dantt: '18 Honda Civic Sport Plus 1.5T M/T, Brilliant Sporty Blue Metallic

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multumesc!Oare astea sunt de rezerva,sau trebuiau montate cand am luat masina de la dealer?

    Comment


    • Ai avut dreptate IB,erau capacele de la lonjeroane care trebuiau montate odata cu ridicarea masinii.Am fost acum la Honda Pitesti si le-am montat.De la 1 iunie Honda de aici se transforma in BMW din pacate...

      Comment


      • Ceva date de contact ale lui OvidiuH? Parca n-am chef sa-mi fac cont si pe forumul de detailing unde am vazut ca activeaza...

        Multam.
        "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

        '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

        Comment


        • Iti las nr lui de telefon pentru a lua legatura direct cu el 0722 419 777.

          Comment


          • Multumesc
            "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

            '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

            Comment


            • I

              Click image for larger version

Name:	0AA8048A-0C40-4C65-AE10-D49C07F1806C.jpg
Views:	1
Size:	113.9 KB
ID:	726364Click image for larger version

Name:	6D0332B5-57ED-4F21-84D6-728776654539.jpg
Views:	1
Size:	26.5 KB
ID:	726361Click image for larger version

Name:	34718ECB-8C50-4D41-9D1F-7AB12D6C5138.jpg
Views:	1
Size:	81.8 KB
ID:	726362Click image for larger version

Name:	EA1FF451-948E-498E-927C-441CF539B7DE.jpg
Views:	1
Size:	51.0 KB
ID:	726363Click image for larger version

Name:	D3B633D8-17DB-4501-9337-894DEC42C1C9.jpg
Views:	1
Size:	90.6 KB
ID:	726360Salutare tuturor.De ieri m-am intors cu familia din Germania,unde am fost in plimbare,un mic concediu de vreo saptamana.Am plecat cu Cuvicul si am parcurs cam 3400 km.Ne-am dus sa vizitam,am mers cu pauze pe drum si am parcurs drumul la dus din doua bucati,iar la intors din trei.Masina am condus-o in mare parte eu,in variate conditii de trafic de la orase aglomerate pana la,bine-nteles,Autobahn.Pe scurt-este o masina exceptionala de drum lung,am mers multi km fara sa simt oboseala.S-a dovedit o masina excelenta de familie (va reamintesc ca am doi copii mititei),o masina de incredere si nu in ultimul rand...foarte economica.O sa dovedesc cu poze.Sa incep cu punctele negative acum ca am zis ca o sa fiu cat pot de obiectiv:
              -sistemul de franare in caz de urgenta,a franat de capul lui de doua ori,fara sa am pe cineva in fata,avand masina curata.E adevarat,a facut-o la viteza mica si a “ciupit”un pic frana aiurea.In deajus incat sa nu folosesc de teama pilotul automat adaptativ decat la nevoie.
              -pe timp de ploaie puternica,un senzor din bara fata,avertiza aiurea,fara sa fie obstacol.S-a linistit pana la urma,oricum a facut-o tot de vreo doua ori.
              -interiorul masinii putea fi mai bine finisat.Ma refer aici la un luft la imbinarea bordului cu stalpul pe partea soferului.Bine ca nu se vede cand am portiera inchisa.
              Punte forte:
              -dinamica este excelenta,in Germania mergand pe distante mari cu 170-180 km/h,uneori 200 km/h,mai mult sa vad cum se comporta masina.De asemenea reaccelerarile sunt suuuper.
              -consumul este unul excelent avand in vedere conditiile de trafic si ritmul de mers.Clima a fost pornita tot timpul si setata pe 22 grade,afara fiind intre 19-24 grade Celsius tot sejurul.
              -stabilitate in viraje,de asemenea la superlativ,masina neinclinandu-se mai deloc.
              -farurile LED sunt foarte bune
              -pun aici ca bila alba ca vorba aia,rau ii cu rau dar mai rau fara rau,sistemul de preventie al coliziunilor cand masina a franat instant atunci cand a aparut un biciclist aiurea in fata.
              -directia masinii este scurta si foarte usor de manevrat in oras.
              -cutia de viteze si franele,numai cuvinte de lauda.
              Am alimentat numai cu benzina cu C.O.mare,de altfel numai din asta am bagat,de la OMV Romania,BP Austria,Shell si Aral.Mai buna evident benzina “lor” motorul parca tragea de mai jos si se simtea mai vioi putin.Nu sunt subiectiv,chiar era mai ok.
              -navigatia masinii-m-am descurcat mai bine cu ea decat cu Waze care a avut ceva probleme in Germania si mai mult incurca.si acum poze.

              Salutare tuturor.De ieri m-am intors cu familia din Germania,unde am fost in plimbare,un mic concediu de vreo saptamana.Am plecat cu Cuvicul si am parcurs cam 3400 km.Ne-am dus sa vizitam,am mers cu pauze pe drum si am parcurs drumul la dus din doua bucati,iar la intors din trei.Masina am condus-o in mare parte eu,in variate conditii de trafic de la orase aglomerate pana la,bine-nteles,Autobahn.Pe scurt-este o masina exceptionala de drum lung,am mers multi km fara sa simt oboseala.S-a dovedit o masina excelenta de familie (va reamintesc ca am doi copii mititei),o masina de incredere si nu in ultimul rand...foarte economica.O sa dovedesc cu poze.Sa incep cu punctele negative acum ca am zis ca o sa fiu cat pot de obiectiv:
              -sistemul de franare in caz de urgenta,a franat de capul lui de doua ori,fara sa am pe cineva in fata,avand masina curata.E adevarat,a facut-o la viteza mica si a “ciupit”un pic frana aiurea.In deajus incat sa nu folosesc de teama pilotul automat adaptativ decat la nevoie.
              -pe timp de ploaie puternica,un senzor din bara fata,avertiza aiurea,fara sa fie obstacol.S-a linistit pana la urma,oricum a facut-o tot de vreo doua ori.
              -interiorul masinii putea fi mai bine finisat.Ma refer aici la un luft la imbinarea bordului cu stalpul pe partea soferului.Bine ca nu se vede cand am portiera inchisa.
              Punte forte:
              -dinamica este excelenta,in Germania mergand pe distante mari cu 170-180 km/h,uneori 200 km/h,mai mult sa vad cum se comporta masina.De asemenea reaccelerarile sunt suuuper.
              -consumul este unul excelent avand in vedere conditiile de trafic si ritmul de mers.Clima a fost pornita tot timpul si setata pe 22 grade,afara fiind intre 19-24 grade Celsius tot sejurul.
              -stabilitate in viraje,de asemenea la superlativ,masina neinclinandu-se mai deloc.
              -farurile LED sunt foarte bune
              -pun aici ca bila alba ca vorba aia,rau ii cu rau dar mai rau fara rau,sistemul de preventie al coliziunilor cand masina a franat instant atunci cand a aparut un biciclist aiurea in fata.
              -directia masinii este scurta si foarte usor de manevrat in oras.
              -cutia de viteze si franele,numai cuvinte de lauda.
              Am alimentat numai cu benzina cu C.O.mare,de altfel numai din asta am bagat,de la OMV Romania,BP Austria,Shell si Aral.Mai buna evident benzina “lor” motorul parca tragea de mai jos si se simtea mai vioi putin.Nu sunt subiectiv,chiar era mai ok.
              -navigatia masinii-m-am descurcat mai bine cu ea decat cu Waze care a avut ceva probleme in Germania si mai mult incurca.si acum poze.
              P.S.-am uitat sa spun un lucru pentru cei interesati-consumul la pompa prin metoda clasica plin/plin e cu 0,2-0,3 litrii/100 km mai mare decat cel afisat.In aceste conditii si daca angrenajul se dovedeste fiabil,cum stiu eu ca e marca asta,nu vad rostul unui motor diesel.Practic consuma mai putin,avand in vedere conditiile de mers,decat BMW-ul de serviciu 116d.:-)

              Comment


              • Totul arata foarte bine, se pare, si ma bucur ca lucrurile stau asa!

                Comment


                • Da,arata foarte bine totul,numai sa fie fiabil motorul asta,fiindca parerile sunt cam impartite.A se observa oil life fara sa fi facut vreun schimb de ulei pana acum.

                  Comment


                  • Eu facand deja mai multe drumuri in tara, confirm faptul ca e o masina excelenta pentru drumuri lungi! Nu simt oboseala in masina asta, iar in curbe, intr-adevar, isi arata "coltii". Efectiv e fun cu ea pe serpentine

                    Comment


                    • Eu cel puțin sunt ferm convins ca o mașina cu motor de 1 litru e excelenta pentru drumuri lungi.

                      Comment


                      • Mie un motor de 1 litru la drum lung mi se pare mic, adica insuficient la cuplu si putere, dar daca voi ziceti din experienta, poate aveti dreptate. Cam asta e trendul acum, pe afara mai ales.
                        In orice caz, de oras e ok.
                        O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                        Comment


                        • Eu cred ca este evident acest lucru, mai ales in Romnia, unde drumurile sunt jalnice și e nevoie de putere mare pentru a efectua depășiri in siguranța.

                          Mai sus eram doar ironic.

                          Comment


                          • Asa e cand vorbesti in necunostinta de cauza. Nu am avut absolut niciodata probleme in depasiri. Desi capacitatea cilindrica e su 1 litru, vorbim de un motor de 129 cp, nu o prastie de 60. Fa un test cu una si apoi vorbim.

                            Comment


                            • Se vede clar din specificații și reprize, nu e nevoie de test. Nu e vreun motor magic sub capota, se supune acelorași legi ale fizicii.

                              Comment


                              • Daca nici cu cuplu de 200 Nm si aproape 130 cp nu putem depasi in siguranta, cred ca trebuie sa ne lasam de soferie. My 2 cents.

                                Comment

                                Working...
                                X