NIKKON: '17 Honda Civic 1.5 i-VTEC Turbo M/T Sport Plus, Rally Red

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Incerc eu sa raspund la intrebarea ta BV26CAT.Amplificatorul asta,cum bine ai inteles,pe langa faptul ca e mic,poate fi pus daca e loc si in spatele H.U.Are marele avantaj ca foloseste deja tot traseul de fire al boxelor,dar mai ales nu necesita alimentare separata,alta decat cea din H.U.Pentru amplificatoarele din portbagaj,cele mai puternice evident,trebuie trasa alimentare separata din baterie si fire din H.U.prin praguri,pana in spate,in portbagaj.Bine-nteles ca astea plug&play vin cu dezavantajul puterii mici si a faptului ca nu pot conduce in mod real niste boxe avide de curent,boxe in general de o calitate superioara.De asemenea se pot incinge destul de tare daca nu sunt pozitionate corespunzator,ma refer aici in vecinatatea gurilor de ventilatie spre exemplu.In rest,sunt o solutie mult mai buna decat amplificarea H.U. original al masinii.

    Comment


    • #62
      Dantt a raspuns deja.
      Se pare ca este loc în spatele HU ului.daca nu pot monta la picioarele pasagerului sau în torpedou.
      Având insonorizarea deja facuta, nu cred ca voi avea nevoie de mai multa putere.
      Voi amplifica doar ce pun pe uși. Un amp cu 6-8 canale este mult mai mare ca dimensiuni.
      Buretele se va aplica ca și fata de ușă.
      CivicX 1.5T 2017 + VFR 1200F 2015

      Comment


      • #63
        La picioarele pasagerului nu iti recomand.Motivul e ca tot te urci cu zapada sau apa pe picioare si nu-i ok.Trebuie verificat in spatele H.U. daca e ok,sa nu se supraincalzeasca de la durile de ventilatie mai ales acum,iarna,cand functioneaza caldura masinii.Mult spor!

        Comment


        • #64
          Ai prafecta dreptate. Trebuie văzut. Revin cu detalii. Pana atunci,azi am reușit sa intru în posesia jantelor Cura pe care le voi folosi pentru vara. Arata mai bine ca în poze!
          CivicX 1.5T 2017 + VFR 1200F 2015

          Comment


          • #65
            Felicitari! Poti sa imi spui, te rog, specificatiile jantelor compatibile? Am aflat ca Cura ar fi 17" 8J, dar habar nu am de ET. Si eventual poti sa imi spui cat au costat? (Fie pe privat). Mersi!

            Comment


            • #66
              Pai jantele Cura au fost comandate odată cu masina. Cauciucurile cu care vine masina ( Michelin) vor sta pe Cura. Jantele de 17 cu care se livrează au pe ele cauciucurile de iarna ( Firestone winterhawk 3)
              Pretul este fix cel de pe site, când le alegi la configurare! Nu am putut negocia. Atenție insa, prețul este per bucata.
              CivicX 1.5T 2017 + VFR 1200F 2015

              Comment


              • #67
                masina este insonorizata si am reusit si montajul noilor difuzoare.
                Difuzoarele originale sunt cele cu membrana galbena. Ordinea aplicarii este urmatoarea:
                insonorizat interior usa cu CTK aka dynamat, repusa insonorizarea originala (partea alba care e destul de ok pentru o masina standard in banii astia), montaj difuzor si rama MDF, motaj tweeter, aplicare burete insonorizant peste insonorizarea standard a masinii inaite de a pune fata de usa.
                Rezultatul = sunetul este sensibil mult mai clar la volum mic, si basul este mult mai puternic la volum peste 12.
                Attached Files
                CivicX 1.5T 2017 + VFR 1200F 2015

                Comment


                • #68
                  Arata foarte bine. Cum insonorizarea si upgrade-ul audio sunt si pe lista mea, ma preocupa niste detalii:
                  - dynamat in locul insonorizarii originale (albe) nu ar fi avut mai mult efect?
                  - unde ai pus pana la urma amplificatorul?
                  - noile difuzoare au corespuns cu mastile originale ale masinii?
                  - care e acum configuratia difuzoarelor in masina? (putere, split bass/medii/inalte)

                  Comment


                  • #69
                    @teo_paul iti raspuns pe rand le fiecare intrebare:
                    1. am ales sa nu pun dynamat pe usa din 2 considerente: ingreuneaza extrem de mult usa, be-loud mi-a recomandat sa nu fac asta pentru ca nu voi castiga mai nimic ca si sunet. Am folosit acel burete care etanseaza perfect fata de usa.
                    2. nu am pus amplificatorul plug&play inca. momentan nu am gasit spatiu pentru el. e in calcul inca...dar nu gasesc o pozitie decenta.
                    3. nu. am avut adaptoare noi - am ales sa le schimb pe cele originale din plastic si sa pun MDF
                    4. 4x90 + new tweeters, centalul originat din bord si cei 2 sateliti de pe laterala banchetei din spate. bass +2, medii 0, inalte +2

                    Mentionez ca, desi eram putin sceptic fata de Vibe, si cam vroiam sa iau hertz, nu am gresit prin a alege Vibe. Acel 1 sau 2 dB in + se simt. suna foarte bine la volum mic. nu stiu daca imi mai doresc asa de mult acel amp dedicat.
                    sper ca te ajuta.
                    CivicX 1.5T 2017 + VFR 1200F 2015

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by nikkon View Post
                      @teo_paul iti raspuns pe rand le fiecare intrebare:
                      1. am ales sa nu pun dynamat pe usa din 2 considerente: ingreuneaza extrem de mult usa, be-loud mi-a recomandat sa nu fac asta pentru ca nu voi castiga mai nimic ca si sunet. Am folosit acel burete care etanseaza perfect fata de usa.
                      2. nu am pus amplificatorul plug&play inca. momentan nu am gasit spatiu pentru el. e in calcul inca...dar nu gasesc o pozitie decenta.
                      3. nu. am avut adaptoare noi - am ales sa le schimb pe cele originale din plastic si sa pun MDF
                      4. 4x90 + new tweeters, centalul originat din bord si cei 2 sateliti de pe laterala banchetei din spate. bass +2, medii 0, inalte +2

                      Mentionez ca, desi eram putin sceptic fata de Vibe, si cam vroiam sa iau hertz, nu am gresit prin a alege Vibe. Acel 1 sau 2 dB in + se simt. suna foarte bine la volum mic. nu stiu daca imi mai doresc asa de mult acel amp dedicat.
                      sper ca te ajuta.
                      3. Inelul de prindere a difuzorului pe caroserie este facut din MDF, sau masca de deasupra care e strict de design? Daca e masca de deasupra, cum poti prinde una total diferita de cea originala? Sau poate nu exista o astfel de masca, si de fapt pe fata usii se vede direct grila metalica a difuzorului?
                      Referitor la amplificator, pana la urma te-ar ajuta strict la volum mare sa asculti muzica, asa cred. Ori volumul maxim (deci acei X watts originali) e destul de mare, daca stii ca nu vrei mai mult, probabil poti ignora amplificatorul.

                      Comment


                      • #71
                        Bravo nikkon,treaba buna ai facut!Ai ales si montatori buni si asta se vede.Stiam ca asta va fi efectul in urma tratamentului fonic.Amplificatorul in locul tau nu l-as pune daca nu asculti muzica la volum mare.Probabil s-ar auzi o idee mai bine si mai clar chiar la volum mic,insa nu cred sa fie o mare diferenta,mai ales ca vrei plug&play.Boxele de deasupra tetierelor spate ce dimensiune au,ca nu par de 16,5?

                        Comment


                        • #72
                          Buretele acela trebuia pus invers, cu gaurile sale catre sursa zgomotului (exterior) si lipit pe tapiteria usii. Eu unul asa am facut la a mea.

                          Comment


                          • #73
                            Daca te referi la "cofragul de oua", acela este pentru a abosrbi zgomotul, ecoul, pentru a crea o incinta acustica cat ma buna. Buretele, spuma, materialele pufoase in general sunt pentru asta. Iar buretele ala se pune cu conurile in interiorul incintei acustice, de preferat pe partea care este supusa rezonantei cel mai mult.
                            Pentru a reduce transmiterea sunetului, adica pentru izolatie, se folosesc materiale dense, grele iar pentru asta este folia Dynamat.
                            "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

                            '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

                            Comment


                            • #74
                              In ghidul de la STP, spun clar ca acel burete sa monteaza catre sursa zgomotului, insa este imperios necesar a se acoperi gaurile tehnologice din usi cu material vibro-absorbant (ca acela care s-a folosit in usi, conform fotografiilor de mai sus).

                              LE: de exemplu
                              https://www.google.ro/search?q=stp+b...Dw_dry7oZH7YM:

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by IB View Post
                                acel burete sa monteaza catre sursa zgomotului, insa este imperios necesar a se acoperi gaurile tehnologice din usi cu material vibro-absorbant (ca acela care s-a folosit in usi, conform fotografiilor de mai sus).
                                +1

                                N-am cofraj de oua dar am urmat aceeasi recomandare si anume: cu buretele (porii sau "cofrajul") catre cursa zgomotului, nu cu partea cu lipici:
                                vezi pozele mele:
                                http://www.hondafan.ro/forum/showthr...l=1#post526989
                                Last edited by InjectoR; 29-11-17, 19:15.
                                Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

                                … Jazz do it ...

                                Comment

                                Working...
                                X