If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Mașină a urcat pe dyno la tcm tuning. Impresionant este ca stock a scos 186hp și respectiv 247nm. Bravo Honda. După stage 1, redus la minim, masina produce 210hp și 300 nm, curba de putere și cuplu fiind similara cu cea stock. Masina se comporta la fel de bine după 5k cu precizarea ca trage mai bine īn toate treptele și depășirile se realizează mai simplu.
Recomand tcm.
Corect, varianta SI din usa are alte pistoane, altă răcire și galerii mai mari de admisie.
Type R nu e forțat. Ce vreau sa spun e ca are răcire adecvată, probanil īn motorul de 2.0 intra mult mai mult ulei, intercooler ul e mai mare, de frane nici nu mai vorbesc.
In US se vinde varianta de 205cp, stock. Un 1.5 la 220cp e fortat dar un Type R la 320 nu e?
Oricum, sa treci de 250 trebuie schimbata turbina, asta e optimizata pentru cuplu la turatii mici si medii si prea mult cuplu in plaja aia de turatii e periculos pt motor.
Depinde cine face softul iar cei de la TCM lucreaza cu cei din afara iar softul este dedicat pt honda. Am intrebat eu pt CRV si inca nu a aparut softul pentru ea.
da garantie se cam pierde. nu m-as duce in 220 si 300 pentru ca deja masina e destul de fortata. e un motor de 1.5 totusi. dar un 200 e maxim. oricum greu cu decizia de garantie.
Salutare,
Aveți idee dacă sunt printre posesorii de civic x și colegi care au stage 1 soft? Am văzut recent ce propune dtm tuning pentru 1.5 turbo și nu suna rău deloc. Īn 2 săptămāni merg la ei pentru un test. Astept feedback dacă sunt deja colegi care au pus.
Honda susține ca modelele fără gpf nu prezintă fenomenul. Mi-au repetat asta īn nenumărate rānduri.
Acum e drept ca și cu si fără, la mine personal n u s-ar vedea pt ca masina sta mereu īn garaj subteran (acasă, birou ) iar la pornire ii dau timp sa se īncălzească.
La prima generatie de dieseluri cu DPF, era mai mare dilutia datorita regenerarilor in sine. In cadrul regenerarii se post-injecta mai mult combustibil pentru incalzirea filtrului, si o parte din combustibil ajungea si in baie. La GPF regenerarea e mai simpla... odata ca temperaturile pe evacuare la benzina sunt mai mari, si a 2a e ca regenerarea e pornita cu injectare de extra combustibil, dar apoi reactia din filtru se autosustine, deci nu se injecteaza combustibil in plus. Dilutia in plus de la GPF ar trebui sa fie minima.
nikkon spunea mai sus ca la modelele fara gpf nu se manifesta problema si aveam impresia ca face referire la faptul ca problema ar putea fi accentuata la modelele cu gpf, de aici si intrebarea mea .
Leave a comment: