Salutare,
A trecut multa vreme de la ultimul update si am zis ca e timpul sa spun ce se mai intampla cu "Furia Alba"
.
Ca tot am zis de "furie", bestia m-a facut sa-mi pierd carnetul pentru o luna
), defapt vina a fost a mea dar nah ... Hipnotizat de sunetul motorului, am calcat-o putin intr-a 3-a si ... s-a tot dus. Cred ca stiti si voi ce viteza poti atinge cu a3-a cand uiti sa ridici piciorul de pe acceleratie. N-a fost greu mersul cu autobuzul ci asteptatul pana sa pot conduce din nou
.
In orice caz, asteptarea a luat sfarsit si acum ma bucur din nou de timpul petrecut in spatele H-ului.
Din punct de vedere tehnic, absolut nimic de reprosat.
Bolidul are 8600+ km, motorul se simte ca s-a mai asezat, cutia parca schimba ceva mai bine, foarte precis, extrem de placut. M-am obisnuit cu suspensia ceva mai tare decat pe alte masini, dar faptul ca e mai rigida, face ca masina sa se simta foarte foarte bine pe curbe si se aseaza extraordinar la viteze mai mari.
Vorbind de motor, de la episodul neplacut cu benzina de la MOL ( de 95 ), VTEC-ul primeste acum doar Extra 99 de la Petrom. Nu stiu daca e cea mai buna dar motorul meu pare sa se intelegea foarte bine cu ea. Toarce frumos si rotund la orice turatie si trage fara ezitare.
Legat de consum, CB-ul afiseaza o medie de 8.2% pe cei 8600+km. Multe drumuri in afara ( mai mult de 4000 din cei 8600 ) dar cu numeroase reprize de depasire, in general avand un stil de condus usor sportiv.
Stiu ca subiectul "consum" e unul sensibil si provoaca dispute pentru ca e dependent de o mie de factori asa ca ma opresc aici
. Concluzia e ca sunt multumit de cifra afisata momentan.
In ceea ce priveste confortul, mi se pare o masina confortabila, in special la drum lung. Eu unul mi-am gasit pozitia ideala in scaun ( 1.90m/95kg ) si chiar si dupa un drum de 400+km parcursi fara oprire, ma dau jos doar insetat si infometat
.
Tot la confort intra si accesibilitatea comenzilor uzuale ( media, CC, climatizare ) sunt exact acolo unde ai nevoie sa fie, intuitive, te obisnuiesti extrem de repede.
Satisfacut de spatiul interior, in special de versatilitatea configuratiei de hatchback. Gura mare de deschidere si rabatarea scaunelor face transportul obiectelor voluminoase o placere
. Mare plus pentru suprafata plana dupa rabatarea scaunelor, nu ramane acea bordura data de spatare. Lipsa rotii de rezerva nu ma deranjeaza, spatiul liber fiind foarte util pentru a depozita toate nimicurile de prin masina, mentinand liber portbagajul.
Mi-ar fi placut diverse carlige de prindere prin portbagaj, sa nu-ti fuga sacosele de colo-colo.
Greieri/zgomote de prin habitaclu.
Aici pot spune ca masina are propria ei personalitate
).
Sunt zile cand e liniste de mormant chiar si pe drumuri extrem de denivelate si sunt zile cand merg pe un drum ca-n palma si se aude ceva vibratie venind din zona torpedoului.
Exista ceva clampaneala subtila spordica de la torpedou dar nu stiu exact ce anume il provoaca. Investigation ongoing.
Alta zgomot e un greier ce vine din dreapta spate. Credeam ca e de le capacelul manerului de pe usa, dar nu. Aceeasi situatie, investigation ongoing.
Uneori merg fara muzica si auzind un greier din asta ma scoate din sarite
Overall, in continuare multumit de alegerea facuta si inca imi pune un zambet pe fata de fiecare daca cand o conduc iar factorul wow, faptul ca lumea mai intoarce capul dupa ea nu face altceva decat sa ma simt bine
Inca putin si Furia face anul, urmand sa aiba revizia la reprezentanta undeva pana la mijlocul lunii viitoare.
Tot la revizie am sa pun baietii de la service sa investigheze zumzetul ce se aude in accelerare, in special la cald, zgomot descris intr-un post mai vechi de-al meu.
Cam atat am avut de spus deocamdata.
Pana una alta, toate cele bune si multi km fara probleme
A trecut multa vreme de la ultimul update si am zis ca e timpul sa spun ce se mai intampla cu "Furia Alba"

Ca tot am zis de "furie", bestia m-a facut sa-mi pierd carnetul pentru o luna


In orice caz, asteptarea a luat sfarsit si acum ma bucur din nou de timpul petrecut in spatele H-ului.
Din punct de vedere tehnic, absolut nimic de reprosat.
Bolidul are 8600+ km, motorul se simte ca s-a mai asezat, cutia parca schimba ceva mai bine, foarte precis, extrem de placut. M-am obisnuit cu suspensia ceva mai tare decat pe alte masini, dar faptul ca e mai rigida, face ca masina sa se simta foarte foarte bine pe curbe si se aseaza extraordinar la viteze mai mari.
Vorbind de motor, de la episodul neplacut cu benzina de la MOL ( de 95 ), VTEC-ul primeste acum doar Extra 99 de la Petrom. Nu stiu daca e cea mai buna dar motorul meu pare sa se intelegea foarte bine cu ea. Toarce frumos si rotund la orice turatie si trage fara ezitare.
Legat de consum, CB-ul afiseaza o medie de 8.2% pe cei 8600+km. Multe drumuri in afara ( mai mult de 4000 din cei 8600 ) dar cu numeroase reprize de depasire, in general avand un stil de condus usor sportiv.
Stiu ca subiectul "consum" e unul sensibil si provoaca dispute pentru ca e dependent de o mie de factori asa ca ma opresc aici

In ceea ce priveste confortul, mi se pare o masina confortabila, in special la drum lung. Eu unul mi-am gasit pozitia ideala in scaun ( 1.90m/95kg ) si chiar si dupa un drum de 400+km parcursi fara oprire, ma dau jos doar insetat si infometat

Tot la confort intra si accesibilitatea comenzilor uzuale ( media, CC, climatizare ) sunt exact acolo unde ai nevoie sa fie, intuitive, te obisnuiesti extrem de repede.
Satisfacut de spatiul interior, in special de versatilitatea configuratiei de hatchback. Gura mare de deschidere si rabatarea scaunelor face transportul obiectelor voluminoase o placere

Mi-ar fi placut diverse carlige de prindere prin portbagaj, sa nu-ti fuga sacosele de colo-colo.
Greieri/zgomote de prin habitaclu.
Aici pot spune ca masina are propria ei personalitate

Sunt zile cand e liniste de mormant chiar si pe drumuri extrem de denivelate si sunt zile cand merg pe un drum ca-n palma si se aude ceva vibratie venind din zona torpedoului.
Exista ceva clampaneala subtila spordica de la torpedou dar nu stiu exact ce anume il provoaca. Investigation ongoing.
Alta zgomot e un greier ce vine din dreapta spate. Credeam ca e de le capacelul manerului de pe usa, dar nu. Aceeasi situatie, investigation ongoing.
Uneori merg fara muzica si auzind un greier din asta ma scoate din sarite

Overall, in continuare multumit de alegerea facuta si inca imi pune un zambet pe fata de fiecare daca cand o conduc iar factorul wow, faptul ca lumea mai intoarce capul dupa ea nu face altceva decat sa ma simt bine

Inca putin si Furia face anul, urmand sa aiba revizia la reprezentanta undeva pana la mijlocul lunii viitoare.
Tot la revizie am sa pun baietii de la service sa investigheze zumzetul ce se aude in accelerare, in special la cald, zgomot descris intr-un post mai vechi de-al meu.
Cam atat am avut de spus deocamdata.
Pana una alta, toate cele bune si multi km fara probleme


Comment