Salutare,
Luna aceasta am intrat si eu in randul posesorilor de Honda Civic, linistindu-mi piticul de pe creier care isi aducea aminte de o Honda Civic in care am fost pasager acum 5 ani.


Cum inainte am condus un ford focus sedan 2.0 TDI 136hp, am ales echiparea pe motorina, lipsa cuplului la turatii mici fiind un no no pentru mine (am facut drive test cu 1.8 benzina si cu 1.6 motorina).
Primele impresii, in ordine, cu bune si rele amestecate si comparand cu ce am avut pana acum:
- GREIERE in urechea stanga undeva din stalp sau geam dupa primul km de la dealer
- bluetooth-ul masina-telefon beton
- cuplul este liniar, nu are brutalitatea motorului de la ford
- suspensia rigida transmite cam tot ce se intampla pe drum
- stergatorul dreapta nu se duce pana pe cursa celui din stanga , asa ca apa se scurge din triunghiul format dintre cele doua curse (intelegeti voi)
- farurile bat prea jos, trebuie sa ma duc sa mi le regleze. practic in 10-12 m se termina brusc
- intr-un sens giratoriu am rupt aderenta pe umed de doua ori in mod intentionat ca sa vad cum reactioneaza masina: nu a reactionat in nici un fel, doar a alunecat in lateral. ma asteptam sa reactioneze ca la ford: avertizare pe bord si esp-ul sa intre in actiune blocand una din roti si taind aceleratia. hmm...
- este mai slab antifonata decat ce am condus pana acum, aud toate rotile cand calca prin balti si alte zgomote pe care inainte nu le auzeam
- consumul in oras bara la bara este de 7% pe bord cam 100 km parcursi (in afara nu avem inca)
- raspunsul (feedback) volan este ok, nu simt nevoia de mai mult sau mai putin
cam atat pana acum
Luna aceasta am intrat si eu in randul posesorilor de Honda Civic, linistindu-mi piticul de pe creier care isi aducea aminte de o Honda Civic in care am fost pasager acum 5 ani.
Cum inainte am condus un ford focus sedan 2.0 TDI 136hp, am ales echiparea pe motorina, lipsa cuplului la turatii mici fiind un no no pentru mine (am facut drive test cu 1.8 benzina si cu 1.6 motorina).
Primele impresii, in ordine, cu bune si rele amestecate si comparand cu ce am avut pana acum:
- GREIERE in urechea stanga undeva din stalp sau geam dupa primul km de la dealer
- bluetooth-ul masina-telefon beton
- cuplul este liniar, nu are brutalitatea motorului de la ford
- suspensia rigida transmite cam tot ce se intampla pe drum
- stergatorul dreapta nu se duce pana pe cursa celui din stanga , asa ca apa se scurge din triunghiul format dintre cele doua curse (intelegeti voi)
- farurile bat prea jos, trebuie sa ma duc sa mi le regleze. practic in 10-12 m se termina brusc
- intr-un sens giratoriu am rupt aderenta pe umed de doua ori in mod intentionat ca sa vad cum reactioneaza masina: nu a reactionat in nici un fel, doar a alunecat in lateral. ma asteptam sa reactioneze ca la ford: avertizare pe bord si esp-ul sa intre in actiune blocand una din roti si taind aceleratia. hmm...
- este mai slab antifonata decat ce am condus pana acum, aud toate rotile cand calca prin balti si alte zgomote pe care inainte nu le auzeam
- consumul in oras bara la bara este de 7% pe bord cam 100 km parcursi (in afara nu avem inca)
- raspunsul (feedback) volan este ok, nu simt nevoia de mai mult sau mai putin
cam atat pana acum

Comment