Salut,
Sunt nou pe forum si o sa deschid un jurnal de bord pentru modelul 1.5T cu CVT, in culoarea Polished Metal Metallic, al carui fericit proprietar sunt de o saptamana.
Dupa 8 ani de folosire, cu bune si rele am renuntat la vechea masina, un Megane II, 1.5 dci.
Am urmarit multe review-uri si am facut multe drumuri pe la diversi dealeri, iar intr-un final am restrans lista la cateva modele, unul dintre acestea fiind noul Civic.
Dupa prima vizita in reprezentanta Honda, unde am testat un 1.5 M/T (timp de vreo 6-7 minute), nu am ramas cu cea mai buna impresie, dealerul a fost mai mult pe post de examinator auto, mi-a dictat traseul pe care sa il urmez, iar tot in acest timp, nu am experimentat mai deloc de masina.
Cand eram 90% hotarati sa cumparam o alta masina, viitoarea sotie m-a tras de manuta la un alt dealer, care mi-a inmanat cheile pentru un 1.5T Sport cu CVT si mi-a spus sa ma intorc cand vreau eu in urmatoarele 2 ore pentru ca atunci inchide.
Au trecut 30 de minute, m-am indragostit de masina asta si am facut cale intoarsa.
Au urmat alte 2 ore in care am sunat toti dealerii din Bucuresti si Brasov, iar la cel din urma am obtinut un discount foarte bun (dupa al doilea telefon ce e drept), a doua zi au fost semnate actele si a inceput asteptarea.
Cei de la reprezentanta au fost foarte amabili si m-au ajutat si cu inmatricularea finala, am venit, am luat masina si am plecat de acolo cu zambetul pe buze.
Am stat 4 zile la parinti si apoi am pornit la drum, aproape am terminat rodajul masinii, si am ajuns intr-un final acasa dupa 2200 de km.
Parerea generala dupa o saptamana si +2500 km, este o masina foarte confortabila, silentioasa, iar impreuna cu CVT, ACC si LKAS pentru mine a fost aproape perfecta la drum lung.
Initial nu am vrut CVT, deoarece in toate articolele/review-urile este blamata pentru reducerea performantelor, feeling-ului la condus etc.. Asta pana am condus masina de test.
Poate penalizeaza performante/feeling pentru un sofer foarte bun, insa pentru mine si nevoile mele cutia este uimitoare.
In plus, dimineata si seara pana la munca, in aglomeratia care se creaza este foarte placuta, fata de vechea manuala.
Legat de consum, in Brasov am facut aproape 350 de km, iar consumul a fost de 7.3%. Ce e drept am fost in concediu si am plecat de acasa dupa ora 10 mereu cand orasul era cat de cat liber, am evitat orele de varf.
Pe drumul Brasov-Mons consumul a fost de 5.5%. Am facut calatoria singur, cam 30kg de bagaje, clima in permanenta la 22 de grade auto si modul econ a fost activ.
Cum masina este in perioada de rodaj, am mers cat se poate de legal (ACC la 130km/h), au fost cateva ocazii prin Germania, in care am ajuns pe la 150km/h, in vale ce e drept, dar per total nu am abuzat-o.
Cand am condus fara sa folosesc ACC-ul, consumul a scazut, cred ca si datorita franei de motor care e aproape inexistenta.
Am facut un test aseara la iesirea de pe autostrada catre casa, am avut nevoie de fix 2 km pentru a ajunge de la 130km/h pana la 90 pe un drum zic eu drept. Vedem cum o sa se schimbe consumul pe aici, dar pana acum este neasteptat de bun.
Acum lucrurile care nu imi plac la masina si am avut ocazia sa le descopar in aceste doua zile.
Cotiera centrala si 'cotiera' de pe usa, sunt foarte tari. Dupa 2 zile, cat am stat in masina inca ma doare cotul si nici materialul de pe ele nu pare foarte calitativ.
In al doilea rand, chederul de la trapa este cam subtirel, pe drum denivelat, cu muzica oprita, se aude un greierel.
Asta tine de mania mea de a avea masina curata in permanenta, decoratiunea pusa in dreptul schimbatorului de viteze, unde pot fi vazute treptele, este un plastic transparent, care se zgarie imediat, am dat cu degetul si asta a urmat. Dupa cateva carpe/servetele care o sa treaca pe acolo o sa fie matuita cu siguranta.
In rest toate bune, o sa revin cu pareri pe parcurs.
Sunt nou pe forum si o sa deschid un jurnal de bord pentru modelul 1.5T cu CVT, in culoarea Polished Metal Metallic, al carui fericit proprietar sunt de o saptamana.
Dupa 8 ani de folosire, cu bune si rele am renuntat la vechea masina, un Megane II, 1.5 dci.
Am urmarit multe review-uri si am facut multe drumuri pe la diversi dealeri, iar intr-un final am restrans lista la cateva modele, unul dintre acestea fiind noul Civic.
Dupa prima vizita in reprezentanta Honda, unde am testat un 1.5 M/T (timp de vreo 6-7 minute), nu am ramas cu cea mai buna impresie, dealerul a fost mai mult pe post de examinator auto, mi-a dictat traseul pe care sa il urmez, iar tot in acest timp, nu am experimentat mai deloc de masina.
Cand eram 90% hotarati sa cumparam o alta masina, viitoarea sotie m-a tras de manuta la un alt dealer, care mi-a inmanat cheile pentru un 1.5T Sport cu CVT si mi-a spus sa ma intorc cand vreau eu in urmatoarele 2 ore pentru ca atunci inchide.
Au trecut 30 de minute, m-am indragostit de masina asta si am facut cale intoarsa.
Au urmat alte 2 ore in care am sunat toti dealerii din Bucuresti si Brasov, iar la cel din urma am obtinut un discount foarte bun (dupa al doilea telefon ce e drept), a doua zi au fost semnate actele si a inceput asteptarea.
Cei de la reprezentanta au fost foarte amabili si m-au ajutat si cu inmatricularea finala, am venit, am luat masina si am plecat de acolo cu zambetul pe buze.
Am stat 4 zile la parinti si apoi am pornit la drum, aproape am terminat rodajul masinii, si am ajuns intr-un final acasa dupa 2200 de km.
Parerea generala dupa o saptamana si +2500 km, este o masina foarte confortabila, silentioasa, iar impreuna cu CVT, ACC si LKAS pentru mine a fost aproape perfecta la drum lung.
Initial nu am vrut CVT, deoarece in toate articolele/review-urile este blamata pentru reducerea performantelor, feeling-ului la condus etc.. Asta pana am condus masina de test.
Poate penalizeaza performante/feeling pentru un sofer foarte bun, insa pentru mine si nevoile mele cutia este uimitoare.
In plus, dimineata si seara pana la munca, in aglomeratia care se creaza este foarte placuta, fata de vechea manuala.
Legat de consum, in Brasov am facut aproape 350 de km, iar consumul a fost de 7.3%. Ce e drept am fost in concediu si am plecat de acasa dupa ora 10 mereu cand orasul era cat de cat liber, am evitat orele de varf.
Pe drumul Brasov-Mons consumul a fost de 5.5%. Am facut calatoria singur, cam 30kg de bagaje, clima in permanenta la 22 de grade auto si modul econ a fost activ.
Cum masina este in perioada de rodaj, am mers cat se poate de legal (ACC la 130km/h), au fost cateva ocazii prin Germania, in care am ajuns pe la 150km/h, in vale ce e drept, dar per total nu am abuzat-o.
Cand am condus fara sa folosesc ACC-ul, consumul a scazut, cred ca si datorita franei de motor care e aproape inexistenta.
Am facut un test aseara la iesirea de pe autostrada catre casa, am avut nevoie de fix 2 km pentru a ajunge de la 130km/h pana la 90 pe un drum zic eu drept. Vedem cum o sa se schimbe consumul pe aici, dar pana acum este neasteptat de bun.
Acum lucrurile care nu imi plac la masina si am avut ocazia sa le descopar in aceste doua zile.
Cotiera centrala si 'cotiera' de pe usa, sunt foarte tari. Dupa 2 zile, cat am stat in masina inca ma doare cotul si nici materialul de pe ele nu pare foarte calitativ.
In al doilea rand, chederul de la trapa este cam subtirel, pe drum denivelat, cu muzica oprita, se aude un greierel.
Asta tine de mania mea de a avea masina curata in permanenta, decoratiunea pusa in dreptul schimbatorului de viteze, unde pot fi vazute treptele, este un plastic transparent, care se zgarie imediat, am dat cu degetul si asta a urmat. Dupa cateva carpe/servetele care o sa treaca pe acolo o sa fie matuita cu siguranta.
In rest toate bune, o sa revin cu pareri pe parcurs.
Comment