MIRCIONESB: '18 Honda Civic Sport Plus 1.5 T M/T, Brilliant Sporty Blue Metallic

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    +1 pentru afirmatiile lui ticker.

    Comment


    • #77
      @mircionesb, nu cred ca trebuie sa-ti faci atatea griji pentru inelele de centrare. Si eu am jante Mak de vara cu astfel de inele si nu vad niciun inconvenient (la fel si la masina anterioara). Nici vorba sa aiba joc pe gaura jantei, iar la demontarea rotilor si eventual transport nu au cum sa sara ca sa le pierzi, stau absolut fixe la locul lor. Eu zic ca daca gasesti niste jante care sa-ti placa si la pret bun, ia-le chiar daca trebuie sa pui inele.
      ’13 Civic 5D 1.8 White Orchid Pearl

      Comment


      • #78
        Originally posted by mircionesb View Post
        Tot el a zis ca jantele de iarna sunt acoperite cu un strat de lac suplimentare astfel incat sa reziste la coroziune.
        Si la ce magazin sunt raioane diferite, pentru jante de vara si jante de iarna, nu ti-a zis?

        Comment


        • #79
          La noi in magazine nu o sa gasesti diferentieri si oricum cele turcesti si chinezesti nu au nici un fel de strat suplimentar de lac de protectie. Nu toti producatorii aplica un extra strat de lac fiindca asta inseamna cost in plus. Oricum stiu ca se recomanda sa se evite iarna jantele polisate.Pe Ford am avut chinezarii polisate pentru vara si jantele originale ale masinii de aliaj pentru iarna. Chinezariile aratau bine dar atat, erau cam dezechilibrate, nu se simteau la fel ca cele originale. Cele originale folosite vreo 7 ani s-au facut ca naiba pe interior ar fi trebuit sablate si revopsite. Vreau sa-mi iau din Germania ceva ca lumea ca sa nu am probleme si oricum cele vandute in vest sunt la un alt standard de calitate decat cele destinate altor piete.

          Comment


          • #80
            Eu n-am folosit decat jante OEM, n-am simtit nevoia sa incerc altceva. Nu scria nicaieri ca sunt de iarna sau de vara, si cu toate astea, nu s-a curata niciun lac de pe ele.
            Astea-s probleme care apar cand crezi ca faci o afacere cumparand produse aftermarket.

            Comment


            • #81
              Sibiu - Jurilovca si retur, pe dus mers foarte linistit (ajungeam prea repede in port asa ca am mai tras de timp) iar la intoarcere mers rapid, am depasit tot ce-am prins, in afara localitatilor am mers pe unde s-a putut cu 130 - 140 km/h destul de mult, ECON-ul activat tot timpul - rezultat pentru 1096 km - 5.5 l/100 km, medie 70 km/h. Eu sunt foarte multumit de consum si de cum se comporta masina. Sincer sa fiu dupa primele plimbari cu "domnisoara" am ramas placut surpins in privinta consumului, ma asteptatm ca la 182 CP sa cam pape benzina dar nu-i asa. Am mai avut 3 benzinare, aspirate ce-i drept si 1.4, 1.6 si 1.6 nici unul mai mult de 90 CP si se cam dadeau la benzina. Una peste alta cei de la Honda au facut treaba foarte buna cu motorul asta (stiam ca motoarele pe benzina de la ei sunt impecabile fiindca am o motocicleta Honda, fabricatie '97 si nu am avut absolut nici-o proiblema cu partea tehnica), e elastic, raspunde bine, silentios, randament foarte bun.

              Comment


              • #82
                Parerea mea este ca cu ECO activat la drum lung mai mult te chinui + poti scoate consumuri mai mici pe modul normal la drum intins decat cu el activat. Blegeste masina destul de tare, eu il folosesc doar in situatii de trafic aglomerat de oras, cand pentru a muta masina de aici mai incolo nu-ti trebuie cine stie ce demaraj / cuplu.

                Comment


                • #83
                  Am mers si fara ECON si consumul mi s-a parut mai mare. Mie imi place sa folosesc ECON-ul fiidca ma mai tempereaza putin. Daca merg pe normal sunt tentat sa o cam calc pe coada si se simte la consum.

                  Comment


                  • #84
                    Da-i cateva mii de km sa se aseze toate cele pe acolo, sa te inveti si tu cu masina si apoi trece-o pe Dinamic. Sa vezi acolo raspuns din partea turbinei .
                    Daca te temperezi putin o sa vezi consumuri sub 5 pe normal fara probleme.
                    Mie mi s-a parut usor frustrant comportamentul pe Eco, parca simt ca trag de ea sa se miste, cum am zis, ma chinui pe mine si parca chinui si motorul. Prefer sa am zvacul acolo si sa decid eu cand sa-l folosesc, dar sa simt ca masina poate si vrea .

                    Comment


                    • #85
                      modul dinamic?

                      Comment


                      • #86
                        Cred că "Dinamic" e modul non-Eco .
                        Nici eu nu mai merg de multă vreme pe Econ. Și start/stop îl dezactivez de fiecare dată când plec. Păcat ca nu-l pot seta să rămână dezactivat by default și să-l chem numai când am nevoie de el...

                        Comment


                        • #87
                          Si mie mi s-a parut la inceput ECON-ul putin ciudat finndca linistea destul de mult masina fata de modul normal dar in timp m-am obisnuit cu el. Am mers si pe normal dar Sibiul e un oras destul de mic si degeaba accelerez mai sanatos ca urmeaza imediat si frana asa ca prefer sa merg mai linistit si mai constant Am nevoie de zvac pentru depasiri nu pentru plecari de la semafor.

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by GeKados View Post
                            modul dinamic?
                            Sport Plus are un buton cu un amortizor pe el care activeaza / dezactiveaza modul dinamic. Odata activat suspensia devine mai ferma si raspunsul turbinei mai prompt la aceeasi apasare a acceleratiei fata de modul normal.
                            Practic pe Sport Plus ai 3 moduri: Econ, Normal, Dinamic.

                            Originally posted by mircionesb View Post
                            Si mie mi s-a parut la inceput ECON-ul putin ciudat finndca linistea destul de mult masina fata de modul normal dar in timp m-am obisnuit cu el. Am mers si pe normal dar Sibiul e un oras destul de mic si degeaba accelerez mai sanatos ca urmeaza imediat si frana asa ca prefer sa merg mai linistit si mai constant Am nevoie de zvac pentru depasiri nu pentru plecari de la semafor.
                            Ti-am zis, prin oras, mai ales cand e agomerat, il activez si eu. Cat despre zvac, de cand am scapat de rodaj de multe ori mi se intampla sa profit de cate o bucata de bulevard liber, macar un 500m acolo, motorului astuia ii place sa zburde si mie sa-i permit sa faca asta.
                            Last edited by closchkutza; 16-09-18, 23:14.

                            Comment


                            • #89
                              Cam greu cu amortizoarele adaptive la ce drumuri sunt prin Ro. Am folosit butonul de cateva ori mai ales pe drumuri de munte virajate, sta masina mai bine pe drum dar cam scutura.

                              Comment

                              Working...
                              X