DARTHMAUL40: '17 Honda Civic Comfort 1.0 VTEC Turbo M/T, White Orchid Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by DarthMaul40 View Post
    Update la 2600 km. Am fost ieri pana la Budapesta. Am tinut permanent ACC pe 135 Km/h. Consum mediu 6.6, incluzand rush hour in Budapesta. Cred ca e bine[/URL]
    Originally posted by IB View Post
    Mie mi se pare mult.
    As zice ca ambele afirmatii sunt adevarate. De cand cu motorizarile turbo, ar trebui schimbata si logica cu toate principiile ei. De ex. as merge lejer pe inaugurarea principiului tertului inclus care ar putea sa dainuiasca alaturi de cel al tertului exclus aplicabil aspiratelor. )

    Comment


    • #77
      Eu cred cu tarie ca Honda, spre deosebire de Renault sau VW, inca are dificultati in a produce o tehnologie de supraalimentare pentru motoarele Otto care sa se ridice la pretentiile si rigorile cu care Honda ne-a delectat in toti acesti ani prin motoarele N/A. Probabil ca daca in campionatele de motociclism viteza se practica supraalimentarea, Honda era departe si in cazul turismelor.

      Comment


      • #78
        Cu partea ca VW,face motoare ok supraalimentate,nu pot fi de acord.

        Comment


        • #79
          Ba sunt ok, raportand strict consumul vs performante. Nu discutam despre fiabilitate. Dar eu am spus ceva ce nu s-a citit cu atentie sau poate nu s-a inteles.

          Reformulez: Honda a facut motoare N/A ce nu aveau rivali pe piata, cel putin nu in piata din Europa. Acum, trecand la era Turbo, motoarele nu au nimic in plus fata de cele ale concurentei, nu stralucesc, nu sunt de pe alta planeta. Sunt exact acolo unde este concurenta, adica doar OK. Honda poate mult mai mult, dar cel putin pentru moment, n-a aratat nimic, nici cu cel de 1 litri, nici cu cel de 1.5 litri.

          Comment


          • #80
            @IB: de curiozitate...care este valoarea acceptabila din punctul tau de vedere?

            Comment


            • #81
              6.6 e mult ? Eu conduc acum un nenorocit de Megane IV 1.2 TCe si pe un drum Iasi - Brasov - Sibiu - Brasov - Iasi mi-a luat 7.3 ( atat pe CB, cat si la pompa ) cu 4 oameni in masina si mers in limitele legale ca era drumul destul de alunecos. Asa ca 6.6 la peste 130 eu zic ca e foarte bun.
              Am avut si 1.4 TSI de la VW o mica perioada si era tot pe aici. In oras nici nu mai vorbesc. Megane-ul consuma peste 10.7-11. Pe aceleasi drumuri CU1 era tot pe aici.
              Cheia inca mai e la Mazda care mai au aspirate si inca si interesante la consum. Am reusit sa scot 8.9 in 2 zile de test drive extins cu un Mazda 3 2.0 120 CP.

              P.S. Consider totusi ca nu trebuie poluat jurnalul de bord cu astfel de discutii, ca sunt interminabile.
              '09 Honda Accord CU2 Type S A/T
              ex. '10 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC M/T
              ex. '09 Honda Accord CU1 Exec A/T

              Comment


              • #82
                Eram sigur ca aici ajungem
                Văd că și ăsta micu de un litru e cam īnsetat, mānca-l-ar tata..

                Comment


                • #83
                  Plec poimāine spre Suceava, via Cluj. Cu diesel 1.6 HDi scosesem de fiecare data o medie de 5.3 pe drumul asta. Sa vad ce o sa scoată " asta micu' "

                  Comment


                  • #84
                    Hmm...nu stiu daca te apropii de cifre din astea .Probabil doar daca mergi pana in 110-120km/h maxim ceea ce ar fi crunt din Brno.Comparatia oricum nu ar fi corecta cu un diesel mic de vreo 100CP .Am vazut mai sus consumuri destul de bune pentru 130 CP pana la urma si oricum banuiesc ca nu ai luat-o pentru asta .

                    Comment


                    • #85
                      Ma asteptam la masina asta sa am consum mai mare, in primul rand pt ca e benzinara si apoi pt ca are putere mai mare. Nu am luat-o pentru consum, ci pentru ca e o plăcere la condus, imi place foarte mult cum arata si pentru ca nu e diesel
                      Eu sunt multumit si nu as schimba-o decat pt o alta Honda

                      Comment


                      • #86
                        Cel mai important e ca tu să fii mulțumit și să te simți bine. Dacă te uiți la consum, pe care nu prea ai cu ce să-l schimbi foarte mult, s-ar putea să alunge din bucuria de a conduce. Eu de asta mă uit doar informativ. Motorizările astea mici nu sunt făcute decāt să mulțumească autoritățile și eventual să mai agățe fraieri care cred că dacă motorul e mic va și consuma puțin. Eu de exemplu nu mă īmpac cu motorizările mici din 2 considerente: feeling-ul pe accelerație și efectiv cum trage īn anumite momente ( ex. depășirile sunt mult mai forțate cu un motor mic ) și sunetul motorului. Drept e că nu am condus Civic-ul nou să văd cum se aude, dar pe alte dracii din astea de motoare nu-mi place deloc.
                        '09 Honda Accord CU2 Type S A/T
                        ex. '10 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC M/T
                        ex. '09 Honda Accord CU1 Exec A/T

                        Comment


                        • #87
                          Update consum - Brno - Cluj - Suceava. La intrare in tara aveam consum mediu 6.6. Pana la Suceava, a tot scazut.
                          Click image for larger version

Name:	20171221_144108.jpg
Views:	1
Size:	40.7 KB
ID:	726029

                          Ma temeam ca pe serpentinele alea prin munti, in urcare, cu masina plina de bagaje si 2 persoane, o sa se chinuie... Nici vorba, fara sa-mi dau seama am atins suta in panta destul de abrupta pe la pasul Tihuta. Trage motorul foarte fain. Inca o data, sunt foarte multumit de masina.

                          Comment


                          • #88
                            @IB
                            Cānd Honda facea mașini de curse turbo (F1, GT, etc), inginerii VW se īncălțau cu fesul...vezi anii 80-90...era Senna McLarenși nu numai. Așa că mai subțire cu supoziții ridicole.
                            Honda nu mai are nimic de demonstrat și noul actionariat ( era post Soichiro) dorește rezultate financiare . Nu performanța aplaudata pe banii companiei.
                            Deși nu am condus noile modele turbo, sunt ferm convins că, așa cum vechile aspirate 1.4,1.6 , 1.8, 2.0 nu aveau rivali la clasa si cilindreea lor, tot așa e și acum.
                            Drumuri faine vă urez !
                            Hondafan forever

                            Comment


                            • #89
                              Asa e, doar ca tehnologia Turbo din zilele noastre n-are nimic in comun cu cea din anii 80-90, exceptand turbina poate. Iar rezultatele japonezilor din F1 in utlimii 3 ani, te cam contrazic...

                              Comment


                              • #90
                                japonezii inca fac chestii misto la motoare... mazda cu ciclul atikinson, honda cu eficenta undeva la 38% fata de 30% restul ... plus ceva inovatii pe la racirea camerei de ardere (europenii racesc camera cu benzina ... aproape un mini scandal si aici )
                                in teste 1.5 a iesi mult mai bine fata de cifrele oficiale... accelerare sau dyno. Fiabilitatea o sa o vedem in timp dar motorul se descurca foarte bine pentru ce a fost gandit si anume eco shit
                                EX. Accord '05 CL9 Satin Silver
                                Del Sol '94 ESI
                                CIVIC X 1.5 Sport Plus CVT
                                BMW Z4 '03 Titan Silver

                                Comment

                                Working...
                                X