DARTHMAUL40: '17 Honda Civic Comfort 1.0 VTEC Turbo M/T, White Orchid Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1998 - 2005 1.6 L G16B I4 timing belt
    2.0 L J20A I4 timing chain
    2.5 L H25A V6 timing chain
    2.0 L RF/RFM I4 (diesel) timing belt
    2.0 L RHW/RHZ I4 (diesel) timing belt
    2005 - 2015 1.6 L M16A I4 timing chain
    2.0 L J20A I4 timing chain
    2.4 L J24B l4 timing chain
    2.7 L H27A V6 timing chain
    2015 - 2017 1.4 L timing chain
    1.6 L timing chain
    Scuze de poluare, dar am vrut sa lamuresc chestiunea. Se pare ca au lant care se schimba la 150k dar si cureaua la motoarele diesel de origine Peugeot se schimba tot la 150k.

    Cureaua ce contine ceva cauciuc in compozitie nu prea se "pupa" cu uleiul

    Comment


    • Originally posted by hondaru View Post
      Curea de distributie si nu numai scufundata in ulei n-am mai auzit! Daca era lant da.
      Motorul de 1l de la Ford mi se pare ca are la fel, curea in ulei.

      Comment


      • Originally posted by closchkutza View Post
        Motorul de 1l de la Ford mi se pare ca are la fel, curea in ulei.
        Da, Óntr-adevăr asa este. hondaru, Óți scapa ceva.

        Comment


        • Este descrisa aici distributia pe curea in ulei la Honda 1.0, exact ca la Ford 1.0: https://link.springer.com/article/10...17-0142-6#Sec6 Practic, e incapsulata in motor ca o distributie pe lant

          DarthMaul40 imi pare rau sa aud ca is probleme, dar tu macar ai acolo un service care isi da silinta. Vibratia aia poate e de la faptul ca au demontat/montat jumatate de masina pentru schimbul de distributie si au uitat sa stranga niste suruburi ca lumea. Banuiesc ca ai fost primul 1.0 la care au schimbat distributia. Altfel, motorul raspunde/trage ca inainte in zona 2800-3200rpm?

          Comment


          • TheTracker - Da, de tras trage bine la turatiile alea, la fel ca inainte. Diferenta pe care o simt e la turatii joase, unde o simt ca trage mai bine ca inainte.
            hondaru - pe loc, scoasa din viteza, vibreaza un pic in zona aia, mult mai putin ca in sarcina, dar ceva se simte. Vibratia se simte cel mai tare in sarcina, la accelerare, dar si la mers constant la turatiile alea.
            Saptamana viitoare vreau sa merg in tara, asa ca nu mai e timp s-o las in service. Sa vedem cum se va comporta la drum lung. O sa ma duc inapoi la ei dupa ce revin.

            Comment


            • Darth, posibil sa fie ceva legat de injectie care nu se face cum ar trebui la turatiile respective din vari motive.

              Tracker, jos palaria! Multumesc ptr link! Se pare ca este adevarat dar eu raman la parerea ca oricat de bine ar fi dezvoltat cauciucul, uleiul si temperaturile nu merg bine impreuna...Pana la urma trebuie sa aibe si un punct slab unde sa existe caderi la motorul acesta. Prefer lantul chiar daca este mai zgomotos dar nu te lasa in drum.

              Comment


              • Am facut peste 2000 km de la reparatie si pot sa spun ca vibratia de care spuneam a cam disparut. Nu stiu de ce si cum, dar acum nu mai am ce sa le arat celor de la service. In primele doua sute de km s-a mai simtit un pic, dar treptat a disparut. Chiar ciudat, avand in vedere ca pe autostrada a trebuit sa o tin chiar in zona de turatie unde simteam vibratia... Ce am remarcat, a fost o reducere a consumului. Tocmai am postat si pe thread-ul colegului BogdanCaloianu, 5,5 % Suceava - Brno. Se pare ca au avut dreptate cu intinzatorul ala...

                Sent from my SM-G935F using Tapatalk


                Comment


                • Originally posted by DarthMaul40 View Post
                  Am facut peste 2000 km de la reparatie si pot sa spun ca vibratia de care spuneam a cam disparut. Nu stiu de ce si cum, dar acum nu mai am ce sa le arat celor de la service. In primele doua sute de km s-a mai simtit un pic, dar treptat a disparut. Chiar ciudat, avand in vedere ca pe autostrada a trebuit sa o tin chiar in zona de turatie unde simteam vibratia... Ce am remarcat, a fost o reducere a consumului. Tocmai am postat si pe thread-ul colegului BogdanCaloianu, 5,5 % Suceava - Brno. Se pare ca au avut dreptate cu intinzatorul ala...

                  Sent from my SM-G935F using Tapatalk

                  Ma bucur că problema s a rezolvat. Cand am citit postul tau legat de problema distribuție am avut cateva zile de gandit. Sper sa nu ai probleme mulți km inainte.

                  Comment


                  • Am trecut de 35 K si am facut acel Service B in care au verificat mai multe chestii si au facut o revizie la sistemul de franare (curatat etrieri, pistoane si ce mai e pe acolo de curatat). Totul OK, placutele mai au destula "carne"
                    De la ultima interventie nu am mai auzit niciodata acel knock si motorul toarce ca o pisica. Cuplu excelent chiar la turatii sub 2000 rpm (ceea ce cred ca e f bine pt un motor asa mic.) In rest... apa, paie si bataie
                    In alta ordine de idei, ma pregatesc sa inlocuiesc in curand head-unitul cu ceva Android, dar inca nu sunt foarte hotarat de model. Recent au inceput sa se vanda draciile astea prin Amazon Germania, ceea ce iti da oarecare protectie ca si client.
                    Oscilez intre astea:
                    https://www.amazon.de/Autoradio-Mult...s%2C163&sr=8-4
                    https://www.amazon.de/RoverOne-Andro...s%2C163&sr=8-5
                    https://www.amazon.de/Dasaita-Auto-H...s%2C163&sr=8-8
                    Last edited by DarthMaul40; 28-05-19, 09:01.

                    Comment


                    • Te-ai hotarat la vreuna? Sunt si eu intr-o situatie asemanatoare, socrul meu (care are un Civic IX Sedan) vrea sa-l ajut sa gaseasca o unitate navi buna, care sa inlocuiasca player-ul 2DIN pe care il are masina din fabrica. Habar nu am ce sa ii recomand.. .

                      Comment


                      • Mai e si "dracia" asta...

                        https://www.aliexpress.com/item/10-4...896299479.html

                        https://www.youtube.com/watch?v=in8b0AwXWEY
                        '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                        sigpic

                        Comment


                        • Salut si bine v-am gasit,

                          e primul meu post pe acest forum, ma bucur ca am gasit in sfarsit un site al fanilor Honda.
                          Personal detin motorizarea 1.6 idtec, varianta de dotari Comfort. Vad ca tu, DarthMaul40, detii tot varianta de dotari Comort si am o mare intrebare la tine: cum te descurci cu scaunele de pe aceasta varianta? Pe mine m-au rupt de spate la drumuri lungi, mi se par foarte neconfortabile. Ai gasit vreao solutie sa le faci mai OK (ex sa montezi huse sport?). Cu scaunele originale eu ma dau jos amortit de spate dupa fiecare drum mai lung.
                          Multumesc.

                          Comment


                          • Salutare!
                            Eu nu am nici o problema cu scaunele, dar poate ca din cauza ca nu am probleme cu spatele. M-am jucat insa ceva mai mult cu ajustarea scaunului si chiar nu ma deranjeaza. Pot sa zic ca am facut deja destule drumuri lungi fara sa ma simt foarte obosit sau amortit. Am facut ceva drumuri gen Cluj-Brno (aprox 800 Km) cu o singura pauza de cafea si sandwich.

                            Comment


                            • Mi-e mi se par ok scaunele, poate mi-as fi dorit un suport lateral ceva mai pronuntat dar la drum lung nu mi s-au parut deloc inconfortabile, e drept ca tin scaunul pe pozitia maxim de jos si mi-ar facut reglajul lombar asa cum ma avantajeaza. Am facut un drum de la Sibiu la Jurilovca si nu m-au obosit deloc ( si nu prea prea imi place sa opresc cand merg pe distante mai lungi)

                              Comment


                              • Asta este si marea mea problema, masina e prea stabila pentru scaune. Niste suport lateral mai agresiv + suport la umeri ar fi fost ideal.

                                Comment

                                Working...
                                X