DARTHMAUL40: '17 Honda Civic Comfort 1.0 VTEC Turbo M/T, White Orchid Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by DarthMaul40 View Post
    Salutare! Am observat azi condens in ambele faruri, voi ati avut asa o problema?



    Ce ai tu acolo nu e de garantie, este usoara treaba, datorita factorilor de mediu. Daca nu sunt broboane (picaturi) de apa nu ai de ce sa-ti faci griji.
    FYI, farurile nu sunt etanse.

    Comment


    • Originally posted by closchkutza View Post

      Ce ai tu acolo nu e de garantie, este usoara treaba, datorita factorilor de mediu. Daca nu sunt broboane (picaturi) de apa nu ai de ce sa-ti faci griji.
      FYI, farurile nu sunt etanse.
      A fost ok cu farurile - in cateva ore a disparut umezeala

      Comment


      • Intre timp am schimbat lichidul de frana, conform mesajului de pe bord. Discurile si placutele de frana sunt inca in stare foarte buna, nu le-am prea uzat, desi am facut 63k km cu ele. Inca sunt foarte multumit de masina, desi uneori mi-as fi dorit sa am un motor ceva mai mare. In rest, toate bune
        DarthMaul40
        Senior Member
        Last edited by DarthMaul40; 17-05-21, 14:12.

        Comment


        • Salut Darth,
          Am facut 76500km si 4 ani cu masinuta si voiam sa iti las un rezumat cu ce probleme am avut in timpul asta:
          -Merg cam 80% in Bucuresti, discuri fata/spate si placute mi se recomanda pe la 40k sa le schimb.. deja la ultima revizie (75000) mi au spus ca trebuie sa le schimb (nr.2 la ambele) .
          - Reviziile imi ies pe la 9000 km media ( 2 pe an)
          - Pe la 60k mi a zburat si mie geamul de la semnalul de pe aripa fata, n am vrut sa fac pe casco (a fost cam 1300 lei schimbat cu altul nou)
          - La 74000 m-a lasat in drum, eram la
          semafor stateam s-a facut bordul pom de craciun si s-a oprit… 2-3 chei nu a mai pornit. Platforma, reprezentanta, dintii de la cureaua de distributie s-au rupt…facuta pe garantie, fara motor afectat, mi-au schimbat si pompa ulei aici, daca nu aveam garantie era cam 1500€ (Daca erau si supape/ motor afectat nu stiu…€?) , in curte mai erau 2 1.0 cu aceeasi problema una la 54k si una la 65k, pare ca este cam fragila cureaua la motorul asta. La carte se schimba la 120k distributia.
          - farurile imi dau senzatia ca s-au matuit putin
          - consumul in oras 9 iar vara cu aerul spre 10 , afara 5,8 acum o saptamana 1000km prin tara.
          Cam atat de spus momentan, sper sa fie ok inca un an ca s-au dus mult in sus preturile. Aici exista posibilitatea sa cumperi extra garantie, inca 2 ani sau 150k (cam 550€) .
          bafta!

          Comment


          • Geo87 Nu suna prea bine. Eu am 75.000km cu 1.0, inca nu a murit. Am schimbat prima data discuri/placute fata la 67.000km, alea pe spate mai au maxim cateva mii in ele, consum mediu 6.4. Dar iti dai seama ca nu vede aglomeratii mari, chiar daca merg aproape zilnic cu ea prin oras. Masina ta din ce an si luna este? Ai varianta cu 129cp sau 126cp? Au avut motoarele din 2017 (sau MY2018?) ceva problema cu dintii pinioanelor de la distributie care erau foarte ascutiti, si puteau taia cureaua. Nu au facut recall.... Oricum, conform reprezentantei din Cluj, au redus schimbul curelei de la 120k/5 ani la 100k/5 ani. Ma fascineaza ca nu s-au intalnit supapele cu pistoanele, mai ales ca ai incercat sa repornesti masina. Poate este efectul unei compresii mici (10:1) si Vtec pe profilul economic, care nu ridica prea mult supapele... Garantia aia extinsa suna excelent, oare ofera careva in Romania asa ceva?

            Comment


            • Originally posted by TheTracker View Post
              Geo87 Nu suna prea bine. Eu am 75.000km cu 1.0, inca nu a murit. Am schimbat prima data discuri/placute fata la 67.000km, alea pe spate mai au maxim cateva mii in ele, consum mediu 6.4. Dar iti dai seama ca nu vede aglomeratii mari, chiar daca merg aproape zilnic cu ea prin oras. Masina ta din ce an si luna este? Ai varianta cu 129cp sau 126cp? Au avut motoarele din 2017 (sau MY2018?) ceva problema cu dintii pinioanelor de la distributie care erau foarte ascutiti, si puteau taia cureaua. Nu au facut recall.... Oricum, conform reprezentantei din Cluj, au redus schimbul curelei de la 120k/5 ani la 100k/5 ani. Ma fascineaza ca nu s-au intalnit supapele cu pistoanele, mai ales ca ai incercat sa repornesti masina. Poate este efectul unei compresii mici (10:1) si Vtec pe profilul economic, care nu ridica prea mult supapele... Garantia aia extinsa suna excelent, oare ofera careva in Romania asa ceva?
              Salut, varianta de 129 cp an fabricatie 2017, am luat-o in martie 2018.
              Pt. Garantia extinsa de la H Nord am primit oferta si prefer sa o fac..
              Bafta!

              Comment


              • Salutare, am un 1.0 ‘17, la 69k a picat distributia. De 3 luni stau pe bara .. masina de schimb ioc. Cand am achizitionat masina , mi-au spus ca ar fi pe lant.. surprinzator aflu ca este pe curea.

                Comment


                • Unde? Mai e pe garanție?
                  Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                  Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                  Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                  Comment


                  • Da, la h nord. Da , se repara pe garantie. Partea nasoala este ca de 3 luni, nu au avut masina la schimb, iar piesa ajunge pe 15.05 si ei doreau sa mi-o bage in service pe 25 .. le-am explicat ca fac eu programare pentru 15…

                    Comment


                    • Originally posted by Shoni View Post
                      Da, la h nord. Da , se repara pe garantie. Partea nasoala este ca de 3 luni, nu au avut masina la schimb, iar piesa ajunge pe 15.05 si ei doreau sa mi-o bage in service pe 25 .. le-am explicat ca fac eu programare pentru 15…
                      Salut Shoni,
                      imi pare rau ca ai si tu aceeasi problema, se pare ca cele fabricate in 2017 1.0 au o problema …intreaba de extra garantie… bafta, sa ne tii la curent.

                      Comment


                      • Originally posted by Geo87 View Post
                        Salut Darth,
                        Am facut 76500km si 4 ani cu masinuta si voiam sa iti las un rezumat cu ce probleme am avut in timpul asta:
                        -Merg cam 80% in Bucuresti, discuri fata/spate si placute mi se recomanda pe la 40k sa le schimb.. deja la ultima revizie (75000) mi au spus ca trebuie sa le schimb (nr.2 la ambele) .
                        - Reviziile imi ies pe la 9000 km media ( 2 pe an)
                        - Pe la 60k mi a zburat si mie geamul de la semnalul de pe aripa fata, n am vrut sa fac pe casco (a fost cam 1300 lei schimbat cu altul nou)
                        - La 74000 m-a lasat in drum, eram la
                        semafor stateam s-a facut bordul pom de craciun si s-a oprit… 2-3 chei nu a mai pornit. Platforma, reprezentanta, dintii de la cureaua de distributie s-au rupt…facuta pe garantie, fara motor afectat, mi-au schimbat si pompa ulei aici, daca nu aveam garantie era cam 1500€ (Daca erau si supape/ motor afectat nu stiu…€?) , in curte mai erau 2 1.0 cu aceeasi problema una la 54k si una la 65k, pare ca este cam fragila cureaua la motorul asta. La carte se schimba la 120k distributia.
                        - farurile imi dau senzatia ca s-au matuit putin
                        - consumul in oras 9 iar vara cu aerul spre 10 , afara 5,8 acum o saptamana 1000km prin tara.
                        Cam atat de spus momentan, sper sa fie ok inca un an ca s-au dus mult in sus preturile. Aici exista posibilitatea sa cumperi extra garantie, inca 2 ani sau 150k (cam 550€) .
                        bafta!
                        Salutare! Imi pare rau sincer ca ai avut problema asta... Eu am vandut masina in februarie, la 68000 km fara alte probleme decat ce am mai scris pe thread. Sper sa nu mai ai nici tu probleme de acum incolo... Totusi sunt surprins ca Honda poate avea astfel de probleme

                        Comment

                        Working...
                        X