Eu zic să-ți amintești că există și Protecția Consumatorului.
PAULCCRACIUN: '15 Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC MT White Edition, White Orchid Pearl
Collapse
X
-
I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
'00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
'96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
-
Sa stii ca m-am gandit si la asta dar ma gandesc daca se merita. Numai ce vad ca se intinde toata treaba asta si ma prinde iarna cu pata de rugina inca acolo, lucru care chiar nu vreau sa se intample.
Plus ca nu stiu exact procedura ... adica ce ar trebui sa fac eu ? sa vin cu dovada ca intr-adevar e o problema de la tabla si nu are treaba cu factorii externi ? Daca cei de la honda sustin sus si tare ca n-are cum sa fie de la ei .. eu ce pot sa fac ?
Comment
-
Păi merită măcar în ideea în care își mai revin cei de la dealer în relația cu clienții.
Nu e complicat http://reclamatii.anpc.ro/I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
'00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
'96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
Comment
-
Relatia dealer-client intr-adevar se poate remedia dar pana la urma problema mea are solutionare la Honda romania. Chiar daca cu cei de la reprezentanta am discutat pe un ton putin mai acid sa zic, ei si-au facut partea ( zic eu ... ) in sensul ca au facut constatarea si mi-au trimis cererea mai departe catre superiorii lor.
Comment
-
Era o sugestie. Poți să o iei sau nu în considerare.I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
'00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
'96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
Comment
-
-
Originally posted by PaulCCraciun View PostIndiferent de garantie sau nu, aparent ar fi doua solutii, revopsire totala sau rectificarea doar partii afectate cu creion corector.
Despre metoda 2 ... nu stiu ce sa zic, nu prea imi pun bazele ca iese bine si e ok pe termen lung.
Originally posted by PaulCCraciun View PostRelatia dealer-client intr-adevar se poate remedia dar pana la urma problema mea are solutionare la Honda romania. Chiar daca cu cei de la reprezentanta am discutat pe un ton putin mai acid sa zic, ei si-au facut partea ( zic eu ... ) in sensul ca au facut constatarea si mi-au trimis cererea mai departe catre superiorii lor.
Comment
-
Creionul corector nu cred ca are cum sa functioneze caci e umflata vopseaua pe suprafata mai mare.
Plangere cum bine zice KMR la anpc ( in cazul mamei mele a functionat de minune in alta speta) daca dealerul/honda romania nu accepta .
Apoi Casco ? O iei pe partea cealalta, respectiv revopseste ca a sarit o piatra
Acum vad ca si IB a recomandat acelasi lucru ...
Comment
-
Ma gandeam si eu ca solutia creionului corector este una foarte proasta. Nu aveam de gand sa accept asa ceva oricum. Am si eu vopsea de retus in portabagaj. Puteam sa ma apuc eu sa dau cu smirghel si sa dau cu vopsea pe urma
Cel mai probabil am sa fac sesizare la anpc in caz ca raspunsul nu este favorabil.
Comment
-
IB, eram ironicN-oi fi eu cu toate tiglele pe casa dar nu-mi lipseste chiar tot acoperisu'
) Eu il intrebasem intr-o nota oarecum retorica pe cel ce analiza masina la un moment dat, ce solutii ar fi de rezolvare a problemei si raspunsul a venit rapid si scurt ca nici n-am terminat intrebarea: "da, e mica suprafata, creion corector". In mintea mea eram deja "aaa ... NU".
Last edited by PaulCCraciun; 26-06-18, 19:27.
Comment
-
A mai experimentat cineva urmatoarele doua situatii ?
1. Mers in frana de motor, de regula in treapta 3/4, dupa care revin foarte foarte usor cu piciorul pe acceleratie si motorul smuceste. Nu trepideaza sau ceva, ca si cum ar fi subturat ci smuceste simtitor. Smucitura nu apare daca apas mai brusca acceleratia ci doar daca o apas finut.
2. Uneori la trecerea din treapta 2 in 3 se simte ca agata usor. O simt de parca n-ar fi ulei in cutie. Asta cred c-as putea s-o reproduc greu la reprezentanta, ca respectivul baiat de la service o schimba el cumva de zice ca nu simte nimic suspect. O singura data pana acum, si anume chiar ieri, am incercat sa schimb lent din 2 in 3 sa vad daca se mai simte 'agatarea' si am avut surpriza sa nu intre pana la capat in treapta. Am fortat un pic, dar foarte usor, tot n-a vrut dupa care am dus-o in neutru si apoi iar in 3 unde a intrat ca unsa. De mentionat ca aceasta senzatie o resimt doar in trecerea 2->3, in rest, am mestecat prin cutie in toate treptele, sarind chiar cate 2-3 trepte inainte-inapoi si totul se simte ok.
Le-am sesizat de ceva timp aceste doua aspecte. Punctul doi am zis sa mai astept inanite sa iau masuri, ca poate e de la rodaj si 'se mai lasa' dar are deja peste 22k si senzatia de 'agatare' o am aproape zilnic, doar ca nu face asa de noua. A aparut cam de acum 5-6000 sa zic. Si n-am obiceiul sa schimb treptele ca la F1 si nici nu se pune problema de ambreiaj apasat pe jumatate.Last edited by PaulCCraciun; 12-07-18, 07:28.
Comment
-
Suna plauzibil ce spui. Ciudat e ca nu face asa tot timpul. La 2 poate e vreun reglaj la timonerie care se poate face dar sa vad ce mai zic si colegii de pe aici
Comment
Comment