Salut Tuturor.
Va multumesc pentru toate gandurile frumoase de pe acest forum care mi-au influentat alegerea unei masini japoneze la care visam de mic.
Din ianuarie am intrat in posesia unei Honde Civic 1.8 Manuala, echipare LifeStyle, culoare gri cu setul al doilea de jante si cauciucuri pentru iarna.
Masina a fost importata din Germania la 23000 de km, iar acum are 27000. Masina este produsa 2015 si inmatriculata 2016, a venit impecabila cu o zgarietura insesizabila pe usa spate din partea dreapta si foarte putin uzat locul de sustinere stanga al scaunului soferului.
Ca dotari masina are navigatie, senzori parcare fata spate, camera spate, lane departure warning, asistenta unghi mort, oglinzi pliabile electric si incalzite, scaune incalzite, stergatoare faruri care prezinta doua lupe pe far cu lumini led, camerele din parbriz si sistemul CTBA, buton economic si start stop.
Masina a avut ulei TOTAL QUARTZ INEO LONGLIFE 0w20, de la 13500km pana la 26000 km atunci cand a inceput sa sune senzorul.
I-am facut revizia acum doua saptamani cu filtre Man, si i-am schimbat uleiu cu Honda 0w20. Am tras o privire la service cand a fost ridicata pe elevator si pot spune ca era ca noua fiind antifonata toata partea de sub cu scut la motor si partea mediana pana la toba care nu are pete superficiale de rugina, franele arata bine, filtrele nu erau foarte murdare, iar din uleiul care a iesit negru s-a consumat cam 900ml.
Ca tinuta de drum, este conform asteptarilor pe care le-am avut in urma documentarii. Este o masina rapida si sunt multe ocaziile in care nu ai talpa sa ii dai. Masina ajunge extrem de usor la 5000RPM si am avut cu greu spatiu in oras pentru o turatie mai mare, atunci cand motorul suna altfel fata de competitori.
In traficul din Bucuresti pot spune ca masinii nu prea ii plac plecarile de pe loc se simte un tremurat in motor la ridicarea ambreiajului, dar la drum lung si un oras nu foarte aglomerat este extraordinara.
Benzina folosesc Mol Evo 100, si nu pot sa spun ca este o diferenta fata de 95 si OMV.
Consum Ramnciu Valcea-Bucuresti cu Econ, cateva depasiri la 5000 RPM, si mers cu 100kmh cu Cruise Control 5,1L.(destul de plictisitor). Fara econ, alergata pe autostrada cam 8,5L. Bucuresti trafic intens 10-11L si 14L intr-o zi cand s-a stat pe loc.Consum Mediu 800 de km inumai in Bucuresti 9%.
Atasez cateva poze si voi reveni cu impresii de la interior cat de curand.
Pana acum masina este o adevarata incantare, iti pune zambetul pe buze cand auzi motorul (mai ales acolo sus) si cu greu te face sa stai departe de ea.
Va multumesc pentru toate gandurile frumoase de pe acest forum care mi-au influentat alegerea unei masini japoneze la care visam de mic.
Din ianuarie am intrat in posesia unei Honde Civic 1.8 Manuala, echipare LifeStyle, culoare gri cu setul al doilea de jante si cauciucuri pentru iarna.
Masina a fost importata din Germania la 23000 de km, iar acum are 27000. Masina este produsa 2015 si inmatriculata 2016, a venit impecabila cu o zgarietura insesizabila pe usa spate din partea dreapta si foarte putin uzat locul de sustinere stanga al scaunului soferului.
Ca dotari masina are navigatie, senzori parcare fata spate, camera spate, lane departure warning, asistenta unghi mort, oglinzi pliabile electric si incalzite, scaune incalzite, stergatoare faruri care prezinta doua lupe pe far cu lumini led, camerele din parbriz si sistemul CTBA, buton economic si start stop.
Masina a avut ulei TOTAL QUARTZ INEO LONGLIFE 0w20, de la 13500km pana la 26000 km atunci cand a inceput sa sune senzorul.
I-am facut revizia acum doua saptamani cu filtre Man, si i-am schimbat uleiu cu Honda 0w20. Am tras o privire la service cand a fost ridicata pe elevator si pot spune ca era ca noua fiind antifonata toata partea de sub cu scut la motor si partea mediana pana la toba care nu are pete superficiale de rugina, franele arata bine, filtrele nu erau foarte murdare, iar din uleiul care a iesit negru s-a consumat cam 900ml.
Ca tinuta de drum, este conform asteptarilor pe care le-am avut in urma documentarii. Este o masina rapida si sunt multe ocaziile in care nu ai talpa sa ii dai. Masina ajunge extrem de usor la 5000RPM si am avut cu greu spatiu in oras pentru o turatie mai mare, atunci cand motorul suna altfel fata de competitori.
In traficul din Bucuresti pot spune ca masinii nu prea ii plac plecarile de pe loc se simte un tremurat in motor la ridicarea ambreiajului, dar la drum lung si un oras nu foarte aglomerat este extraordinara.
Benzina folosesc Mol Evo 100, si nu pot sa spun ca este o diferenta fata de 95 si OMV.
Consum Ramnciu Valcea-Bucuresti cu Econ, cateva depasiri la 5000 RPM, si mers cu 100kmh cu Cruise Control 5,1L.(destul de plictisitor). Fara econ, alergata pe autostrada cam 8,5L. Bucuresti trafic intens 10-11L si 14L intr-o zi cand s-a stat pe loc.Consum Mediu 800 de km inumai in Bucuresti 9%.
Atasez cateva poze si voi reveni cu impresii de la interior cat de curand.
Pana acum masina este o adevarata incantare, iti pune zambetul pe buze cand auzi motorul (mai ales acolo sus) si cu greu te face sa stai departe de ea.
Comment