NIKKON: '17 Honda Civic 1.5 i-VTEC Turbo M/T Sport Plus, Rally Red

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cat despre pierderea garantie, ea se pierde pe partea de motor. La restul nu se pierde.

    Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

    Comment


    • Un update pls. E ok softul sau ai revenit la setarea stock?

      - FUN IS NOT A STRAIGHT LINE -

      Comment


      • Originally posted by vizitator View Post
        @nikkon: Dupa resoftare, ai fost la vreun control la reprezentanta? Si-au dat seama ca ai facut resoftare?
        TCM are obiceiul sa blocheze ECU, ca sa nu le fure alti tuneri creatia, si din acest motiv se poate depista lesne ca pe masina nu mai este softul original (asta in cazul ca ti-au blocat ECU).
        Resoftarea s-a facut pe stand (au dat ECU jos) sau s-a putut prin mufa OBD 2?
        Te intreb ptr ca si pe mine ma intereseaza o resoftare la masina din semnatura, dar mai incolo, dupa ce ajung la 10 000km.
        Multumesc.
        Am fost la revizie și chist am făcut update la head unit. Nu a zis nimeni nimic.
        CivicX 1.5T 2017 + VFR 1200F 2015

        Comment


        • Daca se face update la ECU nu se pierde resoftarea?

          Comment


          • Originally posted by Legionaru' View Post
            Daca se face update la ECU nu se pierde resoftarea?
            Cu siguranta ca da. Orice schimbare a softului duce la pierderea variantei inițiale de soft. Asa au patit si posesorii de masini Volkswagen care au fost chemati in service ptr. Dieselgate ( s-a venit cu alta varianta de soft care a inlocuit vechea varianta)

            Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

            Comment


            • Mie mi-au făcut update doar la HU. De ecu nu s-a atins nimeni.
              CivicX 1.5T 2017 + VFR 1200F 2015

              Comment



              • Nu am mai postat de ceva timp. Am comandat recent de la wagner (wagner-tuning.de) kitul de intercooler cu racorduri + downpine -ul pentru civic.
                cand am ajuns la montaj, surpriza. turbina mea era prajita. axul central joaca ca dracu.
                cei de aici(amsterdam) spun ca softul cu care a mers masina a cauzat problema. a tinut turbina in limitare.
                Eu am facut soft la TCM. Nu stiu cat din ceea ce spun ei este adevărat, insa...mi se pare imposibil sa crape o turbina la 21k km in regim corect de utilizare. fara track days sau altceva.
                CivicX 1.5T 2017 + VFR 1200F 2015

                Comment


                • Pfuuu, naspa moment. Esti primul pe care il aud ca ii pica turbina la 21k km . Ce faci acum, te duci sa incerci o rezolvare pe garantie?
                  Honda Civic IX 2015 1.8 142 CP
                  Honda Civic x 2020 1.5 182 CP

                  Comment


                  • Ce vor sa spuna cu “tinut turbina in limitare”? Limitare de ce?
                    Altfel, putere mai multa din partea unui motor turbo = solicitare mai mare pe toate componentele dar mai ales pe turbina, ea este personajul principal in povestea asta. Sunt destul de curios care a fost cresterea de boost vs cat este proiectata turbina sa livreze max.

                    In alta ordine de idei, jocul este lateral sau axial? Stiu ca lateral este normal sa aiba un mic joc (evident, nu trebuie sa existe contact cu carcasa), axial nu este insa bine.
                    De obicei principalul vinovat pentru cedarea unei turbine este lipsa ungerii adecvate (lipsa debit corespunzator ulei sau ulei contaminat).
                    Last edited by closchkutza; 04-04-21, 16:28.

                    Comment


                    • Ăștia aici mi-au zis ca turbina a funcționat in maximum boost mere și de-asta a crăpat.
                      CivicX 1.5T 2017 + VFR 1200F 2015

                      Comment


                      • [npine -ul pentru civic.

                        cei de aici(amsterdam) spun ca softul cu care a mers masina a cauzat problema. a tinut turbina in limitare.
                        Eu am facut soft la TCM. Nu stiu cat din ceea ce spun ei este adevărat, insa...mi se pare imposibil sa crape o turbina la 21k km in regim corect de utilizare. fara track days sau altceva.
                        [/QUOTE]

                        E greu de crezut ca iti pica turbina in numai 21000km doar de la soft; de multe ori pica ambriajul si DPF-ul inaintea turbinei (tu nu ai DPF, insa cu ambreiajul e posibil sa ai probleme, daca spui ca ti-a picat turbina). E posibil ca turbina sa fi avut o problema de fabricatie si, coroborata cu softul pus peste ea, sa fi ajuns sa pice.
                        Ma rog, mai ai garantie?? Daca cei de la reprezentanta nu se prind ca ai soft pus, ti-o schimba pe garantie. Eventual pune softul original inainte sa mergi la reprezentanta,

                        Comment


                        • Originally posted by nikkon View Post
                          Ăștia aici mi-au zis ca turbina a funcționat in maximum boost mere și de-asta a crăpat.
                          Nu prea sta in picioare treaba asta. In primul rand pentru ca asta ar fi insemnat sa fii cu piciorul in blana mereu (ca sa ceri de la masina max. boost) ceea ce nu prea se poate in practica decat daca era masina de circuit. Stii doar ca exista o relatie direct proportionala intre cat apesi pe gaz si cata presiune face turbina.
                          In al doilea rand, si daca era asa, tot nu ar fi omorat turbina, cel putin nu ea prima si nu daca avea ungere. Turbina e facuta sa produca presiune, asta e rolul ei, nu crapa doar daca face ce trebuie sa faca, nu atat de repede.
                          In primul rand ar trebui masurat jocul ala de cineva profesionist. Joc este normal sa existe si trebuie sa se incadreze in niste limite. Daca are intr-adevar uzura in lagar principalul suspect, din punctul meu de vedere este ungerea deficitara si fara sa vreau gandul meu se duce spre..ulei contaminat cu benzina. Cum am zis mai sus, turbina este foarte sensibila la ungere deficitara, mai ales una pusa la treaba frecvent.

                          Daca stiu unde sa se uite isi dau seama ca masina a avut soft modificat.

                          Comment


                          • Trebuie sa văd săptămāna asta. Garanție nu am in Olanda decāt 3 ani. Deci nu mai am. Cāt despre mers, nu am rupt-o ca nu aveam unde, iar circuit nu a văzut. Suspectez ungerea deficitara, īnsă și așa eu am schimbat mereu la 5-7k km uleiul. Am luat un td03 acum. Pare ca axul e mai robust și o sa o resoftez astfel īncāt turbina sa funcționeze in regim relaxat. Sper ca și noul dowpipe și intercooler sa ajute la temperaturi mai mici.
                            CivicX 1.5T 2017 + VFR 1200F 2015

                            Comment


                            • Nu ne ai mai zis nimic, ce ai mai rezolvat cu turbina?
                              Honda Civic IX 2015 1.8 142 CP
                              Honda Civic x 2020 1.5 182 CP

                              Comment

                              Working...
                              X