ENOPUL: '15 Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC Elegance M/T, Red Passion Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut,

    Franele mele mi se par nesigure. placute noi, discuri noi, EBC, lichid frana nou, lichid ambreiaj nou totusi cand apas nu musca din prima trebuie sa apas mai tare ca sa prinda si cand prinde, e prea brusc. am zis ca e de la aerisit , am fost la asko, am aerisit sistemul , nu s-a schimbat mare lucru. ce as putea sa verific sau sa imbunatatesc sa simt ca musca frana in siguranta?
    Honda Civic x 2020 1.5 182 CP

    Honda Civic IX 2015 1.8 142 CP

    Comment


    • #17
      Pai daca zici ca atunci cand apesi mai tare franeaza bine cred ca sunt ok franele, e doar chestie de obisnuinta. Probabil daca ai schimbat discurile si placutele cele noi au alta duritatel sunt diferite de cele anterioare, poate mai dureaza outin pana se aseaza. Sunt unele masini la care cum atingi frana ai ocazia sa musti din volan, asa sunt setate din fabrica, acelea nu-mi plac, la franarile normale trebuie sa ai grija mereu sa calci foarte usor frana cel putin pana te obisnuiesti.

      Comment


      • #18
        e clar o chestie de obisnuinta. cand o foloseam eu zilnic , ma obisnuisem cu ea si stiam ce si cum chiar daca nu imi placea. acum ca civicul ix a ramas sotiei si ocazional il conduc eu, ma deranjeaza tipul asta de frana, pe cealalta masina am frana de musti din volan cand o ciupesti si mie asa imi place. deja au 1 an franele noi si cel mai tare ma enerveaza la ele ca de ex dimineata primele 2 3 frane nu functioneaza ok, ca si cum au nevoie de incalzire, apoi e totul ok cu exceptia cursei . as fi fost incantat daca se puteau face reglaje ale pompei de franare, poate ar ajuta sa schimb furtunele insa pt civic 9 nu am gasit decat normale. daca vreau ceva mai sport, doar custom
        Honda Civic x 2020 1.5 182 CP

        Honda Civic IX 2015 1.8 142 CP

        Comment


        • #19
          desi le ai de 1 an probabil ca nu ai facut bedding si nu este material de placute deloc pe discuri. incearca un bedding 5-6 franari puternice consecutive de la 100 la 50 km/h si apoi mers cativa km fara franare. in general ajuta pentru orice tip de placuta.
          R 42659 - Milano Red Ep3

          Comment


          • #20
            ei nu am facut
            Honda Civic x 2020 1.5 182 CP

            Honda Civic IX 2015 1.8 142 CP

            Comment


            • #21
              Azi facut si itp-ul la Honda Nord. totul pare a fi in regula , mi-au adus cheia si actele dupa 30 min. eu stiam ca am o lampa de ceata cu bec ars dar pare ca nu a contat.

              Daca tot am ajuns acolo, am ridicat si un kit corector de vopsea, am cateva sgarieturi pe masina si o sa vad daca reusesc sa rezolv speta. m-a costat doar 25 lei si comparativ cu kitul echivalent de pe olx e super deal..pe olx e 80
              Honda Civic x 2020 1.5 182 CP

              Honda Civic IX 2015 1.8 142 CP

              Comment


              • #22
                Sa mai zicem o vorba si pe aici....

                Sambata am facut revizia de an, an in care masinuta a mers doar 6900 km, cea mai mare parte in oras. Am inlocuit filtrele si uleiul, Purflux pentru aer si ulei, si Amsoil uleiul iar cel de habitaclu Mann PM 2.5 . Cum masina a fost trecuta pe linie exclusiv de oras nu cred ca in urmatorul an face mai mult de 7-8000 km, moment in care va ajunge la "varsta" de 100.000 km si vor trebui inlocuite bujiile si cel mai probabil de revizuit bucsaraie....dar asta e tocmai anul viitor
                Honda Civic x 2020 1.5 182 CP

                Honda Civic IX 2015 1.8 142 CP

                Comment


                • #23
                  Salut,

                  Am o mica problema cu masina in sensul ca l aplecarea de pe loc da in nas, , pierde putere, cand e mai rece chiar se balbaie. Acum 2 sapt am facut un idle learning si 3 zile amers superb, nici o problema chiar daca ma prins in alea 3 zile si temperaturi scazute dar si calde. dupa 3 zile a inceput iar sa fac, la inceput mai usor acum si-a revenit la vechiul obicei. Pe masina am montata camera legata direct in panoul de sigurante si am presupus ca pest enoapte camera consuma destul de mult bateria si in momentul pornirii alternatorul incerca sa compenseze lipsa de voltaj a bateriei si de aici acea lipsa de putere. Am uitat sa zic ca la relanti, aveam un tremurat al motorului ca si cum as avea ac pornit non stop...toate ideile mi se limitau la baterie si alternator care ia putere din motor. Am deconectat camera sa vad daca se schimba ceva si da, nu s-a schimbat mare lucru , tot asa da in nas. Ma enerveaza ca dupa idle learning, a mers superb 3 zile. Nu are erori in bord. Bujiile verificate si sunt ok, filtre , ulei schimbate acum 3000 km. sunt patiti pe aici cu chestii similare, sfaturi sa verific ceva?
                  Honda Civic x 2020 1.5 182 CP

                  Honda Civic IX 2015 1.8 142 CP

                  Comment


                  • #24
                    Bateria e pe ducă ori clapeta de accelerație are o buză de mizerie.

                    Comment


                    • #25
                      Clapeta e curățată și acum 1 an și reverificata iar acum 2 sapt. Bateria are cam 4 ani , e drept, dar eu zic că dacă merge start stopul , mai duce bateria.
                      enopul
                      Senior Member
                      Last edited by enopul; 08-04-22, 08:38.
                      Honda Civic x 2020 1.5 182 CP

                      Honda Civic IX 2015 1.8 142 CP

                      Comment


                      • #26
                        Salut,

                        Am verificat bateria cu tester, este in parametrii. Ca sa fiu eu sigur, am pus-o pe redresor, am incarcat-o si cum nu am observat nici o imbunatatire, trag concluzia ca nu e del a baterie/alternator. In continuare, imediat dupa ce schimb din 1-a in a 2-a, imi da in nas puternic. La fel, frana de motor duce senzatia spre motoarele diesel. Ma mai gandesc sa fac inca un reglaj la supape. Alte idei recomandati? Faza naspa e ca ma voi duce la service si in 10 min de test aia vor zice ca e normal dar sigur nu e normal , stiu cum mergea masina acum un an, exact cum am zis mai sus, dupa ce am facut idle learning, 3 zile a fost vis. nu imi dau seama ce se poate schimba in parametrii motorului de are acest comportament. EGR curat, clapeta curatata, tampoanele de motor cica sunt intregi. Porneste la sfer de cheie, cutia nu agata...no fucking idea.
                        Honda Civic x 2020 1.5 182 CP

                        Honda Civic IX 2015 1.8 142 CP

                        Comment

                        Working...
                        X