
Ultimul an a fost plin de activitati si nu am mai avut deloc timp de forum-it.
Acum ca am ceva timp, zic sa mai las ceva update-uri cu si despre bestie.
Incep prin a-i raspunde lui @laiud9 , fata de care scuzele nu-si mai au sens, pentru intarzierea cu care raspund

Povestea ruginei ( la reprezentanta din Iasi ) s-a incheiat cu "e de la pietre dom'le", ceea ce nu poate fi complet exclus dar pare improbabil.
Datorita lipsei de chef de a ma certa cu ei ( trimisesem un mail si la honda romania, cu poze si explicatii, dar fara nici un fel de raspuns ... ) am zis sa-mi vad de treaba mea.
Cupola a fost integral revopsita la ATI Motors Iasi ( reprezentanta Ford ).
Am mers la ei pentru ca am primit feedback-uri destul de bune pe partea de tinichigerie.
In mod evident, rezutlatul, nu e iesit perfect, ca de fabrica, ca doar fabrica poate face ca de fabrica :P, dar a iesit zic eu mai mult decat multumitor.
Si pana acum nu am resimtit efecte adverse, de genul sa sara vopseaua, elemente de caroserie scoase si montate inapoi aiurea etc.
Nu mai retin exact pretul lucrarii dar se incadra intre 1000-1500 lei.
In alta dezordine de idei.
Masina se apropie vertiginos de borna de 40.000km.
Pe langa clasica revizie anuala, anul acesta i-au mai fost schimbate placute fata, lichid frana, ulei cutie viteze si o reumplere a instalatiei AC.
In afara de ultima operatiune, celelalte au fost executate la reprezentanta.
In rest, nimic special de raportat; apa, paie si bataie.
L.E.
Ca mi-am adus aminte, mi s-a intamplat si mie ce aparent multi au patit, ca unul din geamuri ( dreapta spate ) sa-si uite pozitia de maxim sus.
Adica la inchidere, el revenea putin in jos ca si cum simte un obstacol.
Am executat o procedura de a reseta ECU-ul de la geamuri ( sau re-learn, cum s-o numi ) si acum e ok.
Dupa multe cautari a unei astfel de proceduri, care multe nu au mers, am dat peste asta, care a mers perfect ( e de la Accord chiar

https://www.youtube.com/watch?v=8yjtu9Dm7Bg
Leave a comment: