NIKKON: '17 Honda Civic 1.5 i-VTEC Turbo M/T Sport Plus, Rally Red

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    @dantt nu stiu ce simensiune sunt acele difuzoare din spate.
    @octi_b nu stiu daca l-am pus invers. are doar o singura parte adeziva si pe unde am vazut se ataseaza pe partea de metal nu pe fata de usa. am reusit sa astup toate gaurile usilor dupa care am pus fetele.
    momentan sunt multumit. diferenta exista !
    CivicX 1.5T 2017 + VFR 1200F 2015

    Comment


    • #77
      Pai eu sunt oarecum de acord cu tine. Se pune cu conurile spre sursa de sunet, nu de zgomot, deci spre difuzor. El e material absorbant, nu izolator si, deci, are rol de a reduce vibratiile si reflxiile, nu de a filtra zgomotul provenit din exterior.
      Cel mai bine, cred, este sa se puna si pe tabla (cu conurile spre interiorul masinii), si pe fata de usa (cu conurile spre exteriorul masinii). Asa obtii o incinta asemanatoare cu o camera anaecoica. Partea de filtrare de zgomote din exterior o obtii cu folia dynamat.
      "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

      '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

      Comment


      • #78
        Inteleg ce zici, dar... Din cate am studiat eu, cu folia Dynamat sau STP (acelasi principiu) se reduc vibratiile caroseriei/elementului pe care doresti sa il izolezi, prin cresterea masei in zona respectiva. Insa zgomotele care provin din exterior (de la anvelope, vant, etc) le reduci cu ajutorul acestor bureti si care se monteaza cu fata catre sursa lor, catre exterior. Zgomotele trec prin portiera, tocmai de aceea trebuie sa le reduci (practic sunt considerate un soi de bruiaje), pentru a creste fidelitatea sunetului emis de boxa. Spre exemplu, in Civic-ul FD, avand antifonare superficiala, atunci cand mergi pe autostrada, masina ti se pare zgomotoasa, motiv pt care trebuie sa cresti volumul in difuzoare, ca sa auzi mai clar. Dar in varianta asta, nu prea te mai intelegi cu ceilalti, in masina. De aceea este vital sa reduci in primul rand zgomotele exterioare, care au fie frecvente joase (utilizezi Dynamat/STP), fie frecvente ridicate (zgomote de fond) - si utilizezi bureti.

        Comment


        • #79
          Acum,ce sa zic,posibil asa sa fie,oricum am vazut pusi bureti cofrati pe pereti in camere de auditii in spatele boxelor.Nu am vazut niciodata in usi de masina,insa nici nu am experienta vasta in privinta asta.Pana la urma conteaza ca omul e multumit.Oricum dpdv al izolarii acustice si a eliminarii undelor stationare,lucrurile sunt mult mai complexe decat par la prima vedere.Pana la urma sunt si alte materiale care se folosesc la antifonare pentru izolarea fonica din exterior,nu burete cofrat.

          Comment


          • #80
            Originally posted by IB View Post
            Inteleg ce zici, dar... Din cate am studiat eu, cu folia Dynamat sau STP (acelasi principiu) se reduc vibratiile caroseriei/elementului pe care doresti sa il izolezi, prin cresterea masei in zona respectiva. Insa zgomotele care provin din exterior (de la anvelope, vant, etc) le reduci cu ajutorul acestor bureti si care se monteaza cu fata catre sursa lor, catre exterior. Zgomotele trec prin portiera, tocmai de aceea trebuie sa le reduci (practic sunt considerate un soi de bruiaje), pentru a creste fidelitatea sunetului emis de boxa. Spre exemplu, in Civic-ul FD, avand antifonare superficiala, atunci cand mergi pe autostrada, masina ti se pare zgomotoasa, motiv pt care trebuie sa cresti volumul in difuzoare, ca sa auzi mai clar. Dar in varianta asta, nu prea te mai intelegi cu ceilalti, in masina. De aceea este vital sa reduci in primul rand zgomotele exterioare, care au fie frecvente joase (utilizezi Dynamat/STP), fie frecvente ridicate (zgomote de fond) - si utilizezi bureti.
            +1
            .....N-ai cu cine....

            @nikkon...unde/cine ti-a facut lucrarea?
            Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

            … Jazz do it ...

            Comment


            • #81
              asa e, n-ai cu cine https://www.acousticalsurfaces.com/b...and-absorbing/
              in fine, eu am inteles asa: daca ai burete, material usor, poros, il folosesti pentru a elimina ecoul si a crea incinta acustica. daca ai folie, material dens il folosesti pentru a izola de exterior. acum, fiecare face pe banii lui ce vrea.
              "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

              '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

              Comment


              • #82
                @Injector am făcut totul a Asko în cheajna. Domnul Dan s-a ocupat can-coada. Ol recomand! Omul știe ce face
                CivicX 1.5T 2017 + VFR 1200F 2015

                Comment


                • #83
                  Putin offtopic pentru audiofilii de pe aici. Nu cred ca-mi ajunge GTI-ul pentru chestia aia.

                  https://youtu.be/VZpwTrZc1Cs

                  (am filmat putin dar am ascultat jumatate din Dark Side of The Moon)

                  Comment


                  • #84
                    Mcintosh cu Martin Logan...cred ca e vreo 35 k euro la noi.

                    Comment


                    • #85
                      Nu cred ca merita. Dar depinde de fiecare.
                      acasa am elac fs249 si sincer imi dau seama ca fara o camera de auditie insonorizata cum trebuie e cam pierdere de bani.
                      CivicX 1.5T 2017 + VFR 1200F 2015

                      Comment


                      • #86
                        Primul drum în afara orașului și primele impresii:
                        Masina sta bine pe șosea la viteze mari, după ce se încălzește bine de simte ok la 170-180.
                        Impresionat pentru clasa ei. Nu stiu cat e consumul insa București - Craiova - București am reușit sa scadă de la 9.8 la 8.8 și am mers sportiv.
                        Am decis după drumul asta sa insonorizare și podeaua. La viteze de peste 150 zgomotul rulării se simte destul de mult în habitaclu.
                        Sunt incantat de motorul ăsta. Îmi place.
                        CivicX 1.5T 2017 + VFR 1200F 2015

                        Comment


                        • #87
                          short update + intrebare
                          Am resuit sa mai adaug mici modificari masinii:
                          Click image for larger version

Name:	51uAmRYgUpL.jpg
Views:	1
Size:	37.3 KB
ID:	726107Click image for larger version

Name:	91WEOZLswEL._SL1500_.jpg
Views:	1
Size:	45.2 KB
ID:	726108Click image for larger version

Name:	91AmueGTpbL._SL1500_.jpg
Views:	1
Size:	48.9 KB
ID:	726109

                          Intrebarea este:
                          A schimbat cineva nuca oricginala cu cea de metalica TypeR? e nevoie de vreo ajustare?
                          CivicX 1.5T 2017 + VFR 1200F 2015

                          Comment


                          • #88
                            Salutare,

                            Caut si eu de ceva timp covorase de genul asta. De unde le-ai luat?

                            Comment


                            • #89
                              https://www.amazon.com/gp/product/B0...?ie=UTF8&psc=1

                              https://www.amazon.com/gp/product/B0...?ie=UTF8&psc=1
                              CivicX 1.5T 2017 + VFR 1200F 2015

                              Comment


                              • #90
                                Ms frumos, dar am gasit si eu numai ca e trecut : item does not shipp to RO.

                                Comment

                                Working...
                                X