dantt: '18 Honda Civic Sport Plus 1.5T M/T, Brilliant Sporty Blue Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Multumesc vtin.

    Comment


    • #62
      Am gasit un document foarte interesant care descrie motorul 1.0 Turbo: 1.0-VTEC-Turbo.pdf

      Sursa: https://www.hondarandd.jp
      Nu am reusit sa gasesc documentul pentru motorul de 1.5. Ma gandesc ca trebuie sa fie pe acolo si el, o sa mai caut

      L.E.: Hai ca am dat si de cel de 1.5 L Turbo: 1.5-turbo.pdf
      DarthMaul40
      Senior Member
      Last edited by DarthMaul40; 28-02-18, 07:34.

      Comment


      • #63
        Pe 2.0-ul de pe TypeR se pare ca Honda foloseste atat DI (direct injection), cat si PI (port injection) pentru a preveni depunerile de carbon.
        Deocamdata nu am gasit nimic legat de 1.5 ori de 1.0.

        @Dantt: cu toata placerea!

        Comment


        • #64
          Multumesc DarthMaul40 pentru lectura.Gasesc niste greseli apropo de tabelul cu specificatii.Una ar fi ca 1.5 turbo merge cu benzina de 91 Ron,in carte spune ca doar fortuit de imprejurari sa bagi benzina din asta,altfel,pe termen lung,motorul se poate defecta si cealalta se refera la motorul de 2.0 aspirat care dezvola 148 KW.Asta ultim sa fie motorul de pe S2000 din care deriva cel de 2.0 T?In alta ordine de idei,m-ati pus pe ganduri cu oil catch-ul ala si nu prea stiu ce sa mai zic.Chiar o fi asa eficient?Ca daca raspunsul e afirmativ,de ce puii mei nu-l adauga astia din fabrica by default fiind o piesa atat de importanta???Asta de 1.5T are doar DI din cate am cautat si citit.

          Comment


          • #65
            Despre benzina, eu zic sa respecti ce scrie pe capacul de la rezervor. La mine zice minim 95 RON.

            Comment


            • #66
              La fel zice si la mine si nu bag mai jos de atat.

              Comment


              • #67
                Ai incercat 98 sau V-Power 100? La urmatorul plin vreau sa pun Shell V-Power Nitro+100 racing, cica ar fi excelenta. Sunt curios cum se comporta ca si consum, performante...

                Comment


                • #68
                  Originally posted by vtin View Post
                  Pe 2.0-ul de pe TypeR se pare ca Honda foloseste atat DI (direct injection), cat si PI (port injection) pentru a preveni depunerile de carbon.
                  PI foloseste la motorul 2.0 N/A. La 2.0T foloseste DI. Vezi tabelul 1 de la pagina 3 din pdf.

                  @dantt: 91 RON in US este echivalent cu 95 RON in Europa. Vezi aici: http://www.pencilgeek.org/2009/05/oc...nversions.html
                  "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                  "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by DarthMaul40 View Post
                    Ai incercat 98 sau V-Power 100? La urmatorul plin vreau sa pun Shell V-Power Nitro+100 racing, cica ar fi excelenta. Sunt curios cum se comporta ca si consum, performante...
                    Eu n-am pus niciodata de 95, mai jos de 98 n-am coborat, pentru ca nu am incredere in ce scriu astia la pompe. Pana acum a mers impecabil si asa vreu sa ramana. Consumul: intre 8 si 10% in oras (Timisoara, deci aglomeratie si multe santiere pe sosele), afara intre 5 si 6.5, depinde de cum conduc, daca folosesc clima, daca urc (eu merg mult si la munte si cand urc creste si consumul spre 7).
                    Ce am observat e ca valoarea raportata a consumului se schimba destul de dinamic, bazat pe stilul de condus si tipul traseului, ceea ce imi place si mi se pare normal. La vechea masina (Passat B5.5), daca plecai din oras la ora de varf si ieseai cu consum prost, prost ramanea pana la destinatie, chiar daca mai faceai pe urma cateva sute de km cu consum bun. Era la fel si daca plecai din varf de munte: 10Km de mers cu consum zero faceau sa nu conteze sute de km de consum mult mai prost.

                    Comment


                    • #70
                      Am reusit sa iau legatura telefonic cu un baiat de la service Asko.Mi-a zis ca nici n-a auzit de oil catch can si nu recomanda astfel de modificari.

                      Comment


                      • #71
                        Eu nu as abandona linistit problema, mai ales ca e una care-mi pare serioasa.
                        A existat un inceput de discutie pe tema asta intre IB si Injector, dar s-a oprit mult prea devreme, din pacate.

                        Comment


                        • #72
                          Daca nici n-a auzit de oil catch can, nu inteleg cum a ajuns la a nu-l recomanda. Raspuns pripit. Incearca sa iei legatura cu unul care a auzit si eventual facut o astfel de modificare.

                          Comment


                          • #73
                            Da si asta e adevarat scarr.Am luat legatura cu cei de la racingnick,ei sunt unii din distribuitorii pentru Romania al firmei Mishimoto sa vada cat costa si in cat timp se poate aduce chestia asta.Pe de alta parte,apoi nu stiu cum o sa fac si cu montajul ca am doua maini stangi.:-)Vedem cat imi zice ca o sa ma coste,intre timp ma interesez si cum e cu garantia masinii,daca o afecteaza cumva.Sincer,n-aveam nevoie de bataia asta de cap ca de aia am luat-o noua,insa daca are rol de protectie pe termen lung,merita macar sa ma interesez ce si cum.
                            Attached Files
                            dantt
                            Senior Member
                            Last edited by dantt; 01-03-18, 00:19.

                            Comment


                            • #74
                              Azi am montat in sfarsit jantele si anvelopele de iarna.Pentru iarba am ales Michelin Alpin5,215/55/16,puse pe jante de 16 BBS dimensiunile alese strict sin COC-ul masinii.In realitate vin mai bine decat in poze,probabil si datorita unghiului din care am facut fotografiile.

                              Comment


                              • #75
                                Click image for larger version

Name:	42A56835-8674-4D2F-9CD0-AC2F7B6D4323.jpg
Views:	1
Size:	68.1 KB
ID:	726133Click image for larger version

Name:	D7944C19-6400-4963-8ECD-2511928177CB.jpg
Views:	1
Size:	68.6 KB
ID:	726134Click image for larger version

Name:	DFDF43C2-D795-495B-8E42-75FAF6F87A8E.jpg
Views:	1
Size:	45.3 KB
ID:	726135Click image for larger version

Name:	61FA9B21-20B3-4AFD-821A-102EE86D5A30.jpg
Views:	1
Size:	69.1 KB
ID:	726136Click image for larger version

Name:	254A0AB2-7106-49CE-ACF3-BF3BB585978B.jpg
Views:	1
Size:	51.6 KB
ID:	726137

                                Comment

                                Working...
                                X