DARTHMAUL40: '17 Honda Civic Comfort 1.0 VTEC Turbo M/T, White Orchid Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si am facut 7000...
    DarthMaul40
    Senior Member
    Last edited by DarthMaul40; 11-06-19, 05:56.

    Comment


    • După 3 seturi de ștergătoare care scârțâie, am luat un set Bosch Aerotwin AR 813 S. Complet silențioase. Să vedem cum se vor comporta mai încolo...

      Comment


      • Stergatoarele astea sunt grozave! Am facut un drum de peste 600 km si le-am tot folosit. Nu se aud absolut deloc si sterg perfect!

        Comment


        • VTEC??

          Tot urmarind pe youtube diverse prezentari ale noilor Civicuri, am observat ca se spune ca noile motoare turbo nu ar beneficia de tehnologia VTEC si ca termenul VTEC e pus asa, de florile marului in specificatii, asa ca am inceput sa citesc despre acest VTEC si cum il simti cand motorul trece de o anumita turatie. Este prima mea masina pe benzina, asa ca nu stiu daca asa se comporta benzinarele in acceleratie liniara, insa am observat ca la Civicul asta, daca "ma infig in pedala", odata ce trece de ~4000 RPM, parca ceva il impinge din spate dintr-o data, ori ii da un sut, pentru ca imediat tasneste de parca ar fi aparut din senin inca un cilindru. Asta aduce un pic cu ceea ce multi par sa numeasca "VTEC kicked in yo!" Poate ma insel, dar motorul chiar pare sa aiba "suflet de VTEC", sau "Honda spirit" odata ce sare de 4000 rpm. Bine, e foarte departe de vechile motoare care sareau de 7000 rpm cu mare voiosie! Poate cei cu mai multe cunostinte tehnice pot sa explice....

          Comment


          • E foarte simpla explicatia: la 5500 rot/min motorul dezvolta puterea maxima, din acest motiv trage bine dupa 4000 rot/min.

            Comment


            • Da,astea turbo in afara de cel de pe Type R,nu au VTEC.

              Comment


              • 1.0l turbo are VTEC pe admisie.
                1.5l turbo nu are VTEC dar au pastrat badge-ul.

                Click image for larger version

Name:	honda-1.0-turbo-2-1200x1675.jpg
Views:	1
Size:	44.7 KB
ID:	726115Click image for larger version

Name:	honda-1.5-turbo-1-1200x1734.jpg
Views:	1
Size:	41.1 KB
ID:	726116.

                Comment


                • http://world.honda.com/automobile-te...gy/vtec-turbo/

                  Comment


                  • @iulianm: Pozele astea sunt vechi, sunt aparute mult inainte de a apare masina pe piata. Daca observi, motorul de 1.5T dezvolta 150 KW si 260 NM, ceea ce ar fi fost chiar frumos.
                    "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                    "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                    Comment


                    • Tehnic este o inutilitate VTEC-ul in combinatie cu Turbo, pentru motoarele economice, de cilindree mica. Atat motorul de 1 litru cat si cel de 1.5 au doar VTC.

                      Comment


                      • Originally posted by Delphi View Post
                        Daca observi, motorul de 1.5T dezvolta 150 KW si 260 NM, ceea ce ar fi fost chiar frumos.
                        Pai dezvolta dar doar pe Honda Civic Si (varianta disponibila in US).

                        Nici mie nu mi-e clar cu VTEC-ul asta. Honda se foloseste aici de marketing, au pus badge de VTEC chiar daca nu il au si nu prea mentioneaza niciaieri clar asta.
                        iulianm
                        Senior Member
                        Last edited by iulianm; 14-02-18, 16:42.

                        Comment


                        • 1.5 Turbo SI are puterea marita pentru ca are o alta turbina, are o alta pompa de benzina de inalta presiune si un alt soft, fata de 1.5 turbo. Dar nu are nici SI-ul VTEC.

                          Comment


                          • Originally posted by DarthMaul40 View Post
                            Tot urmarind pe youtube diverse prezentari ale noilor Civicuri, am observat ca se spune ca noile motoare turbo nu ar beneficia de tehnologia VTEC si ca termenul VTEC e pus asa, de florile marului in specificatii, asa ca am inceput sa citesc despre acest VTEC si cum il simti cand motorul trece de o anumita turatie. Este prima mea masina pe benzina, asa ca nu stiu daca asa se comporta benzinarele in acceleratie liniara, insa am observat ca la Civicul asta, daca "ma infig in pedala", odata ce trece de ~4000 RPM, parca ceva il impinge din spate dintr-o data, ori ii da un sut, pentru ca imediat tasneste de parca ar fi aparut din senin inca un cilindru. Asta aduce un pic cu ceea ce multi par sa numeasca "VTEC kicked in yo!" Poate ma insel, dar motorul chiar pare sa aiba "suflet de VTEC", sau "Honda spirit" odata ce sare de 4000 rpm. Bine, e foarte departe de vechile motoare care sareau de 7000 rpm cu mare voiosie! Poate cei cu mai multe cunostinte tehnice pot sa explice....
                            Cuplul maxim ar trebui sa fie pe la 2200rpm, daca nu ma insel.
                            Sunt curios daca se simte diferenta mare pe intreaga lungime a treptei de viteza... si mai ales daca simiti nevoia de mai mult cuplu atunci cand schimbi "regulamentar", poate chiar usor subturat?

                            Comment


                            • In general schimb la peste 2500 rpm, cam pe acolo simt ca e momentul, insa daca vreau sa accelerez mai repede, schimb pe la peste 4000 rpm, dupa ce simt ca atinge puterea maxima. Dupa ce ajung la viteza dorita, schimb pe treapta recomandata pe bord, pt consum si uzura mai mica, dar numai daca simt ca nu e subturata. Am incercat sa schimb dupa indicatiile de pe bord si de cele mai multe ori nu-mi place, motorul se chinuie. E ok numai daca sunt la drum fara inclinatie, sau in coborare. Nu-mi place sa tin motorul subturat, nici nu cred ca e sanatos pt el.

                              Comment


                              • Am inteles. Deci n-ai probleme de cuplu sau momente in care simti ca masina nu e suficient de dinamica? Si aici ma refer la o activitate normala, de zi cu zi.. nu de momente cu pretentii sportive. E clar ca motorul de 1.0 nu are scopul asta

                                Comment

                                Working...
                                X