Părerea mea e că user-ul Nanboe a luat o mașină care nu i se potrivește din păcate.In locul lui as vinde-o fără discuție decāt să fiu nemulțumit tot timpul.Pana la urmă Slava Cerului ai de unde alege.Nu o zic cu răutate,asta e observația mea.Eu n-am consumuri de genul asta raportate și īn 14000 de km mi se pare că mașina īmi consuma foarte puțin la performantele raportate.In Bucuresti aveam un 1,9 TDI care consuma 14l/100 km cu consumabile schimbate recent.Si ăla avea 105 cp diesel.
NANBOE: '17 Honda Civic 1.5 i-VTEC Turbo CVT Sport, Rally Red
Collapse
X
-
Comment
-
Am un coleg care si-a luat Civic X Sport. Am fost cu el duminica trecuta pana la Ostrava si inapoi (cam 340 Km dus-intors pe autostrada)
A mers si cu 180 si cu 80, dupa cum se putea.... A scos consum 5,9 %, chiar cred ca mai bine decat as fi scos eu cu 1.0.
Comment
-
Originally posted by Nanboe View PostOk am finalizat si revizia de 25000Km cost final 1000 lei fara sa schimb placutele de frana. Acolo costul este de inca 900 lei pentru toate 4 cu montaj. Insa astept sa vad daca nu gasesc ceva la un pret mai uman
Comment
-
De multe ori nu viteza de rulare conteaza ci modul in care se ajunge la ea si stilul de condus in sine. Aceeasi masina poate consuma in Bucuresti 10 sau 16 functie de cine o conduce si cum, chiar daca vitezele de deplasare sunt acelasi si viteza medie e tot pe acolo.
Asadar, comparatiile de consum intre soferi diferiti sunt putin inutile, nu toata lumea conduce la fel chiar daca sunt aceleasi conditii de trafic. Eu am media pe 13.xxx km de 5.8, consum mixt pentru ca traseul zilnic e mixt (fac naveta in Bucuresti dinspre nordul sau), fix cat zice cartea. La drum intins am vazut si consum de 4 l/100, mers destul de constant cu 110-115 km/h. Dintr-un plin de benzina scot in general mai multi km la Civic decat la cealalta masina, o Fiesta cu motor de 1.25 litri si 82cp, rezervoarele avand aceeasi capacitate.
Despre preturi la revizii, asa cum am mai zis, se poate si mai ieftin decat la Asko, cel putin in momentul acesta, 720 lei vs 900, aceleasi consumabile.
Pretul pentru seturile de placute mi se par perfect normale, la Avensis erau ceva mai scumpe de 900 lei si asta fara manopera. N-am inteles insa de ce ar trebui schimbate la 26.000 km, chiar s-au consumat sau..?
Comment
-
Daca placutele is consumate la 26.000km, ori e mult condus acceleratie-frana si atunci e ok consumul, ori raman placutele pe disc si freaca din cauza unui defect (etrier, unitate abs). Dar atunci miroase tare a ferodo incins, nu ai cum sa nu iti dai seama. Asa cum zice
Comment
-
drum timisoara -Italia si retur. 3 persoane + bagaje 1400km dus 5.6l%, la retur 5.9%. Mers in limite legale 120 130 pe autostrada si folosit pilotul automat 90% din drum. In Romania am o medie de 6.5 oras si exterior. Locuiesc in zona metropolitana la 15 km de oras. 1.5 sport plus CVT. Masina are 60.000 km. Primul set de placute schimbate pe spate la 59.000. 108 lei setul Brembo. Pe fata mai am pt 2000 de km.
Comment
-
Dupa ce franezi spre exemplu la un semafor dar nu sa opresti masina in loc, sa zicem ca ajungi la 10km/h si iei piciorul de pe frana masina inainteaza din inertie? Daca odata oprita pe un teren cu panta foarte lina masina o ia la vale? Daca nu, inseamna ca placutele sunt in permanent contact cu discurile si de aici uzura prematura si consumuri de carburant mari.
Comment
-
Am schimbat placutele cu Greenstuff de la EBC au fost in jur de 600 lei fata spate. Mi se pare ca se comporta bine. Consumul ramane constant la fel de prost ca pana acum. Asa este ca modul de condus al unui sofer poate influenta consumul insa diferentele nu sunt deobicei mai mari de 1-1.5L / 100. Legat de "daca nu iti place poti sa o vinzi..." nu este chiar asa simplu de vandut facut alt leasing etc. Daca as cumpara aceiasi masina acum? Nu sunt sigur, momentan in afara de consum care este deranjant, restul de probleme sunt in limita acceptabilului in plus tinuta de drum este impecabila si se conduce foarte placut. Cred doar ca si asteptarile mele erau prea mari. Tot timpul a existat un hype in jurul acestui brand legat de fiabilitate si calitate poate la acest model lucrurile s-au schimbat. Si cei de la Asko spuneau ca modelul precedent avea materiale mult mai calitative la interior.Last edited by Nanboe; 01-12-19, 09:39.
Comment
-
De unde pui benzina? Ai incercat cu OMV de 100?
mie in oraș acum iarna in Tm, nu știu dacă e la fel de aglomerat că īn buc, dar cam fac 30 min pe 8-9 km, īmi ia cam 8.6-9.3% mers chill 80-90% oraș in aglomerație. Am observat că consumul e f sensibil in functie de talpa, cele mai ok consumuri le-am scos pe acc, la mers cat mai constant. Recordul pe DN pe 100 km mers regulamentar, a fost de 4.7%, pe același drum daca merg mai sport am scos și 6.7%. Pe autostrada mers la 140-150 scot cam 6.8-7%, doar la 130 scot un 6.2%.
Pentru mers preponderent īn oras hybridul este de luat, am fost de 2x in teste cu Corolla 2019 hybrid si in mers sport in oraș am scos 5.5%, iar la mers normal 3.8-4.5%. pe lāngă că este f smooth Pānă la 70km/h, accelerările pānă acolo, da impresia că le face cu un sfert din efortul lui civic. La depășiri după 70-80 e leșinat, trebe calculat din timp, iar la mers pe autostrada, civicul consuma mai putin.
Comment
-
Revin pe tema consumului:
dupa 5 ani de mers cu ea principal in Bucuresti dar si la drumuri lungi de 4000 km, consumul este dupa cum urmeaza:
extraurban: medie de 8 l/100km
urban: medie de 12l/100km
pe urban am avut si 14l/km in unele ierni.
consumul este absolut aberant. As vrea sa schimb cu cea hibrida dar imi este foarte frica ca si cel declarat acolo este tot o minciuna Honda.
Comment
-
Suntem mai mulți cereviști hibrizi aici. Pe medie consumul este 8-9 l pe autostradă, și 5-7 l īn oraș. Cu noul Civic Hibrid, se merge și mai elegant, 7-8 afară și 4-6 īn oraș. Astea sunt verificabile, și dacă ne īncordăm se poate și mai puțin - am scos 4,5 la sută mergānd liniștit cu 70 la oră.
Inainte am avut o CR-V benzinară, īn oraș aveam 12-18, variabil funcție de anotimp și de distanțe mici, așa că vă īnțeleg.
Nu, hibridul este absolut minunat la Honda, mai ales că este diferit de orice mașină de pe stradă. Este de fapt o mașină electrică cu motor termic care incarcă bateria. Fiabilitate senzațională.
Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)
Comment
Comment