Si am facut 7000...
DARTHMAUL40: '17 Honda Civic Comfort 1.0 VTEC Turbo M/T, White Orchid Pearl
Collapse
X
-
VTEC??
Tot urmarind pe youtube diverse prezentari ale noilor Civicuri, am observat ca se spune ca noile motoare turbo nu ar beneficia de tehnologia VTEC si ca termenul VTEC e pus asa, de florile marului in specificatii, asa ca am inceput sa citesc despre acest VTEC si cum il simti cand motorul trece de o anumita turatie. Este prima mea masina pe benzina, asa ca nu stiu daca asa se comporta benzinarele in acceleratie liniara, insa am observat ca la Civicul asta, daca "ma infig in pedala", odata ce trece de ~4000 RPM, parca ceva il impinge din spate dintr-o data, ori ii da un sut, pentru ca imediat tasneste de parca ar fi aparut din senin inca un cilindru. Asta aduce un pic cu ceea ce multi par sa numeasca "VTEC kicked in yo!" Poate ma insel, dar motorul chiar pare sa aiba "suflet de VTEC", sau "Honda spirit" odata ce sare de 4000 rpm. Bine, e foarte departe de vechile motoare care sareau de 7000 rpm cu mare voiosie! Poate cei cu mai multe cunostinte tehnice pot sa explice....
Comment
-
@iulianm: Pozele astea sunt vechi, sunt aparute mult inainte de a apare masina pe piata. Daca observi, motorul de 1.5T dezvolta 150 KW si 260 NM, ceea ce ar fi fost chiar frumos."Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
"The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett
Comment
-
Originally posted by Delphi View PostDaca observi, motorul de 1.5T dezvolta 150 KW si 260 NM, ceea ce ar fi fost chiar frumos.
Nici mie nu mi-e clar cu VTEC-ul asta. Honda se foloseste aici de marketing, au pus badge de VTEC chiar daca nu il au si nu prea mentioneaza niciaieri clar asta.Last edited by iulianm; 14-02-18, 16:42.
Comment
-
Originally posted by DarthMaul40 View PostTot urmarind pe youtube diverse prezentari ale noilor Civicuri, am observat ca se spune ca noile motoare turbo nu ar beneficia de tehnologia VTEC si ca termenul VTEC e pus asa, de florile marului in specificatii, asa ca am inceput sa citesc despre acest VTEC si cum il simti cand motorul trece de o anumita turatie. Este prima mea masina pe benzina, asa ca nu stiu daca asa se comporta benzinarele in acceleratie liniara, insa am observat ca la Civicul asta, daca "ma infig in pedala", odata ce trece de ~4000 RPM, parca ceva il impinge din spate dintr-o data, ori ii da un sut, pentru ca imediat tasneste de parca ar fi aparut din senin inca un cilindru. Asta aduce un pic cu ceea ce multi par sa numeasca "VTEC kicked in yo!" Poate ma insel, dar motorul chiar pare sa aiba "suflet de VTEC", sau "Honda spirit" odata ce sare de 4000 rpm. Bine, e foarte departe de vechile motoare care sareau de 7000 rpm cu mare voiosie! Poate cei cu mai multe cunostinte tehnice pot sa explice....
Sunt curios daca se simte diferenta mare pe intreaga lungime a treptei de viteza... si mai ales daca simiti nevoia de mai mult cuplu atunci cand schimbi "regulamentar", poate chiar usor subturat?
Comment
-
In general schimb la peste 2500 rpm, cam pe acolo simt ca e momentul, insa daca vreau sa accelerez mai repede, schimb pe la peste 4000 rpm, dupa ce simt ca atinge puterea maxima. Dupa ce ajung la viteza dorita, schimb pe treapta recomandata pe bord, pt consum si uzura mai mica, dar numai daca simt ca nu e subturata. Am incercat sa schimb dupa indicatiile de pe bord si de cele mai multe ori nu-mi place, motorul se chinuie. E ok numai daca sunt la drum fara inclinatie, sau in coborare. Nu-mi place sa tin motorul subturat, nici nu cred ca e sanatos pt el.
Comment
Comment