NIKKON: '17 Honda Civic 1.5 i-VTEC Turbo M/T Sport Plus, Rally Red

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by nikkon View Post
    Vineri am făcut al 2 lea schimb de ulei și filtre. Are 13k și merge ceas. Mi se pare cam des intervalul de schimb insa asta e. Am mers tot cu motul 0w30.
    Nu ai dilutie ca si la alti sau ca cei de la crv????

    Comment


    • catch-can-ul nu a prins mare lucru. cum am mai spus.
      nu am dilutie. se pare ca la modelele fata gpf nu se manifesta. mai ales ca a mea sta mereu in garaj: si acasa si la birou la leste 9 grade.
      CivicX 1.5T 2017 + VFR 1200F 2015

      Comment


      • O mica curiozitate. Ce legatura are prezenta gpf-ului cu problema dilutiei?

        Comment


        • Daca intradevar problema dilutiei accentuata (motoarele DI prezinta o dilutie in mod normal) ar fi legata de viteza de incalzire a motorului, ar putea avea. In teorie, ca si DPF, GPF-ul reprezinta o "gatuire" a sistemului de evacuare: pentru a filtra gazele de esapament. Cu cat gazele de esapament ies mai greu => ca vor stationa mai mult in galerie => motorul ar putea sa se incalzeasca mai repede.

          Repet: in teorie

          Daca stam sa analizam motorul, practic, locul prin care combustibilul intra in baia de ulei este pe langa segmenti. Care fiind din metal, dupa ce motorul ajunge la temperatura optima cu siguranta se dilata intr-un anumit grad.

          Nu zic ca asta este explicatia, dar asa interpretez eu GPF vs Non GPF si "in teorie" ar putea fi plauzibil.

          Eu am masurat uleiul la revizie (non GPF) si a rezultat un + 200 ml. S-ar putea ca +-ul real sa fie de 50-70 ml (cu tot cu uleil - pe care l-a consumat masina intre timp). Las masina sa se incalzeasca inainte sa merg cu ea, schimb 3000+ in mod normal si o alerg (nu rosu in fiecare zi, dar ii dau). Acum v-om vedea cu siguranta cum evolueaza situatia.

          Comment


          • Multumesc de raspuns. Intradevar, suna plauzibila si logica explicatia ta. Colegul nikkon spunea mai sus ca la modelele fara gpf nu se manifesta problema si aveam impresia ca face referire la faptul ca problema ar putea fi accentuata la modelele cu gpf, de aici si intrebarea mea .

            Comment


            • La prima generatie de dieseluri cu DPF, era mai mare dilutia datorita regenerarilor in sine. In cadrul regenerarii se post-injecta mai mult combustibil pentru incalzirea filtrului, si o parte din combustibil ajungea si in baie. La GPF regenerarea e mai simpla... odata ca temperaturile pe evacuare la benzina sunt mai mari, si a 2a e ca regenerarea e pornita cu injectare de extra combustibil, dar apoi reactia din filtru se autosustine, deci nu se injecteaza combustibil in plus. Dilutia in plus de la GPF ar trebui sa fie minima.

              Comment


              • Honda susține ca modelele fără gpf nu prezintă fenomenul. Mi-au repetat asta īn nenumărate rānduri.
                Acum e drept ca și cu si fără, la mine personal n u s-ar vedea pt ca masina sta mereu īn garaj subteran (acasă, birou ) iar la pornire ii dau timp sa se īncălzească.
                CivicX 1.5T 2017 + VFR 1200F 2015

                Comment


                • Salutare,
                  Aveți idee dacă sunt printre posesorii de civic x și colegi care au stage 1 soft? Am văzut recent ce propune dtm tuning pentru 1.5 turbo și nu suna rău deloc. Īn 2 săptămāni merg la ei pentru un test. Astept feedback dacă sunt deja colegi care au pus.
                  CivicX 1.5T 2017 + VFR 1200F 2015

                  Comment


                  • Am văzut ca și TCM oferă la noi chiptuning 220hp și 300Nm. Problema este garanția.

                    Comment


                    • da garantie se cam pierde. nu m-as duce in 220 si 300 pentru ca deja masina e destul de fortata. e un motor de 1.5 totusi. dar un 200 e maxim. oricum greu cu decizia de garantie.
                      CivicX 1.5T 2017 + VFR 1200F 2015

                      Comment


                      • Depinde cine face softul iar cei de la TCM lucreaza cu cei din afara iar softul este dedicat pt honda. Am intrebat eu pt CRV si inca nu a aparut softul pentru ea.

                        Comment


                        • In US se vinde varianta de 205cp, stock. Un 1.5 la 220cp e fortat dar un Type R la 320 nu e?
                          Oricum, sa treci de 250 trebuie schimbata turbina, asta e optimizata pentru cuplu la turatii mici si medii si prea mult cuplu in plaja aia de turatii e periculos pt motor.

                          Comment


                          • Varianta de 205CP din US are alte pale in turbina si alt raport de compresie; ce vreau sa zic e ca nu-i doar varianta de 182CP cu alt soft.

                            Comment


                            • La un crv cu 1.5 turbo....acelasi motor se poate face asa ceva?

                              Comment


                              • La crv inca nu a aparut softul. Am intrebat eu.

                                Comment

                                Working...
                                X