LADDU: '12 Honda Civic 5D 1.8 M/T Sport, Urban Titanium Metallic

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • LADDU: '12 Honda Civic 5D 1.8 M/T Sport, Urban Titanium Metallic

    Salut,

    Scrutez de mult timp forumul si Civic-urile/Accord-urile in cautarea unei variante/oferte potrivite pentru bugetul si dorintele mele. Am amanat in mai multe randuri din cauza altor prioritati.

    In cele din urma, dupa multe eforturi, frustrari, dezamagiri, negocieri am laut hotararea si am achizitionat masina din titlu. Inca nu ma aflu in posesia ei, la sf saptamanii sau saptamana viitoare o voi ridica de la dealer.

    O sa justific de ce am precizat dezamagiri... Ei bine, cand am inceput sa ma interesez de Civic, vroiam (si inca vreau) nivel de echipare executive. Din pacate, cu oferta curenta de la HTR si discountul pe care l-am obtinut de la dealer, plus curs de schimb de 4.5 lei / euro, plus lichidarea de stoc, plus informatiile de la 3 dealeri diferiti ca noul stoc va veni la un pret mai mare si fara reducerile curente (sunt convins ca 50% e marketing), plus ca la momentul de fata nu exista niciun executiv (fara navi) pe stoc, am zis sa merg pe varianta Sport. In formula executive, m-as fi intans la extremitatile plapumii din punct de vedere financiar, deci si asta a atarnat in balanta catre varianta Sport.

    In afara de Xenon si senzori de parcare, de restul dotarilor de pe executive ma pot lispi. Senzorii se pot pune si aftermarket, nu stiu in schimb daca se poate face asa ceva cu Xenon. Din cauza spalatorului de faruri care este integrat in bara. Voi vedea la momentul respectiv.

    Culoarea iar nu e cea mai ideala, dar nu ma plang atst timp cat Urban si Rosu mai erau pe stoc.

    Si acum intrebarile

    1. Din cate stiu la motoarele moderne nu mai exista notiunea de 'rodaj'. Totusi ma gandesc ca prima mie/mii nu e indicat sa tii motorul in VTEC la nesfarsit. Puteti sa-mi oferiti sfaturi de corecta utilizare in primele mii. Banuiesc ca informatia se afla si in manualul de utilizare, dar cum nu il detin...

    2. Legat de Xenon. Este necesar ? Sau fac fata cu brio cerintelor si cele cu halogen ? Daca se monteaza instalatia de xenon se pun si spalatoarele ?

    3. As vrea sa fac o ceruire cu ceara solida. Recomandari de ceara ? Eu m-am oprit la Turtle Wax si ma gandesc sa o fac eu. Mai ieftin si mai cu simt de raspundere.

    Daca imi mai vine ceva in minte o sa editez postul sau o sa updatez. Dupa caz.

    Revin cu poze in viitorul nu foarte apropiat.
    '12 Honda Civic 5D 1.8 M/T Sport, Urban Titanium Metallic

  • #2
    Salutare ,

    1. rodajul exista la orice dupa parerea mea indiferent ca schimbi un telefon si ai grija in primele 2 zile de el )) asa e si cu masina , o menajezi din instinct in primii 1000 de km sa zicem
    2. din punctul meu de vedere doar ptr Xenon as fi optat pentru echiparea Executive , eu am Sport . Dupa 6000 km sunt multumit de faruri , dar daca ar fi fost optiune separata ptr xenon as fi optat pentru ea . Instalatia aftermarket nu vine cu spalatoare , nu iti recomandat deloc !
    3. vopseaua .... lacul ... foarte proaste din pacate .

    Fara sa-ti stric asteptarea trebuie sa te pregatesc pentru ce vei constata si tu masina este ... cam puturoasa ... consumul este ok insa La ce pret ai ajuns cu negocierea ?

    Comment


    • #3
      Salut,

      Nu poti pune Xenon pe echipare Sport pentru ca e alta bara, cea cu gauri pentru spalatoare. Mi s-a zis ca nu exista optiunea aceasta.

      Stiu cat e de puturoasa, am fost la test drive Mie personal nu mi s-a parut chiar asa grav, mai ales dupa 4k rpm unde mi-a lasat pentru a treia oara (al treilea test drive) un zambet placut pe buze.

      Acum depinde si daca ai condus o alta Honda inainte. Eu din pacate nu am avut ocazia.
      '12 Honda Civic 5D 1.8 M/T Sport, Urban Titanium Metallic

      Comment


      • #4
        @Laddu. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea! umblaretz a punctat foarte bine ce doreai sa afli.

        @umblaretz. Poate-ti faci timp pentru a prezenta roscata.

        Comment


        • #5
          Am condus GT-ul, poate incerc si Accord-ul lui @mhh39 . Dupa drumuri cu serpentine, diferente de nivel si fara limita de viteza o sa-i remarci puturosenia Ar fi putut sa umble un pic la curba de cuplu macar sa-l coboare la 4000rpm sau sa-l creasca la 190-200nm
          @Mihai as veni daca ma inviti tu ... fata aia a ta de albina imi pare cunoscuta

          Comment


          • #6
            Originally posted by umblaretz View Post
            Dupa drumuri cu serpentine, diferente de nivel si fara limita de viteza o sa-i remarci puturosenia Ar fi putut sa umble un pic la curba de cuplu macar sa-l coboare la 4000rpm sau sa-l creasca la 190-200nm
            Cu ce masina compari tu puturosenia asta?
            Mda, eu zic ca puteau si astia de la Honda macar un 300Nm, la 4000RPM, sa-l pastreze Euro5 si sa si scada cilindreea la 1600 asta in conditiile in care ramane NA...Niste natafleti...LOL.
            "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

            '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

            Comment


            • #7
              In prima faza il compar cu GT-ul, am scris mai sus . Nu are rost sa deschid un subiect care nu isi are rostul aici. Facem off-topic la urma urmei .
              ps: nu-i nevoie sa fii acid , nu am facut masina puturoasa am spus "sa-i remarci puturosenia"
              ps2 :ai condus-o ca sa-mi poti da dreptate sau nu ?

              Comment


              • #8
                Felicitari pentru achizitie.
                Daca ai bani poti sa ii pui xenon de fabrica nu e o problema dar investitia e mare Alte faruri spalator de faruri senzorii de Autolevering bara nu trebuie schimbata se poate decupa si manopera ceva.
                In rest bucurate de ea asa cum e farurile sunt ok o investitie buna ar fi folie protectoare pe ele cat sunt noi sa nu se matuiasca iarna mai ales de la nisip si griblura.
                asteptam poze.
                2017 DACIA Sandero stepway 0.9Tce + easy r
                EX-2007 CIVIC 1,8 I-VTEC 140CP

                Comment


                • #9
                  Bunvenit printre ''hondari'', distractie placuta si km cat mai multi fara probleme impreuna cu a ta bijuterie
                  Cand o ''ridici'' fa-i o sedinta foto si incarcale aici , fa rodajul normal nu te lua dupa ce zice ''lumea'' iar in legatura cu xenonul iti spun ca se merita, dar, daca esti obisnuit cu faruri normale nu o sa-i simti lipsa. Daca ai avut xenon pe vecchia/vechile auto o sa simti diferenta.
                  "Parerea mea''
                  HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
                  CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
                  http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/

                  Comment


                  • #10
                    Si ce intelegi prin rodaj "normal" ?
                    '12 Honda Civic 5D 1.8 M/T Sport, Urban Titanium Metallic

                    Comment


                    • #11
                      Vezi ce-a scris umblaretz.
                      Menajeaz-o in prima mie de kilometri. De evitat franele bruste, decat daca este necesar, nu brusca, preferabil sa ramai sub 4000-4500rpm. Eventual, fa un drum lung, n-o tine in oras.
                      Per ansamblu, sa mergi cu grija. Nu este vorba doar despre motor, ci despre toata masina, ca ansamblu. Pana si franele necesita un pic de rodaj, ca doar sunt noi. Asta, daca te intereseaza. Poate chiar dealer-ul iti spune lucrurile astea sau le gasesti in manualul masinii.

                      Personal, as menaja-o la inceput. Tu decizi.

                      Comment


                      • #12
                        Felicitari pentru achizitie si bine ai venit printre noi! Cand intri in posesia ei, ia-o intr-o vineri la o intalnire nocturna!
                        Referitor la rodaj, eu as zice doar sa nu o bruschezi si sa o treci treptat prin toate turatiile. Inclusiv 6xxx rpm
                        2007 Honda Accord 2.0 M/T LS NHB
                        2008 Honda CR-V 2.0 M/T EX NHB
                        2000 Honda S2000 Berlina Black
                        http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/nolty/

                        Comment


                        • #13
                          Partea cu rodatul franelor, al ambreajului le stiam si intrebarea mea era strict la rodarea motorului.

                          Din ce am mai citit si aici pe forum si prin alte parti, trag concluzia ca e recomandat sa mergi in toata plaja de turatii si in toate treptele, fara accelerari bruste ci cat mai lin cu putinta. Am gasit un post AICI care mi se pare extrem de bine expus si in concordanta cu ce ma asteptam de la orice motor modern. In sensul ca notiunea de rodaj clasic nu exista.

                          Masina sper ca o voi ridica maine, de la Constanta (cu okazia asta recomand AutoKlass Constanta - nu ii cunosc si nu imi sunt rude, dar am scos un pret mai mult decat decent de la ei - sau mi l-au dat ei) deci va vedea un drum pe autostrada pana la Bucuresti. Planuesc a ajunge la una din intalnirile nocturne, dar sincer nu cred ca se va intampla maine Poate saptamanile viitoare.

                          Va multumesc tuturor pentru urari, voi reveni cu poze cat de curand posibil.
                          '12 Honda Civic 5D 1.8 M/T Sport, Urban Titanium Metallic

                          Comment


                          • #14
                            Pai daca o iei maine crezi ca vei rezista sa nu iesi seara la plimbare?
                            2007 Honda Accord 2.0 M/T LS NHB
                            2008 Honda CR-V 2.0 M/T EX NHB
                            2000 Honda S2000 Berlina Black
                            http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/nolty/

                            Comment


                            • #15
                              Eheheee o saptamana (sau poate chiar mai mult) nu o sa vrea sa se mai dea jos din ea
                              HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
                              CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
                              http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/

                              Comment

                              Working...
                              X