AALEX691: '18 Honda Civic Sport Plus 1.5 VTEC Turbo M/T/ Brilliant Sporty Blue Metallic

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Confirm si eu cu stergatoarele. Din cate stiu au fost situatii in care senzorul nu a fost lipit corect pe parbriz din fabrica. Am tot zis ca o sa ma bag sa verific.

    Daca as putea sa il anulez si sa raman cu intermitentul cu reglaj manual as face-o in secunda 2.

    Comment


    • #47
      Eu nu am senzor de ploaie, dar din cate stiu, inelul ala cu care se regleaza viteza stergatoarelor pe manual, regleaza sensibilitatea senzorului pe Auto. Ati putea incerca sa-l dati pe minim.
      L.E. - Am avut dreptate, scrie si in manual:

      Click image for larger version

Name:	Capture.PNG
Views:	1
Size:	155.3 KB
ID:	852266

      Comment


      • #48
        Da, stiu... dar isi face treaba.. deloc. Cum am spus si anterior, chiar daca l dau la minim, imediat dupa sterge putin mai rar apoi “revine” si sterge la fel ca inainte. Ba chiar daca nu mai ploua el tot sterge de nebun...

        Comment


        • #49
          Originally posted by GeKados View Post
          Confirm si eu cu stergatoarele. Din cate stiu au fost situatii in care senzorul nu a fost lipit corect pe parbriz din fabrica.
          Poate fi lipit prost din fabrica, poate fi lipit prost daca s-a schimbat parbrizul, se poate dezlipi chiar daca a fost lipit corect. Cred ca e posibil de asemenea sa fie vorba de mizerie sau condens. Din pacate, astea sunt probleme specifice mai ales modelelor care nu sunt fabricate in Japonia.
          Eu cred ca trebuie desfacut si verificat ce e acolo, de preferat de catre cei de la reprezentanta. Nu stiu daca exista calibrare aici.

          Accord CL9 Type S CB 600 FA Hornet

          Comment


          • #50
            Originally posted by Rumburak View Post

            Poate fi lipit prost din fabrica, poate fi lipit prost daca s-a schimbat parbrizul, se poate dezlipi chiar daca a fost lipit corect. Cred ca e posibil de asemenea sa fie vorba de mizerie sau condens. Din pacate, astea sunt probleme specifice mai ales modelelor care nu sunt fabricate in Japonia.
            Eu cred ca trebuie desfacut si verificat ce e acolo, de preferat de catre cei de la reprezentanta. Nu stiu daca exista calibrare aici.
            E o mizerie de senzor. La mine l.au recalibrat din soft si acum nu o mai ia de nebun mereu, are doar momente cand declanseaza stergatoarele de nebun si sterg de zici ca ploua torential, dar m-am obisnuit deja. Il folosesc doar pe manual, ca si cum n-as avea senzor de ploaie, ca deh, d.aia mi-am luat masina din 2018.

            Comment


            • #51
              E incredibila masina, mi-e frica sa mai utilizez vreo dotare sa nu o stric. M-am jucat putin aseara cu reglajul pe inaltime al scaunului soferului. Cand coboara ultima treapta, maneta aia pocneste de zici ca e ultima data cand ai folosit-o. Apoi cand vreau sa il ridic, cand trag prima data iar trosneste, apoi urca normal. E ok sa pocneasca de zici ca e rupta? Tin minte ca citisem candva o patanie de genul pe forum si s-a lasat cu o inlocuire... dar nu mai gasesc topicul. De asemenea, cu scaunul jos maxim, il ridic 3 nivele, apoi cand vreau sa il cobor coboara numai de doua ori, cu trosnetul de rigoare la ultima apasare... :|
              Scartaitul de la centura se aude din suportul in care vine bagata centura, are un joc acolo si la denivelari face ca o caruta... i-as da cu niste wd40 ceva, insa ma gandesc ca apoi trebuie sa am grija de fiecare data cand pun/scot centura sa nu o ating de haine...

              Comment


              • #52
                Singura solutie este distantarea putin a celor 2 placi din angrenajul scaunului. Se rezolva cu dalta si ciocanul la service honda. La mine dupa operatiune mai trosneste dar mult mai putin. Nu se rezolva prin inlocuire nimic.

                Comment


                • #53
                  Am inteles, multumesc. Trec pe lista pt urmatoarea vizita la asko...

                  Comment


                  • #54
                    Salut! Am citit postul asta si sunt surprins sa aflu ca sunt multi oameni care experimenteaza probleme diferite cu noul model de civic. Eu am un civic 1.5 Sport MT si intr-un an am facut deja 25000 de km.

                    Nu am avut probleme legate de AC, suierat sau scorojit vopseaua insa am probleme cu martorul de la ulei atunci cand merg pe cruise control si am avut probleme cu scaunul de la sofer care mi-a fost inlocuit deja pe garantie pentru ca se stricasera rotile dintate care permiteau deplasarea scaunului pe verticala (a fost totusi destul de greu sa conving dealerul ca e defect si nu uz mecanic)

                    Deci Aalex691, mergi la reprezentanta si fa o sesizare pe tema asta. Sigur va fi inlocuit sezutul scaunului!

                    Am scris si un topic despre asta aici https://hondafan.ro/forum/forum/aria...53-sensor-ulei dar nu prea am primit multe pareri. Totusi as vrea sa va zic ca sunt pornit sa fac reclamatie la Honda Europa carora le-am si scris deja si au fost mai mult decat prompti in a-mi raspunde. Sunt curios care va fi finalitatea cazului, va voi tine la curent.

                    Va incurajez sa procedati la fel in cazul in care aveti probleme. Pentru sesizari puteti da email la: hme.customer.escalation@honda-eu.com
                    In Europa se pune mult mai mult accept pe customer satisfaction decat in Romania si cred ca vor raspunde pozitiv la sesizari.

                    Ar trebui sa nu uitati ca masina are garantie 3 ani "bumper to bumper" si orice defect ar trebui inlocuit fara prea multe batai de cap!

                    Weekend fain tuturor!

                    Comment


                    • #55
                      Multumesc pentru sfaturi si ponturi. Ideea e ca pt fiecare problema ar trebui sa fac un drum Iasi-Asko, pt ca m-am saturat de bataia de joc de la Casa Auto, iar din ce am citit pe net nici celelalte reprezentante din zona nu sunt ok. Asa ca tot adaug pe lista pentru cand voi avea drum spre Bucuresti, sau urmatoarea revizie.
                      Multumesc si pt acel email de la Honda Europe, cei din RO sunt total dezinteresati.
                      Cat despre garantia bumper to bumper 3 ani, e f ciudat ca reprezentantele nu se lauda cu ea, cum o face Suzuki de exemplu. Fara sa fiu interesat de ea, la Vitara stiam doar din reclame si de la prieteni ca are garantie full. La Civic insa, nici cei din Iasi, nici Braila, nici Nord si nici Asko de unde am luat masina nu au mentionat de tipul asta de garantie in primii 3 ani, ci doar “garantie 5 ani sau 160 mii km”. Ce e drept, nici eu nu m-am interesat prea mult, bazandu-ma ca daca era ceva de genul isi faceau ei marketing...

                      Comment


                      • #56
                        Chestia cu senzorul de ulei am patit-o si eu pe autostrada Bucuresti - Pitesti. Am sunat la Honda Trading si mi-au spus ca se intampla treaba asta cand rulezi la viteze constante destul de mari fiindca uleiul nu mai ajunge in baie ca sa citeasca senzorul nivelul. Dupe ce s-a aprins senzorul respectiv am verificat nivelul uleiului care era ok si m-am linistit. In rest cand a nins au inceput sa se aprinda senzorii, ba cei de parcare , ba camera ca nu mai poate tine banda. Cand ninge putin mai bine poti sa uiti de doatri mai smechere.

                        Comment


                        • #57
                          Asta cu uleiul mi se pare aruncata asa, la misto. Dar unde se duce uleiul ala daca nu in baie? Se modifica circuitul uleiului prin motor in functie de turatia motorului? Se mareste capacitatea uleiului care poate circula prin motor la un anumit moment in timp?
                          De curiozitate, despre ce viteze mari vorbim? Pentru ca am facut autostrada aia cu viteze de 140-160 cu varfuri de 180-190 si nu s-a aprins nimic.
                          Last edited by closchkutza; 10-12-18, 09:47.

                          Comment


                          • #58
                            Eu am incercat si cu viteze de 130 km/h (constante, pe cruise control) dar si cu viteze de 160-170 km/h (iarasi, tot pe cruise). Daca nu merg pe cruise atunci problema nu apare.

                            Comment


                            • #59
                              Eu pe autostrada merg tot timpul cu ACC activat. Nu am avut niciodata problema de care vorbiti.

                              Comment


                              • #60
                                Vad ca doi proprietari au mentionat nivel de ulei si al treilea presiune de ulei; nu mi-e clar daca problema e legata de presiune sau de nivel din topicul mentionat pentru ca sunt masuratori diferite.

                                Originally posted by Moise.liviu View Post
                                De fiecare data cand rulez pe cruise control (la 130 km/h sau mai mult) pe distante de minim 50km mi se aprinde becul galben de la ulei in bord.
                                Originally posted by aurelian.paratu View Post
                                Si eu am avut eroare gen presiune ulei joia trecuta la A 3 dupa 25 km de mers pe pilot automat.
                                Originally posted by mircionesb View Post
                                Honda Trading si mi-au spus ca se intampla treaba asta cand rulezi la viteze constante destul de mari fiindca uleiul nu mai ajunge in baie ca sa citeasca senzorul nivelul
                                Last edited by iulianm; 11-12-18, 06:17.

                                Comment

                                Working...
                                X