Salutare tuturor,
Dupa o ( foarte ... foarte ) lunga asteptare, intr-un final am ajuns si la volanul Civic-ului in calitate de posesor ( 2-3 poze se pot gasi in albumul din profil ).
Furia alba ( asa cum a fost botezata de un coleg de serviciu ) circula pe strazile Iasului de vreo 2 saptamani, timp in care am strans aproximativ 600 km, give or take .
Pana in momentul de fata ne impacam destul de bine.
Inca sunt in perioada de acomodare cu ambreiajul si acceleratia, in special cu cea din urma pentru ca n-am nici un feeling de la pedala, adica mi se pare destul de moale si uneori la schimabrea treptelor am tendinta de a tura mai mult sau mai putin decat trebuie astfel incat schimbarea sa fie lina, dar ma voi obisnui.
Tot la capitolul acomodare intra si aspectul legat de proportiile masinii, aici ma bucur din plin de oglinzile mari ( cel putin fata de vechea masina ) si camera de mers inapoi care e un dar de la Dumnezeu.
Cu toate ca e alba si se amesteca destul de usor in trafic, lumea mai intoarce capul dupa ea ceea ce ofera o senzatie placuta soferului .
Pentru mine, interiorul e foarte confortabil, scaunul pare croit pe postura mea, toate imi sunt perfect la indemana, schimbatorul, cotiera etc. De fapt asta a si fost unul din motivele pentru care am ramas la Civic, in defavoarea altor modele din clasa.
Dupa cum bine se stie, sunetul si senzatia oferite de motor provoaca dependenta si chiar astazi in drum spre casa de la munca am "gadilit-o" putin pe la 4500 rpm . N-are multi km la bord si nu ma lasa inima s-o duc la rosu. Multi mi-au recomandat nici sa n-o fac acum la inceput.
Doua aspecte am remarcat pana acum, unul din ele chiar astazi.
1) Cutia agata putin, in special in treptele 5 si 6. "agata" nu la modul ca intra greu ci ca se simte la mana de parca ar freca pinion pe pinion fara ungere. Senzatia nu e accentuata, dar e acolo. Tind sa cred ca se mai lasa cu timpul !?
2) In timp ce mergeam, am inchis muzica si la un moment dat am inceput sa aud un fasait in habitaclu, ca un suierat ca atunci cand invarti un rulment fara ungere. Initial am crezut ca e de la radio, poate sunt ceva interferente, dar nu.
Mi-am dat seama ca vine sigur de pe la AC. Cand il opresc, sunetul dispare si el cam o secunda mai tarziu. Sunt aproape sigur ca fasaitul e sincronizat cu (,) cuplarea/decuplarea compresorului. Si culmea, nu stiu daca mi se pare dar parca sunetul e mai pronuntat daca masina e in msicare; stand pe loc, la relanti, fasaitul aproape ca nu se aude, dar in mers nu prea ai cum sa-l ignori ( nu te surzeste, dar e prezent ).
La voi se aude la fel ? Daca e pe principiul ca "asa face toate", ma pot obisnui sa nu-l bag in seama dar sa nu fie ceva functional care in timp sa duca la o defectiune. Ma bate gandul sa trag o fuga la reprezentanta, sa iau un mecanic de acolo sa-l pimb cu masina, sa auda si el.
Astept si parerile voastre cu privire la aceste doua aspecte.
Dar, per-total, sunt multumit si incantat de masina; momentan incerc cu disperare sa evit gropi/gropicele, guri de canal cat si parcarea sub copaci datorita pasarilor care isi elibereaza naduful pe furia mea alba .
Dupa o ( foarte ... foarte ) lunga asteptare, intr-un final am ajuns si la volanul Civic-ului in calitate de posesor ( 2-3 poze se pot gasi in albumul din profil ).
Furia alba ( asa cum a fost botezata de un coleg de serviciu ) circula pe strazile Iasului de vreo 2 saptamani, timp in care am strans aproximativ 600 km, give or take .
Pana in momentul de fata ne impacam destul de bine.
Inca sunt in perioada de acomodare cu ambreiajul si acceleratia, in special cu cea din urma pentru ca n-am nici un feeling de la pedala, adica mi se pare destul de moale si uneori la schimabrea treptelor am tendinta de a tura mai mult sau mai putin decat trebuie astfel incat schimbarea sa fie lina, dar ma voi obisnui.
Tot la capitolul acomodare intra si aspectul legat de proportiile masinii, aici ma bucur din plin de oglinzile mari ( cel putin fata de vechea masina ) si camera de mers inapoi care e un dar de la Dumnezeu.
Cu toate ca e alba si se amesteca destul de usor in trafic, lumea mai intoarce capul dupa ea ceea ce ofera o senzatie placuta soferului .
Pentru mine, interiorul e foarte confortabil, scaunul pare croit pe postura mea, toate imi sunt perfect la indemana, schimbatorul, cotiera etc. De fapt asta a si fost unul din motivele pentru care am ramas la Civic, in defavoarea altor modele din clasa.
Dupa cum bine se stie, sunetul si senzatia oferite de motor provoaca dependenta si chiar astazi in drum spre casa de la munca am "gadilit-o" putin pe la 4500 rpm . N-are multi km la bord si nu ma lasa inima s-o duc la rosu. Multi mi-au recomandat nici sa n-o fac acum la inceput.
Doua aspecte am remarcat pana acum, unul din ele chiar astazi.
1) Cutia agata putin, in special in treptele 5 si 6. "agata" nu la modul ca intra greu ci ca se simte la mana de parca ar freca pinion pe pinion fara ungere. Senzatia nu e accentuata, dar e acolo. Tind sa cred ca se mai lasa cu timpul !?
2) In timp ce mergeam, am inchis muzica si la un moment dat am inceput sa aud un fasait in habitaclu, ca un suierat ca atunci cand invarti un rulment fara ungere. Initial am crezut ca e de la radio, poate sunt ceva interferente, dar nu.
Mi-am dat seama ca vine sigur de pe la AC. Cand il opresc, sunetul dispare si el cam o secunda mai tarziu. Sunt aproape sigur ca fasaitul e sincronizat cu (,) cuplarea/decuplarea compresorului. Si culmea, nu stiu daca mi se pare dar parca sunetul e mai pronuntat daca masina e in msicare; stand pe loc, la relanti, fasaitul aproape ca nu se aude, dar in mers nu prea ai cum sa-l ignori ( nu te surzeste, dar e prezent ).
La voi se aude la fel ? Daca e pe principiul ca "asa face toate", ma pot obisnui sa nu-l bag in seama dar sa nu fie ceva functional care in timp sa duca la o defectiune. Ma bate gandul sa trag o fuga la reprezentanta, sa iau un mecanic de acolo sa-l pimb cu masina, sa auda si el.
Astept si parerile voastre cu privire la aceste doua aspecte.
Dar, per-total, sunt multumit si incantat de masina; momentan incerc cu disperare sa evit gropi/gropicele, guri de canal cat si parcarea sub copaci datorita pasarilor care isi elibereaza naduful pe furia mea alba .
Comment