PAULCCRACIUN: '15 Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC MT White Edition, White Orchid Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Salutare,

    A trecut multa vreme de la ultimul update si am zis ca e timpul sa spun ce se mai intampla cu "Furia Alba" .
    Ca tot am zis de "furie", bestia m-a facut sa-mi pierd carnetul pentru o luna ), defapt vina a fost a mea dar nah ... Hipnotizat de sunetul motorului, am calcat-o putin intr-a 3-a si ... s-a tot dus. Cred ca stiti si voi ce viteza poti atinge cu a3-a cand uiti sa ridici piciorul de pe acceleratie. N-a fost greu mersul cu autobuzul ci asteptatul pana sa pot conduce din nou .
    In orice caz, asteptarea a luat sfarsit si acum ma bucur din nou de timpul petrecut in spatele H-ului.

    Din punct de vedere tehnic, absolut nimic de reprosat.
    Bolidul are 8600+ km, motorul se simte ca s-a mai asezat, cutia parca schimba ceva mai bine, foarte precis, extrem de placut. M-am obisnuit cu suspensia ceva mai tare decat pe alte masini, dar faptul ca e mai rigida, face ca masina sa se simta foarte foarte bine pe curbe si se aseaza extraordinar la viteze mai mari.
    Vorbind de motor, de la episodul neplacut cu benzina de la MOL ( de 95 ), VTEC-ul primeste acum doar Extra 99 de la Petrom. Nu stiu daca e cea mai buna dar motorul meu pare sa se intelegea foarte bine cu ea. Toarce frumos si rotund la orice turatie si trage fara ezitare.
    Legat de consum, CB-ul afiseaza o medie de 8.2% pe cei 8600+km. Multe drumuri in afara ( mai mult de 4000 din cei 8600 ) dar cu numeroase reprize de depasire, in general avand un stil de condus usor sportiv.
    Stiu ca subiectul "consum" e unul sensibil si provoaca dispute pentru ca e dependent de o mie de factori asa ca ma opresc aici . Concluzia e ca sunt multumit de cifra afisata momentan.


    In ceea ce priveste confortul, mi se pare o masina confortabila, in special la drum lung. Eu unul mi-am gasit pozitia ideala in scaun ( 1.90m/95kg ) si chiar si dupa un drum de 400+km parcursi fara oprire, ma dau jos doar insetat si infometat .
    Tot la confort intra si accesibilitatea comenzilor uzuale ( media, CC, climatizare ) sunt exact acolo unde ai nevoie sa fie, intuitive, te obisnuiesti extrem de repede.

    Satisfacut de spatiul interior, in special de versatilitatea configuratiei de hatchback. Gura mare de deschidere si rabatarea scaunelor face transportul obiectelor voluminoase o placere . Mare plus pentru suprafata plana dupa rabatarea scaunelor, nu ramane acea bordura data de spatare. Lipsa rotii de rezerva nu ma deranjeaza, spatiul liber fiind foarte util pentru a depozita toate nimicurile de prin masina, mentinand liber portbagajul.
    Mi-ar fi placut diverse carlige de prindere prin portbagaj, sa nu-ti fuga sacosele de colo-colo.

    Greieri/zgomote de prin habitaclu.
    Aici pot spune ca masina are propria ei personalitate ).
    Sunt zile cand e liniste de mormant chiar si pe drumuri extrem de denivelate si sunt zile cand merg pe un drum ca-n palma si se aude ceva vibratie venind din zona torpedoului.
    Exista ceva clampaneala subtila spordica de la torpedou dar nu stiu exact ce anume il provoaca. Investigation ongoing.
    Alta zgomot e un greier ce vine din dreapta spate. Credeam ca e de le capacelul manerului de pe usa, dar nu. Aceeasi situatie, investigation ongoing.
    Uneori merg fara muzica si auzind un greier din asta ma scoate din sarite

    Overall, in continuare multumit de alegerea facuta si inca imi pune un zambet pe fata de fiecare daca cand o conduc iar factorul wow, faptul ca lumea mai intoarce capul dupa ea nu face altceva decat sa ma simt bine
    Inca putin si Furia face anul, urmand sa aiba revizia la reprezentanta undeva pana la mijlocul lunii viitoare.
    Tot la revizie am sa pun baietii de la service sa investigheze zumzetul ce se aude in accelerare, in special la cald, zgomot descris intr-un post mai vechi de-al meu.

    Cam atat am avut de spus deocamdata.
    Pana una alta, toate cele bune si multi km fara probleme

    Comment


    • #62
      Salut , eu la un tourer alb i-am colantat cu folie 3 m carbon plafonul.Arata foarte bine.

      Comment


      • #63
        Sa stii ca tare tare ma bate si pe gandul sa fac asta. De fapt, pe mine ma bate gandul s-o colantez toata cu scopul de a-i schimba culoarea.
        Poti pune o poza cum arata cu plafonul colantat sa-mi fac o idee? Eventual cateva informatii orientative despre pret, durabilitate in timp etc ? Multumesc anticipat

        Comment


        • #64
          Nu te lasi Paul ? Albastru sau albastru ?
          Iar nu iti mai place alba...ma bucur ca inca iti mai place masina si sa ai bafta de ea in continuare .

          Comment


          • #65
            @botz, inca nu mi-a murit piticu' legat de culoare ).
            Albastru pe care mi s-a pus pata e acesta: http://www.folieri.ro/galerie-foto/f...1602964249041/

            Problema ar fi de costuri. Tipul de acolo imi emistamase undeva la 3500-4000 lei ( nu mai stiu exact de cati mm era folia ... ).
            Albul arata foarte bine pe Civic, in special cu accentele negre dar albastrul pentru mine e o slabiciune

            Masina nu are cum sa nu placa. Dupa cum spuneam, ma mai seaca cate-un plastic din cand in cand, asta si pentru ca de genul meu tind sa fiu tipicar in privinta anumitor aspecte. Dar atunci cand ma urc la volan, incep sa apas pe acceleratie si sa mestec in cutie ... care plastic, unde ?! )
            Multumesc de urari, la fel si tie
            PaulCCraciun
            Senior Member
            Last edited by PaulCCraciun; 17-05-17, 11:47.

            Comment


            • #66
              Imi amintesc ca erai fan sporty blue sau cum ii spunea la culoarea aia de pe civic dar ai incredere in cei de acolosa o desfaca bucati bucatele ? Eu unul sunt nitel paranoic cu asta iar asta ar fi si motivul pentru care inca nu am ajuns la pus folie pe geamurile spate .Plus ca momentan am fost norocos si dupa 38000 de km inca nu am greierasi sau altele...
              Referitor la folie : cand te referi la grosimi te referi la 0. xxx mm (microni ) caci sigur nu e din musama sau tabla dar problema aici e cum arata zgariata ? Se mai poate repara sau dam jos toata bucata (aripa/capota sau ce o fi) si se inlocuieste ? Sau e self healing surface ?
              Daca e din ultimul gen probabil ca e un cost ok .

              Comment


              • #67
                Despre proprietatile foliei nu cerusem detalii la momentul respectiv, pentru ca atunci discutia era doar la nivel de "discutie la bere", statea la ciaoce cum s-ar spune . Daca ma hotarasc sa pun asa ceva, cu siguranta voi cere cat mai multe detalii si voi posta aici tot ce aflu.
                Eu ti-as recomada sa mergi fara probleme la pus folie pe geamuri. Aceeasi grija o aveam si eu si se pare ca nu s-a adeverit, n-am greieri in portiere.
                Acea vibratie care o am din <cred>dreapta spate a aparut la mult timp dupa ce s-a pus folia si sunt aproape convins ca nu din cauza asta a aparut.
                E posibil ca sursa sa fie de la haion, mai precis bucata de plastic din partea de jos ( cum te uiti la haion cand e deschis ) care are o urechiusa de prindere putin in interior si nu se fixeaza cum trebuie de bucata de plastic adiacenta; e un defect de fabricatie. Nu observasem asta atunci cand am ridicat masina de la dealer, o vazusem mai tarziu dar luat cu treaba si cu alte alea n-am mai apucat s-ajung pe la dealer.
                Daca ma duc acum cred ca ma duc degeaba, vor baga motive ca cineva a tras de ea si etc.

                Probabil ati vazut ce a facut @Injector cu Jazz-ul lui, demontand tot interiorul si antifonandu-l, avand rezultate foarte satisfacatoare. Tare as vrea sa fac si eu aceasta operatiune doar ca e un proces care dureaza mai mult de o zi si nu am un garaj in care sa-mi desfasor activitatea.

                Comment


                • #68
                  Salut,

                  Probleme am avut si eu la torpedou, cand era inchis nu statea usa fixa, la gropi se misca, mi-au rezolvat-o baietii pe garantie.
                  Spor la vanatoare de greieri!

                  Originally posted by PaulCCraciun View Post
                  Salutare,

                  A trecut multa vreme de la ultimul update si am zis ca e timpul sa spun ce se mai intampla cu "Furia Alba" .
                  Ca tot am zis de "furie", bestia m-a facut sa-mi pierd carnetul pentru o luna ), defapt vina a fost a mea dar nah ... Hipnotizat de sunetul motorului, am calcat-o putin intr-a 3-a si ... s-a tot dus. Cred ca stiti si voi ce viteza poti atinge cu a3-a cand uiti sa ridici piciorul de pe acceleratie. N-a fost greu mersul cu autobuzul ci asteptatul pana sa pot conduce din nou .
                  In orice caz, asteptarea a luat sfarsit si acum ma bucur din nou de timpul petrecut in spatele H-ului.

                  Din punct de vedere tehnic, absolut nimic de reprosat.
                  Bolidul are 8600+ km, motorul se simte ca s-a mai asezat, cutia parca schimba ceva mai bine, foarte precis, extrem de placut. M-am obisnuit cu suspensia ceva mai tare decat pe alte masini, dar faptul ca e mai rigida, face ca masina sa se simta foarte foarte bine pe curbe si se aseaza extraordinar la viteze mai mari.
                  Vorbind de motor, de la episodul neplacut cu benzina de la MOL ( de 95 ), VTEC-ul primeste acum doar Extra 99 de la Petrom. Nu stiu daca e cea mai buna dar motorul meu pare sa se intelegea foarte bine cu ea. Toarce frumos si rotund la orice turatie si trage fara ezitare.
                  Legat de consum, CB-ul afiseaza o medie de 8.2% pe cei 8600+km. Multe drumuri in afara ( mai mult de 4000 din cei 8600 ) dar cu numeroase reprize de depasire, in general avand un stil de condus usor sportiv.
                  Stiu ca subiectul "consum" e unul sensibil si provoaca dispute pentru ca e dependent de o mie de factori asa ca ma opresc aici . Concluzia e ca sunt multumit de cifra afisata momentan.


                  In ceea ce priveste confortul, mi se pare o masina confortabila, in special la drum lung. Eu unul mi-am gasit pozitia ideala in scaun ( 1.90m/95kg ) si chiar si dupa un drum de 400+km parcursi fara oprire, ma dau jos doar insetat si infometat .
                  Tot la confort intra si accesibilitatea comenzilor uzuale ( media, CC, climatizare ) sunt exact acolo unde ai nevoie sa fie, intuitive, te obisnuiesti extrem de repede.

                  Satisfacut de spatiul interior, in special de versatilitatea configuratiei de hatchback. Gura mare de deschidere si rabatarea scaunelor face transportul obiectelor voluminoase o placere . Mare plus pentru suprafata plana dupa rabatarea scaunelor, nu ramane acea bordura data de spatare. Lipsa rotii de rezerva nu ma deranjeaza, spatiul liber fiind foarte util pentru a depozita toate nimicurile de prin masina, mentinand liber portbagajul.
                  Mi-ar fi placut diverse carlige de prindere prin portbagaj, sa nu-ti fuga sacosele de colo-colo.

                  Greieri/zgomote de prin habitaclu.
                  Aici pot spune ca masina are propria ei personalitate ).
                  Sunt zile cand e liniste de mormant chiar si pe drumuri extrem de denivelate si sunt zile cand merg pe un drum ca-n palma si se aude ceva vibratie venind din zona torpedoului.
                  Exista ceva clampaneala subtila spordica de la torpedou dar nu stiu exact ce anume il provoaca. Investigation ongoing.
                  Alta zgomot e un greier ce vine din dreapta spate. Credeam ca e de le capacelul manerului de pe usa, dar nu. Aceeasi situatie, investigation ongoing.
                  Uneori merg fara muzica si auzind un greier din asta ma scoate din sarite

                  Overall, in continuare multumit de alegerea facuta si inca imi pune un zambet pe fata de fiecare daca cand o conduc iar factorul wow, faptul ca lumea mai intoarce capul dupa ea nu face altceva decat sa ma simt bine
                  Inca putin si Furia face anul, urmand sa aiba revizia la reprezentanta undeva pana la mijlocul lunii viitoare.
                  Tot la revizie am sa pun baietii de la service sa investigheze zumzetul ce se aude in accelerare, in special la cald, zgomot descris intr-un post mai vechi de-al meu.

                  Cam atat am avut de spus deocamdata.
                  Pana una alta, toate cele bune si multi km fara probleme

                  Comment


                  • #69
                    @Shtukan, mersi , stiu ca si tu ai avut 'piticii' tai cand vine vorba de greieri dar eu deocamdata dau muzica un pic mai tare )

                    O intrebare catre voi.
                    De ceva timp ( poate 1-2 luni max ) se simte un miros usor neplacut ( a umezeala ) dupa ce opresc AC-ul si las ventilatia mergand. Mirosul dispare dupa 2-3 minute. Ma gandesc ca e oarecum normal pentru ca AC-ul presupune schimb de caldura, condens si etc. Dar totusi mi se pare un pic prea puternic mirosul. Se poate remedia cumva, o igienizare a instalatiei sau ceva? Multumesc anticipat pentru raspunsuri .

                    Comment


                    • #70
                      Da, fa-i o igienizare.
                      La mine nu a fost niciodata grav si am rezolvat cu spray, gasesti peste tot inclusiv la dedeman.

                      Comment


                      • #71
                        @richie, multumesc de raspuns . te referi la un spray ce se foloseste ca in video-ul aceasta ( prima parte ) ?: https://www.youtube.com/watch?v=9rZl9W6WwY0 ( n-am mai facut vreodata aceasta operatiune )

                        Comment


                        • #72
                          Ala-i!

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by PaulCCraciun View Post
                            @richie, multumesc de raspuns . te referi la un spray ce se foloseste ca in video-ul aceasta ( prima parte ) ?: https://www.youtube.com/watch?v=9rZl9W6WwY0 ( n-am mai facut vreodata aceasta operatiune )
                            Nu baga din ala cu spuma. Devine lipicios in timp, si iti poate bloca clapetele de la ventilatie. Si te trezesti ca nu mai poti sa comuti de pe "aer la picioare" pe "aer in fata" de exemplu. Foloseste varianta cu aerosoli, sau mergi la un service care se ocupa cu asa ceva.

                            Comment


                            • #74
                              @BV26CAT, la cel cu aerosoli ma refeream si eu, operatiunea pare destul de straight-forward.
                              Mersi baietii pentru sfaturi, drumuri intinse

                              Comment


                              • #75
                                10800 km, masina rezista .
                                Tocmai ce-am facut prima revizie ( ulei, buson, filtru ulei/polen/aer ), cost final de 750 cu tot cu ceva discount pentru ca am facut revizia la dealer-ul de la care s-a facut si achizitia.

                                Cred ca masina va trece vara asta printr-un detailing exterior/interior.
                                Intrebare catre cei din Iasi, aveti experiente cu vreun service specializat pe acest gen de operatiuni? Puteti face o recomandare ?

                                Comment

                                Working...
                                X