Am schimbat si bateria, am pus Varta Blue EFB , model care vine si pe original , 60 Ah dar cu curent pornire mai mare
ENOPUL: '15 Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC Elegance M/T, Red Passion Pearl
Collapse
X
-
Pfuu, greu se schimba becurile la masina asta , mai ales daca ai carnaciori trandafir in loc de degete. Desi sunt la al 4-lea bec, tot uit cum se desface clema aia...dar am reusit inca o data
1 an si 11 luni a tinut acum, Philips PRO 150, nu e rau ca imi aduc aminte ca la ford schimbam la 6 luni dar acolo era o placere sa il schimbi ca operatie
Comment
-
Ma cam enervau franele in ultima vreme. Eu ziceam ca sunt subiectiv ca as fi obinuit cu franele serioase dela civic X insa sotia, soferul de baza al masinii mi-a povestit ca i-a stat inima intr-o dimineata ca a fost nevoita sa franeze brusc si simtea ca nu se opreste masina. Zic, ok, o fi de la lichidul de frana, are 3 ani si cere schimbat. Duc masina la service, le spun ce vreau. Seara ma cheama sa o iau, si ma intreaba direct...unde tineti masina? eu ma gandeam direct la zgarieturi, ca au busit-o si vor sa dea vina pe mine .....ma duc afara si imi arata discurile...pe dreapta oglinda, pe stanga ruginite. ca sa ma convinga, imi da si poze cu rotile scoase....mda, cam ruginite in conditiile in care se merge zilnic cu masina dar repet, doar pe stanga....ca si cum pe stanga ar sta in umezeala. apoi imi arata si o diagrama de frana care arata o diferenta de 19% intre parti, pe stanga evident, mai slabe dar inca in valorile admise la itp. Sincer nu stiu ce sa spun, nu imi pot da seama de la ce au ruginit pe stanga, discurile au max 3 ani, 20000 km. placutele la fel, EBC TOATE.
Prin urmare, cam sunt fortat sa schimb discurile si placutele , cel putin pe fata. Nu ma simt confortabil cu modul cum franeaza, mai ales dimineata si citisem ca franaele EBC trebuie incalzite dar sa le frec, cine sta dimineata sa puna 2-3 frane de proba. O sa pun ATE sau TRW.
Am schimbat si lichidul la ambreiaj, se simte la pedala mai ferm. si am facut si reglajul termic, cica aveam o mica deviatie pe evacuare.
Comment
-
incerc sa imi dau seama de ce doar pe stanga. nu cred ca s-au nimerit alea din alt material pe stanga
masina nu sta in apa, nu are umezeala diferita pe parti , nu bat stropitori pe roti. cum au stat alea pe stanga, au stat si alea de pe dreaptadar chiar si asa, EBC pentru mine nu mai exista ca optiune. voi pune cel mai probabil ATE ca la civic X aia e. eu acolo nu vad o rugina superficiala, mi se pare ca e cancer, e plecat in material si orice as face, nu mai am baza in ele pentru multa vreme
Comment
-
Odata instalat piticul pe creier e greu sa il culci si ma stresa ca franele sunt proaste. Asa ca am cautat un service care sa incerce sa vada cauza. Am sunat la un service Bosch le-am povestit cam ce problema cred eu ca am , eram hotarat sa reconditionez etrierele cu kit complet, inclusib pistonasele. Ei mi-au spus ca nu cred ca e de acolo dar posibil sa fie culisele blocate. Am dus masina la ei, au desfacut si m-au sunat s aimi spuna ca nu are nimic etrierul, totul merge bine dar placutele sunt degradate...a se vedea pozele. Asa ca am decis sa schimb placutele fata, am ales Textar. Pe spate i-am rugat doar sa greseze si sa curete bine etrierele, culisele si ce mai e nevoie. Drept urmare, la bacul de frana, diferenta a scazut la 8 % pe fata si 12 % pe spate. Am plecat de la 19% pe fata si 25% pe spate. Sincer un 8% era diferenta si al civicul X cand am schimbat placute discuri. si alta chestie ciudata , mi-au zis ca pe interior , discurile nu prezentau rugina.
Cand au vazut EBC, m-au intrebat direct..." si dimineata tin franele? primele 2-3 pedale? ca astea cam trebuie incalzite"....pana mea deja e a 4-a persoana care stie asta, doar eu , prost, nu am stiu inainte.
Comment
-
In weekend am folosit doar masina asta si mi-am tot cautat drumuri ca sa vad daca exista o schimbare. Da, exista, pedala e mult mai ferma, pleaca mai sus frana, nu scartie si franeaza bine sau mult mult mai bine decat inainte. Si nici nu mai clampane placuta in etrier. Inainte , cu EBC dar si cu cele originale, cand luam piciorul de pe pedala, se auzea un clampanit ca si cum se miscau placutele mult prea liber. Incepe sa dispara si rugina d epe discuri , semn ca lucreaza corect acum.
Comment
-
I-am improspatat si uleiul ieri, am facut schimbul cu Honda type 2.0 si filtru aer/ulei purflux. Pfaiii, zici ca e noua )
Pe dedesupt e in regula, nu joaca nici o bucsa , amortizoarele rezista. Cand am ridicat-o am identificat si o metoda de aplicare insonorizant intre compartiment motor si cabina...ai suficient loc daca o ridici pe elevator...,mai am ceva insonorizant, sa vad cand imi fac timp il aplic si apoi sa ii fac si un polish si o ceara nu de alta dar stau cu bidoanele in portbagaj si trece timpul.
Mai o problema care ma seaca acum, husa de la scaunul soferului are o portiune unde se desprinde cusatura si trebuie sa vad cum se poate rezolva asta fara sa o inlocuiesc. Aaaa si sa urat si centura de la sofer, mi se pare ca se retrage cam lent...mama ce de pitici am adunat pe creieri )
Comment
Comment