UMBLARETZ: '12 Honda Civic 5D 1.8 M/T Sport, Milano Red

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Dar daca trec pe 0w30 ? Exista si utilizatori de Civic care merg cu varianta asta ?

    Comment


    • #92
      Baga ulei mai gros 5w30 sau 5w40 si nu cred ca o sa mai ai problema asta.
      Cu 0w20 o sa il manace mai repede.
      2017 DACIA Sandero stepway 0.9Tce + easy r
      EX-2007 CIVIC 1,8 I-VTEC 140CP

      Comment


      • #93
        Salut,
        si la mine se intampla fix acelas lucru. intre revizi (18-20k de km) imi consuma 500-800g de ulei. Cei de la service mi au aratat ca este mentionat in manual ca fiind normal sa consume ulei, asa ca eu nu l-as schimba, daca ei l au recomandat asa cred ca au avut ceva in cap.
        Daca pornesti discutia asta pe forum, cu ce ulei e mai bun, o sa declansezi jihadul si o sa ti dai seama ca nu s-a ajund la nicio concluzie

        Comment


        • #94
          Hai ca la tine e ok daca faci revizia la 18-20k, dar eu fac mai des (11k).... si la 8.000 km imi mananca 600-700 ml. O sa merg pe alt ulei, degeaba imi recomanda Honda 0w20 daca nu este potrivit conditiilor de exploatarea a masinii ( trafic , clima , etc) . Ei recomanda pe langa 0w20 , atat 0w30 cat si 5w30. O sa incerc unul din ele , si nu in ultimul rand sa nu mai scrie Honda pe el )

          Comment


          • #95
            Un mic update la jurnalul de bord :
            Am facut si revizia cu nr.4 - aprox. 47.000 km ( ulei + filtre + lichid franda ) Am ales sa pun ulei 5w40 Honda dupa experientele mai putin placute cu 0w20 (cosum de peste 1l intre schimbrui) . Am schimbat si lichidul de frana dat fiind ca masina tocmai a facut 2 ani. Placutele de frana inca rezista ( 40% fata si 60% spate) , scartaitul la franare nu dispare nicicum, le-am curatat de prea multe ori fara rezultat .
            Dupa o experienta mai putin placuta cu revopsirea unor elemente de caroserie (ambele usi pe dreapta) la Honda Carpati ma vad nevoit sa renunt pe viitor la orice serviciu din partea lor. In total am fost nevoit sa aduc masina de 3 ori la ei pentru reparatia respectiva. Prima oara nu a iesit culoarea cum trebuie + un frumos efect de portocala + interiorul usilor(ramele) prezentau urme de vopsea exfoliata . A doua oara a iesit culoarea , dar au vopsit mai mult decat trebuia - prin urmarea am avut plafon si capota gazate + stropi de vopsea pe geamuri , far , bara fata .... O superba lucrare demna de un service autorizat. A treia oara ( insemnand revenirea pentru remediere probleme ) am plecat tot cu un gust amar si cu o situatie rezolvata romaneste ... pe jumatate. Am ridicat masina cu "inca" destui stropi de vopsea pe geamuri si plina de praf ( de la polishare) pe tapiterie , pesteeeeeeee tot . Masina nu a putut fi spalata ca nu era baiatu' de la spalatorie . Am spalat-o de 2 ori in decurs de 2 zile si inca mai am urme de polish pe langa chedere si alte zone mai greu accesibile. A 3-a oara am curatat-o singur )
            Nu aveam pretentia sa-mi stea cineva in genunchi sau sa-mi pupe mana, dar cand iti vine un client ptr a 3-a oara ca tu esti un service "incompetent" macar te prefaci ca-ti pasa.
            Raman cu un gust amar pentru ca imi place masina, dar din pacate nu mai am unde sa o duc in service. Inca regret ca nu am vopsit cele 2 usi la Hess de unde am plecat multimit de fiecare data. Prefer sa pierd garantia decat sa mai calc pragul celor 2 reprezentante din Bucuresti.
            Drumuri bune sa aveti si cat mai putine vizite la service.

            Comment


            • #96
              Si la Asko ai avut experiente neplăcute? Părerea mea este ca sunt mult mai profi decāt Carpati!
              2017 Honda CRV 9AT Executive + Connect + Sensing
              Ex:
              2014 Honda Civic Executive
              2011 Honda Civic GT

              Comment


              • #97
                Nu-s nici Asko rupti din soare la capitolul vopsitorie. La mecanica e altceva, se mai intampla sa greseasca si acolo, dar nu se compara.
                Pentru vopsitorie, eu raman in continuare cu Hess.
                -------------------
                There is no point of having if you can't share.

                Comment


                • #98
                  In materie de vopsitorie, e bine sa retineti pe cei de la Apan Motors (fosta Mara Braila). Isi fac treaba excelent! Ce citesc eu ca se intampla la Asko, e de neconceput la dealerul brailean...

                  Comment


                  • #99
                    E greu cu vopsitoria. Eu o am acum la Mitsubishi...Tiriac. Am dus-o pentru remedieri..zgarieturi..tabla usor infundata. Fiind la doi pasi de mine sunt cu geana pe ei. O fac pe CASCO si agentii de la Alllince sunt cam miopi nitel ca sa nu zic altfel. Nu aveam vopsitorie integrala, ca nu au vrut sa accepte, dar fiindca nu au putut sa-i dea patinā..uniformizare culoare..astazi mi-au spus ca o vopsesc integral mai putin plafonul. Sper sa le iasa si sa nu mi-o faca portocala ca-i belesc. Singurii pentru vopsitorie pe care i-as recomanda sunt cei de la DAB AUTO. Nu m-am dus la ei fiindca m-ar fi programat undeva in octombrie plus ca si cei de la Allince m-au presat nitel sa fac lucrarea la ei. La DAB patronul e un fixist..daca clientul se stramba si are dreptate cel care a gresit nu mai vine la servici a doua zi. Sunt si scumpi au manopera undeva la 300-350 ron/ora dar lucrarile sunt impecabile. Abia astept sa vad cum iese si ce se va intampla dupa 2-3 spalari. Sper sa o iau vineri....Coltul care mi l-au dat spre folosire nu-i de mine...prea mic...prea te ia vantul cu el.
                    Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                    Comment


                    • Iar o sa ai masina in 2 nuante de gri Florine.
                      I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                      My cars:

                      '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                      '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                      '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                      '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                      EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                      EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                      EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                      EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                      EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                      EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                      Comment


                      • Sper sa nu...cā dacā da fac scandal urāt. De doua ori m-au chemat sa le arat culoarea...stii ca am 2 nuante pe ea.
                        Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                        Comment


                        • N-am mai scris de ceva vreme aici. Am mai facut cateva vizite in service pentru revizii si chestii pe garantie .
                          Am rezolvat pe garantie - amortizor stanga spate ( decedat complet) si rulment stanga fata ( troncanit la viraj maxim dreapta )
                          Scapat de placutele de frana vechi implicit de scartait ( le-am schimbat doar din cauza scartaitului caci mai aveau peste 40% ambele)
                          In rest inca ma deranjeaza faptul ca masina papa ulei ( am schimbat 0w20 honda cu 5w40 honda si la acelasi interval - 5-6000 km consuma 700-800 ml ) Nu suport raspunsul asa fac motoarele Honda )))
                          Inca urasc benzina de la Rompetrol - o consider proasta ( atat 95 at si 98 ) - imi este clar ca nu se pupa ce pun aia in benzina cu motorul asta. Nu are cum sa fie diferenta de consum asa mare schimband Rompetrol cu Petrom imediat ce ai golit rezorvoru' . Cine nu ma crede il invit la un test ))))

                          Comment


                          • Nu e vorba ca nu te cred, dar la al meu motor cu Euro 4 ii place mai mult Rompetrolul decat altele.

                            O fi statia de la care alimentezi de vina.
                            '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                            sigpic

                            Comment


                            • Al meu cel mai bine merge cu OMV. De la Rompetrol si Mol am bagat destul de mult timp si de aveam senzatia ca da in nas cand accelerez. Cu OMV nu am probleme de genul asta.

                              Comment


                              • Zilele trecute am patit o chestie stranie cu VSA-ul. Imi intra foarte des chiar si in situatii mai putin obisnuite pentru el. Mers in linie dreapta schimbat 1-a pe la 4500 , schimbat a 2-a pe la 5000 . VSA-ul intra pe la 4000 si chiar de meargeam drept fugea spatele asa frumos ) . Zic bai anvelopele au 3 ierni or fi gata ? Trag pe dreapta la o vulcanizare si aflu : stanga fata - 1.9 , stanga spate 1.8 , dreapta fata 2.2 , dreapta spate 2.0 . 4 valori diferite de presiune )))) M-am linistit . 2.2 presiune in toate acum si intra doar in conditiile de exploatare corespunzatoare

                                Comment

                                Working...
                                X