Unitatea aia pare foarte tare! Pānă acum nu prea mă uitam că mi se părea că unitățile astea Android sunt un pic kitchy ca interfață, dar asta Honda oricum nu e mai breaza. Știu că ea e Android și are GMaps și Waze și tot ce vrei, dar are cumva și Android Auto?
DARTHMAUL40: '17 Honda Civic Comfort 1.0 VTEC Turbo M/T, White Orchid Pearl
Collapse
X
-
Originally posted by bobescu25 View PostȘtie cineva ce unitate este asta? Am găsit un post pe insta, la civic10gen.
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Comment
-
Originally posted by Take5 View PostUnitatea aia pare foarte tare! Pānă acum nu prea mă uitam că mi se părea că unitățile astea Android sunt un pic kitchy ca interfață, dar asta Honda oricum nu e mai breaza. Știu că ea e Android și are GMaps și Waze și tot ce vrei, dar are cumva și Android Auto?
Eu pe S8+ mi-am instalat Tasker, pe care l-am setat sa porneasca Hotspot in momentul cand detecteaza unitatea prin Bluetooth. In felul asta, are net prin WiFi de la telefon.Last edited by DarthMaul40; 10-12-19, 19:28.
Comment
-
A trecut ceva timp de cand n-am mai postat. Intre timp, masina a trecut de 60000 km si m-am mutat in Germania. Acum sta un pic pe dreapta, deoarece am primit masina de la noua firma si asa o menajez pe-a mea.
Pana acum nu am avut probleme, in afara de ce am scris anterior, am avut insa un mic eveniment, am atins bara in partea din fata stanga in timp ce parcam si, pe langa o mica deformare a barei, mi-a sarit "sticla" de la semnalizatorul lateral stanga
Am lipit-o cu Bison plastic, dar acum se abureste pe interior. M-am uitat pe Coxmotorparts si are un pret exagerat de mare - ~100 GBP si mi se pare cam mult pt minunea aia, asa ca ma gandeam sa cumpar asa ceva.
In alta ordine de idei, acum fac o comparatie cu masina de serviciu, un Mercedes A 180D Diesel cu cutie automata, model 2019. Avantaje - cutia automata, care simplifica mult condusul in trafic bara la bara, infotainmentul care arata foarte misto. Cam aici se opresc avantajele fata de Honda mea...
Dezavantaje:
- nu are nici pe departe precizia directiei de la Honda - pe drum perfect drept trebuie mereu sa corectez traiectoria, altfel, inevitabil o ia ori stanga, ori dreapta si asta pe distante scurte
- sistemul de lane keeping pus de Merc pe masina asta e extrem de periculos - se foloseste de ABS si ESP ca sa incerce sa corecteze directia, ceea ce se traduce prin franari bruste. Nu vreau sa aflu ce inseamna asta pe asfalt umed cu mizga. In cateva randuri pe autostrada a franat chiar aiurea fiindca a vazut niste marcaje temporare prost sterse. M-a speriat de cateva ori in felul asta asa ca am dezactivat sistemul. Partea proasta e ca se reactiveaza automat la fiecare pornire, ceea ce mi se pare o mare tampenie.Ce sa zic.. in trei ani de cand conduc Honda, nu m-am simtit niciodata in pericol. In schimb sistemele de pe modelul asta de Mercedes m-au facut sa-mi sara inima din loc de cateva ori. Sincer, nu cred ca as putea conduce masina asta 1000 km intr-o zi, e foarte obositoare.
- GREIERI - pentru o marca premium, mi se pare inacceptabil ca sa trancane toate plasticele la doar 24000 km de rulaj. Civicul meu nici dupa 60k nu prezinta greieri.
- Infotainmentul, care desi e misto, rapid, cu doua ecrane care arata bine, nu te lasa sa te folosesti de internetul de pe telefonul tau. Trebuie sa te abonezi la serviciile lor de internet. Not so cool.
- Butoanele de pe volan - marunte, contraintuitive si desi sunt multe (prea multe, as zice), lipsesc unele utile, gen next/previous track/radio station. In schimb au pus niste touch pads capacitivi in stanga si dreapta care iti schimba widgeturile din bord. Inevitabil, in timp ce conduci, daca vrei sa umbli la cruise control sau volum, treci si peste ele si schimbi fara sa vrei ce se afiseaza in bord. Toate astea te obliga sa-ti iei ochii de la drum, in condiile in care, cum ziceam mai sus, ai de a face cu o masina cu directie imprecisa, cu cruise control standard, nu adaptiv. Iarasi, not cool.
- Climatizarea! Nu am reusit in Merc sa ma simt confortabil din punctul asta de vedere - ori da caldura de zici ca e cuptor, ori te ingheata!
Una peste alta, Honda mi se pare net superioara ca experienta de condus.Last edited by DarthMaul40; 22-10-20, 03:03.
Comment
-
Mulțumim pentru comparație. Și mie mi se pare de fiecare dată cānd mai conduc o altă mașină și apoi civicul, că honda este ca o mașinărie de precizie īnaltă. Merge ca un tren modern, sta f bine pe drum. Pe drum bun, pentru că stabilitatea și precizia vin cu un mic detriment, și anume că este cam dura pe drumurile noastre de 2 lei napolitana, de multe ori trebuie sa fac jaloane sau merg cu un mic stres. Dar cānd am parte de drum bun, mă bucur din plin de honduta, da satisfacția la volan data de precizia ei, de motor, care are rezerve bune, este rafinat și economic.
Sistemele de asistență sunt foarte bune și pot fi customizate pe trei nivele de sensibilitate. La front collision assist merg pe cel mai sensibil și face treabă excelentă la ce bizoni avem īn trafic, nu am simtit niciodată că este prea intruziv, chiar dimpotrivă mă simt mai īn siguranță cu el, incepe vizual sonor și apoi īntărește frana și chiar aplica in final. Legat de Lane departure il am pe răspuns delayed , pe celelalte este cam intrusiv, chiar merg cu el dezactivat daca e drumul mai rău și mai fac jaloane. Lane assist este f ok si el pe autostrada sau drumuri cu curbe mai largi, cine se așteaptă să ia curbele că și tesla, not happening. Dar la drum lung, ajuta și ajungi la destinație mult mai odihnit, chiar da un sentiment de siguranță că te tine īntre benzi, at all times. Acc face treabă bună dar nu este perfect, el īn principiu urmărește 1 la 1 viteza mașinii din față și tine distanta pe care o selectezi. Mi-ar fi plăcut să fie mai fin atunci cānd īntālnește o noua mașină īn fața și īi copiază viteza, mi se pare că este cam agresiv, parca prea da in nas cu frana. Nu totdeauna, altădată ajustează mai fin.
Comment
-
-
Eu le-am inlocuit pe garantie la 1 luna dupa ce am luat masina. Acum, dupa 3 ani, am avut masina parcata 2 saptamani. A 2-a zi dupa ce am inceput din nou sa ma plimb cu ea, am vazut iar condens, dar a disparut dupa inca o zi. Nu stiu ce sa zic, dar nu imi mai bat capul. Probabil ca e normal sa intre un pic de umezeala; daca iese repede..e ok...daca nu trece si tot timpul raman aburite..este o problema.
Comment
-
Originally posted by GeKados View PostEu le-am inlocuit pe garantie la 1 luna dupa ce am luat masina. Acum, dupa 3 ani, am avut masina parcata 2 saptamani. A 2-a zi dupa ce am inceput din nou sa ma plimb cu ea, am vazut iar condens, dar a disparut dupa inca o zi. Nu stiu ce sa zic, dar nu imi mai bat capul. Probabil ca e normal sa intre un pic de umezeala; daca iese repede..e ok...daca nu trece si tot timpul raman aburite..este o problema.
Si la mine a disparut condensul dupa o zi, ceea ce ma face sa cred ca nu mai e etans. Din ce am vazut si la side markere, elementele nu sunt grozav de bine asamblate. Cred ca o sa-mi fac timp intr-o zi sa vad daca niste silicon transparent pentru acrilic rezolva problema.
Comment
-
Originally posted by DarthMaul40 View Post
Comment
-
Originally posted by BogdanCaloianu View Post
Salut, eu le am schimbat pe garanție in primul an. Masina a fost luata in iunie si problema a aparut in perioada de iarna. La mine ramanea condens in far mai mult de 1 zi. Mergi la garanție, nu e normal. Eu am avut farurile si stopurile schimbate atunci si acum la aproape doi ani dupa pe fata nu am mai vazut condens decat cand au gheata/zapada pe ele iar pe spate apare ocazional in partea de sus. Fata de cum au fost cand am mers la garantie acum nu mai este o problema.
Comment
-
Comment