NIKKON: '17 Honda Civic 1.5 i-VTEC Turbo M/T Sport Plus, Rally Red

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
    DarthMaul40
    Senior Member

  • DarthMaul40
    replied
    Ai lasat pe altcineva sa-ti conduca masina...
    BLASFEMIE!

    Leave a comment:

  • nikkon
    Senior Member

  • nikkon
    replied
    Mașină a urcat pe dyno la tcm tuning. Impresionant este ca stock a scos 186hp și respectiv 247nm. Bravo Honda. După stage 1, redus la minim, masina produce 210hp și 300 nm, curba de putere și cuplu fiind similara cu cea stock. Masina se comporta la fel de bine după 5k cu precizarea ca trage mai bine īn toate treptele și depășirile se realizează mai simplu.
    Recomand tcm.

    Leave a comment:

  • nikkon
    Senior Member

  • nikkon
    replied
    https://youtu.be/JT73AGKgvho

    https://youtu.be/4zABYhwi1EU

    Leave a comment:

  • nikkon
    Senior Member

  • nikkon
    replied
    Corect, varianta SI din usa are alte pistoane, altă răcire și galerii mai mari de admisie.
    Type R nu e forțat. Ce vreau sa spun e ca are răcire adecvată, probanil īn motorul de 2.0 intra mult mai mult ulei, intercooler ul e mai mare, de frane nici nu mai vorbesc.

    Leave a comment:

  • aurelian.paratu
    Senior Member

  • aurelian.paratu
    replied
    La crv inca nu a aparut softul. Am intrebat eu.

    Leave a comment:

  • adrian73
    Senior Member

  • adrian73
    replied
    La un crv cu 1.5 turbo....acelasi motor se poate face asa ceva?

    Leave a comment:

  • iulianm
    Senior Member

  • iulianm
    replied
    Varianta de 205CP din US are alte pale in turbina si alt raport de compresie; ce vreau sa zic e ca nu-i doar varianta de 182CP cu alt soft.

    Leave a comment:

  • closchkutza
    Senior Member

  • closchkutza
    replied
    In US se vinde varianta de 205cp, stock. Un 1.5 la 220cp e fortat dar un Type R la 320 nu e?
    Oricum, sa treci de 250 trebuie schimbata turbina, asta e optimizata pentru cuplu la turatii mici si medii si prea mult cuplu in plaja aia de turatii e periculos pt motor.

    Leave a comment:

  • aurelian.paratu
    Senior Member

  • aurelian.paratu
    replied
    Depinde cine face softul iar cei de la TCM lucreaza cu cei din afara iar softul este dedicat pt honda. Am intrebat eu pt CRV si inca nu a aparut softul pentru ea.

    Leave a comment:

  • nikkon
    Senior Member

  • nikkon
    replied
    da garantie se cam pierde. nu m-as duce in 220 si 300 pentru ca deja masina e destul de fortata. e un motor de 1.5 totusi. dar un 200 e maxim. oricum greu cu decizia de garantie.

    Leave a comment:

  • Co5min
    Senior Member

  • Co5min
    replied
    Am văzut ca și TCM oferă la noi chiptuning 220hp și 300Nm. Problema este garanția.

    Leave a comment:

  • nikkon
    Senior Member

  • nikkon
    replied
    Salutare,
    Aveți idee dacă sunt printre posesorii de civic x și colegi care au stage 1 soft? Am văzut recent ce propune dtm tuning pentru 1.5 turbo și nu suna rău deloc. Īn 2 săptămāni merg la ei pentru un test. Astept feedback dacă sunt deja colegi care au pus.

    Leave a comment:

  • nikkon
    Senior Member

  • nikkon
    replied
    Honda susține ca modelele fără gpf nu prezintă fenomenul. Mi-au repetat asta īn nenumărate rānduri.
    Acum e drept ca și cu si fără, la mine personal n u s-ar vedea pt ca masina sta mereu īn garaj subteran (acasă, birou ) iar la pornire ii dau timp sa se īncălzească.

    Leave a comment:

  • TheTracker
    Member

  • TheTracker
    replied
    La prima generatie de dieseluri cu DPF, era mai mare dilutia datorita regenerarilor in sine. In cadrul regenerarii se post-injecta mai mult combustibil pentru incalzirea filtrului, si o parte din combustibil ajungea si in baie. La GPF regenerarea e mai simpla... odata ca temperaturile pe evacuare la benzina sunt mai mari, si a 2a e ca regenerarea e pornita cu injectare de extra combustibil, dar apoi reactia din filtru se autosustine, deci nu se injecteaza combustibil in plus. Dilutia in plus de la GPF ar trebui sa fie minima.

    Leave a comment:

  • ionutmarisca
    Junior Member

  • ionutmarisca
    replied
    Multumesc de raspuns. Intradevar, suna plauzibila si logica explicatia ta. Colegul
    nikkon
    Senior Member
    nikkon spunea mai sus ca la modelele fara gpf nu se manifesta problema si aveam impresia ca face referire la faptul ca problema ar putea fi accentuata la modelele cu gpf, de aici si intrebarea mea .

    Leave a comment:

Working...
X