yobit net
HOLACIABI: '15 Honda Civic 1.8 i-VTEC M/T Lifestyle, Polished Metal Metallic - Hondafan

HOLACIABI: '15 Honda Civic 1.8 i-VTEC M/T Lifestyle, Polished Metal Metallic

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • HOLACIABI: '15 Honda Civic 1.8 i-VTEC M/T Lifestyle, Polished Metal Metallic

    Salut Tuturor.
    Va multumesc pentru toate gandurile frumoase de pe acest forum care mi-au influentat alegerea unei masini japoneze la care visam de mic.

    Din ianuarie am intrat in posesia unei Honde Civic 1.8 Manuala, echipare LifeStyle, culoare gri cu setul al doilea de jante si cauciucuri pentru iarna.
    Masina a fost importata din Germania la 23000 de km, iar acum are 27000. Masina este produsa 2015 si inmatriculata 2016, a venit impecabila cu o zgarietura insesizabila pe usa spate din partea dreapta si foarte putin uzat locul de sustinere stanga al scaunului soferului.
    Ca dotari masina are navigatie, senzori parcare fata spate, camera spate, lane departure warning, asistenta unghi mort, oglinzi pliabile electric si incalzite, scaune incalzite, stergatoare faruri care prezinta doua lupe pe far cu lumini led, camerele din parbriz si sistemul CTBA, buton economic si start stop.

    Masina a avut ulei TOTAL QUARTZ INEO LONGLIFE 0w20, de la 13500km pana la 26000 km atunci cand a inceput sa sune senzorul.
    I-am facut revizia acum doua saptamani cu filtre Man, si i-am schimbat uleiu cu Honda 0w20. Am tras o privire la service cand a fost ridicata pe elevator si pot spune ca era ca noua fiind antifonata toata partea de sub cu scut la motor si partea mediana pana la toba care nu are pete superficiale de rugina, franele arata bine, filtrele nu erau foarte murdare, iar din uleiul care a iesit negru s-a consumat cam 900ml.

    Ca tinuta de drum, este conform asteptarilor pe care le-am avut in urma documentarii. Este o masina rapida si sunt multe ocaziile in care nu ai talpa sa ii dai. Masina ajunge extrem de usor la 5000RPM si am avut cu greu spatiu in oras pentru o turatie mai mare, atunci cand motorul suna altfel fata de competitori.
    In traficul din Bucuresti pot spune ca masinii nu prea ii plac plecarile de pe loc se simte un tremurat in motor la ridicarea ambreiajului, dar la drum lung si un oras nu foarte aglomerat este extraordinara.
    Benzina folosesc Mol Evo 100, si nu pot sa spun ca este o diferenta fata de 95 si OMV.
    Consum Ramnciu Valcea-Bucuresti cu Econ, cateva depasiri la 5000 RPM, si mers cu 100kmh cu Cruise Control 5,1L.(destul de plictisitor). Fara econ, alergata pe autostrada cam 8,5L. Bucuresti trafic intens 10-11L si 14L intr-o zi cand s-a stat pe loc.Consum Mediu 800 de km inumai in Bucuresti 9%.
    Atasez cateva poze si voi reveni cu impresii de la interior cat de curand.

    Pana acum masina este o adevarata incantare, iti pune zambetul pe buze cand auzi motorul (mai ales acolo sus) si cu greu te face sa stai departe de ea.
    germania

  • #2
    Frumoasa foc..!
    Sa te poarte cu placere..!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

    Comment


    • #3
      Sa o conduci cu aceeasi placere in continuare!


      I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that. ― Robert Michaels MD - 2007 - Graduation Speaker

      Comment


      • #4
        Sa o conduci cu placere multi km. si fara de probleme.

        Comment


        • #5
          Sa te bucuri de ea km fara numar si fara probleme. Ce sfaturi pot sa iti dau:
          - nu tine uleiul mai mult de 10.000km mai ales daca urci din cand in cand in ture.
          - nu schimba gradatia de la 0w20 atata timp cat consumul ramane in limite rezonabile (cum ai tu 900 ml in 13.000 km e inca foarte ok). Iar daca il schimbi la 10.000 nu o sa se mai aprinda nici senzorul de nivel scazut.
          - vibratia in ambreiaj o am si eu de cand a fost masina aproape noua. Acum la 110.000 km e aproape la fel. Nu se intampla tot timpul, nu patineaza ambreiajul si o sa te obisnuiesti cu ea.
          - ignora butonul ala de ECON, nu aduce nici o imbunatatire in aproape nici un caz

          Comment


          • #6
            Multumesc de urari si va doresc la fel.
            Nu cred ca voi ajunge la 10000 de km, deci va fi schimbat la un an, tot cu 0w20 desi toti mecacinii zic 5w30.

            -Pedalele si schimbatorul sunt ok, dar nu ii plac placarile de pe loc, cateodata face figuri la intrarea in viteza 1, rar in a doua, o data a intrat greu intr-a 6-a, si o data dintr-a 6-a am vrut sa dau a 4-a si a intrat a doua.
            -Click-ul schimbatorului de viteze este demential. Imi place mai mult ca la BMW. Cu marsarieru stim ca intra greu mai ales din viteza intai sau a doua, cand vreau sa parchez lateral vin cu a doua pun frana si cand dau marsarier rapid nu vrea sa intre, trebuie sa astepti pe neutru sa misti stanga dreapta.
            -Padalele probabil sunt cele mai bune pedale pe care am pus piciorul, in ciuda faptului ca sunt prinse sus. Franele cateodata functioneaza la atingere usoara, in alte dati trebuie apasat mai mult pentru a opri.
            -Directia este precisa, volan moale pe loc, se intareste pe mod eco, desi parca are un lag insesizabil. Intr-o zi de iarna dupa ce a stat ceva timp cred ca scartait ceva la caseta de directie dar niciodata de atunci.
            -Cu eco activat si start stop mi se pare ca ating 7 zile de mers de doua ori pe zi sau putin mai mult cu 15L de carburant, iar fara eco 5-6 zile. Pentru ca pur si simplu pleci mai batraneste, nu te lasa sa accelerezi, dar se poate spune ca ii cam incurci pe ceilalti participanti la trafic, mai ales in Bucuresti unde se accelereaza la placarile de pe loc. Start stopul, cam uit sa-l dezactivez, mie imi place sa se opreasca si o singura data nu a vrut sa functioneze: mi-a dat info de baterie, intr-o vinere infernala cand am facut 1h20m pe 9 km in bucuresti.

            Voi revenii cu alte impresii de la interior. Sa aveti o zi frumoasa!

            Comment


            • #7
              Imi place culoarea si nu cred ca am mai vazut-o prin Bucuresti ! Sa o stapanesti cu placere si fara probleme !
              ECO, personal il folosesc doar prin Bucuresti dar nu din cauze de consum ci doar ca nu imi place sa plec cu ''scart'' . Rar si pe cruise pe autostrada .
              Ref la uleiul folosit : aici ii dau dreptate lui BV26CAT .Cat timp nu papa ulei nu il schimba inca . Acelasi sfat l-am primit si eu la Asko si cu 0w20 am ajuns super linistit la 100000 de km .

              Comment


              • #8
                Am mai vazut inainte de Paste prin Bucuresti una identica aceeasi culoare de PH.
                La drum lung activez ECO pe plan drept si cruise. In niciun caz nu o sa bag alt ulei decat 0w20

                Comment


                • #9
                  Un mare greiere care a aparut la interior odata cu venirea caldurii plus vibratii.In zona oglinzii retrovizoare a cazut coverul de plastic care acopera camerele.L am detasat de rama si am
                  observat pe partea dreapta ca rama de plastic se dilata si se burteste pe mijloc acolo unde nu prezinta banda dublu adeziva din fabrica. Este frustrant, am incercat sa-i pun un punct de adeziv bison dar se usuca greu. A mai patit cineva sa i se dezlipeasca rama?

                  Comment


                  • #10
                    Adezivul a inceput sa se lipeasca dupa o saptamana, a fost mai frig afara si i-am pus parasolar exterior cand a fost soare. O sa ii pun putina dubla adeziva capacului cand il atasez de rama si sa speram ca nu o sa se mai dezlipeasca.
                    Legat de tableta, cred ca am update-ul RC3.
                    Bluetooth-ul merge ok, convorbirile merg ok, in multe cazuri il aud infundat pe cel cu care vorbesc, probabil e de la semnal.
                    Am instalat ceva aplicatii care mai merg. Am conectat-o prin hotspot la telefon, in bucuresti merge ok.
                    Am instalat netflix-merge super, waze-penultima varianta se incarca greu dar merge ok.
                    Deezer merge super, si merg selectate melodii si daca nu ai premium.
                    Spotify se incarca greu,-l-am dezinstalat.
                    Browser-ul merge super, poti sa te conectezi cu google, iti vede youtube, dar nu poti sa-l folosesti in miscare.
                    Google chrome merge super, dar nu te poti conecta la google.
                    Firefox merge sa te conectezi cu cont si iti vede youtube dar parca merge prea greu.
                    Aplicatia de youtube merge foarte ok, dar are probleme cu auto rotate si nu ti vede contul de google.
                    Soundcloud nu mai merge, nu lasa sa se concteze la cont, hbo go nu merge.
                    Stickuri kingston merg foarte bine, am unul de 8gb cu filmept. vlc, si unul de 32 de giga usb 3.00 cu muzica citeste mp3, wav, flac, wallpaperuri, si backupuri.
                    Navigatia Garmin merge ok are si pinch to zoom. Mai am un telefon xperia S lt26i, care se conecteaza cu hdmi si afiseaza ecranul pe tableta.
                    Tableta merge greu dupa ce instalezi aplicatii dar inca e acceptabila. Nu a dat rateuri prea mari, s-a blocat o data subit, o data s-a stins, nu am avut probleme cu camere marsariei, mai da erori la muzica pe bluetooth dar cred ca e de la semnal. In ultima vreme se conteza ceva mai greu la wifi. Daca masina nu e folosita zilnic, tableta parca se aprinde si merge o idee mai greu.

                    Eu sunt multumit de ea, nu ma astept sa mearga ca un iphone, si face destul de multe chestii.
                    As vrea sa stiu daca merita stickuri cu wireless, costa vreo 500 de ron si daca exista vreo varianta cu youtube-ul mai practica. O zi faina!

                    Comment


                    • #11
                      https://giphy.com/gifs/honda-civic-jOmxxCOuCjAkXY5EhT

                      un gif cu masina mai sus, multumesc colegului IB23


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment


                      • #12
                        Putin offtopic, nu stiu cum rezista la voi uleiul 10k, ca la mine dupa 6k deja se maroneste binisor, fara condus agresiv, foarte foarte rar trec de 5000rpm si uneori cand vreau sa ma mai joc cu ea, o alerg intr-a -3a la 3500-4500. Probabil uleiului nu-i place condusul 99.8% oras
                        Revenind, deci masina arata ... ... vazusem una prin germania recent, proaspat spalata, nu-mi puteam lua privirea de la ea. Sper doar sa n-ai parte de zgaraieturi ca sa te poti bucura de superbitatea culorii
                        Cred ca ECON-ul e bun pentru pensionari, ei au suficienta rabdare sa astepte ca masina sa accelereze cu ECON-u' activat ( little experiment, mergi cu masina, activeaza econ-ul, dai talpa si apoi dezactiveaza-l, simti ca pleaca ca din pusca , "launch control" )
                        La mine inca n-a cazut capacu' de plastic de la camere dar mai zdrangane uneori. E un plastic atat de ieftin si montat atat de prost, se aude ca o tigaie uneori. Cred ca japonezii s-au zgarcit un pic aici si probabil nici englezii n-au ansamblat-o cum ar fi trebuit.
                        Eu unul nu am nici o vibratie la plecarea de pe loc ( btw, tot 1.8 manuala, 27k km ) si nu plec fortat/accelerat, plec ... normal.
                        In rest, sa te bucuri de jucarie. Mai are cate un greier dar o turezi la 5000 si nu se mai aude

                        Comment


                        • #13
                          Am facut 1500 de km de la revizia din aprilie. Uleiul cred ca se inegreste imediat. Acum sunt curios cum se va comporta cel honda si cu mers mult in oras. Cel TOTAL a rezistat 13000, pana a sunat pentru revizie, insa nu a cunoscut Bucurestiul pana atunci. Cu siguranta masinii nu i place in oras, nu stiu cum rezista cele diesel mers 99% in oras. Ieri am reusit consum 14, cel mediu a ajuns la 8,2. Masina inca arata bine dupa jumatate de an, are doar o ciobitura pe usile din spatele de la altii, iar pe dreapta au zgariat o usor cei care matura strazi. Am descoperit prin torpedou ca am vopsea de retus, de la nemti, am si uitat de ea.
                          Legat de spalat, la bucuresti e ca naiba, se murdaresti imediat, peste o ora e la fel de murdara, praful intarit nu se ia, raman urme pe plafon si capota. Inca nu am dus-o la o spalatorie unde sa fie frecata si stearsa, insa cele self service, sunt mai proaste decat la valcea.
                          Cred ca econu e bun cand cand e super aglomerat.Am mers o luna fara el, si a fost ceva mai mare consumul.
                          La rama de la de la camere, dubla adezica e bine lipita de geam, dar intre rama si dubla adeziva s-a dezlipit in toate punctele de la caldura de la noi. Am sters bine cu acetona, si dupa am lipit o cu picatura, vad ca sta bine acum, ma simt mai relaxat sa nu o vad cazuta in fiecare zi. Si eu am ajuns la 28k de km, masina nu ar vibra daca ar fi conditii de trafic normale, dar la noi pleci, si nu stii cand pun cei din fata frana sau apar alte pericole. Oricum e super confortabila si nu smuceste deloc. Inca nu are niciun sunet dubios de pe undeva. Masina normala cu mai mult suflet nu am vazut, cum se comporta pedalele, transmisia, motorul si directia. O masina care iti transmite ca e vie si cu o imersivitate deosebita.

                          Comment


                          • #14



                            Sent from my iPhone using Tapatalk
                            Attached Files

                            Comment


                            • #15
                              Am spalat masina si am descoperit o ciobitura in luneta, nu a patruns si inauntru. Cei cu reparatii spun ca luneta nu poate fi reparata, ci inlocuita


                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              Comment

                              Working...
                              X