FST:'15 Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC A/T Elegance, Crystal Black Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Din pacate nu se poate sa le vezi pe toate 3 una dupa alta, ca la generatie veche.

    Eu l-am configurat sa vad consumul mediu si instant pe Imid, iar range-ul il vad in meniul trip computer pe ecranul navigatiei...
    2017 Honda CRV 9AT Executive + Connect + Sensing
    Ex:
    2014 Honda Civic Executive
    2011 Honda Civic GT

    Comment


    • #32
      Originally posted by fst View Post
      am tot butonat computerul de bord, crezand ca pot customiza ce se afiseaza.
      vreau prin apasari repetate sa vad durata cursei, consum mediu si range! Mi se pare incredibil ca pt a vedea range-ul si consumul mediu trebuie sa faci 10 clickuri.
      sper ca nu e o limitare si programatorul nu a fost atat de credtin si doar nu stiu eu cum sa fac.
      Fix problema asta am avut-o si eu... foarte stupid, o alta varianta mai putin economica la buzunar ar fi un OBD si o tableta/telefon + torque. Tot e nasol sa treci prin 3-4 meniuri ca sa ajungi la ce te intereseaza, mai ales daca si esti in trafic sau pe autostrada...
      Honda CIVIC 5D 1.8 M/T WP (142hp)
      SOLD: Alfa Romeo GT 2.0 M/T (166hp)

      Comment


      • #33
        Hey Florine! Ce mai face furia neagra?
        ...se pare ca e totul bine, tinand cont ca e liniste pe "thread-ul tau" de ceva timp
        '18 BMW X1 18xd
        '15 BMW i3 range extender
        ex:'12 Honda Civic 1.8i A/T / '10 Honda CR-Z GT/ '09 Infiniti EX 37/ '07 Mini Cooper S Cabrio / '07 Lexus IS220 / '04 Ford StreetKa / '07 Honda Civic 5D / '06 Citroen C4 Coupe

        Comment


        • #34
          Originally posted by dumiflo View Post
          Hey Florine! Ce mai face furia neagra?
          ...se pare ca e totul bine, tinand cont ca e liniste pe "thread-ul tau" de ceva timp
          Hehe tocmai am fost la daune la asko. m-a lovit o zafira in spate, doar bara spate si spoilerul putin au fost afectate.
          In rest toate bune.
          E diferenta uriasa intre accord si civic, la plastice, la comfortul scaunului, la pozitia la condus, pana si la cum merge AC-ul e o diferenta uriasa (asta de pe CIVIC ma umple de nervi, ba baga tare ba nu baga deloc).
          Ca masina de oras e nemaipomenita, dar la drum lung e obositoare.
          Sper sa-mi fac curaj sa vand accordul si sa iau 525-ul.
          ps: imi place noua semnatura
          fst
          Senior Member
          Last edited by fst; 02-07-16, 10:14.
          '16 BMW 520xd
          '15 FK2
          ex '10 CU1
          ex '07 CL7

          Comment


          • #35
            Bine ca a fost doar o mica lovitura.

            Una peste-alta, e ceva ce nu inteleg:
            -De ce te umple de nervi pe tine? Nu e masina sotiei? :P

            PS: Spor la cumparaturi!
            '18 BMW X1 18xd
            '15 BMW i3 range extender
            ex:'12 Honda Civic 1.8i A/T / '10 Honda CR-Z GT/ '09 Infiniti EX 37/ '07 Mini Cooper S Cabrio / '07 Lexus IS220 / '04 Ford StreetKa / '07 Honda Civic 5D / '06 Citroen C4 Coupe

            Comment


            • #36
              Originally posted by dumiflo View Post
              Bine ca a fost doar o mica lovitura.

              Una peste-alta, e ceva ce nu inteleg:
              -De ce te umple de nervi pe tine? Nu e masina sotiei? [emoji14]

              PS: Spor la cumparaturi!
              Pai pana la asko doar nu crezi ca s-a dus ea.

              Sent from my SM-G930F using Tapatalk
              '16 BMW 520xd
              '15 FK2
              ex '10 CU1
              ex '07 CL7

              Comment


              • #37
                daca montez xenon after market as putea avea probleme la ITP?farul are si lupa si spalator.
                Puteti sa-mi recomandati vreun atelier?
                '16 BMW 520xd
                '15 FK2
                ex '10 CU1
                ex '07 CL7

                Comment


                • #38
                  Avand lupa si spalator 99% nu vei avea probleme. Trebuie atentie totusi la kit-ul folosit si la reglaj pt ca am vazut o groaza de masini cu lupe si xenon aftermaket care bateau in pomi. In principiu se poate face o treaba buna.
                  Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
                  Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
                  ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

                  Comment


                  • #39
                    La ITP nu cred ca o sa ai probleme, la RAR daca vreodata ai nevoie nu stiu cum o sa fie
                    Honda CIVIC 5D 1.8 M/T WP (142hp)
                    SOLD: Alfa Romeo GT 2.0 M/T (166hp)

                    Comment


                    • #40
                      Nu stiu exact care sunt procedurile cu xenon...dar la mine s-au uitat sa vada daca am xenon-ul pus sau este din fabrica...
                      EX. Accord '05 CL9 Satin Silver
                      Del Sol '94 ESI
                      CIVIC X 1.5 Sport Plus CVT
                      BMW Z4 '03 Titan Silver

                      Comment


                      • #41
                        De pe site-ul RAR:
                        "Inspectorii R.A.R. atenţionează asupra faptului că înlocuirea farurilor iniţiale montate de constructor cu altele având sursă de lumină cu descărcare în gaz tip XENON este acceptată numai dacă vehiculul este echipat cu tot kit-ul necesar aşa după cum a fost prevăzut în fabricaţia curentă iar componentele poartă marcaje de omologare specifice. Este obligatorie menţionarea echipării retrofit cu asemenea faruri în cartea de identitate a vehiculului."
                        "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

                        Comment


                        • #42
                          De acolo înțeleg că trebuie sa faci o vizită la rar sa iti treacă xenonul in carte altfel... La itp ai probleme

                          Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
                          EX. Accord '05 CL9 Satin Silver
                          Del Sol '94 ESI
                          CIVIC X 1.5 Sport Plus CVT
                          BMW Z4 '03 Titan Silver

                          Comment


                          • #43
                            Kit-urile Xenon aftermarket vin cu instalație de stropire automata a farurilor?
                            Că n-am avut tangenta, nici nu știu dacă e cerință sau nu la ITP.


                            Gesendet von meinem SM-N910F mit Tapatalk

                            Comment


                            • #44
                              Diferenta intre lupa de halogen si cea xenon e cutout-ul, care la halogen urca de la jumatate in unghi de 30 grade (relativ), pe cand la xenon este orizontal.
                              Pentru un retrofit de calitate si 100% OEM, reperele oem dintr-o dauna ar fi mai de calitate decat majoritatea celor AM de pe piata locala. Mai exista niste kituri foarte interesante de la Morimoto, US.

                              Ar mai ramane pe lista de retrofit autolevelling-ul, dar greu de crezut ca verifica cineva la nivelul acesta de detaliu.
                              -------------------
                              There is no point of having if you can't share.

                              Comment


                              • #45
                                De pe site-ul politistilor (veti recunoaste si modul de exprimare):

                                "Legislaţia rutieră interzice montarea la autovehicul a luminilor de altă culoare sau intensitate, a altor lumini, dispozitive ori accesorii de avertizare decât cele omologate, iar montajul instalaţiilor HID XENON aftermarket (retrofit) neomologate se încadrează în această prevedere.
                                Sancţiunea prevăzută de lege este amendă împreună cu reţinerea certificatului de înmatriculare până la remedierea deficienţelor.

                                În privinţa omologării, RAR-ul acceptă modificarea ori înlocuirea dispozitivelor de iluminare şi semnalizare luminoasă NUMAI cu elemente care poartă marcaj de omologare specific şi dacă verificarea efectuată evidenţiază faptul că noile dispozitive îşi îndeplinesc rolul funcţional.

                                După aceste verificări, RAR-ul reomologhează vehiculul (oficial se numeşte "Omologare individuală"), iar în C.I.V. (cartea de identitate a vehiculului) aplică menţiunea "Echipare retrofit cu surse de lumină cu descărcare în gaz".

                                Înlocuirea farurilor iniţiale cu altele cu surse de lumină cu descărcare în gaz (tip Xenon) este acceptată de RAR numai dacă vehiculul este echipat cu tot kit-ul necesar, aşa după cum producătorul acestuia a prevăzut în fabricaţia curentă pentru respectivul tip de vehicul:

                                - faruri,
                                - surse de lumină cu descărcare în gaz,
                                - dispozitivul care declanşează arcul electric (ignitor) şi cel care stabilizează curentul electric (ballast),
                                - sistemul automat de reglaj în funcţie de sarcină,
                                - spălător pentru faruri, etc.
                                Dacă aceste componente sunt cele originale, pe care producătorul le montează în fabricaţia curentă, acestea trebuie montate în ateliere autorizate ale reprezentanţei constructorului în România, fapt dovedit prin emiterea unei adrese în care se enumeră elementele montate şi se menţionează că acestea sunt originale ("de prim montaj").

                                În cazul în care componentele sunt destinate montajului ulterior fabricaţiei (retrofit), echiparea vehiculului trebuie realizată în cadrul atelierelor autorizate pentru modificări constructive.

                                În acest caz se va solicita declaraţia de conformitate în care se vor enumera elementele montate, specificându-se după caz, numărul de omologare CE/ECE ONU ale acestor produse.

                                În concluzie, dacă în CIV există menţiunea "Echipare retrofit cu surse de lumină cu descărcare în gaz", xenonul montat este legal. Dacă nu există această menţiune, înseamnă au fost montate la autovehicul lumini de altă culoare sau intensitate, ori alte lumini, dispozitive etc. decât cele omologate şi se aplică sancţiunea."

                                Opinez ca poti trece de ITP si fara toate astea (traim totusi in Romania si se pot unge niste rotite) dar de RAR nu. Cel putin la mine RAR a durat de mi s-a acrit (facut la Ploiesti cind am luat masina) si s-au uitat cu de toate si prin mai toate, lampi cu ultraviolete, chestii, vreo ora, masina cumparata de la ASKO si inscrisa cu 3 ani inainte sa ajunga la mine.
                                Io si Ea
                                Senior Member
                                Last edited by Io si Ea; 29-07-16, 00:19.
                                "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

                                Comment

                                Working...
                                X