VLADBUTUSINA: '14 Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC M/T Sport, Polished Metal Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Da, ideea e buna dar nu e obligatoriu de aplicat. Si nici nu se aplica asa, in realitate doar daca vrea agentul de politie. Tahograful nu are nicio relevanta in cazul asta iar vitezometrul masinilor arata viteza mai mare fata de cea reala, asta daca este respectat diametrul total al rotii. Ce vreau sa spun este urmatorul lucru: nu trebuie nimeni sa se bazeze pe cei 10km/h toleranta pentru ca poate avea surprize si nu din cele placute. Cand e vorba de filmare cu radare moderne, poti uita de toleranta asta, mai ales cand este actiune pe sosele. Iar cu contestatiile, politia nu le pierde datorita tolerantei radarului ci, in cele mai multe cazuri din cauza necompletarii corect a procesului verbal, etc. in cazul unui coleg de-al meu de birou, toleranta de care zici tu, de 10 km/h nu a functionat si a si pierdut procesul ( lucru normal de altfel) .
    KMR
    Super Moderator
    Last edited by KMR; 09-09-14, 11:29.
    I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
    My cars:

    '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
    '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
    '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
    '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
    EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
    EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
    EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
    EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
    EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
    EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

    Comment


    • #62
      Salutare,
      Am facut 6000 de km. Mecanic masina este in stare perfecta. Estetic, am o zgarietura fina pe parbriz de la o pietricica in lamela stergatorului dreapta. Nimic deosebit, abia se vede, nu ma deranjeaza. E santier la mine in cartier, ma asteptam sa patesc ceva din cauza lui.
      O chestie care m-a surprins placut, consumul nu creste drastic la peste 120-130 km/h. Ramane in zona 7,5. Nu am exagerat cu viteza, dar din experienta masinilor pe care le-am mai condus, ma asteptam sa sara bine de 8. De altfel consumul mediu a scazut in general. Sunt placut surprins de ce vad in computerul de bord. Ca sa nu mai zic ca imi arata consumul real, calculul la pompa potrivindu-se in cele 2-3 dati in care l-am comparat.
      Am facut comparatie cu un Polo 1.2 TSI, masina unei colege de munca, si pare a avea cam aceleasi consumuri. Am comparat si cu Jeta 1.4 TSI a unui prieten care pare a avea consumuri mai mari in oras, dar se iarta pentru cuplul dat de turbina.
      Altfel, nu stiu ce mai este de adaugat. Eu sunt foarte multumit de masina. Recomand cu placere.
      Sa auzim de bine si in continuare, zic.

      Comment


      • #63
        Salutare,
        10500 km si e cam asa:
        O zgarietura mica-mica pe capota deasupra farului si una mica-mica pe bara spate, nu stiu cum au aparut, le-am vazut la spalatorie cercetant exact asta, daca au aparut zgarieturi.
        Lamelele stergatoarelor au inceput sa oboseasca, deja. Probabil la vara o sa trebuiasca sa le schimb daca continua sa se degradeze in acelasi ritm. Cam repede mi se pare.
        Am avut un drum Bucuresti - Ineu(jud. ARAD) - Timisoara - Bucuresti de care m-am bucurat foarte mult. Este o placere sa tragi a 3-a si sa faci depasiri...este addictive. Scaunul soferului a prins forma mea si acum parca este si mai comod. Cert este ca dupa ambele sesiuni de condus cate 600 de km (dus - intors) ma simteam foarte ok, facand abstractie de oboseala data de distanta condusa.
        Am parcurs tot drumul fara ECO si consumul a stat in jurul lui 6,5/100.
        Am pus gumele noi de iarna pe la mijlocul lui Oct. (chiar inainte de prima zapada) si par a fi bunicele (Bridgestone Blizzak LM-32S 225/45 R17 91H). Le-am schimbat la ASKO si le-am si depozitat pe cele de vara la ei. Foarte scump schimbul+echilibrare, dar depozitarea a costat decent.
        Gumele nu sunt zgomotoase (cam la fel ca cele de vara de fabrica - Bridgestone Turanza ER300, aceleasi dimensiuni, 91W), cat despre aderenta pe zapada/gheata, poate o sa va povestesc dupa vacanta de Craciun. Poate la munte prind niste zapada sa le testez. Pe asfalt umed si uscat nu vad nici un motiv sa imi pun problema sigurantei cu noile gume. Par a fi foarte sigure.
        In rest nu am avut nici un eveniment, toate bune si frumoase. Am tot citit pe aici de greierasi, zgomote, batai. Doamne fereste, a mea e inca ca noua. Sper sa ramana tot asa mult timp de aici inainte...
        Va salut.

        Comment


        • #64
          Foarte frumos noul model, sa te bucuri si sa ai parte de el. Referitor la consum, dowsize-ul din punctul meu de vedere e o mare pacaleala, cifrele date de ei din fabrica referitoare la consum sunt false, iar din alt punct de vedere, fizic, un motoras asa de mic precum un 1.2TSI (sa nu pomenesc 0.9TCI) nu are cum sa fie la fel de durabil precum unul adegvat marimii si gretutatii unei masini precum Octavia sa zicem.....Testele se fac pe hartie si nu ca o dinioara, practic. Deci, logic, nici nu m-as mai obosii sa ma gandesc la consum, cum spunea cineva mai sus in thread-ul tau, tehnologia a facut ca, consumul sa se injumatateasca fata de acum 10 ani sa zicem......Toate bune!
          Ignorati va rog lipsa sau surplusul de "i" am probleme cu tastatura!

          Comment


          • #65
            Prietene, atentie mai intai la gramatica limbii romane. In al doilea rand, motorul de 1.8 benzina de pe honda civic are exact 10 ani de cand se vinde, la el te referi cand spui ca tehnologia actuala permite consumuri la jumatate? Pai tehnologia actuala care permite acest lucur inseamna downsizing si turbo, deci te contrazici singur...
            2017 Honda CRV 9AT Executive + Connect + Sensing
            Ex:
            2014 Honda Civic Executive
            2011 Honda Civic GT

            Comment


            • #66
              10 ani? esti sigur? eu stiu ca a aparut de abia in 2006 pe Civic, deci se apropie de 9 ani dar inca nu ii are.
              Ca fiabilitate nu am auzit de nici un singur 1.8 cazut.
              '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

              sigpic

              Comment


              • #67
                hm, ma rog, are 9 ani nu 10. pai nici eu nu ma plang deloc de el, ba dimpotriva. vroiam doar sa ii arat ca nu e consecvent in analiza.
                2017 Honda CRV 9AT Executive + Connect + Sensing
                Ex:
                2014 Honda Civic Executive
                2011 Honda Civic GT

                Comment


                • #68
                  il las pe el sa raspunda, dar cred ca se referea comparat cu un 1.8 din anii 90.

                  Intr-adevar 1.8 de acum are mai putin cai, din cauza restictiilor ecologice / Euro5/6 / dar cel putin la cel de Honda i-VTEC cu cama economica isi face bine treaba si chiar are consum mai mic decat concurenta.
                  De ex pe sedan consum extraurban minim de 4.x / 5.x nu e o fantezie (la 5D e mai real un 6.x extraurban - am avut doar vreo 4-5 consumuri plin-plin de 5.x).
                  In cazul asa downsizing-ul nu aduce avantaje decat la impozit.
                  '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                  sigpic

                  Comment


                  • #69
                    anii 90 inseamna acum 25 ani...
                    2017 Honda CRV 9AT Executive + Connect + Sensing
                    Ex:
                    2014 Honda Civic Executive
                    2011 Honda Civic GT

                    Comment


                    • #70
                      asta asa e... o fi vrut sa zica 20.
                      gata, nu mai fac pe "avocatul diavolului"
                      '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                      sigpic

                      Comment


                      • #71
                        Salutare tuturor,
                        Am facut 13000 km. Am schimbat filtrul de aer din admisie. Avea inclusiv o albina in el, cel vechi. Revizia se face la 20000km dar cred ca e cam mult, sincer. Am considerat ca uleiul si filtrul de ulei pot astepta pana in iunie sau pana fac 20k, care vine primul, dar filtrul nu cred ca mai rezista. Binenteles ca se schimba imediat raspunsul la reprize, poate nu la fel de sesizabil la turatie mai mare, dar pana in 2k rot/min este un plus evident.
                        Am patit si prima indoitura de tabla. Mi-a cazut ceva pe masina, turture, zapada, nu stiu. Am o mica infundatura pe arcada, deasupra usilor, pe stanga. Cred ca se rezolva usor la PDR.
                        Apropo, poate imi recomanda cineva un service care face PDR (paintless dent removal, tras cu magnet, lipici, whatever). Merci anticipat
                        Am cam renuntat la RATB si metrou. Nu trece o zi sa nu simt nevoia sa ma sui la volan. Imi placea sa conduc si inainte, dar pur si simplu iubesc masina asta. Spunea cineva mai inainte ca sunt subiectiv, ca doar e masina mea, incep sa-i dau dreptate
                        In rest, la fel, masina merge perfect, o spal si e ca noua...
                        Consumul de iarna e cam 7,5-8,5 in oras, batraneste, 7 la drum, mers normal.
                        Numa' bine tuturor.

                        Comment


                        • #72
                          Eu am schimbat uleiul si filtrele pe la 15000. Nu as tine uleiul 20.000 pentru ca nu cred ca isi pastreaza proprietatile dupa atatia km. Reviziile la intervale asa de mari sunt promovate de producatorii auto pentru a atrage firmele care cumpara flote auto. Costuri mici in primii 3-4 ani de exploatare dupa care nu mai conteaza ce se intampla. Masinile se vand si cumparatorii vor trage ponoasele schimbului de ulei la 25-30000.

                          Comment


                          • #73
                            Citesc mai sus despre vechimea motorului. Vreau doar sa zic ca prefer oricand fiabilitatea demonstrata peste ani a dinozaurului care consuma putin, 1.8 i-vtec, in locul unui TSI "modern", cu fiabilitate indoielnica, performante aprox. la fel si consum in general mai mare.
                            Un coleg de munca a reusit sa scape de coaja lui de opel astra 1.4 turbo. Un jeg de masina, spusele lui. Se strica ca la balamuc. A fost mai mult in service in anul de zile care a detinut-o. Cutia de viteze era ireparabila. Treapta a 4-a avea propriul banc de service la opel. Ii placea ei acolo Era in garantie, ok, dar era enervant, va dati seama. Si-a luat o mazda 3 2.0 benzina. Alta viata!
                            Sa-i uram noroc, zic. Nu cred ca mazda o sa fie la fel de proasta, oricum.

                            Comment


                            • #74
                              BV26CAT, asa ziceam si eu. Mi-ai citit gandurile. Cred ca prin martie/aprilie ii fac revizia. Nu mai astept vara.
                              vladbutusina
                              Junior Member
                              Last edited by vladbutusina; 04-02-15, 22:35. Reason: text added

                              Comment


                              • #75
                                La mizeria care este in Bucuresti, este recomandat sa schimbi filtrele de aer si polen la maxim 10000 km (daca folosesti consumabile de calitate). Pe cel de polen eu il schimb undeva pe la 5000 km si este absolut imputit si negru (din alb, cum vine el din fabrica).

                                Pentru PDR, poti incerca aici. Am apelat de doua ori la serviciile lor si am fost foarte multumit. Am salvat o aripa fata si o usa de la revopsire (din cauza unor mistreti care nu stiu sa parcheze masina sau deschid usile ca pe camp).
                                Wagner
                                Senior Member
                                Last edited by Wagner; 05-02-15, 09:29.
                                Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

                                http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

                                Comment

                                Working...
                                X