Asa este, nu poti avea si interior si exterior frumos trebuie sa alegi una dintre ele. Arata mult mai bine cu evacuarea centrala, dar pierzi cam 50l la portbagaj. Cine stie, poate ne aude Honda si vor imbunatati calitatea tapiteriei la facelift. Multumesc pentru urare, sper sa fie anul asta!
ABO: '18 Honda Civic Sport Plus 1.5T CVT, Polished Metal Metallic
Collapse
X
-
Dupa calatoria de 2200 de km si aproape 2900 de km adunati in total, ieri mi-am facut ceva timp si curatat un pic interiorul si exteriorul masinii, iar mai apoi am aplicat un strat de ceara. Rezultatul se vede mai bine in realitate decat in poze, per total sunt multumit. Urmeaza saptamana viitoare sper, un 'rain repellent' pentru toate geamurile. Intre timp au venit si cadourile din China, decupaje din cauciuc pentru spatiile de depozitare si o folie de ecran care promite ca are un strat oleofobic.
De primele chestii am nevoie pentru ca mereu las chei, brichete prin usi si parca merg cu plugusorul cand plec la drum. S-au potrivit toate in afara de decupajele pentru usile din spate, am primit 2 seturi pentru fata in schimb , dar macar au costat 9 euro. Folia pentru ecran promite ca nu o sa se mai vada urmele de la degete, vedem cum o sa fie.
Comment
-
@GeKados Aveam nevoie de o bucata de cauciuc ca sa fixez antena pentru satelit si am folosit unul din decupajele pentru usa ).
@dantt Le-am luat de pe Aliexpress, a durat in jur de 2 saptamani livrarea. Folia si decupajele. Vad ca acum sunt un pic mai scumpe decupajele acum, dar daca o sa cauti 'door mats honda civic' o sa gasesti de la mai multi vanzatori, cumperi de la cei care au oferta cea mai buna. De obicei ma uit la feedback si la pozele clientilor. Gasesti si tot felul de decoratiuni interioare din fibra de carbon, cred ca pe parcurs cand o sa inceapa sa se zgarie cele originale, daca o sa fiu suparat pe aspectul interior o sa incep sa comand si daca arata mai bine decat cele originale le pastrez (de exemplu astea).Last edited by abo; 25-06-18, 10:50.
Comment
-
@spepe Multumesc!
Update si cateva intrebari. Am ajuns la 3800 de km intre timp, am incheiat perioada de rodaj si am inceput sa conduc masina cat se poate de normal.
A fost frumos sfarsitul de saptamana, cald si insorit asa ca am decis sa facem o drumetie la balaceala, care s-a terminat cu un total de 600 km. Am pornit spre Aachen in Germania cu o mica oprire in Liege unde in peco am intalnit un alt hondar, cu un S2000, ne uitam unul la masina celuitalt si din vorba in vorba am poposit acolo aproape o ora, mi-a aratat masina, motorul, cum suna etc. si a fost de acord v-o arat si voua. O adevarata frumusete si un proprietar foarte de treaba.
Am continuat spre Aachen unde am luat si stickerul verde, ca sa scap de emotii atunci cand intru prin zonele verzi. A doua zi am continuat catre un orasel de pe langa Dusseldorf si ne-am intors prin Olanda spre casa. Consumul pe cei 600 de km a fost un pic peste 7, total irelevant deoarece pe autobahn media de viteza cred ca a fost la 140-150 km/h, am avut si cateva reprize de 190. Venind de pe masina veche, mi s-a parut wow cat de stabila se simte la viteze mari, la peste 150km/h. Toate par la locul lor, nu ai deloc in masina senzatia de panica pentru ca mergi prea tare. Am ramas foarte placut surprins.
O poza aproape de finalul calatoriei cu brasoveanca plina de insecte.
Am si cateva intrebari, poate ma puteti ajuta:
1. Sper ca o sa pot sa descriu cat mai aproape de adevar ceea ce am auzit (prietena mi-a spus ca sunt nebun si ca nu se aude nimic, poate sunt prea sensibil ). La plecarea de pe loc, cu muzica oprita (sunetul nu este deloc puternic) si climatizarea pornita se aude ca un suierat subtil. Daca inchid climatizarea nu se aude absolut nimic. Am ridicat capota, pornit/oprit clima, nimic. Se aude doar in habitaclu, ca si cum as mari treapta ventilatorului si ar suiera ceva. A mai auzit cineva sunetul asta?
2. Am observat ca unghiul de fuga al rotilor nu este tocmai perfect. Ca sa mentin masina dreapta, trebuie sa tin volanul 2-3 grade dreapta. Este aproape insesizabil, dar o data vazut nu il mai poti uita ). Presiunea din roti este identica si am testat si pe drum drept, in oras, nu pe autostrada care este oricum putin inclinata. Urmeaza o intrebare poate prosteasca, dar cum nu am mai avut o masina noua, nu stiu care este procedura. Toate interventiile trebuiesc facute la un service Honda pentru a nu pierde garantia?
Intreb pentru ca la reprezentanta Honda din Mons lucreaza 2 mecanici, intr-un garaj de 60 mp. In schimb am aproape de mine, o firma care face parte dintr-un lant de service-uri specializate in probleme de directie. Au 10-12 mecanici si destule dispozitive moderne. Am fost uimit la fosta masina cum au rezolvat unghiul de fuga, nu au avut nimic de facut, doar au desfacut suruburile de la captele de bara si 4 placi aliniau rotile in functie de niste ghidaje laser .
3. Saptamana asta, am dus pe cineva pana la aeroport, aveam telefonul conectat (android auto), mi s-a deconectat si imi apare mesajul "A charging error has occured with the connected USB device ... ". S-a reconectat singur, dupa 20 de km la fel si tot asa. Sambata la drumul de dus am patit la fel. Am schimbat cablul cu cel original, am restartat telefonul si nimic 500 de km. Aseara inainte sa ajung acasa aceeasi eroare. Am vazut pe civicx multe solutii, una mai diferita fata de alta si nici una ca universal acceptata. O sa le incerc pe rand pe toate, daca nu imi puteti da voi un sfat.
Multumesc anticipat pentru raspunsuri!
Comment
-
Referitor la punctul 2, am avut acceasi problema - am descris-o aici. Am rezolvat-o la dealer. Eu iti recomand sa nu faci reparatii la alte service-uri decat autorizate Honda, daca nu vrei sa pierzi garantia..
Comment
-
Originally posted by abo View Post
2. Am observat ca unghiul de fuga al rotilor nu este tocmai perfect. Ca sa mentin masina dreapta, trebuie sa tin volanul 2-3 grade dreapta. Este aproape insesizabil, dar o data vazut nu il mai poti uita ). Presiunea din roti este identica si am testat si pe drum drept, in oras, nu pe autostrada care este oricum putin inclinata. Urmeaza o intrebare poate prosteasca, dar cum nu am mai avut o masina noua, nu stiu care este procedura. Toate interventiile trebuiesc facute la un service Honda pentru a nu pierde garantia?
Intreb pentru ca la reprezentanta Honda din Mons lucreaza 2 mecanici, intr-un garaj de 60 mp. In schimb am aproape de mine, o firma care face parte dintr-un lant de service-uri specializate in probleme de directie. Au 10-12 mecanici si destule dispozitive moderne. Am fost uimit la fosta masina cum au rezolvat unghiul de fuga, nu au avut nimic de facut, doar au desfacut suruburile de la captele de bara si 4 placi aliniau rotile in functie de niste ghidaje laser .
Multumesc anticipat pentru raspunsuri!
Most street car alignments call for the front camber and caster settings to be adjusted to slightly different specifications on the right side of the vehicle compared to the left. These slight side-to-side differences are called cross-camber and cross-caster.
For vehicles set up drive on the left side of the road, the left side is aligned with a little more camber (about 1/4-degree) & a little more positive caster (also about 1/4-degree) to help the vehicle resist the influence of crowned roads that would cause the vehicle to drift downhill to the left gutter. Since most roads are crowned, cross-camber & cross-caster are helpful the majority of the time, however, they will cause a vehicle to drift to the right on a perfectly flat road or a road that leans to the right."
Directia la Civic fiind destul de sensibila (a se citi "care transmite feeling-ul drumului") probabil ca remarci mai usor asta decat la alte masini. Sau unghiul este setat cu o valoare mai mare."Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film
'08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue
Comment
-
Originally posted by DarthMaul40 View PostReferitor la punctul 2, am avut acceasi problema - am descris-o aici. Am rezolvat-o la dealer. Eu iti recomand sa nu faci reparatii la alte service-uri decat autorizate Honda, daca nu vrei sa pierzi garantia..
Originally posted by octi_b View PostSi la a mea este la fel. Cel mai probabil are legatura cu cross-camber sau cross-caster (google it): "Cross-camber and cross-caster
Most street car alignments call for the front camber and caster settings to be adjusted to slightly different specifications on the right side of the vehicle compared to the left. These slight side-to-side differences are called cross-camber and cross-caster.
For vehicles set up drive on the left side of the road, the left side is aligned with a little more camber (about 1/4-degree) & a little more positive caster (also about 1/4-degree) to help the vehicle resist the influence of crowned roads that would cause the vehicle to drift downhill to the left gutter. Since most roads are crowned, cross-camber & cross-caster are helpful the majority of the time, however, they will cause a vehicle to drift to the right on a perfectly flat road or a road that leans to the right."
Directia la Civic fiind destul de sensibila (a se citi "care transmite feeling-ul drumului") probabil ca remarci mai usor asta decat la alte masini. Sau unghiul este setat cu o valoare mai mare.
Comment
-
Originally posted by alexme24 View PostLegat de punctul 1, sa stii ca aceasi chestie am auzit-o si eu la masina de test drive. Cum am oprit clima, s-a oprit sunetul.
Originally posted by abo View Post3. Saptamana asta, am dus pe cineva pana la aeroport, aveam telefonul conectat (android auto), mi s-a deconectat si imi apare mesajul "A charging error has occured with the connected USB device ... ". S-a reconectat singur, dupa 20 de km la fel si tot asa. Sambata la drumul de dus am patit la fel. Am schimbat cablul cu cel original, am restartat telefonul si nimic 500 de km. Aseara inainte sa ajung acasa aceeasi eroare. Am vazut pe civicx multe solutii, una mai diferita fata de alta si nici una ca universal acceptata. O sa le incerc pe rand pe toate, daca nu imi puteti da voi un sfat.
Aparent, atunci cand ii conectam usb-ul telefonului trecea default in modul 'Charging only'. Cand trece bateria de 80% se deconecteaza modul fast-charging si atunci se intrerupe cateva secunde conexiunea si mai apoi la 100% intra intr-un mod low-power, care il face sa se deconecteze o data la 10 minute si sa se reconecteze dupa 20 secunde. Sper sa nu mai apara problema asta de acum.
Comment
-
Originally posted by DarthMaul40 View PostSuieratul ala de care vorbiti imi aparea la Peugeot cand scadea presiunea agentului de racire din instalatia de clima. Dupa fiecare revizie cand baga freon in instalatie, era liniste si racea mult mai bine. Dupa cateva luni, reaparea suieratul ala.
Originally posted by aalex691 View PostReferitor la punctul 1, nu esti nebun. Sunetul l-am auzit si eu dar l-am ignorat cat am putut... am verificat si intr-adevar, cu AC off nu se mai aude. E fix un suierat ceva...
Trebuie sa fac o vizita la reprezentanta pt greierii de la trapa si le zic si de asta si revin cu raspunsul.
Comment
Comment