ODO aproape 155,5 k .Vad ca intr-un an calendaristic civicania a apucat sa faca doar vreo 2500 de km . Intre timp in martie lasat masina la Asko si facut urmatoarele :
- a 11-a revizie ( schimbat din nou ulei cutie ,schimbat ulei motor ,filtre si oglinzile laterale care nu mai incalzeau de o vreme )
- ITP
- Casco dupa 7 ani adica revopsire 90% din caroserie, schimbat parbriz si ceva ornamente pe portiera fata ( dupa atatia ani avea nevoie si civicania de ceva rasfat ).Aia e dupa atatia ani m-au bagat obligatoriu la casco cu fransiza.
In aprilie am scos masina din service si face umbra in parcare saracuta si ma gandesc ori sa o bag la vanzare ori in conservare intr-o parcare acoperita .Oricum cauciucuri de iarna momentan nu ii mai cumpar si o tin doar pt drumuri de distractie vara. Poate o modificare la faruri cu un xenon after market caci cu astea din fabrica e clar ca nu mai vad nimic .
Sincer daca as vinde-o nu vad in aceasi bani vreo alta masina de aceeasi clasa sa imi faca cu ochiul .Oricum preturile sunt razna total .
BOTZ: '16 Honda Civic Elegance White Edition 1.8 i-VTEC M/T, White Orchid Pearl
Collapse
X
-
Merci mult cerevelu ! Asko ii ramane numele pt vopsit .
Intradevar aspiratul de pe civic se aude foarte bine dar mi-am dorit mai multa putere si lejeritate la condus .In continuare imi place rau de tot cum arata si cum se conduce civicania dar pe partea cealalta as fi dorit de la ea poate un 30-40 de CP in plus .
Initial am plecat cu gandul la CRV hybrid sau Toyota RAV 4 hybrid dar urcand in ele mi-am dat seama ca in continuare nu imi plac suv-urile sau pozitia de condus dintr-un suv . Plus ca merg extrem de mult pe autostrada unde hibridele/suv-urile nu sunt chiar in alementul lor .
Ulterior am trecut pe genul asta de strutocamile gen skoda scout /allroad A4 sau Volvo V60 cross country toate benzina unde a ramas allroadul.
Leave a comment:
-
Am vopsit la ASKO jumătate de mașină, a ieșit ca nouă, jos pălăria - meserie de meserie.
Sigur, A4 este altă categorie, altă clasă, dar și VTEC-ul cīnd se īncordează, ce minunat se aude aspiratul ăsta.
Leave a comment:
-
ODO un pic peste 155K de km. Incepand cu luna mai pana acum doar vreo 2000 de km facuti cu ea in rest doar in parcare . In ianuarie vreau sa ii fac dosar la Casco sa o vopsesc complet si apoi poate sa o pun la vanzare . Bine plus revizia anuala.
Vreo idee unde sa o vopsesc ? Asko cum se prezinta in privinta asta ?
In alta ordine de idei din mai am primit de la munca un alt fel de jucarie :A4 allroad 2L benzina turbo si 265 CP. Parca depasim ceva mai linistit restul masinilor plus ca e mult mai liniste in masina la 140 km/h ( are doar vreo 2100 de ture ) . Diferentele intre cele 2 jucarii sunt foarte multe evident dar in continuare din cand in cand mi se mai face dor de civicanie pe serpentine .
Leave a comment:
-
ODO 153000 de km si acu ceva vreme inca o revizie . Ulei si filtre la Asko . Singura problema pana acum e ca oglinzile nu mai incalzesc si ar trebui schimbate dar vad ca cei de la Asko au uitat de comanda .
Probabil de saptamana viitoare o sa stea mai mult prin parcare .(inlocuiesc brandul )
Are 7 ani masina dar inca nu isi arata varsta din pct meu de vedere .Ma mai gandesc pana in vara daca o scot la vanzare sau o las sa tina ocupat locul de parcare .Impecabila pana acum civicania ...
Leave a comment:
-
ce baterie ai pus? stiu ca initial masinile veneau cu Mutlu, o baterie turceasca. Asko ce baterie a pus? are vreun cod cumva? daca e varta sau bosch etc
Eu am gasit codul asta pe net : https://www.parts-honda.uk/honda-car...ts/31500TEZG03
Insa in Romania se pare ca nu prea exista baterie pe dimensiunile astea.Last edited by i93mid; 27-09-21, 10:40.
Leave a comment:
-
Bateria era cea cu care venise masina in 2015 deci avea ceva ani .Acu vreo 2-3 luni o verificasem si era la 90% moarta . Nu dadea semne dar nici nu am vrut sa astept pana moare complet .Bateria a fost 600 inclusiv TVA , franele 350-400 parca perechea, discurile ceva mai scumpe in jur de 700 perechea ,bieleta vreo 400 . Sunt din ce imi aduc aminte caci nu mai gasesc devizul .Repet daca vrei sa mergi mai jos cu preturile sunt sigur ca se poate cu piese after market dar nu am vrut asta pana acum .
Chiar daca schimb masina asta mi-as dori sa ramana in familie macar inca vreun an .Inca sunt extrem de atasat de civicanie si parca imi este greu sa o las sa plece asa usor.
Leave a comment:
-
da , ma interesau preturile la piesele pe care le-au schimbat. Inclusiv bateria. Dadea semne ca moare?
Leave a comment:
-
Daca te referi la prima cu surubul strans a fost gratis sau din partea casei .
Daca te referi la partea a 2-a cu multe piese aia e mult spus reparatie caci toate au fost consumabile .Pretul total aproape 5100 de lei .
Mi s-a parut super ok caci se adunasera multicele de schimbat plus ca a fost alegerea mea sa nu folosesc nimic aftermarket pe masina asta. Bateria parca vreo 600 +TVA dar nu mai stiu sigur (pe cox vad ca e 95 de lire fara transport si taxe).Pot verifica si iti spun sigur dar sa mai gasesc si foaia cu devizul .
Leave a comment:
-
ODO 136000 de km . Pe la 133k de km am mai vizitat Asko pentru prima '' problema'' a masinii de pana acum respectiv un troncanit infiorator .S-a rezolvat in vreo 30 de minute extrem de simplu : un surub desfacut prin partea de jos .(merci Alex din nou )
Facut saptamana asta a 9-a revizie . Initial am vrut sa o fac inainte de concediu (si 2000 de km mai putin) dar o bieleta comandata in ultima secunda m-a intarziat un pic .
Schimbat la Asko : bieleta fata dreapta, frane fata-spate ,discuri spate, baterie ,stergatoare,ulei 0w20, filtre si lichid de frana .Prin primavara ma gandesc sa folosesc si eu Casco si sa ii fac o vopsire completa .Poate spre vanzare apoi iar daca se aseaza astrele cum trebuie si o schimb cu altceva .Inca extrem de multumit de masina dar in continuare ceva putere in plus nu strica niciodata .La fel parca si ceva faruri mai bune decat halogenele actuale ( deh ma lasa si ochii ) si poate un reglaj lombar .
Leave a comment:
-
Multumesc pentru raspuns, pentru informatiile pretioase si pentru faptul ca iti continui topicul, unul dintre putinele jurnale active pe termen lung pentru modelul cu facelift.
Topicul tau il consider foarte util, deoarece faci km destul de multi (aprox 23 de mii pe an) si o si alergi.
Dpmdv designul va fi la fel de proaspat inca multa vreme de aici inainte si sunt de parere ca aceasta varianta cu facelift va fi un fel de succesor pentru legendara generatie a 8-a, atat ca design, cat si ca motorizare/sasiu/senzatii/practicabilitate etc.
Referitor la putere si preferintele tale, cred ca mai mult ar conta pentru tine disponibilitatea cuplului (respectiv un turbo) fata de o putere mai mare tot pe o aspirata.
Mai transparent spus, sunt de parere ca te-ar prinde mai bine o turbata.
Edit: referitor la putere, se pot obtine senzatii si cu buburuze:
https://www.youtube.com/watch?v=C-tM6K9zbnkLast edited by Cosmin410b; 05-02-21, 23:57.
Leave a comment:
-
Originally posted by Cosmin410b View PostSalut! Ce-ti mai face masinuta?
La 120000 de km i-am facut a 8-a revizie la Asko si totul a fost ok .Am scapat temporar de un greier la hayon care tot aparea obsesiv .Filtre si ulei 0w-20 Honda de la ei ca si pana acum.
Chiar daca au trecut 5 ani de cand o am inca imi place extrem de mult aproape totul. Design-ul il vad la fel de actual si reusit ,materialele din interior inca se tin foarte bine si in continuare intorc capul dupa ea in parcare .
Acum vreo 2 ani ziceam pe aici ca singurul regret vizavi de civicanie este ca nu are mai multi CP. Din pacate inca este valabil regretul....Daca as gandi nitel rational cei 142 de CP sunt suficienti pt RO dar piticul din creieri ( care se pare ca nu are multa ratiune) imi tot zice : mai mult ,mai mult ,mai mult . Inca nu imi dau seama la ce as folosi respectiva putere dar nu conteaza .Important ar fi sa o am ...
E clar ca urmatoarea masina trebuie sa depaseasca 160-170 de CP dar cand va fi urmatoarea masina inca nu m-am gandit
Leave a comment:
-
ODO 108000 km si a 7-a revizie la Asko .
Frane fata si bujii luate la group-buy ( Razvan) restul fluide si filtre de la ei . Am schimbat si discurile fata tot la Asko si in mod ciudat chiar cu un pret foarte apropiat de cel de pe cox .Servicii excelente dar parca au mai crescut preturile nitel la manopera dar aia e .
Intre revizii mi-a papat cam 300-400 ml de ulei 0w-20 Honda dar inca nu il schimb cu altceva caci momentan sunt multumit de el .Cumva mi se pare normal sa manance ceva in 16k de km caci mi-am schimbat un pic obiceiurile si am inceput sa circul si prin Bucuresti .
In rest masina in continuare excelenta ,fara greierasi sau alte probleme . Sper sa ma mai tina asa si urmatoarea 100 k de km . Consumuri in continuare bune - 10.5 l/100km prin mirificul Bucuresti iar afara in functie de talpa intre 6.5-9 l/100km .
In continuare singurul regret vizavi de masinuta e cu nu are mai multi CP .
Drumuri bune !
Leave a comment:
Leave a comment: