NIKKON: '17 Honda Civic 1.5 i-VTEC Turbo M/T Sport Plus, Rally Red

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Corect, varianta SI din usa are alte pistoane, altă răcire și galerii mai mari de admisie.
    Type R nu e forțat. Ce vreau sa spun e ca are răcire adecvată, probanil în motorul de 2.0 intra mult mai mult ulei, intercooler ul e mai mare, de frane nici nu mai vorbesc.
    CivicX 1.5T 2017 + VFR 1200F 2015

    Comment


    • https://youtu.be/JT73AGKgvho

      https://youtu.be/4zABYhwi1EU
      CivicX 1.5T 2017 + VFR 1200F 2015

      Comment


      • Mașină a urcat pe dyno la tcm tuning. Impresionant este ca stock a scos 186hp și respectiv 247nm. Bravo Honda. După stage 1, redus la minim, masina produce 210hp și 300 nm, curba de putere și cuplu fiind similara cu cea stock. Masina se comporta la fel de bine după 5k cu precizarea ca trage mai bine în toate treptele și depășirile se realizează mai simplu.
        Recomand tcm.
        CivicX 1.5T 2017 + VFR 1200F 2015

        Comment


        • Ai lasat pe altcineva sa-ti conduca masina...
          BLASFEMIE!

          Comment


          • De data asta doar. Dan îmi e prieten
            CivicX 1.5T 2017 + VFR 1200F 2015

            Comment


            • Puterea stock mentionata mai sus (186cp) e la volanta sau la roata?

              De asemenea, modul dynamic activat aduce si alte schimbari dpdv motor in afara de raspunsul mai prompt al pedalei de acceleratie (gen valoare mai mare boost)?

              In cat se duce acum valoarea boost-ului maxim vs cat era stock?
              Vmax s-a modificat in vreun fel, poate trece acum in treapta 6 de cei 230 km/h indicati?
              closchkutza
              Senior Member
              Last edited by closchkutza; 15-04-19, 13:53.

              Comment


              • Măsurătorile sunt la roată. Am testat totul în modul standard nu cu eco sau sport. După spusele tunerului versiunea europeana nu poate mapa schimbări valorice în ecu pe acel buton. Se pare ca acționează doar asupra suspensiilor și este independent de ecu motor.
                nikkon
                Senior Member
                Last edited by nikkon; 15-04-19, 20:51.
                CivicX 1.5T 2017 + VFR 1200F 2015

                Comment


                • Nu cred ca e intru totul corect. Ca nu poate el sa se foloseasca de butonul sport pot sa accept insa se simte clar ca motorul raspunde mai prompt la comenzile pedalei de acceleratie in modul Dynamic.

                  De presiunile on turbina nu stii nimic?

                  De asemenea, 186cp la roata stock e bine rau, inseamna ~200 co la volanta, exact cum mai citisem ca ar scoate in realitate motorul asta.

                  Comment


                  • Nu știu cat e presiunea în turbina. Spuneau ca poți scoate pana la 240-250 cp stock insa am cerut sa nu forțăm motorul. Din spusele lor: "e la minim"
                    linia de jos e stock
                    https://drive.google.com/file/d/1EER...w?usp=drivesdk
                    CivicX 1.5T 2017 + VFR 1200F 2015

                    Comment


                    • Originally posted by closchkutza View Post
                      Nu cred ca e intru totul corect. Ca nu poate el sa se foloseasca de butonul sport pot sa accept insa se simte clar ca motorul raspunde mai prompt la comenzile pedalei de acceleratie in modul Dynamic.
                      M-am uitat in manual, zice asta: “Controlează constant amortizoarele autovehiculului în funcţie de condiţiile de drum, viteza vehiculului și schimbările direcţiei de mers.Puteţi comuta între modul dinamic și normal, în funcţie de preferinţele dvs. de conducere”. Nimic despre raspunsul acceleratiei sau altele.

                      Comment


                      • Exact asa știu și eu
                        CivicX 1.5T 2017 + VFR 1200F 2015

                        Comment


                        • Eu stiu ce scrie in manual insa ma refer la ce simt conducand masina si simt ca la acceasi apasare de acceleratie masina este mai vioaie in Dynamic decat in Normal. Conduc tinand indicatorul de boost afisat si se vede ca in Dynamic raspunsul turbinei este mai prompt comparat cu Normal. Evident, vorbesc de apasari moderate ale acceleratiei, la talpa serioasa comportamentul este la fel in ambele moduri. Singurul mod de a testa este data logging in mers, in ambele moduri.

                          Comment


                          • Eu cred ca face fix ce fac si altii cu butoane de genul (sport/dynamic/etc).... schimba printre altele (gen amortizoare, directie) "harta" pedalei,... mai mult gaz cu aceeasi apasare de pedala -> ceea ce lumea percepe ca pe un raspuns mai bun la acceleratii.

                            Valorile de 210 CP / 300NM personal nu imi par neaparat "minime"....ci mai degraba as zice ca se incadreaza in "standard" pentru o modificare de genul. Nu ca nu s-ar putea obtine mai mult... dar cam tot pe acolo am vazut valori propuse si de alti tuneri.
                            Dozer
                            Senior Member
                            Last edited by Dozer; 16-04-19, 15:23.
                            BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

                            Comment


                            • La capitolul putere mai interesante mi se pare valorile stock, unde cele masurate la roata sunt mai mari decat cele declarate (teoretic la volanta).

                              Comment


                              • Originally posted by closchkutza View Post
                                La capitolul putere mai interesante mi se pare valorile stock, unde cele masurate la roata sunt mai mari decat cele declarate (teoretic la volanta).
                                nu cred ca este ipoteza correct. nu sunt sigur, insa nu cred ca mai sunt producatori care masoara puterea la volanta. ce este inbucurator este ca japonezii sunt corecti. faptul ca valorile sunt peste fisa tehnica a masinii se datoreaza poate, si faptului ca revizia era proaspat facuta, afara era destul de frig si poate a contat.
                                CivicX 1.5T 2017 + VFR 1200F 2015

                                Comment

                                Working...
                                X