Salut ,
Ar fi primul meu post aici si sper sa nu o fi dat de gard si sa fi postat de aiurea ...
Pe scurt de saptamana trecuta sunt posesorul unei Honda Civic White Edition 1.8L 2015 . Cautarile au durat aproape 3-4 luni timp in care am studiat un pic piata auto de pe la noi . Precizez ca vin dupa 10 ani de ''diesel power'' ( O2 -1.9L 105CP, O2 face lift -2L -140CP si O3 -2L si 150 CP ) plus inca vreo cateva incercari gen Renault Megane 1.5 Dci , Logan benzina/diesel si Opel Astra 1.6 - 115 CP ,etc .
Pentru cei ce au temeri ca motorul are probleme in a ''trage'' sau alte feluri de frici tin sa le spun ca le au degeaba . Asta cel putin din cate imi dau seama la o saptamana de condus (evident parere personala si subiectiva ) . Ca si senzatie resimtita de mine la volan pe viteze intre 80-150 km/L este o idee mai agila decat O2 de 2L si 140 CP dar un pic mai putin vioaie decat O3 de 2L si 150 CP . Cred dar nu sunt sigur ca si pe hartie lucrurile stau tot cam la fel ....
In schimb : combinatia de cutie+motor+suspensie+directie +sunet motor dupa 4000 rpm face toti banii . Momentan sunt inca linistit cu ea si nu am avut drumuri lungi dar probabil pe DN +curbe masina va fi mai mult decat in regula .
Am luat-o de la Autoklass CT ca fiind masina de drive -test cu vreo 3000 km pe bord .
Promit ca revin cu mai multe impresii + cateva poze .
O seara buna tuturor!
Ar fi primul meu post aici si sper sa nu o fi dat de gard si sa fi postat de aiurea ...
Pe scurt de saptamana trecuta sunt posesorul unei Honda Civic White Edition 1.8L 2015 . Cautarile au durat aproape 3-4 luni timp in care am studiat un pic piata auto de pe la noi . Precizez ca vin dupa 10 ani de ''diesel power'' ( O2 -1.9L 105CP, O2 face lift -2L -140CP si O3 -2L si 150 CP ) plus inca vreo cateva incercari gen Renault Megane 1.5 Dci , Logan benzina/diesel si Opel Astra 1.6 - 115 CP ,etc .
Pentru cei ce au temeri ca motorul are probleme in a ''trage'' sau alte feluri de frici tin sa le spun ca le au degeaba . Asta cel putin din cate imi dau seama la o saptamana de condus (evident parere personala si subiectiva ) . Ca si senzatie resimtita de mine la volan pe viteze intre 80-150 km/L este o idee mai agila decat O2 de 2L si 140 CP dar un pic mai putin vioaie decat O3 de 2L si 150 CP . Cred dar nu sunt sigur ca si pe hartie lucrurile stau tot cam la fel ....
In schimb : combinatia de cutie+motor+suspensie+directie +sunet motor dupa 4000 rpm face toti banii . Momentan sunt inca linistit cu ea si nu am avut drumuri lungi dar probabil pe DN +curbe masina va fi mai mult decat in regula .
Am luat-o de la Autoklass CT ca fiind masina de drive -test cu vreo 3000 km pe bord .
Promit ca revin cu mai multe impresii + cateva poze .
O seara buna tuturor!
Comment