Multumesc vtin.
dantt: '18 Honda Civic Sport Plus 1.5T M/T, Brilliant Sporty Blue Metallic
Collapse
X
-
Am gasit un document foarte interesant care descrie motorul 1.0 Turbo: 1.0-VTEC-Turbo.pdf
Sursa: https://www.hondarandd.jp
Nu am reusit sa gasesc documentul pentru motorul de 1.5. Ma gandesc ca trebuie sa fie pe acolo si el, o sa mai caut
L.E.: Hai ca am dat si de cel de 1.5 L Turbo: 1.5-turbo.pdfLast edited by DarthMaul40; 28-02-18, 07:34.
Comment
-
Multumesc DarthMaul40 pentru lectura.Gasesc niste greseli apropo de tabelul cu specificatii.Una ar fi ca 1.5 turbo merge cu benzina de 91 Ron,in carte spune ca doar fortuit de imprejurari sa bagi benzina din asta,altfel,pe termen lung,motorul se poate defecta si cealalta se refera la motorul de 2.0 aspirat care dezvola 148 KW.Asta ultim sa fie motorul de pe S2000 din care deriva cel de 2.0 T?In alta ordine de idei,m-ati pus pe ganduri cu oil catch-ul ala si nu prea stiu ce sa mai zic.Chiar o fi asa eficient?Ca daca raspunsul e afirmativ,de ce puii mei nu-l adauga astia din fabrica by default fiind o piesa atat de importanta???Asta de 1.5T are doar DI din cate am cautat si citit.
Comment
-
Originally posted by vtin View PostPe 2.0-ul de pe TypeR se pare ca Honda foloseste atat DI (direct injection), cat si PI (port injection) pentru a preveni depunerile de carbon.
@dantt: 91 RON in US este echivalent cu 95 RON in Europa. Vezi aici: http://www.pencilgeek.org/2009/05/oc...nversions.html"Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
"The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett
Comment
-
Originally posted by DarthMaul40 View PostAi incercat 98 sau V-Power 100? La urmatorul plin vreau sa pun Shell V-Power Nitro+100 racing, cica ar fi excelenta. Sunt curios cum se comporta ca si consum, performante...
Ce am observat e ca valoarea raportata a consumului se schimba destul de dinamic, bazat pe stilul de condus si tipul traseului, ceea ce imi place si mi se pare normal. La vechea masina (Passat B5.5), daca plecai din oras la ora de varf si ieseai cu consum prost, prost ramanea pana la destinatie, chiar daca mai faceai pe urma cateva sute de km cu consum bun. Era la fel si daca plecai din varf de munte: 10Km de mers cu consum zero faceau sa nu conteze sute de km de consum mult mai prost.
Comment
-
Da si asta e adevarat scarr.Am luat legatura cu cei de la racingnick,ei sunt unii din distribuitorii pentru Romania al firmei Mishimoto sa vada cat costa si in cat timp se poate aduce chestia asta.Pe de alta parte,apoi nu stiu cum o sa fac si cu montajul ca am doua maini stangi.:-)Vedem cat imi zice ca o sa ma coste,intre timp ma interesez si cum e cu garantia masinii,daca o afecteaza cumva.Sincer,n-aveam nevoie de bataia asta de cap ca de aia am luat-o noua,insa daca are rol de protectie pe termen lung,merita macar sa ma interesez ce si cum.Last edited by dantt; 01-03-18, 00:19.
Comment
Comment