Rodajul:
ROMULUSIOBAJ: '14 Honda Civic 5D 1.8 M/T Sport-Urban Titanium Metallic
Collapse
X
-
Eu as lua "full throttle" ca accelerare pana la rosu, daca ma intrebi. Se refera la pornirile in forta de pe loc si la accelerarile puternice, care ar fi de evitat.
Sa o aduci in mers treptat catre zona rosie a turometrului cand motorul e cald, nu cred ca are de ce sa dauneze.Accord CL9 Type S
CB 600 FA Hornet
Comment
-
E chiar recomandat sa mergi pe toata plaja de turatii, motorul este intr-adevar rodat de cand il cumperi. Laddu are perfecta dreptate (dpmdv) in tot ce spune si observatiile lui sunt foarte pertinente.
Comment
-
Originally posted by CatalinP View PostEvident. Numai că, atunci cānd dăm sfaturi pe un forum, mai ales cānd acele sfaturi contravin manualului de utilizare, ar fi de bun simț să aduncem și ceva argumente solide.'12 Honda Civic 5D 1.8 M/T Sport, Urban Titanium Metallic
Comment
-
E clar ca ai citit superficial ce am zis eu:
Originally posted by LadduEu nu am gasit in carte nicio sectiune care sa-mi spuna sa turez masina pana in anumite limite pentru anumite perioade de timp. Poate oi fi ratat sectiunea, dar acelasi lucru mi s-a zis si la reprezentanta cand am luat masina. Ca la motor nu e nevoie de rodaj.
Inca o data, te rog citeste cu atentie ce spune lumea inainte sa te grabesti la dat reply.'12 Honda Civic 5D 1.8 M/T Sport, Urban Titanium Metallic
Comment
-
Salut,
Revin cu update la 1 an, km la bord: 23000.
1. Cei 140 cai fac treaba destul de buna, daca trag schimb undeva la 4000 ture si excelenta daca schim undeva la 6000:-)
Totusi ar merge ceva in plus, la drum īntins sunt insuficienti, poate si din cauza cuplului mic.
2. Consum: 8.2-8.5 urban in regim normal de condus(adica condusa de sotie). Eu nu resusesc sa sxot sub 9.5.
7 litri in afara, ce e destul de ok.
3.Din punctvde vedere confort sta destul de bine,am facut drum de 1500 km cu doar 4 opriri scurte si nu am avut probleme de spate sau altceva.
Inca nu am zgomote la caroserie deși nu a foat menajata deloc.
Va salut,
Comment
Comment