PAULCCRACIUN: '15 Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC MT White Edition, White Orchid Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu zic să-ți amintești că există și Protecția Consumatorului.
    I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
    My cars:

    '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
    '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
    '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
    '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
    EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
    EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
    EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
    EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
    EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
    EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

    Comment


    • Sa stii ca m-am gandit si la asta dar ma gandesc daca se merita. Numai ce vad ca se intinde toata treaba asta si ma prinde iarna cu pata de rugina inca acolo, lucru care chiar nu vreau sa se intample.
      Plus ca nu stiu exact procedura ... adica ce ar trebui sa fac eu ? sa vin cu dovada ca intr-adevar e o problema de la tabla si nu are treaba cu factorii externi ? Daca cei de la honda sustin sus si tare ca n-are cum sa fie de la ei .. eu ce pot sa fac ?

      Comment


      • Păi merită măcar n ideea n care și mai revin cei de la dealer n relația cu clienții.
        Nu e complicat http://reclamatii.anpc.ro/
        I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
        My cars:

        '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
        '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
        '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
        '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
        EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
        EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
        EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
        EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
        EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
        EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

        Comment


        • Relatia dealer-client intr-adevar se poate remedia dar pana la urma problema mea are solutionare la Honda romania. Chiar daca cu cei de la reprezentanta am discutat pe un ton putin mai acid sa zic, ei si-au facut partea ( zic eu ... ) in sensul ca au facut constatarea si mi-au trimis cererea mai departe catre superiorii lor.

          Comment


          • Era o sugestie. Poți să o iei sau nu n considerare.
            I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
            My cars:

            '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
            '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
            '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
            '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
            EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
            EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
            EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
            EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
            EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
            EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

            Comment


            • Stiu si apreciez suportul
              Am sa mai vad dupa ce primesc un raspuns.

              Comment


              • Originally posted by PaulCCraciun View Post
                Indiferent de garantie sau nu, aparent ar fi doua solutii, revopsire totala sau rectificarea doar partii afectate cu creion corector.
                Despre metoda 2 ... nu stiu ce sa zic, nu prea imi pun bazele ca iese bine si e ok pe termen lung.
                Metoda a 2-a nu exista intr-o astfel de reparatie si cand spun asta ma refer la faptul ca avaria este aprox in mijlocul plafonului si orice interventie locala, se va vedea cu ochiul liber si exista riscul de a se exfolia lacul la primele spalari cu presiune. Retusurile se fac doar in anumite conditii, pe anumite elemente si in anumite zone ale acestor elemente.

                Originally posted by PaulCCraciun View Post
                Relatia dealer-client intr-adevar se poate remedia dar pana la urma problema mea are solutionare la Honda romania. Chiar daca cu cei de la reprezentanta am discutat pe un ton putin mai acid sa zic, ei si-au facut partea ( zic eu ... ) in sensul ca au facut constatarea si mi-au trimis cererea mai departe catre superiorii lor.
                O astfel de problema s-ar fi rezolvat imediat pe garantie, in orice tara din UE. In Romania, oamenii uita complet de ceea ce este corect dpdv al garantiei, punandu-se presiune pe ei de catre conducere. Iti repet, problema ta este una de garantie, avand in vedere natura exfolierii si coroziunii. Dar, daca nu vei avea castig de cauza, iti recomand o revopsire pe casco, dar ai grija ce declari la constatare, pentru ca exista riscuri neacoperite de casco (exfoliere, coroziune, etc).

                Comment


                • Creionul corector nu cred ca are cum sa functioneze caci e umflata vopseaua pe suprafata mai mare.
                  Plangere cum bine zice KMR la anpc ( in cazul mamei mele a functionat de minune in alta speta) daca dealerul/honda romania nu accepta .
                  Apoi Casco ? O iei pe partea cealalta, respectiv revopseste ca a sarit o piatra

                  Acum vad ca si IB a recomandat acelasi lucru ...

                  Comment


                  • Ma gandeam si eu ca solutia creionului corector este una foarte proasta. Nu aveam de gand sa accept asa ceva oricum. Am si eu vopsea de retus in portabagaj . Puteam sa ma apuc eu sa dau cu smirghel si sa dau cu vopsea pe urma

                    Cel mai probabil am sa fac sesizare la anpc in caz ca raspunsul nu este favorabil.

                    Comment


                    • Daca dai cu smirghel si apoi cu vopsea, va inflori rugina la prima iarna, pentru ca iti lipseste un primer (protectie anticoroziva). Trebuie revopsit intreg plafonul, asta este procesul firesc si de calitate pentru a nu mai avea probleme similare.

                      Comment


                      • IB, eram ironic N-oi fi eu cu toate tiglele pe casa dar nu-mi lipseste chiar tot acoperisu' ) Eu il intrebasem intr-o nota oarecum retorica pe cel ce analiza masina la un moment dat, ce solutii ar fi de rezolvare a problemei si raspunsul a venit rapid si scurt ca nici n-am terminat intrebarea: "da, e mica suprafata, creion corector". In mintea mea eram deja "aaa ... NU".
                        PaulCCraciun
                        Senior Member
                        Last edited by PaulCCraciun; 26-06-18, 19:27.

                        Comment


                        • A mai experimentat cineva urmatoarele doua situatii ?
                          1. Mers in frana de motor, de regula in treapta 3/4, dupa care revin foarte foarte usor cu piciorul pe acceleratie si motorul smuceste. Nu trepideaza sau ceva, ca si cum ar fi subturat ci smuceste simtitor. Smucitura nu apare daca apas mai brusca acceleratia ci doar daca o apas finut.
                          2. Uneori la trecerea din treapta 2 in 3 se simte ca agata usor. O simt de parca n-ar fi ulei in cutie. Asta cred c-as putea s-o reproduc greu la reprezentanta, ca respectivul baiat de la service o schimba el cumva de zice ca nu simte nimic suspect. O singura data pana acum, si anume chiar ieri, am incercat sa schimb lent din 2 in 3 sa vad daca se mai simte 'agatarea' si am avut surpriza sa nu intre pana la capat in treapta. Am fortat un pic, dar foarte usor, tot n-a vrut dupa care am dus-o in neutru si apoi iar in 3 unde a intrat ca unsa. De mentionat ca aceasta senzatie o resimt doar in trecerea 2->3, in rest, am mestecat prin cutie in toate treptele, sarind chiar cate 2-3 trepte inainte-inapoi si totul se simte ok.

                          Le-am sesizat de ceva timp aceste doua aspecte. Punctul doi am zis sa mai astept inanite sa iau masuri, ca poate e de la rodaj si 'se mai lasa' dar are deja peste 22k si senzatia de 'agatare' o am aproape zilnic, doar ca nu face asa de noua. A aparut cam de acum 5-6000 sa zic. Si n-am obiceiul sa schimb treptele ca la F1 si nici nu se pune problema de ambreiaj apasat pe jumatate.
                          PaulCCraciun
                          Senior Member
                          Last edited by PaulCCraciun; 12-07-18, 07:28.

                          Comment


                          • La 1. cred ca e normal. Trecerea din frana de motor, cand in cilindrii nu ajunge carburant, deci nu se produc explozii, la regimul de sarcina, implica ceva socuri, similare cu pornirea motorului.

                            Comment


                            • Suna plauzibil ce spui. Ciudat e ca nu face asa tot timpul. La 2 poate e vreun reglaj la timonerie care se poate face dar sa vad ce mai zic si colegii de pe aici

                              Comment


                              • Referitor la punctul 1, asa face si la mine in treptele 2 si 3, pe un civic 1.5... smuceste destul de bine.

                                Comment

                                Working...
                                X