BOTZ: '16 Honda Civic Elegance White Edition 1.8 i-VTEC M/T, White Orchid Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut Bacu ,

    Asta spun si eu . Mi se pare un consum mai mult decat decent .Ma asteptam sincer la o medie mai mare .Oricum masina nu am luat-o pentru cifrele de consum ci pentru cum se conduce/sta pe sosea /pret/spatiu/dotari/design etc . Si la celelalte masini consumul real a fost cu cel putin 30% mai mare decat cel declarat de producator .La un Opel Astra 1.6 benzina si 115CP era cu 40% mai mare ....
    Doar ca nu pricep consumurile altor utilizatori . cei 7.2 % mai mult extraurban banuiesc nu ?
    Aia e oricum, m-am resemnat deja ca nu stiu sa merg economic sau ecologic

    O zi buna !
    B

    Comment


    • #17
      Bun consum FK2 !

      Merci de sfat o sa incerc si fara ECO in Bucuresti dar sa ma invat cum trebuie cu pedalele de ambreiaj/acceleratie . Cel putin acceleratia o simt extrem de moale fata de ce am avut . Nu zic ca e rau doar ca o apas mult prea tare in traficul de Bucuresti . Pe afara nu am problema asta clar, dar in bara la bara nu e funny inca pentru mine .

      O zi buna !
      B

      Comment


      • #18
        - consum ok la ce ai facut tu. Am reusit eu sa scot sub 6 insa drum national pana in 100-110km/h si depasiri de 140km/h cand a fost cazul.
        - prima oara cand stropesti parbrizul dupa ce ai pornit masina se activeaza si duzele de la faruri
        - eu nu am probleme de genul la bluetooth, merge fix cum ar trebui: suna si nu se aud pacanituri
        Honda CIVIC 5D 1.8 M/T WP (142hp)
        SOLD: Alfa Romeo GT 2.0 M/T (166hp)

        Comment


        • #19
          Încearcă și cu alt telefon la bluetooth si vezi daca mai face figuri, eu așa am pățit.

          Trimis de pe al meu GSmart Akta A4 folosind Tapatalk
          GHELA: '14 Honda Civic 4D ES 1.8 M/T, Taffeta White

          Comment


          • #20
            Salut ,


            Dupa 3 luni de convietuire cu Honda si 9500 de km facuti cu ea noi impresii asternute aici :
            - consumul s-a stabilizat la 7.4 L/100km per general dupa 12500 km cat are masina acum .Ultimii 4800 km i-am facut intr-o singura luna practic cu foarte multe drumuri extraurbane normal .Cred ca am maxim 200 de km facuti urban in astia 4800 si consum de 7.1L/100km. Multumit aici ma asteptam sincer la mult mai mult . Cred ca am mai spus dupa 75000 km cu Skoda O3 diesel 2L -150 CP aveam 6.9 sau ceva de genul .E adevarat ca parca circulam mai mult prin Bucuresti. Daca as fi circulat la fel cu Skoda poate aveam 6-6.5 L/100 km.
            - motorul si masina in sine parca s-au mai asezat la locul lor .Suna mai rotund cumva . Am decis sa ascult un sfat de aici de pe forum si sa nu mai folosesc deloc eco-mode .E mult mai bine asa .
            - pozitia la volan ok dar parca imi este dor un pic de un reglaj lombar la scaun .Deh parca nici eu nu mai am 40 de ani ....
            -poate sunt eu baftos de fel dar inca nu am greierasi prin bord sau prin alte parti .In schimb cand in rarele dati cand merg prin Bucuresti incet la prima apasare de frana scoate un scartait usor dar la urmatoarele 2,3 consecutive nu .Intotdeauna parca la primul .Dupa 12500 km mi se pare ciudat un pic dar nu cred ca sunt probleme .Frana tine ok nu am probleme sau altceva .Aveti vreun hint ceva ? Inca nu am apucat sa o incerc cu frane tari la viteza mai mare .Poate asa o rezolv cumva .
            -stergator fata stanga la fel .Scoate sunete neclare evident cand parbrizul nu este complet ud dupa ploaie torentiala .Cred ca e doar imbatranirea cauciucului ceea ce e normal .E doar un consumabil.
            - cand am cumparat masina la 3000 km ( pana intr-un an vechime) am facut si prima revizie evident . Normal acum o fac la inca 1 an sau 40000 km din cate am inteles . Mi se pare sincer cam mult sa astept . Ceva sfaturi ? Tineti cont ca circul foarte putin prin Bucuresti .Intr-o luna normala sa zic asa fac 2500-3000 km dintre care 90% doar extraurban . Nu as astepta neam cei 40000km sa se faca .
            - singurul defect sa zic asa la masina asta e ca nu are macar inca 30-50 CP in plus si 100 kg mai putin .Glumesc evident mi se pare o masina foarte echilibrata pentru nevoile mele .Daca sunt in chef pe sosele mici nu prea esti depasit ci doar depasesti alti participanti .A nu se intelege ca sunt vreun sofer agresiv ci doar imi place sa ajung mai repede acasa de pe drumuri..
            -incredibil dar inclusiv baiatului meu de 5 ani ii place la nebunie sunetul motorului dupa 4000 rpm .Face si el - " Iupiiiiii" F. tare

            Ceva poze mai jos sper sa si mearga link-ul :
            http://imgur.com/a/A1TId

            Seara buna va urez !
            B

            Comment


            • #21
              Urmatoarea revizie ar trebui facuta la un an sau 20.000 km. Deci cum tu ai facut revizia la 3000 km ar trebui facuta la 23.000 km. Dar eu in locul tau nu as astepta atata. Vei intelege sfatul meu in urmatoarele randuri.
              La mine de exemplu este i-mid service interval activ. Asta inseamna ca eu fac revizia la cum cere masina. Daca initial acest interval este setat dupa revizie la 365 zile sau 20.000 km aceste date pot fi modificate de masina in functie de conditiile de utilizare. Daca pentru 1 km de autostrada masina scade aproximativ 1 km altfel face la mersul urban unde poate scadea si 3 km, mersul bara la bara de exemplu.
              Eu nu am reusit pana acum sa fac 20.000 km cu un schimb de ulei. Am primit mesaj de service la 16.000 km sau a doua oara la 33.000 km. Avem colegi pe forum care au luat masina din Germania cu acest service interval activ dar din cauza conditiilor de utilizare din Romania au primit mesaj la 12.000 km.
              In concluzie eu recomand schimbul de ulei pt utilizatorii din Romania in intervalul 12-14.000 km.

              Comment


              • #22
                Originally posted by botz View Post
                - singurul defect sa zic asa la masina asta e ca nu are macar inca 30-50 CP in plus si 100 kg mai putin
                Salutare! Sa stapanesti sanatos masina! Nu am mai intrat de ceva vreme pe forum, insa am revenit cu ganduri "necurate" sa trec si eu pe un Civic.
                Masina asta a evoluat, dpmdv, exact cum trebuie si parca a ajuns la maturitate absoluta.

                Referitor la ce spuneai si tu ca parca ar fi mers inca vreo 30 CP, se pot oare obtine castiguri semnificative cu un intake si exhaust mai permisiv pe acest 1.8?
                Poate colegii cu mai multa experienta au ceva de spus aici.

                Numai bine!
                '07 Honda Accord 2.0 i-Vtec A/T, Executive

                Comment


                • #23
                  Poti sa incerci varianta Type-R pentru un 30cp+.
                  Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                  Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                  ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                  ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                  Comment


                  • #24
                    As putea,nu?

                    Sent from my SM-G920F using Tapatalk
                    '07 Honda Accord 2.0 i-Vtec A/T, Executive

                    Comment


                    • #25
                      Salut si merci de urari Balaurul !
                      Referitor la un castig de +30 CP nu stiu ce sa spun .Fiind aspirata cred ca e un pic mai complicat banuiesc iar costurile ceva mai mari decat la un turbo . Nu cred ca merita mai ales ca banuiesc ca pierzi si garantia ceea ce nu este de dorit zic eu .In 5 luni de cand am masina si 18000 km deja facuti cu ea ,sa zic ca am simtit nevoia reala a unei puteri suplimentare de maxim 2-3 ori (la cateva depasiri in scurt sa zic). Cuplu un pic mai mare sa zic mi-as fi dorit prin Grecia pe dealuri cu 3 adulti un copil si multeeee bagaje . Dar si acolo bagi a 3/4-a si aia e . Dar vad ca esti deja pe un Accord . Crezi ca merita trecerea ?
                      Pentru putere ceva mai mare mai poti astepta si noul civic sedan 1.5T de 170-180 CP dar probabil aia o sa vina cu alte costuri din pacate. Civicul hatch vine parca la final de 2017 spera lumea....
                      La program rabla in schimb am vazut in schimb oferte parca de 15K euro inclusiv VAT.La pretul asta si 140 CP plus cateva optiuni mi se pare imbatabila intradevar .Plus vorbim de un motor spre final de cariera care in mod cert nu ar trebui sa mai aiba bube .Deci greu de ales intradevar .
                      Ca si costuri de intretinere pana acum iar mi se pare ok .Revizia a 2-a la 18000 de km a fost 915 lei (bun pret la Asko) si consum mediu la 21000 km de doar 7.2 l/km (80% extraurban) iarasi foarte ok .Vorba unui prieten : e masina de distractie intradevar si asta pe mine ma face sa cred ca am ales bine .
                      Bafta!
                      B

                      Comment


                      • #26
                        Salut si La multi ani hondari !
                        Dupa ceva vreme am zis sa mai scot panzele de paianjen de pe topic cu ceva impresii / nelamuriri .
                        Masina a depasit deja 31k km in medie cam 2800 km pe luna facuti de mine de cand am luat-o .Are deja 2 revizii si probabil in primavara urmeaza a 3-a .Iarna am inceput-o cu o schimbare cauciucuri pe aceleasi jante de 17 - http://www.auto-soft.ro/anvelope-iar...w452-225-45r17

                        Ofertele ok la jante de aliaj pe 16 au aparut dupa ce am facut schimbul dar aia e
                        Motorul sigur s-a mai asezat si clar si consumul ..
                        Acum ce nu imi este mie clar . In 31 k km computerul de bord imi arata o medie de 6.8L/100km .Astazi verificati si pozati .Soc in sensul bun dar cu ceva nelamuriri .In proportie de 90% sunt extraurban . Pe toata vacanta am circulat doar DN1,DN2 cu un pic de Bucuresti - consum mediu de 7.5 L/100km .Consum facut de mine din Busteni pana in Bucuresti ( vale si pustiu pe 3.01.2017) mediu de 6.9L/km . De obicei il am mai mare .Stilul de condus nu mi l-am schimbat de cand am masina ( sau nu ma prind eu ) dar totusi consumul scade pe bord .Ca idee inainte de Craciun am reusit sa fac vreo 150 km legati in Bucuresti ( e premiera la mine ) cu un consum de 14L/100km.
                        Repet nu ma plang dar tare am impresia ca totusi computerul are mici/mari deviatii sau calculeaza intr-un mod pe care eu nu il inteleg . Din moment ce cam toate drumurile le fac cu consumuri intre 6.8-7.5L/100km plus Bucuresti din cand in cand cum media da mai mica ?

                        Poze de la dezapezire : http://imgur.com/a/5AzqG sper sa mearga ...cam 2 h de lopata plus ajutor de la un vecin vreo 20 de minute .
                        In stilul asta poate ajung la final de an cu consum de bord apropiat de 6% Nu cred dar pot spera .Macar pe computer daca nu in realitate .
                        In rest civicania inca ma incanta ca motor ,cutie , suspensii si cum sta pe sosea . Spatiu arhisuficient pentru 2 adulti si un copil plus bagaje gramada .Vreo 30 CP intradevar nu ar fi fost rai dar pentru asta astept si urmatorul civic de 1.5L turbo .Evident cand pretul va fi si unul corect din pct meu de vedere .
                        Bafta tuturor !
                        B

                        Comment


                        • #27
                          O intrebare doar aici deoarece nu am gasit topic separat . Generali , Alliantz sau Omniasig la Casco ? Trebuie sa il reinoiesc .Pana acum am mers pe Generali dar nici nu am avut vreo problema sa le cer ajutorul .

                          Comment


                          • #28
                            Generali sau Alliantz, la fel de buni.

                            Comment


                            • #29
                              Merci mult! Pe una din astea raman .

                              Comment


                              • #30
                                37700km . Coafura rezista .Facut a 3-a revizie la Asko cu ulei si fitrele lor in total de 950 lei .ITP facut saptamana trecuta si ala ok .
                                Placutele de frana inca vreo 10k km mai rezista din spusele lui Alex.Inca nu le-am cerut oferta de pret dar probabil pic pe spate . Ia incercat cineva pana acum la preturi direct ?ATE din cate am citit pe forum pe aici ar fi in regula .
                                Cat timp am asteptat mi-am descoperit si viitoarea masina .
                                Noul Civic HB arata mai bine in realitate decat in pozele vazute pana acum . Pozitia la volan este mai joasa si mai ok din punctul meu de vedere decat la generatia a 9-a . Spatiul bun spre excelent intr-o masina de clasa ei iar finisajele/plastice iarasi bune . Nu imi dau seama de garda la sol cat de inconfortabila va fi prin RO . Oricum astept sa o si bage la drive test sa vad si ce poate motorasul . Oricum cat o mai am pe asta in garantie nici nu ma gandesc sa o schimb inca .
                                Foarte aglomerat astazi la Asko ( probabil in saptamanile trecute cand a fost cu verificarea gratuita a fost omor ) dar chiar si asa serviciile impecabile si s-au miscat si rapid . Mare pacat ca nu au si un service in oras ...eu stau exact diametral opus de ei practic dar asta e.

                                Comment

                                Working...
                                X