraj. Da, sunt confortabile (pentru constitutia mea, 1.78, 64kg) insa suportu lateral este destul de micut pentru o masina care are o asemenea tinuta de drum.
    Altfel, nu am avut inca nici o problema de vreun fel (electronica / greieri sau alte asemenea), isi vede de treaba ei tacticoasa, ca o japoneza ce este .

    Ca si accesorizari, n-am facut mare lucru pana acum, doar cumparat un set de protectii de praguri de pe amazon (le voiam initial pe cele OEM luminate insa cand am vazut cat e de desfacut la interior pentru montat am zis ca mai bine pas) si o tavita de portbagaj de la Rimi.
    Urmeaza lunile viitoare un al doilea set de jante (pentru a avea un set de vara si unul de iarna) si aici m-am oprit la Enkei TD5 (pe specificatiile celor OEM, tot Enkei) care vor trebui aduse in US pentru ca aici nu se comercializeaza. Momentan nu sunt hotarat care vor fi de iarna si care de vara, sa ajunga si cel de-al doilea set si ma mai gandesc eu .

    Cateva poze facute de-a lungul timpului petrecut impreuna cu pokemonul:
    Click image for larger version

Name:	07219004-693D-4098-8F8C-43D3ADBD950B-2.jpg
Views:	1
Size:	55.4 KB
ID:	731113

    Click image for larger version

Name:	5ED7FE06-B4F0-493E-891D-4F49550880DF.jpg
Views:	1
Size:	78.8 KB
ID:	731114Click image for larger version

Name:	678E941A-7D78-4AFF-85F1-A03999322154.jpg
Views:	1
Size:	62.5 KB
ID:	731115Click image for larger version

Name:	3086D8FE-EB5E-461E-BCE3-DE32D59123A6.jpg
Views:	1
Size:	88.1 KB
ID:	731116Click image for larger version

Name:	56D258E2-6581-405B-AC7A-C006465BA408.jpg
Views:	1
Size:	70.4 KB
ID:	731117

    Protectiile de praguri luate de pe Amazon:

    Click image for larger version

Name:	A2ADA93C-1C39-47AF-A943-F3273B693BD7.jpg
Views:	1
Size:	48.7 KB
ID:	731118Click image for larger version

Name:	DA492460-D450-46B9-8981-35C3C61886B4.jpg
Views:	1
Size:	53.4 KB
ID:	731119

    Cateva poze cu interiorul:

    Click image for larger version

Name:	IMG_1846-2.jpg
Views:	1
Size:	53.4 KB
ID:	731120Click image for larger version

Name:	IMG_1847-2.jpg
Views:	1
Size:	37.7 KB
ID:	731121Click image for larger version

Name:	IMG_1844-2.jpg
Views:	2
Size:	30.7 KB
ID:	731122

    Cateva mai..tehnice ( ):

    Click image for larger version

Name:	IMG_1864-2.jpg
Views:	1
Size:	85.7 KB
ID:	731123Click image for larger version

Name:	IMG_1874-2.jpg
Views:	1
Size:	47.4 KB
ID:	731124
    Last edited by closchkutza; 13-08-18, 18:40.

  • #2
    Foarte faina pe alb! S-o stapaniti sanatosi si multi km fara probleme!

    Comment


    • #3
      Bine ai revenit printre noi!
      S-o porti cu placere si far' de probleme!
      Superba masinuta!

      Comment


      • #4
        Superba. Chiar da foarte bine pe alb. Sa o stapanesti sanatos si cati mai multi km fara probleme.

        Off-topic: Nu inteleg de ce nu vor sa puna panoramicul asta si pe executive sedan.

        Comment


        • #5
          Sa o conduci cu placere si cat mai multi km fara probleme.

          Comment


          • #6
            S-o stăpânești sănătos și mulți mulți km fără incidente !🙂

            Comment


            • #7
              Felicitari, s-o stapanesti sanatos si have fun!
              2007 Honda Accord 2.0 M/T LS NHB
              2008 Honda CR-V 2.0 M/T EX NHB
              2000 Honda S2000 Berlina Black
              http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/nolty/

              Comment


              • #8
                S-o stapanesti cu placere si fara evenimente neplacute!
                '08 Jaguar XF 3.0 V6 Premium Luxury A/T
                Ex: 09 Honda Accord 2.4 CU2 EXEC A/T & '07 Honda Accord 2.0 EXEC M/T

                Comment


                • #9
                  Îți spun și aici,felicitări de achiziție, să te poarte sănătos și fără incidente.A ta este singura mașină pe care o știu care afișează timpul până la revizie și nu km.Nu înțeleg care-i faza...

                  Comment


                  • #10
                    Sa o stapanesti cu placere si fara evenimente !!!
                    Ai un link pentru protectiile de pe amazon sau pentru tava de portbagaj ?

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc tuturor pentru urari si..asemenea si voua! Cat despre fun, masina asta NU are cum sa nu fie fun, indiferent ce zi oribila ai, cand te urci in ea...ah pardon, te cobori in ea, uiti de tot si viata este frumoasa iar . Interesant este ca si sotiei mele ii place la nebunie masina si ea nu prea este genul care sa se dea in vant dupa masini. Honda se pare ca are talent la facut masini pe placul femeilor, generatia 8 a fost super indragita de femei si se pare ca si 10 ii calca pe urme .
                      Daca stau sa ma gandesc, situatia ideala, nu trebuie sa duci munca de lamurire / convingere cu jumatatea mai buna cand vine vorba de achizitie .
                      Despre culoare, mi-a placut pe alb de cand am vazut primele poze cu TypeR cand s-a lansat, atat eu cat si sotia eram fascinati de cum arata. Deci cand am dat comanda, exista doar o singura varianta pe care puteam merge, alb, pe care efectiv l-am ales din poze pentru ca nu vazusem nici una alba in realitate pana atunci. Imi place ca ii scoate in evidenta liniile / designul agresiv (mai ales partea frontala) si-mi place contrastul dintre caroseria alba si elementele negre, o combinatie curata insa puternica in acelasi timp. Ce pot spune dupa 3 luni este ca atrage foarte multa atentie, lucru fain dar si cu potential periculos, avand in vedere comportamentul unora dintre conationalii nostrii. Pana acum insa nu am avut probleme si situatia sper sa ramana asa, chiar am primit cateva thumbs up prin trafic, unele de la soferi de nemtoaice.

                      In legatura cu tavita, asta este modelul pe care l-am luat eu: https://rimi.ro/honda-civic-10-2017-...c-10-2836.html
                      Vine foarte bine in portbagaj, urmareste conturul la milimetru si urca pana in spatele banchetei (la sport / sport plus este o ridicatura fix in spatele banchetei).
                      Protectiile de praguri sunt astea : https://www.amazon.com/gp/product/B0...?ie=UTF8&psc=1
                      M-au costat vreo 60 dolari cu tot cu transport si vama, au ajuns in cam 3 saptamani in Bucuresti. Sunt ok lucrate, singura mentiune este ca sunt un pic prea drepte comparat cu curbura pragurilor si trebuie “indoite” putin inainte de lipire. Fiind metalice (tabla inox) sunt maleabile, nu trebuie forta (se indoaie / cuteaza), doar arcuite usor sa urmareasca curbura pragului. Odata aduse la forma, se lipesc si aia este. Mi-a luat vreo 40 minute sa le montez, fara sa ma grabesc, treaba facuta pe indelete. Inainte lipirea efectiva este bine sa se degreseze suprafata cu niste alcool. Evident, pragurile trebuie sa fie curate .

                      Comment


                      • #12
                        Foarte faina masina, s-o porti sanatos! Cat despre intervalul de mentenanta, eu cand am luat-o mi-l arata in kilometri, insa dupa ce mi-au schimbat prima data uleiul, mi-l arata si mie in zile, care variaza... Ieri imi arata 90 de zile, azi 100
                        Oricum, m-am programat pt schimb de ulei, pt ca ma apropii de 20000 km.

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc frumos, asemenea si tie! Nu i-ai intrebat pe cei de la service ce i-au facut de arata in zile?
                          E aiurea cu zilele, daca bagi multi km in cateva zile o ia razna ala, crede ca ai de gend s-o tii asa . Eu sunt la ~6900 km si 110 zile pana la revizie. Pe la 10.000 cred ca voi simti chemarea reprezentantei, interval ideal din punctul meu de vedere (asa schimbam uleiul si la “fosta”).

                          Comment


                          • #14
                            Da, da, da! Perfect arata pe alb. Astept si eu ziua in care o sa produca modelul cu kit exterior Sport, cu tobele de esapament Sport, cu trapa, dar cu interiorul de pe Prestige. Poate la un viitor facelift.
                            '98 Prelude BB9 "Soul Red Crystal" 2.0i M/T;
                            '08 Accord SSE 2.0 i-VTEC M/T;
                            '11 CR-V Executive 2.0 i-VTEC A/T;

                            Comment


                            • #15
                              Pai e simplu, iei Sport Plus si ii schimbi tapiseria si gata, ai combinatia pe care o descrii mai sus. Desi..eu unul sunt fan tapiserii textile / alcantara, cel putin intr-o masina fara sistem BUN de racire in scaune, e tortura vara, o fi aratand mai bine insa pasagerii nu arata bine cu hainele ude, lipite de ei.
                              De asemenea, inca o chestie: textilul te tine mai bine in scaun daca mergi sportiv, pe piele aluneci si cum scaunele nu sunt profilate deloc agresiv, ce ziceam eu mai sus cu asezatul in scaun dupa viraje abordate entuziast este si mai pregnant.

                              Comment

                              Working...
                              X