BOTZ: '16 Honda Civic Elegance White Edition 1.8 i-VTEC M/T, White Orchid Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Am zis sa mai scot praful de pe topicul meu ....
    Tocmai m-am intors din concediu din Grecia unde am mai pus inca 1900 km pe bord(am depasit deja 43k de km ) . Consum mediu dus intors 7.6 L /100km aproximativ identic cu un A8 de 3L diesel si 260 CP(deh 8 trepte) ...Ambele masini pline ochi .La mine 3 adulti plus un copil si bagaje cat incape AC on tot timpul . Ca si stil de mers pe autostrazi 140-160 km/h , BG noaptea pe DN-uri 120-150km/h exceptand dusul unde pana in Sofia ne-a plouat torential de s-a circulat si cu 50km/h ..in plus am avut si vreo 80 de km de munte cu viraje unde consumul cred ca a fost 20L/100km minim .
    Mici probleme de rezolvat :
    - neaparat trebuie sa caut roata de rezerva ,cric,etc pentru masina .Se pare si acum se stie cu siguranta :m-am dus si m-am si intors cu un holsurub in roata fata dreapata .Scapa aer dar nu la modul dement respectiv dupa 10 zile de stat in parcare cu ea de la 2.3 bari a ajuns la 1.6 bari .Mers extrem de incet vreo 30 de km pana la prima benzinarie din varful muntelui si pus aer cu care am si ajuns in tara .
    -inainte de a pleca din tara mi-am descoperit o zgarietura lasata de un binevoitor in parcare pe masca de plastic din spate .La urmatorul group-buy ma bag sigur si eu cu eu creion corector .Domnului/doamnei cu zgarietura in cauza le urez multa sanatate
    -stergator fata sofer .Clar trebuie sa il schimb .Idem la urmatorul group-buy .
    -folie pe geamuri spate pentru copil/sotie .Nu stiu daca se pot pune si pe cele din fata conform legii .
    -inca stau in dubii daca sa cumpar placutele de frana tot la urmatorul group-buy originale sau sa trec pe aftermarket gen ATE .Daca le iau originale de la Asko probabil ca lesin la pret dar cred ca o sa ii intreb oricum. Ceva opinii ?

    O zi placuta, concedii faine si drumuri bune fara probleme tuturor !

    Comment


    • #32
      Si ieri am trecut bariera celor 50000 de km . Inca super multumit de alegere .Absolut nici o problema pana acum cu masina dar de altfel era de asteptat in 50000 de km sa nu se intample nimic .
      http://imgur.com/a/FmfGE

      Comment


      • #33
        ODO 53000 km si o noua revizie( a 4-a) . Ulei,filtre . Frane fata ,stergator sofer de pe cox cu ajutorul lui Razvan ( inca odata merci mult ) .
        Din pacate nu m-a dus mintea sa le cumpar si pe cele spate de pe cox si le-am schimbat direct la Asko cu preturile lor .Schimbat si cateva clipsuri pe dedesubtul masinii .Servicii ireprosabile ca intotdeauna poate la preturi ar trebui sa mai umble
        La urmatoarea revizie care probabil va fi pe la 70000 km am primit si sfatul de a schimba uleiul din cutia de viteze . E ok ? Nu e cam devreme ? Din cate am inteles e vorba de conditii severe dar eu din fericire nu prea circul prin orase ( sub 10%) .Cartea parca zice ceva de 120k km .

        Comment


        • #34
          Welcome.
          Eu nu m-aş grăbi cu uleiul din cutie dacă maşina nu prea vede ambuteiaje.
          Pentru următoarea revizie uite aici un deal bun: http://www.hondafan.ro/forum/showthr...inale-sigilate
          '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

          Comment


          • #35
            Merci mult ! Cred ca ai dreptate si il mai las 2 revizii .

            Comment


            • #36
              ODO 72500 km. 70000 km facuti de mine in 2 ani de cand am masina si de cand m-am alaturat forumului Honda .
              Facut a 5-a revizie la civicanie -970 lei cu filtre ,saiba si 4 litri de ulei 0w20 Honda . Momentan nu il schimb caci imi place cum suna si cum urca in ture. Filtrul de aer chiar dupa atatia km inca se tinea binicel in schimb cel de polen groaznic .
              Planuri pana in vara pt ea ar fi sa ii pun pana la urma folii pe geamurile spate si sa ii cumpar si o roata de rezerva temporara(probabil ceva dezmembrari ) .Ceva sfaturi la folie pt Bucuresti ?
              Masina merge si se tine impecabil ceea ce era nitel de asteptat caci totusi e inca noua .Fiabilitatea o sa o vad probabil dupa 150k km . Am intrebat la Asko si de prelungire cu inca 1 sau 2 ani a garantiei de 3+2 .Se poate evident iar ca preturi undeva parca pe la 350 euro respectiv 560 euro plus VAT . Din pacate esti in continuare conditionat de cei 160000 de km maxim .Pe mine personal nu ma ajuta asa mult caci in urmatorii 2 ani mai vad vreo 70000 km in plus pe bord .As mai ramane cu o limita de vreo 20k km pe care eu o pap cam repede.Pacat...
              Ca si mici defecte/lipsuri pana acum si sper cu astea sa ramana
              1.un singur greieras a aparut in stalpul central dreapta dar odata cu caldura a disparut si ala la hibernare .
              2.modulul de bluetooth care de la inceput mi-a facut probleme in sensul in care se deconecteaza constant de la telefon doar cand vorbesc la el.Cand imi folosesc telefonul pt radio streaming nu sare de loc .Am deschis discutia de vreo 2 ori pana acum la Asko dar se pare ca nu poate fi facut nimic ca reparatie
              3. Asta nici macar nu sunt neaparat defect dar trebuie sa ma plang si de cate ceva .Vopseaua putin sensibila dar nu exagerat .Am ceva puncte ce vreau sa le corectez cand da caldura cu creion .Comparativ cu masinile dinainte, la Honda nu pare exagerat de sensibila cum s-ar plange alti colegi poate, sau nu sunt eu atat de pasionat de asta.
              4. Aici ca lipsuri ale masinii dar nu din vina producatorului poate - Chiar simt lipsa unor xenoane caci becurile standard sunt chioare (poate recupereaza la durata de viata)dar parca nici nu as da vreo 2000 de euro pt un sistem OEM . Plus vreo 30 CP in plus .....si vreo 100 de kg in minus
              Ca si consumuri sunt in continuare multumit: Bucuresti trafic bara la bara cam 11-12% dar la mine asta e neimportant caci nu circul prin el foarte mult( ca idee am viteza medie pe ultimii 10k km 59km/h) . Extraurban DN-uri mers extrem de linistit pt record personal ( mi-a iesit o singura data) am vazut chiar si 5.8% . Extraurban DN-uri mers normal 6.5-7.5% .
              Autostrazi la 130km/h cam 7-7.5% , 140km/h intre 8-8.5% .Pe GPS . Toate consumurile evident cu AC pornit .
              Acum privind inapoi clar inca imi place extrem de mult masinuta.Se aseaza bine , suna bine in special dupa 5000 rpm , viteza a 3-a inca geniala pana in limitare ,directia foarte buna ,arata foarte bine ca design exterior iar la interior materiale se tin foarte bine .Nu e neaparat cea mai rapida din parcare dar inca imi face mare placere sa o conduc si cred ca asta ar trebui sa conteze ...plus e super ok ca si masina de familie la 2+1 .Pana acum nu am reusit niciodat sa o umplu cand suntem doar noi 3 .

              Comment


              • #37
                Sa va poarte cu bine in continuare!

                Comment


                • #38
                  Multumesc la fel si tie scarr!

                  Comment


                  • #39
                    ODO 92000 km . Facuti de mine 89000 km in 2.5 ani .Facut a 6-a revizie .Schimbat ulei 0w20 Honda si filtre. In plus schimbat si uleiul la cutie plus placute spate. Asta cu placutele a fost ciudata caci ambele fata/spate le-am schimbat in acelasi timp acum 50000 de km parca . Cele fata mai merg 15-20000 de km iar cele spate erau la limita.Ma asteptam sa fi fost totusi invers dar aia e . Explicatia la Asko ar fi un mers ceva mai sprintar sa zicem dar nu stiu ce sa zic de asta

                    Totul super ok la asko doar ca erau extrem de ocupati (bravo lor ) iar singura mea rugaminte cu macaraua dreapata de scartie cred ca a fost omisa din greseala .E aia e poate data viitoare oricum geamul ala e mai mult inchis .
                    In rest totul absolut in regula cu masina nu am greierasi,ulei nu papa (doar 0w20 Honda am bagat in ea pana acum) , nici cea mai mica problema cu ea ,consumurile extraurbane foarte bune (6-9 l/100).
                    Sper sa mearga totul la fel de bine si urmatorii 2-3 ani pana sper sa o vand si sa iau noul civic de 1.5 L la final de viata cu 17-18k de euro

                    O zi minunata va doresc tuturor!

                    Comment


                    • #40
                      ODO 100000 km in 3 ani si un pic de cand am cumparat masina . In ultimele 6 luni masina a dormit mai mult prin parcare (doar 8000 km facuti ). Refacut ITP fara probleme , reinoit CASCO . Probabil prin August dupa vacanta o pregatesc si de a 7-a revizie .
                      Intrebari pt modelul asta daca aveti idee : bujiile se schimba acum la aproximativ 110 km sa zic? Daca da ceva sfaturi gasibile pe piata locala (nu vorbesc acum de cox sau reprezentanta )
                      Discurile din cate m-am uitat nu au probleme dar probabil pe la un 130 k km o sa isi ceara drepturile . Idem daca nu ati mers pe cox/Asko ceva idei ? ATE,TRW ?
                      La urmatoarea revizie ma astept oricum la schimb de placute fata ,ulei si filtre .
                      Masina dupa atata timp fara nici un fel de problema . Nu papa ulei (doar 0W20 Honda) , nu greierasi ,merge ca in prima zi (as zice chiar mai bine parca ) , ceva zgarieturi dar sunt normale pt ca Bucuresti .
                      Singura mea ''problema'' e de ce nu gasesc si in Romania asa ceva pt ma bate gandul sa o fac la anul : https://www.dyno-chiptuningfiles.com...-i-vtec-142hp/ .Ok nu or fi 155 CP da poate un 150 CP si 180Nm

                      Comment


                      • #41
                        felicitari pentru cifra de 100k si pe inca atatia de acum inainte

                        Comment


                        • #42
                          ODO 108000 km si a 7-a revizie la Asko .
                          Frane fata si bujii luate la group-buy ( Razvan) restul fluide si filtre de la ei . Am schimbat si discurile fata tot la Asko si in mod ciudat chiar cu un pret foarte apropiat de cel de pe cox .Servicii excelente dar parca au mai crescut preturile nitel la manopera dar aia e .
                          Intre revizii mi-a papat cam 300-400 ml de ulei 0w-20 Honda dar inca nu il schimb cu altceva caci momentan sunt multumit de el .Cumva mi se pare normal sa manance ceva in 16k de km caci mi-am schimbat un pic obiceiurile si am inceput sa circul si prin Bucuresti .
                          In rest masina in continuare excelenta ,fara greierasi sau alte probleme . Sper sa ma mai tina asa si urmatoarea 100 k de km . Consumuri in continuare bune - 10.5 l/100km prin mirificul Bucuresti iar afara in functie de talpa intre 6.5-9 l/100km .
                          In continuare singurul regret vizavi de masinuta e cu nu are mai multi CP .
                          Drumuri bune !

                          Comment


                          • #43
                            Salut! Ce-ti mai face masinuta?

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Cosmin410b View Post
                              Salut! Ce-ti mai face masinuta?
                              Salut !Multumesc de intrebare ,face extrem de bine .
                              La 120000 de km i-am facut a 8-a revizie la Asko si totul a fost ok .Am scapat temporar de un greier la hayon care tot aparea obsesiv .Filtre si ulei 0w-20 Honda de la ei ca si pana acum.
                              Chiar daca au trecut 5 ani de cand o am inca imi place extrem de mult aproape totul. Design-ul il vad la fel de actual si reusit ,materialele din interior inca se tin foarte bine si in continuare intorc capul dupa ea in parcare .
                              Acum vreo 2 ani ziceam pe aici ca singurul regret vizavi de civicanie este ca nu are mai multi CP. Din pacate inca este valabil regretul....Daca as gandi nitel rational cei 142 de CP sunt suficienti pt RO dar piticul din creieri ( care se pare ca nu are multa ratiune) imi tot zice : mai mult ,mai mult ,mai mult . Inca nu imi dau seama la ce as folosi respectiva putere dar nu conteaza .Important ar fi sa o am ...
                              E clar ca urmatoarea masina trebuie sa depaseasca 160-170 de CP dar cand va fi urmatoarea masina inca nu m-am gandit

                              Comment


                              • #45
                                Multumesc pentru raspuns, pentru informatiile pretioase si pentru faptul ca iti continui topicul, unul dintre putinele jurnale active pe termen lung pentru modelul cu facelift.
                                Topicul tau il consider foarte util, deoarece faci km destul de multi (aprox 23 de mii pe an) si o si alergi.

                                Dpmdv designul va fi la fel de proaspat inca multa vreme de aici inainte si sunt de parere ca aceasta varianta cu facelift va fi un fel de succesor pentru legendara generatie a 8-a, atat ca design, cat si ca motorizare/sasiu/senzatii/practicabilitate etc.

                                Referitor la putere si preferintele tale, cred ca mai mult ar conta pentru tine disponibilitatea cuplului (respectiv un turbo) fata de o putere mai mare tot pe o aspirata.
                                Mai transparent spus, sunt de parere ca te-ar prinde mai bine o turbata.

                                Edit: referitor la putere, se pot obtine senzatii si cu buburuze:
                                https://www.youtube.com/watch?v=C-tM6K9zbnk
                                Cosmin410b
                                Member
                                Last edited by Cosmin410b; 05-02-21, 23:57.

                                Comment

                                Working...
                                X