eu zic asa ... stergi chederul cu apa distilata amestecata cu alcool izopropilic ...amestec intre cele doua componente de 50/50 .... aplici la umbra "crema" ... masezi bine ...dupa care scoti masina in soare ....cateva ore .....probezi si ne spui eficienta dupa cateva zile .... asteptam si poze...succes
NIKKON: '17 Honda Civic 1.5 i-VTEC Turbo M/T Sport Plus, Rally Red
Collapse
X
-
-
Fă așa cum zice Polish Sibiu. Știe cel mai bine. Și nu uita să masezi 20 minute chederul. Aici e secretul, nu să-l lași să acționeze. Masajul e baza Ignoră-i pe cei cu experiență ( adică mai toate forumurile de mașini decapotabile). De unde să știe ăia? Că doar chederul care stă în soare e mai protejat față de cel acoperit. Dacă totuși crezi că nu e așa atunci fă cum am scris mai susI'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
'00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
'96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
- 1 like
Comment
-
Tu crezi ca are vreo importanță ca aplici crema pe cheder la decapotabila sau nu e decapotabila .....iar faptul că tu il folosești pe s2000 odată pe an iar eu in cateva luni l am folosit cât l ai folosit tu in 15 ani ..
Comment
-
Iar sari aiurea și nici nu citești. Evident că are importanță. Razele UV la care este expus chederul fac foarte mult rău cauciucului. D-aia e o diferență majoră între un cheder expus la UV ( adică la decapotabile) și unul ascuns de razele soarelui.Tu poți să-l folosești și pe 1000 mașini tot nu e relevant. Ți-am zis cum zic alte mii de utilizatori de pe forumuri de afară. Dar, dacă ții să ai dreptate și să faci cum știi tu mai bine...
Diferența între noi doi este că tu acum câteva luni ai auzit de el și îl aplici cum îți trece prin cap, eu îl folosesc de câțiva ani, aplicat așa cum scriu ăia pe afară și chederele sunt impecabile. Nu înseamnă că dacă l-ai dat pe 10 mașini știi cum rezistă în timp. Sau știi? Și, așa cum am mai scris, are silicon. Asta tot ca să știi. Dar aia cu masajul 20 minute e de senzație ))
Și ca să nu mai batem câmpii despre apa caldă, uite cum o folosesc alții de vreo 10 ani . Apa caldă în cazul ăsta este egal cu Shin-Etsu Grease: https://www.s2ki.com/forums/s2000-wa...3D-wow-623836/Last edited by KMR; 03-09-18, 20:59.I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
'00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
'96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
Comment
-
Probleme in cutie? Eu stiam de eventuale probleme ale cablului..dar asta in timp (se poate toci / rupe din cauza unghiului de lucru).
Vezi ca la partea de shifter se mai poate face o smecherie: achizitionat shifter assembly de Type R, care are incorporat short-shifter in el (tjia de jos este mai lunga) insa nu la fel de agresiv ca cel de la Acuity. In state cica e vreo 50 de dolari piesa. Daca tot desfaci jumate de interior ca sa umbli acolo eu as lua tot ce se preteaza. Depinde si de cat costa la noi dracia.
Comment
-
Salutare
Comment
-
Salutare,
Urma sa montezi si catch can-ul, ai ajuns la o concluzie vizavi de utilitate?
L.E.
Am citit acum pe civicx.com ce ai scris pe subiect...
Last edited by liviulasc; 04-03-19, 09:25.
Comment
Comment