CIVICUL: '14 Honda Civic 5D 1,6 i-DTEC Sport M/T, Polished Metal Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • CIVICUL: '14 Honda Civic 5D 1,6 i-DTEC Sport M/T, Polished Metal Metallic

    Salutare,

    Luna aceasta am intrat si eu in randul posesorilor de Honda Civic, linistindu-mi piticul de pe creier care isi aducea aminte de o Honda Civic in care am fost pasager acum 5 ani.

    Click image for larger version

Name:	20141017_084135_Richtone(HDR).jpg
Views:	1
Size:	67.5 KB
ID:	728814Click image for larger version

Name:	20141017_084143_Richtone(HDR).jpg
Views:	1
Size:	70.5 KB
ID:	728813

    Cum inainte am condus un ford focus sedan 2.0 TDI 136hp, am ales echiparea pe motorina, lipsa cuplului la turatii mici fiind un no no pentru mine (am facut drive test cu 1.8 benzina si cu 1.6 motorina).

    Primele impresii, in ordine, cu bune si rele amestecate si comparand cu ce am avut pana acum:
    - GREIERE in urechea stanga undeva din stalp sau geam dupa primul km de la dealer
    - bluetooth-ul masina-telefon beton
    - cuplul este liniar, nu are brutalitatea motorului de la ford
    - suspensia rigida transmite cam tot ce se intampla pe drum
    - stergatorul dreapta nu se duce pana pe cursa celui din stanga , asa ca apa se scurge din triunghiul format dintre cele doua curse (intelegeti voi)
    - farurile bat prea jos, trebuie sa ma duc sa mi le regleze. practic in 10-12 m se termina brusc
    - intr-un sens giratoriu am rupt aderenta pe umed de doua ori in mod intentionat ca sa vad cum reactioneaza masina: nu a reactionat in nici un fel, doar a alunecat in lateral. ma asteptam sa reactioneze ca la ford: avertizare pe bord si esp-ul sa intre in actiune blocand una din roti si taind aceleratia. hmm...
    - este mai slab antifonata decat ce am condus pana acum, aud toate rotile cand calca prin balti si alte zgomote pe care inainte nu le auzeam
    - consumul in oras bara la bara este de 7% pe bord cam 100 km parcursi (in afara nu avem inca)
    - raspunsul (feedback) volan este ok, nu simt nevoia de mai mult sau mai putin


    cam atat pana acum

  • #2
    Ia verifica manerul de deasupra geamului. Se poate de acolo sa vina greierul.
    Farurile au un buton de reglaj sub bord in stanga. Ar trebui sa fie pe 0 cu masina neincarcata.

    Comment


    • #3
      sa o stapanesti sanatoasa...incearca totusi sa o conduci si pe afara periodic, pe autostrada ca are DPF si trebuie curatat periodic cand ajunge la temperatura mare.
      Honda Civic Tourer UK Septembrie 2014 (SR Model) 1.6 I-DTEC

      Comment


      • #4
        Si la a mea farurile parca bat prea jos... Am exact aceeasi culoare. Bafta sa ai de ea.

        Comment


        • #5
          Jurnal de bord (mai repede decat intentionam)

          Momentan am aproape 500 km in bucuresti in o luna si 5 zile, cu doua drumuri la balotesti. Consumul este mic, 6,7 arata computerul de bord, banuiesc ca bara la bara imi ia un 7 - 7,2 iar afara ramane de vazut.
          Imi place sa o conduc din ce in ce mai mult (fun). In oras o conduc cu functia de eco on, la inceput fiindca am vrut sa nu o bruschez pana m-am obisnuit cu rapoartele cutiei, acum o las on fiindca pe drumul care merg daca bag a 3-a e mare lucru. In afara in schimb in place sa o simt sprintena
          Pe ambele portiere am urme usoare de usi (aproape insesizabile) si pe capota o zgarietura de vreo 10 cm diametru in forma de merc (presupun de la o sacosa a cuiva) care este superficiala dar vizibila. Alfel mai am o zgarietura pe capota de vreo 10 cm linie care este mai veche si am impresia ca asa era de cand am luat-o, zgarietura pare a fi veche, greu de spus cand a aparut.
          Greierele a disparut, dar a reaparut in doua reprize, cred ca e ascuns in coltul geamului, daca deschid un pic geamul dispare.
          Functionalitatea start-stop a motorului nu ar trebui sa existe in bucuresti iar motorul diesel chiar nu o ajuta, la pornire se simte vibratia in masina mult mai accentuata decat la benzina.
          Am fost la service si am ridicat farurile, practic cum bateau pe pozitia 0 initiala acum bat pe pozitia 1. Am mers cu ele pe pozitia noua 0 (adica ceva mai sus) si am primit flashuri de pe sensul opus. deci acum pe pozitia 1 bat prea jos (pozitia 0 initiala din fabrica) si pe noua pozitie 0 imi bat prea sus. well ...duck.

          ...si in seara asta un baiet intr-un microbuz a dat sa intoarca masina in trafic, nu a avut loc de altii de pe banda intai si in loc sa astepte a dat un pic inapoi. rezultat: sunt programat saptamana viitoare la casco ca are asigurare de bulgaria.
          Click image for larger version

Name:	20141121_201518.jpg
Views:	1
Size:	58.5 KB
ID:	719068 ...well duck again.

          Comment


          • #6
            Vorba noului presedinte: ghinion...!😄
            O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

            Comment


            • #7
              Macar nu s-a spart si geamul sau alte alea. Sanatosi sa fim!
              '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

              sigpic

              Comment

              Working...
              X