DARTHMAUL40: '17 Honda Civic Comfort 1.0 VTEC Turbo M/T, White Orchid Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mi-a venit kit-ul AUKEY DR02-D si am o mare dilema. A reusit cineva sa traga frumos cablul pentru camera spate la un Hatchback 10th gen? Acu realizez ca la hatch e mult mai complicat decat la restul...

    Comment


    • Am montat deocamdată doar camera pe față. Cred că o să apelez la băieții de la service cu cablarea celeilalte camere. Cablul ar trebui sa treacă prin burduful ăla cu cabluri ce conectează haionul și nu mi-aș băga degetele pe acolo, să nu stric ceva.

      Īn general sunt mulțumit de calitatea camerei. Surprinzător, exemplarul pe care l-am primit are ceva night vision sau WDR activat, pentru că filmarea pe timp de noapte e foarte luminoasă. Pe timp de noapte nu e foarte bine definită, īnsă vede multe detalii pe care nu le văd īn mod obișnuit. De exemplu, pe tipul de la 19:58 nu l-am văzut la momentul ăla. Am īncetinit instinctiv, pentru că luminile autobuzului au ascuns tot ce era īn spate și am vrut să fiu sigur că nu apare ceva pe neașteptate. O să mă mai joc puțin pe la setările de expunere totuși - mă gāndesc că un EV -1 sau -2 ar reduce un pic din supraexpunere. O altă chestie care īmi place: spre deosebire de Viofo, asta nu se īncălzește absolut deloc.

      Singurul neajuns ar fi faptul că pare să "agațe" cam la fiecare secundă, iar asta nu e de la Youtube. Așa se vede și pe filmul original. Acum nu știu care o fi cauza - ori cardul SD (am un Lexar 633x, 64 GB), ori firmware-ul. Văd că pe site la ei este un firmware care pare mai vechi decāt cel pe care-l am acum pe cameră... Poate ce am eu o fi ceva beta, dar deocamdată nu l-aș īnlocui, pentru ca nu găsesc pe nicăieri build-ul ăsta ca să ma pot īntoarce la el.
      Am urcat două clipuri filmate cu camera asta:



      Last edited by DarthMaul40; 04-09-18, 05:29.

      Comment


      • Se pare că am o problemă cu Maintenance Minder. E mai bine de o lună de cānd afișează că mai am 100 de zile pānă la service, deși am făcut zilnic drumuri. Luna trecută mi-a afișat de cāteva ori că mai am 90 de zile, īnsă după aia s-a răzgāndit și de atunci afișează mereu 100. Să vad ce zic cei de la service de treaba asta. Cred că o să rămān pe ideea să schimb eu cam la 10000 km uleiul. Oricum, dacă e să mă uit pe cartea de service, acolo scrie că se schimbă la fiecare 10000 km sau la 6 luni.

        Comment


        • Si la mine a stat o vreme buna la 100 zile, cred ca vreo cateva saptamani. De o saptamana a coborat la 90 de zile. Km la bord, 8006. Il las sa vad cum evolueaza, din calculele mele pe la 10-11.000 km ar trebui sa fiu pe la 30 zile, moment in care ma duc sa schimb oloiul. Tu, fiind in afara tarii, ar trebui sa duci mai multi km pe un schimb de ulei.

          Comment


          • Prima dată am schimbat uleiul la 9800 Km, acum am 18700, deci sunt "in schedule". Īn afară de ciudățenia asta cu maintenance minder, ștergătoarele scārțāitoare pe care le-am īnlocuit cu cele Bosch și vreo 2 alerte de senzori (Auto high beam o data si ACC dezactivat alta data - īn ambele situații, problema a dispărut la următoarea pornire) nu am avut alte probleme cu mașina. Nu am greieri pe nicăieri, consumul e ok (6.5 L/100 consum mediu general pe ultimii 9000 și ceva de km cu mers preponderent īn oraș). Singurele minusuri rămān calitatea tapițeriei și head-unitul minimalist, care o sa dispară īn curānd. Am discutat cu dealerul și posibilitatea schimbării oglinzii centrale cu una auto-dimming, să vedem cam cāt ar costa distracția. Īn principiu, zice că se poate monta.
            Last edited by DarthMaul40; 07-09-18, 20:42.

            Comment


            • Stiu ce zici insa pana acum si eu sunt super-multumit de masina. Si vin de pe o masina din segmentul urmator, desi generatie mai veche. Cu probleme, pana acum se pare ca am fost norocos (sau a fost fabricata a mea intr-o zi ian care mahmureala englezilor a fost la cote mai mici ). N-am greieri sau probleme inca, in afara de alinierea dubioasa a bordului la stalpul A din stanga. Cu tapiseria de pe cotiere am vazut-o din showroom de cand am vazut prima data masina insa pana acum, cu un pic de ingrijire, e neagra ca in prima zi iar cand se uzeaza iau reperele cu piele si aia e. Cea de pe scaune e decenta si ea, oricum si masina dinainte (tot japoneza) avea o tapiserie neagra textila care daca nu era ingrijita se facea ca porcu’ dupa 1 an de-ti era sila sa te asezi pe scaune si am dat masina la 9 ani si jumate si 194.000 km cu tapiseria neagra cum iesise din fabrica.
              Oglinda electrocromatica se poate monta, tot ce-i trebuie este o alimentare, altfel este independenta de restul chestiilor din masina.

              Comment


              • Sa postezi te rog pretul oglinzii, sunt tare curios cat costa
                Accord 2.2cdti - 2007

                Comment


                • Revenind la cameră, cu un upgrade de firmware și redus EV cu o treaptă, s-a īmbunătățit calitatea filmărilor pe timp de noapte (la recomandarea suportului tehnic de la Aukey, care a răspuns surprinzător de repede la emailul meu). Trebuie să spun că īn realitate era mult mai īntuneric decāt se vede pe film. Era deja noapte.



                  Mai rămāne s-o montez pe cea de pe spate.

                  Comment


                  • Update 18876 Km
                    Am dus mașina la service - schimbat ulei + filtru ulei (același Castrol Edge Professional 5W-30), curățat ceva pe la frāne (etrierii din cāte am īnțeles), mi-au montat camera spate și au cuplat alimentarea camerelor la tabloul de siguranțe, așa ca nu mai am nici un cablu vizibil și borna de brichetă a rămas liberă.

                    Comment


                    • Am făcut un montaj cu ambele camere montate. La cea de pe spate imaginea parcă e ceva mai tare expusă decāt pe față, dar cred că e ok așa, că noaptea partea din spate oricum nu prea are lumină.

                      Comment


                      • Originally posted by DarthMaul40 View Post
                        Update 18876 Km
                        Am dus mașina la service - schimbat ulei + filtru ulei (același Castrol Edge Professional 5W-30), curățat ceva pe la frāne (etrierii din cāte am īnțeles), mi-au montat camera spate și au cuplat alimentarea camerelor la tabloul de siguranțe, așa ca nu mai am nici un cablu vizibil și borna de brichetă a rămas liberă.
                        nu se mai pune 0w20?

                        Comment


                        • Mie 0w20 mi-au pus si prima si a 2-a oara.

                          Comment


                          • Mie mi-au zis că așa au instrucțiuni de la Honda CZ să pună 5W-30...

                            Comment


                            • Au putut oferi si un motiv?
                              Mie imi miroase a operatie facuta din ratiuni comerciale, la fosta masina reprezentanta incerca la fiecare schimb de ulei sa-mi bage acelasi ulei ca tie in motor, fara sa ma intrebe daca-l prefer pe acela sau nu. Ulterior am aflat prin alte surse si motivul, castigau mai mult per litru la Castrol decat la uleiul OEM. Cum stateam langa masina la revizie, cum veneau cu Castrol-ul, cum ii trimiteam inapoi.

                              Mai mult, am impresia ca acel Castrol este API SL iar cartea masinii cere API SM cel putin.
                              Last edited by closchkutza; 21-09-18, 10:20.

                              Comment


                              • Uleiul e Castrol Edge Professional 5W-30 ACEA A5/B5, care apare si in manual:

                                Click image for larger version

Name:	Capture.PNG
Views:	48
Size:	52.1 KB
ID:	849377
                                Singura explicație pe care mi-a dat-o e ca "e mai bine pentru motor".

                                Comment

                                Working...
                                X