BOTZ: '16 Honda Civic Elegance White Edition 1.8 i-VTEC M/T, White Orchid Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • BOTZ: '16 Honda Civic Elegance White Edition 1.8 i-VTEC M/T, White Orchid Pearl

    Salut ,

    Ar fi primul meu post aici si sper sa nu o fi dat de gard si sa fi postat de aiurea ...
    Pe scurt de saptamana trecuta sunt posesorul unei Honda Civic White Edition 1.8L 2015 . Cautarile au durat aproape 3-4 luni timp in care am studiat un pic piata auto de pe la noi . Precizez ca vin dupa 10 ani de ''diesel power'' ( O2 -1.9L 105CP, O2 face lift -2L -140CP si O3 -2L si 150 CP ) plus inca vreo cateva incercari gen Renault Megane 1.5 Dci , Logan benzina/diesel si Opel Astra 1.6 - 115 CP ,etc .
    Pentru cei ce au temeri ca motorul are probleme in a ''trage'' sau alte feluri de frici tin sa le spun ca le au degeaba . Asta cel putin din cate imi dau seama la o saptamana de condus (evident parere personala si subiectiva ) . Ca si senzatie resimtita de mine la volan pe viteze intre 80-150 km/L este o idee mai agila decat O2 de 2L si 140 CP dar un pic mai putin vioaie decat O3 de 2L si 150 CP . Cred dar nu sunt sigur ca si pe hartie lucrurile stau tot cam la fel ....
    In schimb : combinatia de cutie+motor+suspensie+directie +sunet motor dupa 4000 rpm face toti banii . Momentan sunt inca linistit cu ea si nu am avut drumuri lungi dar probabil pe DN +curbe masina va fi mai mult decat in regula .
    Am luat-o de la Autoklass CT ca fiind masina de drive -test cu vreo 3000 km pe bord .
    Promit ca revin cu mai multe impresii + cateva poze .

    O seara buna tuturor!

  • #2
    Sa fie intr-un ceas bun si s-o conduci cu placere!

    Comment


    • #3
      Sa o conduci cu placere multi km. si fara probleme. Cred ca nu-ti va insela asteptarile (parerea mea )

      Comment


      • #4
        Sa ai noroc de ea!
        '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

        sigpic

        Comment


        • #5
          Multumesc de urari !
          Cateva impresii dupa 1000 de km impartiti cam 50-50 urban si extraurban .

          Ca si mici '' probleme'' ce am observat eu pana acum (incep cu ele ca sunt putine momentan )
          - cotiera centrala pusa un pic de aiurea - ca exemplu la 1.90 cat am ,tin scaunul ''pe spate'' dar cotiera e inutila . Pot sa o utilizez daca merg conducand relaxat doar cu o mana stanga pe volan si dreapta aruncata de aiurea prin spate . Minum trebuia reglabila pe lungime (adancime) idem si inaltime . De obicei imi place sa tin ambele maini pe volan ...aia e am depasit momentul stiam deja de ea
          -nu as spune neaparat ca e o problema dar: parca as fi preferat a 6-a ceva mai lunga . Este evident inclusiv pt constructor cred ca a 6-a e doar de croaziera si nu e pt nici un fel de depasiri .Nu am inteles neaparat de ce as avea 3000rpm la 115-120km/h . Minim 10-15 km/h in plus la rotatia asta cred ca se putea scoate . Evident in acel moment era penalizat consumul in oras probabil respectiv nu ''cerea '' a 6-a la 50-60km/h .Nu vorbesc de consum ci doar de zgomot de fundal probabil in special cand in spate imi doarme copilul+sotia
          -sistemul de climatizare ... aici nu am multe de spus caci am vazut ceva mai multi useri blestemand tehnica japoneza .Astept interesat vara ( sau nu )
          -meniu nitel ciudat pentru mine .Pe nemtoaice(CZ) pare un pic mai intuitiv .Probabil vine si ca obisnuinta . Acolo vrei nu vrei apesi pe o rotita si 2 butoane de pe volan si vezi instant -consum mediu long/short distance,timp,range,average speed etc. La intoarcere azi deja pus pe muzica si nu m-am mai uitat la nimic.Pare mai ok asa.

          Lucruri de care sunt incantat :
          - directia - stiu ca e asistata ca toate de pe piata dar comparativ cu Skoda/WW/Opel/ + Megane 1.5dci 105 e muuult mai bine.
          -motorul iarasi f.f.f. bine . Trage liniar exact cum ar trebui sa o faca .Nu am simtit nici un fel nevoia unui cuplu mai mare .Caii putere par si cred ca sunt toti la locul lor.Depasiri cu a 3-a pana in red line si totul e bine .
          -setupul suspensiei + cauciucuri R17/225/40 = f. bine si aici si cred ca tine de obisnuinta . Ultima data cred ca aveam pe R16/205/55 =barca . Cu Civicul practic simt mult mai bine soseaua dar evident reversul medaliei e ca simt si gropile/sine tramvai . Momentan multumit !
          - spatiu interior +portbagaj .In finala la mine spre exemplu ramasese o Mazda 3 cu Civic . Castig Civic mai mult decat evident la spatiu .Pentru o familie de 3 persoane este arhisuficient, asta in conditiile in care eu vin de pe Octavia 3 . Pozitia la volan buna pentru un om de 1.90 .Daca ma luam dupa toate site-urile de ''specialitate'' unde toti zic ca nu ai loc sigur nu imi cumparam masina .Asa am facut 3 drive teste si m-am lamurit singur .
          -design exterior +interior - no comments .Totul f.bine .Materiale de calitate pt mine (tapiterii,plastice ) . Designul exterior mi se pare hate or love .Indiferent nu prea te lasa . Mazda 3 pare o masina foarte frumoasa si atat.Pentru mine Civic imi pare personala .Nu stiu dc ma exprim coerent dar sper sa intelegeti idea.
          -consumul 8% dupa 1000 km facuti 50-50 afara -Bucuresti .Daca se tine pana in 8.5% este perfect .La Octavia 3 diesel 2L si 150 CP aveam dupa 75000 km consum mediu de 7%.In Bucuresti oricum nu scadeam sub 10-12% afara era intradevar mai bine .PS De ocolit autostrazile - cam zgomotoasa si consum maricel dupa 140km/h.Noroc ca nu avem multe .Preconizez sa merg 2000-2500 km pe luna cu ea .

          Momentan cam astea ar fi .Dupa ce reusesc sa scap si de RAR +Politie (numere noi) ii fac poze si le postez .Dar banuiesc ca le stiti deja pe astea White Edition ..

          O zi buna !

          Comment


          • #6
            Salutare.
            Probabil tine strict de cum iti aranjezi pozitia scaunului dar eu unul n-am avut nici-o problema cu cotiera si eu am tot 1.90 .
            Legat de a6-a si mie mi s-a parut oarecum inutila. Mai bine faceau ca la camioane 5-Low si 5-High, era mai ok asa ), dar eu nefiind vitezoman, nu ma deranjeaza.
            Nu conteaza ca stim deja White Edition, baga poze pana crapa forum-ul .
            Spor la multi kilometri fara evenimente .

            Comment


            • #7
              Salut ,

              Din aventurile in jungla birocratiei din Bucuresti ....
              Am mers saptamana trecuta la adm. finaciara din Libertatii tras bon de ordine cu nr 595 iar la ghisee inca era nr 280. Facut flama caci in mod evident ma prindea luna viitoare .O doamna draguta ma intreaba : firma sau persoana fizica ?Zic firma si ma trimite in Sf. Vineri .Ma duc acolo : la persoane fizice inca 300 de persoane la coada ,la juridice eu si inca 2 oameni plus 4 inspectori liberi . Total pierdut aproximativ 2 minute .Dragut
              Ulterior ANAF depus cerere pt taxa de mediu . Ieri am platit-o - 870 lei pe firma . E ceva ciudat aici deoarece am vazut si preturi de 900-1350 lei pentru aceasi taxa si pentru aceasi masina .Inclusiv Autoklass mi-a confirmat ca e 1325 lei parca . Inclusiv pe forum am zarit preturi diferite . Un pic anormal zic eu.
              La RAR mi-am facut programare tot saptamana trecuta si tot ieri am rezolvat-o .Durat in total aproximativ 1 ora .Cost 120 de lei in Voluntari .
              Maine urmeaza ultima pe lista respectiv Politia : vreun sfat ? Udristei sau Pipera ?Timp de rezolvare cam cat ? 2 ,3 ore ?

              Cateva poze cu Honda de cand am cumparat-o . Recunosc ca altele nici ca nu am mai facut .

              http://imgur.com/a/LovNa

              Sper ca merge link-ul .

              O seara buna!

              Comment


              • #8
                Taxa de mediu pentru ce? Nu a platit-o Autoklass cand au inmatriculat-o?
                '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                sigpic

                Comment


                • #9
                  Originally posted by ticker View Post
                  Taxa de mediu pentru ce? Nu a platit-o Autoklass cand au inmatriculat-o?
                  taxa pt euro 6 s-a platit incepand cu 1sept, la mine a fost 1032 lei
                  '16 BMW 520xd
                  '15 FK2
                  ex '10 CU1
                  ex '07 CL7

                  Comment


                  • #10
                    Masina a fost imatriculata anul trecut prin Mai parca ... Intradevar taxa pentru euro 6 se plateste incepand cu septembrie 2015 . Am zis in primul post ca era masina Autoklass de drive test si avea 3000 km la bord .
                    Chiar daca se zic ca o luam anul trecut tot faceam cerere sa scap de taxa .Peste 3-4 ani daca ma gandesc sa o vand sa nu am vreo surpriza ca trebuie sa platesc nu stiu ce sume .Peste 3-4 ani poate avem deja euro 10 cine stie ?
                    Astazi la Politie deoarece am fost ambitios si am zic ca fac eu totul am stat de 3 ori la coada (3 ore). Ca sfat macar acolo cereti ajutorul ...sunt o gramada de baieti cu preturi ok ce va pot ajuta cu actele .Eu doar am vrut sa vad cum se face ...lectie invatata iar a 2-a oara nu mai fac .

                    O zi buna!

                    Comment


                    • #11
                      Cu putina documentare pe net, la Politie stai 15 minute max. Cel putin asa a fost pt mine in Pipera
                      '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Cu putina documentare pe net, la Politie stai 15 minute max. Cel putin asa a fost pt mine in Pipera (nu se pune ora pana s-au emis placutele)
                        '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Salutare ,

                          Din ciclul ce face omul cand e singur prin hotelurile patriei ...in loc sa doarma posteaza impresii noi . So inca 2500 km pusi pe bord si deja am inceput sa ne imprietenim aproape .

                          Sa incep din nou cu cele rele nu ?
                          - drumuri lungi si plicticoase - treapta a 6-a f. scurta din pct de vedere al zgomotului in habitaclu . Tot nu pot intelege zgomotul motorizarii suficient de mari la viteze peste 120km/h .Partea buna mai jos ...
                          -am facut o intoarcere in 3 miscari prin frumosul Bucuresti - urcat usor cu masina pe un colt de bordura .. Balonul mic si garda medie sunt facute pentru orase clar civilizate nu pentru S3 unde avem borduri >20 cm .....
                          - meniul inca neprietenos cu mine doar . Am un prieten ce tot imi spune : instructions are for pussy . Evident ca nu am citit nici un fel de instructiuni dar visez sa ma trezesc cu ele stiute deja intr-o dimineata . Stiu, este doar vina mea .Cand am cumparat masina am intrebat dl de la Autoklass la ultimul drive-test doar comenzile de baza. Ei bine doar cu ele am ramas . Spre exemplu inca nu imi dau seamna cand merg spalatoarele de faruri . Cateodata merg de la un buton cateodata nu .Aia e.
                          - o pun tot aici la lucruri rele dar inca nu imi dau seama. Enervat probabil de consumuri de diesel raportate pe aici am incercat astazi sa merg si eu la consum : trip B pe 270 km (Buc-Galati + 30 km prin cele 2 orase ) consum mediu 7.5% pe computer . Repet mers la consum, ploaie ,tiruri , A1 -120km/h ,etc . De ce zic ciudat : in cei 3500 km facuti de mine sau cei 6500 km ai masinii am consum mediu de 7.7% .Nu am idee de cei 3000 de km facuti inainte dar : am facut cei 3500 de km in 1.5 luni cam asa : 700-800km in Bucuresti restul prin tara impartiti in A1, DN-uri plus o iesire la munte pe serpentine . Masina nemenajata deloc . Am mai calculat doar consum la pompa pana acum facut la primul click si de obicei iese undeva in jur de 7.2 dar fara mers cuminte in mare parte . In Buc nu am inca curiozitati legate de consum .
                          - modul de conectare la telefon - nu am idee ce are dar e plin de pacaituri (simt ca asa se aude pe o statie de tir nu pe o Honda) . Poate e bug doar la ea. Inca ceva legat de conectare : cand apelez nu se aude taraitul ...se aude doar cand cealalta persoana zice alo/salut . E ciudat inca .Nu stiu daca sunt in asteptare ,respins sau altceva .In schimb navigatia de pe telefon merge impecabil (heremaps) fara lag fara pacaituri.
                          -lipsa unui reglaj lombar la scaun
                          - cotiera centrala nereglabila pe inaltime . Ca pozitie fixa fata-spate m-am obisnuit dar inca imi lipseste reglarea pe verticala .

                          Lucruri bune caci sunt :

                          - ciudat dar pe autostrazi am inceput sa merg incredibil de calm .Ploaie A1-120km/h cand e soare 139km/h . In schimb pe sosele mici si urate ca DN-urile da strechea . Absolut la toate drumurile lungi reusesc sa o bag in limitare in a 3-a . Chiar si in 2-a se pare ca se poate .Sunetul si senzatiile sunt nepretuite gen Master Card .Stiu ca vorbesc de 4 cilindri dar chiar sunetul este exact ce trebuie .Probabil(sigur) un 2L VTEC si nu 1.8 iVTEC este mult peste .Pot doar sa imi imaginez nu am condus inca.
                          -cutia etajata corect pana in a 5-a .Scurte ,precise, nu agata ,nu ratezi nici macar odata .Poate am eu noroc aici . Cand am facut primul drive-test la Asko deja ma hotarasem pe Civic doar din cauza treptei a 3-a . Se pare ca am ramas setat pe ea . Am mai citit ceva pareri pe forumuri cum ca ar trage masina de pe la 1500-2000rpm . Eu inca nu am descoperit cum dar evident poate nu apreciez eu lucrurile astea . Ce am simtit eu e ca aproximativ ok de la 3500 rpm- incepe sa se miste iar dupa 4000 rpm chiar e vioaie evident pastrand proportiile cu o masina de 140 CP si 1300 kg.
                          -directia . cred ca ma repet aici .Ok este asistata dar am facut acum 2 saptamani valea doftanei .Imi pare rau ca nu am facut poze .Sotia si o prietena in spate albe la fata . Nepretuit Experimentul a fost facut inclusiv cu copilul in spate dar el dormea de mult oricum . Normal ca aici directia(feelingul ei) cred ca este ajutata si de dimensiunile masinii dar chiar si asa mi s-a parut mult peste ce am condus pana acum pe clasa asta . Totul excelent aici.As fi curios si de o Mazda 3 2L si 165 CP.
                          - setapul suspensiei . Tot am citi ca Civic-ul vechi era f. rigid .Pot doar sa fiu invidios aici ...La fel compar de pe ce vin (O2,O2-FC,O3,Megane,Opel,etc) toate par ''moi'' si fara mare legatura cu asfaltul .Aici macar simt ceva - poate rinichii mei cate odata dar ce mai conteaza important e ca ma simt bine .
                          - consumul : mai sus am vorbit de el . Eu in comtinuare cred ca un cosum de 7.7% mediu pe motorul asta si cum o conduc eu este excelent . Sunt sigur ca alti soferi ceva mai calmi ar merge chiar si mai jos de atat . Momentan nu mi-am propus asta ci doar vreau sa ma bucur de ea pe drumurile extra-urbane . BTW in Bucuresti tot folosesc acel blamat buton eco .Personal mi se pare f. ok . Imi limiteaza turatiile ,pedala f. grea ca si directia si cred ca si scoate multi cai pe bara . Zic ca e ok pentru ca dc incerc sa merg normal plec de pe loc - 3500rpm poate ceva mai mult ...in oras inca nu m-am imprietenit cu ambreiajul-acceleratia.
                          -lipsa totala greieri .Pana sa ajung pe Honda nu prea am dat importanta la asta dar se pare ca unii colegi au aceasta problema .Eu personal inca nu .Iara multumit !

                          Cam astea ar fi momentan .Daca imi mai amintesc cate ceva mai postez . As fi fost interesat inainte sa o cumpar de comparative gen Civic 2012-2015(inclusiv) cu Mazda 3, Leon ,Golf,C4 , Pej 308,Focus etc . Sunt pe forum aici ? Singurul comparativ pe care eu as putea sa il fac e cu Skodele dar pe restul nu prea am vazut .Sau poate sunt dar nu le-am gasit eu .Ma gandesc ca ar ajuta viitori clienti ?

                          O zi buna !
                          B

                          Comment


                          • #14
                            Pai daca o bagi absolut mereu in limitare pe DN-uri, cum te aștepți sa ai consum mic?:-)

                            Eu dupa 9000 km cu a mea, consumul este 7.2.
                            2017 Honda CRV 9AT Executive + Connect + Sensing
                            Ex:
                            2014 Honda Civic Executive
                            2011 Honda Civic GT

                            Comment


                            • #15
                              eu la 7k km, 85% Bucuresti, fara ECO, iti recomand fara ECO, scade consumul , am 8.6 consum mediu...test pe autostrada

                              treapta 1 - 60km/h, 2 - 101km/h, 3 - 140km/h, 4 - 180km/h, a 5 a deja isi da in nas...duce pana la 200km/h si cand ii dai a 6 a ...e gata , 207km/h max atins...deja rapoartele de cuplu 1 2 3 si 4...

                              Comment

                              Working...
                              X