ABO: '18 Honda Civic Sport Plus 1.5T CVT, Polished Metal Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ABO: '18 Honda Civic Sport Plus 1.5T CVT, Polished Metal Metallic

    Salut,

    Sunt nou pe forum si o sa deschid un jurnal de bord pentru modelul 1.5T cu CVT, in culoarea Polished Metal Metallic, al carui fericit proprietar sunt de o saptamana.

    Dupa 8 ani de folosire, cu bune si rele am renuntat la vechea masina, un Megane II, 1.5 dci.
    Am urmarit multe review-uri si am facut multe drumuri pe la diversi dealeri, iar intr-un final am restrans lista la cateva modele, unul dintre acestea fiind noul Civic.
    Dupa prima vizita in reprezentanta Honda, unde am testat un 1.5 M/T (timp de vreo 6-7 minute), nu am ramas cu cea mai buna impresie, dealerul a fost mai mult pe post de examinator auto, mi-a dictat traseul pe care sa il urmez, iar tot in acest timp, nu am experimentat mai deloc de masina.
    Cand eram 90% hotarati sa cumparam o alta masina, viitoarea sotie m-a tras de manuta la un alt dealer, care mi-a inmanat cheile pentru un 1.5T Sport cu CVT si mi-a spus sa ma intorc cand vreau eu in urmatoarele 2 ore pentru ca atunci inchide.
    Au trecut 30 de minute, m-am indragostit de masina asta si am facut cale intoarsa.
    Au urmat alte 2 ore in care am sunat toti dealerii din Bucuresti si Brasov, iar la cel din urma am obtinut un discount foarte bun (dupa al doilea telefon ce e drept), a doua zi au fost semnate actele si a inceput asteptarea.
    Cei de la reprezentanta au fost foarte amabili si m-au ajutat si cu inmatricularea finala, am venit, am luat masina si am plecat de acolo cu zambetul pe buze.
    Am stat 4 zile la parinti si apoi am pornit la drum, aproape am terminat rodajul masinii, si am ajuns intr-un final acasa dupa 2200 de km.

    Parerea generala dupa o saptamana si +2500 km, este o masina foarte confortabila, silentioasa, iar impreuna cu CVT, ACC si LKAS pentru mine a fost aproape perfecta la drum lung.
    Initial nu am vrut CVT, deoarece in toate articolele/review-urile este blamata pentru reducerea performantelor, feeling-ului la condus etc.. Asta pana am condus masina de test.
    Poate penalizeaza performante/feeling pentru un sofer foarte bun, insa pentru mine si nevoile mele cutia este uimitoare.
    In plus, dimineata si seara pana la munca, in aglomeratia care se creaza este foarte placuta, fata de vechea manuala.

    Legat de consum, in Brasov am facut aproape 350 de km, iar consumul a fost de 7.3%. Ce e drept am fost in concediu si am plecat de acasa dupa ora 10 mereu cand orasul era cat de cat liber, am evitat orele de varf.
    Pe drumul Brasov-Mons consumul a fost de 5.5%. Am facut calatoria singur, cam 30kg de bagaje, clima in permanenta la 22 de grade auto si modul econ a fost activ.
    Cum masina este in perioada de rodaj, am mers cat se poate de legal (ACC la 130km/h), au fost cateva ocazii prin Germania, in care am ajuns pe la 150km/h, in vale ce e drept, dar per total nu am abuzat-o.
    Cand am condus fara sa folosesc ACC-ul, consumul a scazut, cred ca si datorita franei de motor care e aproape inexistenta.
    Am facut un test aseara la iesirea de pe autostrada catre casa, am avut nevoie de fix 2 km pentru a ajunge de la 130km/h pana la 90 pe un drum zic eu drept. Vedem cum o sa se schimbe consumul pe aici, dar pana acum este neasteptat de bun.

    Acum lucrurile care nu imi plac la masina si am avut ocazia sa le descopar in aceste doua zile.
    Cotiera centrala si 'cotiera' de pe usa, sunt foarte tari. Dupa 2 zile, cat am stat in masina inca ma doare cotul si nici materialul de pe ele nu pare foarte calitativ.
    In al doilea rand, chederul de la trapa este cam subtirel, pe drum denivelat, cu muzica oprita, se aude un greierel.
    Asta tine de mania mea de a avea masina curata in permanenta, decoratiunea pusa in dreptul schimbatorului de viteze, unde pot fi vazute treptele, este un plastic transparent, care se zgarie imediat, am dat cu degetul si asta a urmat. Dupa cateva carpe/servetele care o sa treaca pe acolo o sa fie matuita cu siguranta.

    In rest toate bune, o sa revin cu pareri pe parcurs.
    Attached Files

  • #2
    Sa o conduci cel putin cu aceeasi placere in continuare!

    Review-urile de pe net, din partea utilizatorilor, sunt de regula subiective si nu ar trebui tot timpul luate de bune. Foarte bine ai facut ca ai testat si varianta mult blamata. Pana la urma totul e relativ, iar gusturile si nevoile fiecaruia in parte sunt diferite.

    Comment


    • #3
      sa o stapanesti cu placere si fara evenimente neplacute!
      subscriu ​scarr
      '08 Jaguar XF 3.0 V6 Premium Luxury A/T
      Ex: 09 Honda Accord 2.4 CU2 EXEC A/T & '07 Honda Accord 2.0 EXEC M/T

      Comment


      • #4
        Sa te bucuri de ea si multi km fara probleme.

        @consum: eu am 7.7 mediu (75% buc + 25 % ext) la 12.000 km. In cazul tau o sa mai scada putin avand in vedere ca BV este mai liber decat Buc.
        - Exterior: buc - iasi - buc (AC on, singur in masina) 5.3 l/100.

        Comment


        • #5
          Sa ai noroc de ea!
          '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

          sigpic

          Comment


          • #6
            Bine ai venit printre hondari si sa porti cu placere masina (si ea pe tine). Parerea mea e ca CVT e o cutie performanta, dar lumea e obisnuita sa auda cum se schimba vitezele. Cred ca nimic nu bate un CVT ca eficienta, avand in vedere ca nu exista nici o pauza intre viteze, treptele fiind inexistente. Sincer si mie mi-ar placea un CVT, mai ales pentru functia Low Speed Follow, dar fiecare cu ce poate
            Eu cred ca e o alegere foarte buna!

            Comment


            • #7
              Sa o conduci cu placere multi km. si fara probleme!

              Comment


              • #8
                Să te bucuri de ea.
                '09 Honda Accord Sedan 2.4 i-VTEC A/T, Executive, Crystal Black Pearl
                http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/zagado26/

                Comment


                • #9
                  Felicitari, sa va bucurati de ea!
                  2007 Honda Accord 2.0 M/T LS NHB
                  2008 Honda CR-V 2.0 M/T EX NHB
                  2000 Honda S2000 Berlina Black
                  http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/nolty/

                  Comment


                  • #10
                    Bafta multa si bine ai venit ! Frumoasa rau!

                    Comment


                    • #11
                      Felicitari pentru achizitie!!!
                      Sa o conduci cu placere!

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc tuturor pentru urari!

                        @GeKados momentan stau intr-un oras din Belgia, probabil ca o sa urce consumul, e putin mai aglomerat decat Brasovul. Chiar si asa, este nesperat de bine pentru benzina turbo si cutie automata. Si partea buna, consumul afisat in bord este cu 0.1l mai mic decat cel calculat de Spritmonitor.

                        @DarthMaul40 ai mare dreptate, si eu am patit asta. Era libera autostrada, nimeni pe langa mine cat sa am un reper ca depasesc pe cineva, acceleram usor si aveam impresia ca nu trage masina, pentru ca nu urca in ture. Cand m-am uitat in bord aveam aproape 150. CVT-ul a pastrat turatia la 2200 de rotatii si masina accelera constant. Este ciudat la inceput sa nu simti cum schimba treptele, dar o data ce te obisnuiesti e foarte confortabila.

                        Comment


                        • #13
                          CVT a fost interzis in F1, cred ca tocmai pentru ca era cutia perfecta. Omul nu mai conteaza - computerul dicteaza rapoartele de transmisie, tinand motorul la puterea sau cuplul maxim.
                          https://badgergp.com/insta-banned-f1...d-immediately/

                          Comment


                          • #14
                            Sa o stapanesti sanatos si fara incidente. Si eu am fost foarte contrariat de parerile oamenilor despre cutia CVT (ma gadesc sa schimb si eu civicul IX cu un X) si am facut test drive in Germania cu ambele variante: un Prestige CVT si un Sport Plus manual. Am fost foarte placut surprins in primul rand de atitudinea dealerului Honda care fara prea multe explicatii si intelegandu-ne intr-un mix de germano-engleza mi-a lasat masina. Prestige-ul CVT l-am avut pe mana 30 de minute si datorita pozitionarii dealerului l-am condus doar pe landstrasse (limita 100) si am fost foarte placut surprins de cum se conduce si comporta masina. Am dat si cateva kickdown-uri si in D si in S si masina accelera excelent (dupa ce se gandeste putin . Cred ca pentru un oras aglomerat ca Bucurestiul si pentru conditiile de pe drumurile noastre CVT-ul este ideal. Dupa o saptamana am fortat nota si am cerut si manuala. Pe aceasta mi-au lasat-o o ora pe mana si am dus-o pe autobahn unde am facut cca 70 km si am condus-o de parca as fi furat-o Schimbat la redline si am vazut si 220 pe ceas. Ma asteptam sa ma impresioneze mai tare dupa toate laudele din review-uri, dar nu a fost chiar asa. Ambreiajul este destul de moale si cursa lui cam lunga, pentru traficul din Bucuresti nu cred ca este prea placut. Diferentele de performanta dintre cele doua sunt insignifiante, cu un mic avantaj pentru manuala la repriza 100-200 km/h si la Vmax. Ce m-a dezamagit mai tare a fost insa calitatea destul de slaba a interiorului la Sport Plus care este sub Civic IX dupa parerea mea. Cred ca un Prestige CVT ar fi alegerea ideala pentru mine. Mai ramane sa strang $

                            Comment


                            • #15
                              @DarthMaul40 Interesant articolul, nu stiam ca a fost incercat CVT-ul in F1.

                              @LiviuP Multumesc pentru urari. Am ramas si eu surprins de dealerul din Belgia, daca nu au pe nimeni programat iti lasa masina fara prea multe intrebari. Pentru mine, CVT-ul este confortabil si raspunde foarte ok. Dupa ce am testat ambele cutii, am ramas la CVT si pana acum nu am regretat nici un moment. Vedem pe parcurs.
                              Ai dreptate in privinta materialului, au vrut sa taie probabil din costuri si au taiat la chestiile pe care le vezi/simti tot timpul. Pacat. Scaunele nu ma derajeaza, imi par foarte confortabile, dar in ceea ce priveste cotiera si fetele de usi, in viitorul apropiat o sa le imbrac in piele sau o sa le comand de la un Prestige. Nu am ales Prestige din doua motive. In primul rand nu sunt un fan al tapiteriei din piele, fie ca este la o masina de 20K, fie la una de 60K. Daca ar fi fost optiune de semi piele si material textil sau alcantara as fi ales-o cu siguranta. In al doilea rand, pierdeam evacuarea dubla. M-am indragostit de spatele masinii din pricina acestei evacuari si nu as vrea sa renunt la ea. In plus nu am avut niciodata nevoie sa tractez nimic si nici nu o sa o fac, deci nu m-a deranjat pozitionarea ei.
                              Sper sa vedem cat mai curand un topic cu noul tau Civic X!

                              Comment

                              Working...
                              X