AALEX691: '18 Honda Civic Sport Plus 1.5 VTEC Turbo M/T/ Brilliant Sporty Blue Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Multumesc frumos pentru info. La mine pare ca face fata ACul, raceste bine, dar acel zgomot este enervant tare, tot intre 2000-3000 suiera deranjant.
    Astia in Iasi la casa auto l-au dat pe LOW din ce am observat, au vazut ca raceste si au zis ca e ok asa, nu conteaza ca suiera... meseriasii lui peste.

    Comment


    • #17
      BTW. Mie mi-a disparut zgomotul, dar exista un buletin de la Honda care stipuleaza ca anumite zgomote produse de compresor sunt normale (nu stiu ce rotita de acolo) a.i. le incadreaza la "asa face toate".

      Comment


      • #18
        Originally posted by aalex691 View Post
        @abo sunt curios daca merg la un service autorizat sa verific nivelul freonului si eventual sa completez, oare pierd garantia? Nu mi se pare normal sa suiere in halul asta, nu am mai auzit la nicio masina. Multumesc si mult succes sa se rezolve.
        Nu cred ca pierzi garantia, nu au cum sa isi dea seama. Mare atentie totusi, poate dai de un Dorel care nu se uita la tipul de freon. Am langa birou un service maricel (Auto 5) si am intrebat acelasi lucru, de verificare + umplere. Mi-a spus ca la masinile de dupa 2016 se pune 1234YF. Cum stau la 10 minute de granita, am intrat in Franta cu un prieten sa isi cumpere o baterie si aici la un alt service maricel (Norauto), imi spune acelasi lucru, facem reumplere pentru masini de pana in 2016 cu RB..(cum d-zeu se numeste celalalt).
        Last edited by abo; 20-07-18, 10:25.

        Comment


        • #19
          Originally posted by abo View Post
          Nu cred ca pierzi garantia, nu au cum sa isi dea seama.
          E chiar indicat sa mai scrieti pe forumul marcii ce vreti sa faceti la masina in afara retelei de service oficiala. N-au cum sa citeasca pe aici...

          Comment


          • #20
            Originally posted by CatalinP View Post
            E chiar indicat sa mai scrieti pe forumul marcii ce vreti sa faceti la masina in afara retelei de service oficiala. N-au cum sa citeasca pe aici...
            Ai dreptate, nu te contrazic. Dar la final de zi este un forum public unde fiecare isi da cu parerea (cel putin a mea nu este una avizata, nelucrand in domeniu). Eu am intrebat pentru ca ma scoate din sarite acel suierat.

            Comment


            • #21
              Si eu tot din cauza asta am intrebat. Ma voi interesa poate gasesc un service autorizat care sa aiba tipul de freon potrivit.
              Nu e vina mea ca ei in reprezentante au niste inapti de mecanici fara chef de munca si care te expediaza cat de repede pot. Cu expresii de genul "nu ar trebui sa se mai auda trapa"... pai ori ai rezolvat problema pentru care am venit, ori nu.
              Ar fi culmea sa mergi cu masina la garantie si sa-ti zica "am vazut ca ati postat pe forum ca mergeti la alt service, nu mai aveti garantie"

              Comment


              • #22
                Intre timp am ajuns pe la 4300 km, cu aprox. 7000 ramasi pana la schimbul de ulei. Per total masina merge bine, mereu imi pare rau cand ajung la destinatie si trebuie sa cobor.
                Cu toate astea, problemele semnalate inca nu s-au rezolvat.
                A fost nevoie de vreo 4 constatari si sa ajung pana la seful de service de la Casa Auto pentru a se comporta cineva asa cum trebuie cu un client si nu in graba si bataie de joc. Constatarile lor sunt foarte interesante, pentru problema cu grilele a trebuit intai sa ajung la service-ul de mecanica, unde sa constate ca intr-adevar este o problema si mi s-a spus ca trebuie sa merg la service-ul de tinichigerie cu hartia de la ei, pentru a face si ei inca o constatare, masuratori etc si pentru a rezolva problema. Printre altele, la mecanica am dat de un sef ceva de service care a inceput sa frece cu o surubelnita pe grile sa imi arate el ca "uite dom'le, se duce!!". La tinichigerie au verificat-o la imbinari si pe dedesubt, sa nu o fi trosnit eu probabil. Apoi, ajuns la mecanica pentru a face verificarea cantitatii de freon din instalatie (erau 395 grame in instalatie, mi s-a zis ca e normal si au incarcat aceeasi cantitate inapoi, suieratul compresorului nu a disparut), in timp ce ma plimbam prin fata usii service-ului ( nu te lasa inauntru sa vezi ce iti fac la masina), am observat un nene cum imi verifica toata masina cu acel aparat care masoara grosimea stratului de vopsea (poate poate am pocnit-o eu si vreau s-o fac pe garantie ?!?). Frumos, dai 25000 euro pe o masina si cand mergi c-o problema la ei te trateaza ca pe un infractor... Am fost sunat acum vreo luna si ceva ca "grilele au fost comandate, ajung saptamana viitoare, tinem legatura"... nimic pana acum.
                Ceva foarte deranjant, in fiecare zi tot descopar cate un zgomot nou... fata de portiera de la sofer are un joc si daca stau cu genunchiul sprijinit, atunci cand e un drum cu denivelari incepe sa trosneasca. Inca un scartait se mai aude din zona din spatele player-ului de undeva, n-am reusit sa imi dau seama exact. Inca un zgomot, pe care am vazut pe youtube ca il mai au si altii, se aude atunci cand motorul este rece si sta turat, tot din zona centrala: https://www.youtube.com/watch?v=BSsEwBj5psg sau https://www.youtube.com/watch?v=qgIMHx-lT3g , trebuie sa le iau pe rand sa vad care din ele e...
                Toate astea, impreuna cu cele mentionate anterior, de la trapa, tapiterie plafon(pe care am desfacut-o astazi si i-am pus niste burete poate mai reduce frecarea acelor arici de plastic), compresor AC si volan... uneori te scot din minti, oricat de frumos s-ar conduce masina.
                Astept iarna sa nu mai fiu obligat de caldura sa tin ACul pe ON si sa ma pot bucura de sunetul motorului, fara suieraturi...
                Ca si consum, am undeva la 8.4 mediu, 80% oras. Pe exterior am reusit sa scot si 5.8 Iasi-Piatra Neamt mers lejer si aproximativ legal.
                Ce am mai observat, camera/senzorul pentru faza lunga automata e destul de ... lame. Daca esti intr-o curba, fie ea si mai larga, il detecteaza pe cel de pe sens opus cand este fix in fata masinii, nu stie sa 'se uite' in directia virajului si il tine cu faza lunga in ochi pana ajunge in fata ta. La fel si camera pentru avertizarea coliziunii frontale, pe drum cu 2 benzi pe sens, curba, daca ai masina pe banda de langa tine fix in fata ta, incepe sa piuie.
                aalex691
                Senior Member
                Last edited by aalex691; 03-09-18, 09:17.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by aalex691 View Post
                  Ceva foarte deranjant, in fiecare zi tot descopar cate un zgomot nou..
                  Cam asa a fost si experienta mea cu Civic-ul american fabricat in Canada pe ~10.000km. Atitudinea a fost tot de genul "asa fac toate".

                  Comment


                  • #24
                    Mai, imi pare rau sa vad atatea probleme, la un loc, la o masina noua. A mea, aceeasi versiune ca a ta, fabricatie sf. de Aprilie anul curent, nu prea are nici una din cele mentionate de tine. Zic aproape pentru ca un oarecare suierat de la compresorul de AC are si a mea, in jurul turatie de 2000 rpm, +/- cateva sute de rpm insa e slaba, abia se aude in fundal, la viteze mici si muzica data incet (4-5). Sotia nici nu prea aude, zice ca am eu..auzenii . Se aude fix ca un sunet de compresor mecanic ( supraalimentare). Altfel, trapa nu zice nici pas, nici scartaieli si nici trozneli ( am vazut ca era foarte bine gresata de cand a ajuns, atat chedere cat si mecanismul de culisare, multa vaselina pe acolo), greieri dinspre bord / usi deloc (si merg cu anvelopele la 2.3 bar la rece (20 grade), la 30+ grade cred ca au cam 2.5 bar sau pe acolo.
                    Farurile stau pe auto mereu si in rarele cazuri cand am prins drum liber - liber noaptea comuta pe scurta la cel mai mic semn de lumina din fata (stop sau far), mai repede decat as comuta eu manual. Senzorii de proximitate nu au chitait niciodatabla masini de pe benzi adiacente, doar daca au trecut pe banda in imediata apropiere a masinii, lucru normal de altfel. Mai chitaie cei de parcare cand ma apropii prea mult de cel din fata mea, in coloane.
                    Ornamentele negre din bot nu prezinta urme de exfoliere, doar cateva mici ciupituri / impunsaturi de pietre, ca asa e la noi la tara, pietris peste tot.
                    Vezi ca la trapa, daca au dat pe chedere cu spray de silicon de dat pe roti, scartaie chederele apoi de numa-numa. Mi-am luat o teapa d-asta la prima masina, am dat cu spray de roti pe chedere si apoi nu mai puteam sta in masina de scartaiala.

                    Comment


                    • #25
                      Cred ca l-au dat cu vaselina de chedere sau ceva. Intre timp am vazut la Polish Sibiu pe topic o crema speciala, voi cauta sa o cumpar si sa repet procedura...
                      Inca o problema, la viteza f mica, rotile virate maxim sau aproape maxim stanga, cand franez usor se aude un scartait groaznic, de genul fier pe fier, de la roata din stanga cred. Insa nu se aude intotdeauna, din pacate. La prima revizie le voi zice totusi sa arunce un ochi, desi daca nu pot reproduce zgomotul, cu siguranta ma vor trimite la plimbare...
                      Cat despre suieratul ACului, chiar m-am uitat la niste review-uri pe net si sunt unele cazuri in care se aude si pe filmare foarte deranjant...

                      Originally posted by iulianm View Post

                      Cam asa a fost si experienta mea cu Civic-ul american fabricat in Canada pe ~10.000km. Atitudinea a fost tot de genul "asa fac toate".
                      Mda, m-am saturat de replica aia. Am auzit chiar si comparatii cu Renault, ca vezi dom'le la aia se intampla mult mai grav si alte bla bla-uri... :| De parca ma incalzeste cu ceva ca altii au probleme mai mari...

                      Comment


                      • #26
                        Legat de scartait, placutele de frana fac asa, continut ridicat de fier, asta e un lucru bun, tin mai mult la tavaleala (a se citi frane repetate / incalzire). Nu stiu cum e la tine insa nu e chiar groaznic, e un scartait normal de placuta de frana.

                        Despre zgomotul de compresor, pune si tu un link cu ceva similar cu ce se aude la tine (ai zis ca ai gasit pe youtube), chiar sunt curios. Asta pentru ca inteleg ca e alt comportament decat la mine (mie chiar imi place cum face ).
                        closchkutza
                        Senior Member
                        Last edited by closchkutza; 03-09-18, 15:40.

                        Comment


                        • #27
                          Scartaitul nu este acel tip de scartait fin, de franare. E ceva mult mai intens si parca vine la pachet si cu ceva vibratie f fina in volan. Trebuie sa mai testez sa incerc sa reproduc sa vad exact.

                          https://youtu.be/xoTSptDT8qM
                          Minutele 5.24, 6.36, 10.22, 10.39 si nu numai. E un suierat deranjant, cel putin pt mine.
                          Se aude pe accelerari sau mers constant, insa turatiile sunt aceleasi ca la tine. 2000-3000, in special pe la 2700.

                          Astazi dimineata fiind mai racoare, cand am pornit masina, pana s-a incalzit putin, am reusit sa fac si un filmulet cu zgomotul care se aude atunci cand motorul e rece. Este o vibratie din zona centrala, dar pana sa vad daca e de la acel plastic din interior sau de sub capota, s-a linistit.
                          https://photos.app.goo.gl/hrya39ecpzUB9C3x5
                          aalex691
                          Senior Member
                          Last edited by aalex691; 04-09-18, 08:59.

                          Comment


                          • #28
                            Eu cred ca vine de undeva din bord. Si a mea cand am luat-o, vreo cateva sute de km am avut acelasi zgomot, undeva in bord, la anumite turatii in sarcina (pe la 2800 parca) apoi a disparut si nu l-am mai auzit de atunci. Posibil sa fi avut legatura si cu un drum destul de prost (asfalt mancat) pe care a trebui sa merg si care a scuturat bine toate plasticele .

                            Da, acelasi suierat e si la mine insa mi se pare ca se aude considerabil mai tare si mai mult ca durata / plaja de turatie in filmulet decat la mine, asta raportat la vocea oamenilor si la restul de sunete. Cert e ca l-am remarcat, se aude ceva, insa nu atat de pregnant incat sa ma deranjeze. Daca ar fi ca in filmulet chiar cred ca ar fi enervant. Vezi ce rezolvi cu cantitatea de freon, desi cred ca e mai degraba un zgomot tehnologic al compresorului cu volum variabil. Completarea cu agent cred ca rezolva mai degraba sunete de genul "galgait" sau "sunet de freon prin tevi" si nu fluieratul asta.

                            Legat de frane / scartait, daca prin "scartait fin" te referi la "scartait de inalta tonalitate", din ce am observat la a mea, placutele la asta nu scartaie strident ci destul de jos ca si tonalitate. Mie-mi convine, daca scartaia strident m-ar fi enervat . Oricum, nu face mereu, doar la 1 din 5-6 frane si doar cand abia ating pedala de frana. La fel, verifica la service insa 99%, daca face cand apesi pe frana, placutele sunt sursa zgomotului.

                            Comment


                            • #29
                              Cam la fel ca in video suiera si la mine, pe aproximativ toata plaja intre 2000-3000 ture. E enervant... Am verificat nivelul de freon, erau 395 grame, 'are cat trebuie' dupa spusele celor din service.
                              Cat despre scartaitul de la franare, ma gandesc ca daca erau exclusiv placutele, ar fi scartait mai mereu, nu doar cu rotile virate. Se manifesta destul de rar, inca nu am prins 'pattern-ul', dar nu e scartait normal, este unul destul de intens / strident.

                              Comment


                              • #30
                                Placutele sunt mai predispuse la scartait cu rotile virate decat cu rotile drepte in conditiile aplicarii unei forte de franare foarte mici. Nu stiu explicatia din spate, este ceva ce am observat in timp la mai multe masini.

                                Comment

                                Working...
                                X